manu_vvu Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Mai bine punem direct poza: Mie mi se pare ca seamana cam mult la design (formele generale) cu panigale. Si din fata (forma farurilor sau nah, a lucului unde ar trebui sa fie farurile) si din lateral.... Dar poate doar asa vad eu lucrurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 250 cai produsi de 998cc distrug motorul in citeva sute de km, trebuie servisate din maxim 1500 in 1500km, adica schimbat cam tot in motor. Cine-si permite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) am vazut zx9 turbo cu zeci de mii de kilometri si peste 230 de cai care merg ca unse!(bloc de zx7 realezat nu vrajeala ) si turbina e mai spurcata ca SC-ul! blocul rezista la mult mai mult...cutia si ambreiajul in schimb.... » Post actualizat in 30 Sep 2014 22:59Somehow nu vad H2 sa fie de 1000! Asta ar insemna sa taie craca de sub picioarele zx10-lui! Ar fi frumos un 750! For old time sakes! Editat Septembrie 30, 2014 de Sergiu 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Dupa cum zice colegul mai sus,nu se va vedea never pe Dorobanti asa ceva,vor fi foarte rare si f scumpe,Dorobanti (ca sa fiu putin rau) e taramul Ducati Care e ereticul? Pe cine ai vazut? Il prindem si ii dam penitenta sa umble o saptamana pe japo Noi ne intalnim si umblam departe de Dorobanti, Victoriei, Arc, Constitutiei si alte locuri de mare importanta in traseul motociclistului de Bucuresti. Mie mi se pare ca seamana cam mult la design (formele generale) cu panigale. Si din fata (forma farurilor sau nah, a lucului unde ar trebui sa fie farurile) si din lateral.... Dar poate doar asa vad eu lucrurile... Nu esti singurul (colajul nu-mi apartine): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Da buna observatie! Si eu am observat ca s1000rr seamana izbitor cu un r6! Si inca o chestie ...nu stiu de la cine a pornit dar cert e ca TOATE motocicletele au rotile rotunde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 250 cai produsi de 998cc distrug motorul in citeva sute de km, trebuie servisate din maxim 1500 in 1500km, adica schimbat cam tot in motor. Cine-si permite? Nu cred ca va fi cazul aici. Te gandesti ca si cum ai avea 250 de cai dintr-un motor normal aspirat,sau,in cel mai rau caz,dintr-un motor fost normal aspirat caruia i s-a trantit o turbina pe el in bunul stil aftermarket de garaj de bloc.Normal ca in aceste cazuri e logica sa fie cum zici tu. Dar cand au conceput baietii astia treaba asta,banuiesc ca s-au gandit si la capitolul fiabilitate.Adica draq,la ce ne gandim noi pe-aici,i-a dus pe ei demult capul.Nu cred ca au luat motorul,ambreiajul si cutia de pe zx10 si le-au trantit pe motoreta asta dupa care i-au pus juma de turbina cu 2 roti dintate pana in vibrochen si gata h2-ul. Au pus tot timpul accentul pe faptul ca vor construi cea mai smechera "road bike".Si cand faci o motoreta de strada,nu cred ca te gandesti la intervale de servisare motor la 1500km. Motoreta asta a fost gandita din start pt o asemenea putere.Si dupa cum am mai spus,sunt convins ca si ei s-au gandit la faptul ca o asemenea putere are ca rezultat uzura mai mare si au re-dimensionat piesele in concordanta,sunt convins ca si ei s-au gandit la faptul ca motoreta va fi foarte nervoasa pe accel chiar si in linie dreapta si au luat anumite masuri,etc,etc. Haide totusi sa le dam niste credit baietilor alora de la KHI,banuiesc ca sunt mult mai destepti si mai informati decat noi Nu stiu cata lume isi mai aduce aminte,dar la fel a fost treaba si cu S1000RR,toata lumea il privea cu neincredere "e prea multa putere,japonezele au stors maximul din miar,nu sunt fiabile,pocnesc