Sari la conținut

Biciclist lovit pe trecere de un motociclist


OfficialBizkit
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ok motociclistul avea viteza.

Singurul oras ,in care pietonii circula pe trecerea de pietoni exact ca pe trotuar, fara o simpla asigurare, este Bucuresti! In alte orase pietonii se asigura inainte sa treaca chiar daca urmeaza traversarea pe trecerea de pietoni.Mi-e frica sa mai circul cu motorul ca si la 20 Km la ora mi-a sarit unul aproape sa se urce pe mine fara sa se uite macar cu coada ochiului inainte sa traverseze. Ok eu fac inchisoare dar el risca sa ramana fara picioare. Merita? Asigurati-va oameni buni ca pe trecerea de pietoni circula si masini ,motociclete nu doar pietoni!


» Post actualizat in 18 Sep 2014 17:01

Daca biciclistul era un simplu pieton,oare motociclistul ar fi reusit sa opreasca? L-a durut in coor de trecerea de pietoni, acum sa plateasca.Sanatate biciclistului !

Daca biciclistul se asigura macar putin era acasa cum linistit. L-a durut in cot! A crezut ca e in curtea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La trecerile de pietoni se reduce viteza...putea fi și un pieton sau un caine comunitar.

acum vreo 2 ani asteptam la o trecere sa se elibereze,dupa ce am bagat in treapta,pornesc usor cand un copil de 14 ani cu un mtb fare dupa bordura si aterizeaza fix in fata mea,l-am ratat ai eu si masina de langa mine la 2-3 cm,saptamana asta fac stanga pe un sens unic si un biciclist circula relaxat pe interzis,eu stau ca boul la semafor cand vad cum trec biciclistii pe langa pana in jumatea intersectiei asteptand sa treaca....astia sunt fostii scuteristi fara legi si fara frica ca deh,militia nu le poate lua lantul....asa dai cu subsemnatul din cauza la un biciclist,beat,chior imbravcat in tricoul lui Superman .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am trecut si eu pe la 16:20 pe acolo. Dupa poze a avut ceva viteza. 300 - 400 metri de la trecere pana la motor..Oricum sanatate celor 3.

 

distanta intre 2 stalpi de iluminat e intre 40-60 m si eu vad max doua distante deci max. 100m

Sanatate si recuperare usoara..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a tranit cu ea pe partea dreapta deci automat au cazut amandoi

se spune am culcat-0 :)

 

ca fapt divers , pe la mine se renunta la trecerile de pietoni care se inlocuiesc cu zone de traversare "la buna intelegere"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu stai intr-o tara normala.

 

Din ziar:

În urma acestui accident rutier motociclistul şi celălalt pasager de pe motocicletă, dar şi biciclistul, toţi cu vârste cuprinse între 40 şi 50 ani, au fost transportaţi la spital.

Deci pilotul nu era un om tocmai tanar.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

distanta intre 2 stalpi de iluminat e intre 40-60 m si eu vad max doua distante deci max. 100m

Sanatate si recuperare usoara..

Pe vremea mea distanta intre stalpi era de 30m. S-or mai fi furat intre timp.

 

