Jump to content
Sign in to follow this  
OfficialBizkit

Biciclist lovit pe trecere de un motociclist

Recommended Posts

Pacat. Cel de pe motocicleta putea sa aibe si 300 km/h, daca biciclistul a traversat trecerea de pietoni pe bicicleta este vinovat. Sanatate amandurora. Din neatentie o poti festeli foarte usor.

Din punctul cui de vedere al tau, nu ? Din punct de vedere legal, o cam belesti cand se lasa cu victime, si daca lovesti un pieton care traversa strada neregulamentar si daca lovesti un idiot calare pe bicicleta pe trecere si tu nu ai viteza legala si o depasesti cu 10 km peste, este cel mai posibil sa te trezesti cu un dosar penal.

 

Iar acum degeaba acuzam in stanga si in dreapta nu se stie viteza cu care a mers, daca aveam 50 si biciclistul ia sarit in fata normal ca nu la putut evita, ca Tanti Vasilica a vazut ea ca el mergea cu peste 180 km/h nu prea e de crezut.

 

Sa fie bine pentru biciclist si sa nu pateasca nimic motociclistul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dar aici nu este cazul. In sensul ca nu se poate aprecia cu exactitate din spusele martorilor viteza motociclistului, insa se stie clar ca biciclistul a trecut trecerea pe bicicleta. Vina morala poate fi impartita in cazul de fata, dar cu ce folos? Sanatate amandurora.

Cum nu este cazul? Tu crezi ca viteza se calculeaza pe baza declaratiilor martorilor? Niciodata. Tocmai de aceea se numeste expertiza. Se fac multe calcule pe baza dovezilor fizice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... motociclistul avea pasager si s-a aruncat de pe motocicleta ?!! a lasat pasagerul singur ?!!

S-a tranit cu ea pe partea dreapta deci automat au cazut amandoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok motociclistul avea viteza.

Singurul oras ,in care pietonii circula pe trecerea de pietoni exact ca pe trotuar, fara o simpla asigurare, este Bucuresti! In alte orase pietonii se asigura inainte sa treaca chiar daca urmeaza traversarea pe trecerea de pietoni.Mi-e frica sa mai circul cu motorul ca si la 20 Km la ora mi-a sarit unul aproape sa se urce pe mine fara sa se uite macar cu coada ochiului inainte sa traverseze. Ok eu fac inchisoare dar el risca sa ramana fara picioare. Merita? Asigurati-va oameni buni ca pe trecerea de pietoni circula si masini ,motociclete nu doar pietoni!


» Post actualizat in 18 Sep 2014 17:01

Daca biciclistul era un simplu pieton,oare motociclistul ar fi reusit sa opreasca? L-a durut in coor de trecerea de pietoni, acum sa plateasca.Sanatate biciclistului !

Daca biciclistul se asigura macar putin era acasa cum linistit. L-a durut in cot! A crezut ca e in curtea lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La trecerile de pietoni se reduce viteza...putea fi și un pieton sau un caine comunitar.

acum vreo 2 ani asteptam la o trecere sa se elibereze,dupa ce am bagat in treapta,pornesc usor cand un copil de 14 ani cu un mtb fare dupa bordura si aterizeaza fix in fata mea,l-am ratat ai eu si masina de langa mine la 2-3 cm,saptamana asta fac stanga pe un sens unic si un biciclist circula relaxat pe interzis,eu stau ca boul la semafor cand vad cum trec biciclistii pe langa pana in jumatea intersectiei asteptand sa treaca....astia sunt fostii scuteristi fara legi si fara frica ca deh,militia nu le poate lua lantul....asa dai cu subsemnatul din cauza la un biciclist,beat,chior imbravcat in tricoul lui Superman .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe trecere putea sa se afle si un T72 rusesc, asta nu il scuteste cu nimic de vina pe soferul sau pilotul imprudent care nu respecta regulile de circulatie in apropierea trecerilor de pietoni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Am trecut si eu pe la 16:20 pe acolo. Dupa poze a avut ceva viteza. 300 - 400 metri de la trecere pana la motor..Oricum sanatate celor 3.

 

post-75231-0-28219200-1411061814_thumb.jpg

post-75231-0-50861400-1411061820_thumb.jpg

post-75231-0-93634800-1411061825_thumb.jpg

post-75231-0-95067800-1411061830_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt 150 de metri , de la trecere pana unde s-a oprit motorul nu 3-4-nspe sute. Ceasu` rau, sinapsa neagra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Am trecut si eu pe la 16:20 pe acolo. Dupa poze a avut ceva viteza. 300 - 400 metri de la trecere pana la motor..Oricum sanatate celor 3.

 

distanta intre 2 stalpi de iluminat e intre 40-60 m si eu vad max doua distante deci max. 100m

Sanatate si recuperare usoara..

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a tranit cu ea pe partea dreapta deci automat au cazut amandoi

se spune am culcat-0 :)

 

ca fapt divers , pe la mine se renunta la trecerile de pietoni care se inlocuiesc cu zone de traversare "la buna intelegere"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nu stai intr-o tara normala.

 

Din ziar:

În urma acestui accident rutier motociclistul şi celălalt pasager de pe motocicletă, dar şi biciclistul, toţi cu vârste cuprinse între 40 şi 50 ani, au fost transportaţi la spital.

Deci pilotul nu era un om tocmai tanar.

Edited by Falkenberg

Share this post


Link to post
Share on other sites

distanta intre 2 stalpi de iluminat e intre 40-60 m si eu vad max doua distante deci max. 100m

Sanatate si recuperare usoara..