motoarele,etc,etc".Si uite,dupa atatia ani,rupte pe circuite si pe strada si merg bmw-urile de n-ai treaba.A,ca mai sunt si probleme,asta e partea a doua,dar asta e si normal,nu poti avea procentaj de 100%. Dar orice moto noua si care forteaza limitele e intampinata cu neincredere.Asta e tendinta umana,ce nu cunoaste sa dea la o parte. Care e ereticul? Pe cine ai vazut? Il prindem si ii dam penitenta sa umble o saptamana pe japo Noi ne intalnim si umblam departe de Dorobanti, Victoriei, Arc, Constitutiei si alte locuri de mare importanta in traseul motociclistului de Bucuresti. Asemanarea dintre motorete,acuma na,ei ajung dupa testele aero cam la aceleasi rezultate,si de aia. Panigale e insa mult mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Gata, H2 este deja pe bikeshop !!! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--kawasaki-h2%20da%20%20muie-%20bmw%20hp4-din-2014-586002.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 ma bucur ca e Team Green. Toate articolele scrise o califica SBK. Nu vad cum ar putea părea naked . S-au străduit sa sublinieze ca design-ul a ieșit din " Kawasaki’s Gifu wind-tunnel". Cum sa fie naked?! E felul lor de a spune ca restul au prea multe carene Iar un exercițiu ingineresc nu justifica toată campania care a precedat lansarea și nici referirea la moștenirea H2 care era o mobra de strada. Ca sa nu mai vorbesc ca săgețile spre concurenta fitzoasa din Eu par evidente: janta de MV F4, bascula de Ducati, codita de Aprilia RSV4. Nu m-ar surprinde ca H2-ul sa fie cu un dar mai mic și unul mai mare ) Iarăși, toate gizmo-urile despre care vorbesc ca le va avea sugerează tot un SBK și eu nu vad un ampatament mare. În plus, ar putea sa le facă diferite, cum a făcut și BMW cu Boxer Cup... una mai lunga, alta mai scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Normal ca mai e mult pana departe,sa vedem cum mere in teste.Dar partea haioasa e,cu cine faci test comparativ?Ca doar nu o pui cu miarele actuale,ca le mananca pe paine ! Dupa cum zice colegul mai sus,nu se va vedea never pe Dorobanti asa ceva,vor fi foarte rare si f scumpe,Dorobanti (ca sa fiu putin rau) e taramul Ducati Kawasaki nu e o firma de suferinte,iar H2 asta nu e o moto chiar frumoasa dupa tiparele clasice,e mai mult musculoasa.Deci nu e in pericol cred de a fi calarita de baieti in suferintze. Motocicleta va avea apasare mai mare pe roata fata,asta e scopul acelor aripioare.Pe viraje trebuie acea apasare,pt ca acolo se ajunge la limita aderentei (bine,pt motoreta actuala si pe linia dreapta va avea nevoie de downforce ca sa nu ridice botul,din cauza cuplului nesimtit) DRS creeaza o mare instabilitate si la masinile de F1,la asa ceva te-ar imprastia instant.Si cum adica,la intrarea pe viraj,sa nu ai apasare?Cred ca ca ai vrut sa scrii invers... Nu am vrut sa zic invers, acolo (in F1, 4roti) e vb de apasare pe spate (pe rotile motrice) Eu ma refer la prea multa apasare (greutate) pe fata, iar asta evident duce la subvirare (indiferent de cate roti are). Desigur poti corecta subvirarea cu acceleratie (pe orice vehicul cu tractiune spate), dar aici vorbim de 296 de cai pe roata spate, 'this is some serious shit' cum s-a mai scris pe alt topic Cu motocicleta inclinata n-as mai zice ca mai e vorba de downforce ci de lateral force. E evident de ce are nevoie de eleroane pe drept, dar pe inclinat ai deja inertia si forta centrifuga care te trage in lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 ma bucur ca e Team Green. Toate articolele scrise o califica SBK. Nu vad cum ar putea părea naked . S-au străduit sa sublinieze ca design-ul a ieșit din " Kawasaki’s Gifu