Zimbrutza Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 https://www.facebook.com/video.php?v=933737553307046&l=2090178788581497556 sa-mi ziceti daca se vede Concluziile mele in calitate de spargator de seminte la capatul liniei drepte: - se ajunge usor la circuit (am venit pe urziceni si m-am intors pe adancata-maia-fierbinti-balotesti-dn1). Cam acelasi timp pe ambele rute. - conditii pentru spectatori: zero dar speram la dezvoltarea anexelor circuitului pe viitor. - parcare: gasesti dar la etapa rosbk cred ca o sa fie trist din acest punct de vedere. - destul de multa lume la cascat gura, chiar si multi copii localnici veniti pe bicicleta Dpdv strict motociclistic: - la clasa C si B destul de multa lume, oameni si cu motoare de strada, chiar si un S1000R - se frana preventiv, n-am vazut stoppie-uri sau chestii la limita. In schimb o groaza de roti spate topaind, dar fara blocari de roti. Cred ca mai toata lumea de la clasele rapide au slipper clutch, iar ceilalti din cate am vazut franau mult mai din timp - la clasa Supersport am vazut doar 3 motoare pe pista, dintre care Emil Draghici (liderul la zi la SSP) si Ionel Pascota. Fara sa supar pe nimeni, Pascota rules. E singurul om pe care l-am vazut sa franeze aproape de borna de 150m - Catalin Cazacu franeaza ca la MotoGP cu piciorul in afara (era singurul pe care l-am vazut asa) - La un moment dat am crezut ca a coborat Zeus din Olimp, dupa sunet, dar era doar un motor V4 de la Aprilia (cel din filmulet). Am crezut initial ca e RSV4 dar dupa o inspectie atenta era Tuono cu codita de RSV4 si cu parbriz inalt (care la prima vedere ai zice ca e o carena). Riderul avea un Schuberth SR1 deschis banuiesc ca e Denis, daca nu, imi cer scuze anticipat!! Premiile spargatorului de seminte de pe margine: Cel mai bun sunet: Denis_sbz (frana de motor, rateurile si accelerarea dupa prima curba cred ca s-au auzit pana la Ploiesti). Locul 2 un Panigale de la clasa mare Cel mai agresiv stil: Petre Pop (pilota o Honda Fireblade neagra) Cei mai rapizi (ochiometric): Cazacu, Pascota, Pop Ca si obiectie finala, relativ la siguranta pistei: bate vantul maxim in campul acela si la un moment dat, panoul de 200m a zburat (era sustinut de niste cauciucuri) si putea ajunge pe pista. Cat am mai stat acolo nu a sesizat nimeni acest aspect (nu era nimeni in zona respectiva) Regret ca n-am ajuns in zona boxelor sa ii vad la 2 metri cum trec. Din pacate bodyguarzii au insistat ca este nevoie de bratari din partea organizatorilor pentru acces in zona respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 te-au pacalit cu bratarile.....toata lumea intra la liber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 daca sunt reguli dar nu se respecta, nu e la latitudinea mea sa ma pronunt. n-am vrut sa ma tiganesc. m-am dus in stanga de tot unde baietii erau la Vmax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 ma bucur ca in sfarsit avem cat de cat o pista buna. cand imi aduc aminte de topicul lui Ianachim, nici nu ma asteptam ca pista sa fie gata anul asta. mii ciuda ca am de asteptat pana in primavara. asteptam mai multe poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Tu nici in 2 ani nu ajungi la pista, tu mergi la cabane cu gratare incinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 hmm, e timpul sa imi achizitionez o trotineta de pista... as incerca vtr-ul dar totusi un rs250 n-ar fi rau, n-ar fi rau zic! salutam spidistii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Tu nici in 2 ani nu ajungi la pista, tu mergi la cabane cu gratare incinse. da da da. si tu o sa te dai tot la incepatori se numeste evolutie cabana a fost alt scop. tine de timp, bani, oameni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) nici pe mine nu m`au lasat sa intru fara bratara, d`aia era asa multa lume pe langa gard si la poarta principala...am facut rost de una si am stat cu baietii mari a fost nasol cu vremea, cred ca la ora 14 s`a facut prima intrare timp de referinta luat de mine, pascota pe r6 1:33.25 » Post actualizat in 27 Sep 2014 21:07sa`mi scuzati montaju` da n`am revizuit filmarea Editat Septembrie 27, 2014 de cristilvk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 28, 2014 Autor Share Postat Septembrie 28, 2014 cine vine si azi si nu poate intra la boxe sa dea un tel. 0720.049.110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Fost, vazut, placut! Nici pe mine nu m-au lasat vajnicii aparatori ai ordinii publice sa intru dar am stat la capatul liniei drepte si m-am bucurat de "minune". Mi-au placut mult Denis (10 pt sunet )))) Petre pop si Emil Draghici. Per total a fost ok, m-au deranjat bastinasii colorati care apareau de la boxe si-si bagau copii/nepotii inauntru sa linga bere si sa sparba seminte. Parea cam nesigura treaba pe capatul liniei drepte dupa boxe; la un moment dat intrasera cerberii intr-o masina (batea rau vantul) si putea oricine sa ajunga din 7-8 pasi pana pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Vin si eu azi, il caut pe tata Denis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Am trait sa o vad si pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Papa Denis, te voi cauta si eu azi cand vin in pelerinaj sa vad minunea de aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Parca vad ca o ia razna piata moto in iarna, sper sa apuc sa-mi iau si eu ceva pana in primavara Intr-o alta ordine de idei n-am reusit sa ajung azi la circuit cum mi-am dorit insa le multumesc colegilor de mai sus care au pus poze, filmari si impresii de la fata locului, buna treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Intrebare de privitor al pozelor si filmarii:asfaltul e atat de denivelat pe cat pare sau e doar o iluzie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Ah,abia astept o filmare on-board. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Vor veni si filmuletele, majoritatea aveau camere. Atmosfera a fost super misto ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lost eagle Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Astazi au fost mai multi la clasa c si majoritatea cu camere... sa ii lasam sa ajunga acasa si cred ca maine o sa avem .ai multe filme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Ce insemnau clasele C si B? Experienta, motocicleta, pregatirea? Si cine le decidea? SSP ma gandesc ca era supersport si sbk este evident superbike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 POZE de ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 28, 2014 Autor Share Postat Septembrie 28, 2014 (editat) Ce insemnau clasele C si B? Experienta, motocicleta, pregatirea? Si cine le decidea? SSP ma gandesc ca era supersport si sbk este evident superbike. B - motoristi cu experienta pe circuit C - motoristi care se afla la primele intrari pe circuit p.s. Multumim pentru poze nea Metale Editat Septembrie 28, 2014 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Excelent, cum zicea Metalu' , am asistat la scrierea istoriei moto in Romania! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 p.s. Multumim pentru poze nea Metale Cu placere Apropo, care vreti pozele la dimensiuni mari (10mpx, ca atat poate batranul meu Nikon) si fara watermark, dati un semn (PM sau mail) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Atmosfera de racing,azi: » Post actualizat in 28 Sep 2014 20:18Denis si Eusebiu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.