Din pacate, in situatia asta legea e usor ambigua, prin urmare idioata. Asta cu pietonii mi se pare cea mai mare ineptie dupa celebra sintagma "reducerea vitezei pana la evitarea oricarui pericol". Pe de o parte pietonii au prioritate la traversare cat timp se afla pe trecere. Pe de alta parte au obligatia sa se asigure ca nu se apropie autoturisme. Din pacate, limita intre "asigurare" si "prioritate" se afla adesea la masuratori. In apropierea trecerilor de pietoni poti sa mergi si cu 30 km/h, daca berbecul iti sare in fata la 2m nici n-apuci sa-ti dai seama ce s-a intamplat si toata lumea e pe jos. Singura chestie care ajuta in situatii d-astea e sa scanezi "traficul" atat de pe strada cat si de pe trotouar. Insa da, nu-i simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal intre stalpi ar trebui sa fie 25m. ai voie sa dai inapoi 50m cu spatele, remember? :) Din experienta de condus ambele, adica in spatele unui ghidon sau volan, zic ca, majoritatea pietonilor sunt zombie, intra pe trecere ca si cum masina sau motocicleta sau orice vine tre sa franeze instant. Ca si pieton, cand ajung pe o trecere, ma uit in stanga in dreapta, ma asigur ca opresc toti, fortezi un pic trecerea ca altfel nu opreste nici un bulangiu, dar nu treci ca unu fara creier doar pentru ca e trecere. E normal din punct de vedere legal sa opresti la trecere, dar nu e normal din alte puncte de vedere, cum ar fi ca ai viteza prea mare si nu ai timp sa opresti sau ca vreun pieton cum ziceam, merge ca un zombie direct in fata masinii/moto... La fel si cu bicicletele, coborati in moloz de pe ele, comozilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NORMAL ca motociclistul avea viteza, conform declaratiilor date de babe, mosi sau alti indivizi care, ori nu suporta motociclistii, ori n au permis si toata viata au fost pietoni si acum au ocazia sa dea o declaratie stufoasa... Ce plm cauta biciclistul pe trecere??? Zona de acolo nu ti permite sa mergi tare, pt ca e plina de gropi si denivelari ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce va tot legati de babe si mosi? De parca cine va i-ar lua in considerare.. Amandoi sunt vinovati..Motoristul daca avea viteza redusa avea timp sa mai faca vreo manevra in cazul dobitocului de pe bicicleta..Poate.Sunt multi imbecili pe biciclete care n-au habar ca pe trecerea de pietoni trebuie sa fie perpedes..Si d-aia sar cu sarg in fata masinilor,motoarelor,etc.Ca cica-s pe trecere.Afla adevarul,daca mai este posibil,dupa multa durere si suferinta si ca de fapt nu stia nimic..Scanati din timp,ochii ca girofarurile,in zonele trecerilor de pietoni ,uitati-ve pe sub masinile care obtureaza trecerile,microbuze,autobuze ca sa vedeti picioarele idiotilor ce se pregatesc de acte kamikaze..Pe mine chestiile astea m-au scos din cateva situatii nasoale..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de martori, sunt sigur ca 4 din 5 oameni nu pot face diferenta intre viteza unei motociclete (de regula sport) si sunetul scos de aceasta. Asa ca....

Pai nu d'asta isi pune tot raceru' tobe sport pe rasnitza??? Sa sune ca si cum ar avea 300 la ora stand pe loc, la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vina comuna, motociclistul pentru ca nu a redus viteza (celebrul SRVP), iar sinucigasul de biciclist pentru ca a fost puturos si nu s-a dat jos de pe bicicleta, caz in care ar fi avut timp sa si beleasca ochii la ce se intampla pe strada.Nu este legal sa traverseze pe bicicleta!

 

O data mai mult avem de invatat de aici sa reducem viteza in oricare situatie care reclama, in special la treceri de pietoni, la intersectii si in zone de trafic complicat si/sau aglomerat.

Tot mai mult se inmultesc pietonii chiauni care trec val vartej(chiar lansat ca la concurs)supralicitand dreptul lor la prioritate. In general le duduie castile pe urechi si le-ar fi afectat probabil grav echilibrul precar daca s-ar uita macar o secunda stanga dreapta. Asa ca traverseaza lansat si in transa si ii doare la patina, ca noah au prioritate la cimitir!

 

Sa nu mai zic de pedalarzii sinucigasi care abordeaza de multe ori trecerile de pietoni in plina viteza si daca ai ghinionul frecvent ca masinile sa fie parcate alandala pana in "zebra" n-ai nici o sansa sa-i vezi la timp. Concluzia este clara in ceea ce ne priveste, in traficul aglomerat din marile orase trebuie sa adoptam filosofia felinei, o ardem doar unde se poate, in rest "in varful pernitelor".