wind-tunnel". Cum sa fie naked?! E felul lor de a spune ca restul au prea multe carene Iar un exercițiu ingineresc nu justifica toată campania care a precedat lansarea și nici referirea la moștenirea H2 care era o mobra de strada. Ca sa nu mai vorbesc ca săgețile spre concurenta fitzoasa din Eu par evidente: janta de MV F4, bascula de Ducati, codita de Aprilia RSV4. Nu m-ar surprinde ca H2-ul sa fie cu un far mai mic și unul mai mare Iarăși, toate gizmo-urile despre care vorbesc ca le va avea sugerează tot un SBK și eu nu vad un ampatament mare. În plus, ar putea sa le facă diferite, cum a făcut și BMW cu Boxer Cup... una mai lunga, alta mai scurta. )) Nu luati in seama comment-ul meu....eu vedeam doar prima pagina din topic...probleme tehnice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Nu am vrut sa zic invers, acolo (in F1, 4roti) e vb de apasare pe spate (pe rotile motrice) Eu ma refer la prea multa apasare (greutate) pe fata, iar asta evident duce la subvirare (indiferent de cate roti are). Desigur poti corecta subvirarea cu acceleratie (pe orice vehicul cu tractiune spate), dar aici vorbim de 296 de cai pe roata spate, 'this is some serious shit' cum s-a mai scris pe alt topic Cu motocicleta inclinata n-as mai zice ca mai e vorba de downforce ci de lateral force. E evident de ce are nevoie de eleroane pe drept, dar pe inclinat ai deja inertia si forta centrifuga care te trage in lateral. Nu,in F1 e vorba de apasare pe TOATE rotile. Nu stiu de ce consideri tu ca e prea multa apasare pe fata,pana la urma are 4 aripioare,adica na,nu e ca si cum ar avea un ditai spoilerul.Ai dreptate in ce zici,prea multa apasare pe fata duce la subvirare.Nu e cazul aici insa,sunt convins.De ce : pt ca efectiv nu au suprafata necesara pe aripi pt a influenta atat de mult comportamentul rotii fata,decum sa fie vorba despre subvirare. Deci pt a vorbi despre subvirare,trebuie sa ai un animal de spoiler acolo,ceea ce efectiv nu ai cum sa ai pe o motocicleta. Aripioarele alea aerodinamice care sunt convins ca au efect,dar nu unul extraordinar,pun mai multa apasare pe roata fata.Acuma sa nu-si imagineze nimeni ca pun sute de kg pe fata ca la F1.Ar fi bine sa puna cateva zeci dar nu cred nici asta.Dupa cum am zis,hai totusi sa pastram proportiile,vorbim de o motoreta de vreo 200kg cu cateva aripioare pe ea.E adevarat,la 300kmh,va fi ceva forta acolo,dar la viteze de circuit,adica undeva pe la 150kmh,na... Dupa cum am zis,e bine ca se foloseste aerodinamica in premiera insist eu pe o motoreta,pt ca ajuta pe accel,ajuta mai ales pe franare,iar pe curbe apasarea pe roata fata se va mentine indiferent de cat de inclinata va fi motoreta.Sau cum,daca se inclina,nu mai e aer in jurul ei? Da,pe curbe intervin mult mai multe forte,dar motoreta continua sa taie aerul cu x kmh.E,si acel aer care circula pe langa motoreta cu x kmh e exploatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) Aripioarele alea aerodinamice care sunt convins ca au efect,dar nu unul extraordinar,pun mai multa apasare pe roata fata.Acuma sa nu-si imagineze nimeni ca pun sute de kg pe fata ca la F1.Ar fi bine sa puna cateva zeci dar nu cred nici asta.Dupa cum am zis,hai totusi sa pastram proportiile,vorbim de o motoreta de vreo 200kg cu cateva aripioare pe ea.E adevarat,la 300kmh,va fi ceva forta acolo,dar la viteze de circuit,adica undeva pe la 150kmh,na... Poate rolul e asta? http://youtu.be/NBinalwTpc8?t=4m9s As crede ca e destul de usor sa ridici fata cu 300cp si gaz maxim...ma gandesc ca putin downforce pe fata ajuta sa folosesti cat mai multa putere. Editat Octombrie 1, 2014 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Ma, Kawasaki, Kawasaki, dar au fost si altii la Köln: - Suzuki a venit cu GSX-R 1000 vopsit ca motocicleta lor de MotoGP (GSX-RR) care de fapt nu e inca in MotoGP. Pe placuta de prezentare se putea vedea un "GSX-R 2009" mazgalit si corectat cu pixul in: "GSX-R 2015".- Honda a prezentat un "scooter de performanta" de 125cc. Se pare ca 14cp si un consum de sub 2L % defineste ideea de performanta la Honda.- Ducati a venit cu un element din garderoba unui hipster, caruia i-au pus doua roti si un nume furat de la standul Triumph.- Yamaha ne-a arata o poza blurata cu roata fata a viitorului R1.- KTM a vazut ca 1200 Adventure sarea doar 3.5m in aer, asa ca au prezentat 1300 Adventure, care sare 5m. Great success! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 E haios ca deși nu e de strada, pe ceasurile de bord se vad săgețile de semnalizare. » Post actualizat in 01 Oct 2014 14:10 De fapt, vad ca are și poziții, faza lunga, faza scurta... avarii. Deci ii schimba carenele, gumele și cu ea la EICMA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 E haios ca deși nu e de strada, pe ceasurile de bord se vad săgețile de semnalizare. » Post actualizat in 01 Oct 2014 14:10 De fapt, vad ca are și poziții, faza lunga, faza scurta... avarii. Deci ii schimba carenele, gumele și cu ea la EICMA. Pai are si stop pe spate Ii pui un far cu lupa, semnalizari, gume SH si DbKiller in evacuare, si gata... pe Cheia cu ea » Post actualizat in 01 Oct 2014 14:25 Ma, Kawasaki, Kawasaki, dar au fost si altii la Köln: - Suzuki a venit cu GSX-R 1000 vopsit ca motocicleta lor de MotoGP (GSX-RR) care de fapt nu e inca in MotoGP. Pe placuta de prezentare se putea vedea un "GSX-R 2009" mazgalit si corectat cu pixul in: "GSX-R 2015". Ce panarama Gsxr replica motogp, care defapt nu e in MotoGP, iar vopseaua de pe prototipul GSX-RR este provizorie, fiind o motocicleta de teste deocamdata. E foarte misto schema de culori... albastru cu scris mare UKI pe carena: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 GSXR 1000 a murit odata cu k5-ul! R1 e moarta de vreo 10 ani! CBR a fost bagat in sicriu in 2008! Singurii care mai misca sunt Kawasaki,BMW si Ducati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Misca bine si Aprilia. RSV4 e vechiut, dar se poarta bine. Si KTM merge: SuperDuke 1300, acum si Adventure 1300. Un RC8 pe vine, tot V2 de 1300. Si un R1 nou e pe vine. Poate, poate.La Honda in schimb... nimic. Desert si groaza. Suzi e si mai rau: tooot recicleaza acelasi gixer de ani buni cu o spoiala noua si cu echipamente pe care concurenta le are de ani buni (vezi ABS). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 KTM who? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 (editat) Ma, Kawasaki, Kawasaki, dar au fost si altii la Köln: - Suzuki a venit cu GSX-R 1000 vopsit ca motocicleta lor de MotoGP (GSX-RR) care de fapt nu e inca in MotoGP. Pe placuta de prezentare se putea vedea un "GSX-R 2009" mazgalit si corectat cu pixul in: "GSX-R 2015". - Honda a prezentat un "scooter de performanta" de 125cc. Se pare ca 14cp si un consum de sub 2L % defineste ideea de performanta la Honda. - Ducati a venit cu un element din garderoba unui hipster, caruia i-au pus doua roti si un nume furat de la standul Triumph. - Yamaha ne-a arata o poza blurata cu roata fata a viitorului R1. - KTM a vazut ca 1200 Adventure sarea doar 3.5m in aer, asa ca au prezentat 1300 Adventure, care sare 5m. Great success! Nimic mai adevarat. Singurii care au prezentat ceva cat de cat,au fost cei de la BMW care au scos o evolutie 2015 a lui S1000RR.In opinia mea,dupa cum am mai spus,BMW-ul sunt singurii care isi permit sa