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal intre stalpi ar trebui sa fie 25m.

Valabil la stâlpii de lemn. De la 30 de metri în funcţie de stâlp pentru cei din beton.

Biciclistul poate traversa călare doar acolo unde are marcaj de pistă de biciclete paralel cu trecerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conducerea preventiva . Intr-o tara in care civilizatia rutiera lasa de dorit , mai ales din partea pietonilor si a biciclistilor , dar si din partea noastra , a conducatorilor de vehicule pe doua sau patru roti , conducerea preventiva este primul pas spre un drum in siguranta . Drumuri proaste , orase aglomerate , catei vagabonzi , etc . Daca la toata aventura asta mai adaugam si o anvelopa veche , uzata , mai adaugam putina viteza si neatentie , rezultatele sunt . . . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Biciclistul nu a traversat pe nicio trecere. Trecerea de pietoni s-a intamplat sa fie acolo. Politia nici n-a luat-o in cosiderare. Din ce am vorbit cu un tip care le-a indicat politistilor unde s-a intamplat accidentul, acesta mi-a spus ca biciclistul circula pe strada (cam pe mijloc) si moto l-a luat in plin. Sos. Antiaeriana nu este marcata in zona respectiva, nu se stie unde e axul drumului, dar accidentul teoretic s-a produs pe sensul de mers al motociclistului.

 

Aaa si din ce am estimat motocicleta s-a oprit cam la 140-150m de locul de unde a blocat spatele (exista o mare urma de franare acolo).

Editat de DarkRyder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Biciclistul nu a traversat pe nicio trecere. Trecerea de pietoni s-a intamplat sa fie acolo. Politia nici n-a luat-o in cosiderare. Din ce am vorbit cu un tip care le-a indicat politistilor unde s-a intamplat accidentul, acesta mi-a spus ca biciclistul circula pe strada (cam pe mijloc) si moto l-a luat in plin. Sos. Antiaeriana nu este marcata in zona respectiva, nu se stie unde e axul drumului, dar accidentul teoretic s-a produs pe sensul de mers al motociclistului.

 

Aaa si din ce am estimat motocicleta s-a oprit cam la 140-150m de locul de unde a blocat spatele (exista o mare urma de franare acolo).

Daca asa s-a intamplat asta schimba datele problemei. Motociclistul va fi acuzat de vatamare/omor din culpa. Vina exclusiva, acrosare din spate. Oare ce s-o fi intamplat acolo? Biciclistul acela iesise probabil tocmai de undeva de pe trotuar, altfel motociclisul pe langa conduita nepreventiva la "zebra" si viteza putin cam mare de felul ei, a mai avut si orbul gainilor". Ori incepator, ori a prins o zi in care n-ar fi trebuit sa fie in sa. Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si in cazul asta bicicleta nu avea ce sa caute pe mijlocul drumului.ei sunt obligati sa mearga pe partea dreapta langa bordura.de ce sa fie vina motociclistului pt acrosare din spate daca ala nu avea ce sa caute acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici ca ii antimotorism.ro pe sectiunea asta; dincolo de analize si observatii, de rezultatele unei anchete sau macar date preliminare, efortul maxim este pentru culpabilizarea motociclistului; ii deja concurs pe segmentul asta... :nono:

 

Opinie in calitate de posesor de xx, inca neobisnuit total cu masinaria dupa un sezon cu peste 10 000 km. Nu este o motocicleta confortabila pentru oras, agilitatea urbana nu e punctul ei forte; in situatii de urgenta/surpriza poti sa diminuezi dezastrul, dar nu prea poti face minuni. E suficient de grea, deci inertie mare, la fel si ineptiile ochiometrice despre viteza si distanta parcursa taras... Mananca cauciucuri cu rapiditate, pe de alta parte se simte influenta unui cauciuc prost chiar mai puternic decat la alte sportive/sport-tourere.

Filozofiile le las pe seama expertilor. Sanatate celor implicati, inclusiv biciclistului mai mult sau mai putin idiot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...