scoata evolutii,avand in vedere ca motoreta lor e inca nr.1 dupa 5 ani. Si ce e foarte tare,e faptul ca,cel putin din fisa tehnica,au scos o motoreta foarte smechera : inca vreo 7-8 cai,puterea la arbore ajungand la 200,motocicleta usurata cu vreo 4-5 kg,iar mai nou (pe langa manerele incalzite care veneau standard pe 2013,2014),acum motoreta vine si cu cruise control si suspensie dinamica gen hp4. GSXR 1000 a murit odata cu k5-ul! R1 e moarta de vreo 10 ani! CBR a fost bagat in sicriu in 2008! Singurii care mai misca sunt Kawasaki,BMW si Ducati! Int-adevar,de la K5-K6,care a fost o motocicleta perfecta,Suzuki efectiv n-a mai facut nimic.Deci cred ca trebuia sa ramana cu aia in productie pana acuma,cred ca vindeau mai bine decat prostiile astea pe care le tot freaca acum. Depre restul insa te lansezi in treburi care te depasesc : R1 2004-2006 a fost un model cu foarte multe inovatii cand a iesit,si a fost si inca este una din cele mai puternice motorete.E adevarat ca a fost depasita in 2005 de K5,dar asta e alta poveste.R1 2007-2008 e un model care a adus electronica motorului la nivel de arta.Te poti juca pe acea motoreta cu toti parametrii motorului din soft.Si o gramada de alte inovatii preluate de foarte multe moto,inclusiv S1000.R1 2009 a venit cu acea inovatie care zic eu ca e o solutie perfecta,si anume crossplane.E adevarat ca asta s-a nascut talent si a murit speranta,pt ca e deja underpowered si foarte grea,dar nu poti spune ca R1 e mort de 10 ani. CBR 2008 a rupt tot cand a iesit.Ca si handling multa lume spune ca e peste S1000.E adevarat ca are probleme de fiabilitate si a fost depasita total de S1000 la putere si dotari,dar asta e povestea Honda.Ei sunt cam zgarciti. Dar intr-adevar, poti spune ca motoristii japonezi au fost paralizati de prin 2009 incoa.In afara de Kawa care s-a miscat,dar nu cu rezultate notabile.Asta pana acu la H2R.De-acum incolo se schimba foaia... Editat Octombrie 2, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 ....In afara de Kawa care s-a miscat,dar nu cu rezultate notabile.Asta pana acu la H2R.De-acum incolo se schimba foaia... Kawa are Zx10 si ZX6+636 care sunt competitive. Pe langa BMW S1000RR ma uit ca tot mai multi din toata lumea aleg sa mearga pe circuit pe ZX10. Castiga si la Superbike si la Supersport cu ele,deci se misca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 GSXR 1000 a murit odata cu k5-ul! R1 e moarta de vreo 10 ani! CBR a fost bagat in sicriu in 2008! Singurii care mai misca sunt Kawasaki,BMW si Ducati! Tradu mi si mie putin..deci cbr`ul a fost super smecher pana in 2008, sau cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 De la 954 pana in 2008 a cam fost in sicriu Fireblade-ul. Dupa 2008, deja a iesit la lumina. Nu are el puterea sau electronica BMW-ului, mai era si cunoscut pentru un consum ceva mai mare de ulei, dar nu se poate spune ca a fost ingropat, din moment ce modelul anterior era deja mort in comparatie cu adversarii sai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Sa insemne asta era Turbo sau Supercharged? Cred ca BMW nu va lasa lucrurile asa cand vor vedea ca H2 o mananca pe paine! Iar cu un motor supraalimentat nu poti concura DECAT daca il supraalimentezi si pe al tau! Iar daca trecem in aceasta era atunci bye bye gentlemen agreement-u ala al lor cu 299 km/h! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Da, ar fi frumos sa faca toti motoare supraalimentate Si sa vedem si o competitie - WHBK (World HyperBike) Championship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Da si sa le vedem ca ating viteze de 400km/h+! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.