Pe vremea mea distanta intre stalpi era de 30m. S-or mai fi furat intre timp.

 

Din pacate, in situatia asta legea e usor ambigua, prin urmare idioata. Asta cu pietonii mi se pare cea mai mare ineptie dupa celebra sintagma "reducerea vitezei pana la evitarea oricarui pericol". Pe de o parte pietonii au prioritate la traversare cat timp se afla pe trecere. Pe de alta parte au obligatia sa se asigure ca nu se apropie autoturisme. Din pacate, limita intre "asigurare" si "prioritate" se afla adesea la masuratori. In apropierea trecerilor de pietoni poti sa mergi si cu 30 km/h, daca berbecul iti sare in fata la 2m nici n-apuci sa-ti dai seama ce s-a intamplat si toata lumea e pe jos. Singura chestie care ajuta in situatii d-astea e sa scanezi "traficul" atat de pe strada cat si de pe trotouar. Insa da, nu-i simplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal intre stalpi ar trebui sa fie 25m. ai voie sa dai inapoi 50m cu spatele, remember? :) Din experienta de condus ambele, adica in spatele unui ghidon sau volan, zic ca, majoritatea pietonilor sunt zombie, intra pe trecere ca si cum masina sau motocicleta sau orice vine tre sa franeze instant. Ca si pieton, cand ajung pe o trecere, ma uit in stanga in dreapta, ma asigur ca opresc toti, fortezi un pic trecerea ca altfel nu opreste nici un bulangiu, dar nu treci ca unu fara creier doar pentru ca e trecere. E normal din punct de vedere legal sa opresti la trecere, dar nu e normal din alte puncte de vedere, cum ar fi ca ai viteza prea mare si nu ai timp sa opresti sau ca vreun pieton cum ziceam, merge ca un zombie direct in fata masinii/moto... La fel si cu bicicletele, coborati in moloz de pe ele, comozilor

Share this post


Link to post
Share on other sites

NORMAL ca motociclistul avea viteza, conform declaratiilor date de babe, mosi sau alti indivizi care, ori nu suporta motociclistii, ori n au permis si toata viata au fost pietoni si acum au ocazia sa dea o declaratie stufoasa... Ce plm cauta biciclistul pe trecere??? Zona de acolo nu ti permite sa mergi tare, pt ca e plina de gropi si denivelari ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de martori, sunt sigur ca 4 din 5 oameni nu pot face diferenta intre viteza unei motociclete (de regula sport) si sunetul scos de aceasta. Asa ca....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce va tot legati de babe si mosi? De parca cine va i-ar lua in considerare.. Amandoi sunt vinovati..Motoristul daca avea viteza redusa avea timp sa mai faca vreo manevra in cazul dobitocului de pe bicicleta..Poate.Sunt multi imbecili pe biciclete care n-au habar ca pe trecerea de pietoni trebuie sa fie perpedes..Si d-aia sar cu sarg in fata masinilor,motoarelor,etc.Ca cica-s pe trecere.Afla adevarul,daca mai este posibil,dupa multa durere si suferinta si ca de fapt nu stia nimic..Scanati din timp,ochii ca girofarurile,in zonele trecerilor de pietoni ,uitati-ve pe sub masinile care obtureaza trecerile,microbuze,autobuze ca sa vedeti picioarele idiotilor ce se pregatesc de acte kamikaze..Pe mine chestiile astea m-au scos din cateva situatii nasoale..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de martori, sunt sigur ca 4 din 5 oameni nu pot face diferenta intre viteza unei motociclete (de regula sport) si sunetul scos de aceasta. Asa ca....

Pai nu d'asta isi pune tot raceru' tobe sport pe rasnitza??? Sa sune ca si cum ar avea 300 la ora stand pe loc, la relanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vina comuna, motociclistul pentru ca nu a redus viteza (celebrul SRVP), iar sinucigasul de biciclist pentru ca a fost puturos si nu s-a dat jos de pe bicicleta, caz in care ar fi avut timp sa si beleasca ochii la ce se intampla pe strada.Nu este legal sa traverseze pe bicicleta!

 

O data mai mult avem de invatat de aici sa reducem viteza in oricare situatie care reclama, in special la treceri de pietoni, la intersectii si in zone de trafic complicat si/sau aglomerat.

Tot mai mult se inmultesc pietonii chiauni care trec val vartej(chiar lansat ca la concurs)supralicitand dreptul lor la prioritate. In general le duduie castile pe urechi si le-ar fi afectat probabil grav echilibrul precar daca s-ar uita macar o secunda stanga dreapta. Asa ca traverseaza lansat si in transa si ii doare la patina, ca noah au prioritate la cimitir!

 

Sa nu mai zic de pedalarzii sinucigasi care abordeaza de multe ori trecerile de pietoni in plina viteza si daca ai ghinionul frecvent ca masinile sa fie parcate alandala pana in "zebra" n-ai nici o sansa sa-i vezi la timp. Concluzia este clara in ceea ce ne priveste, in traficul aglomerat din marile orase trebuie sa adoptam filosofia felinei, o ardem doar unde se poate, in rest "in varful pernitelor".

Edited by Galen

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal intre stalpi ar trebui sa fie 25m.

Valabil la stâlpii de lemn. De la 30 de metri în funcţie de stâlp pentru cei din beton.

Biciclistul poate traversa călare doar acolo unde are marcaj de pistă de biciclete paralel cu trecerea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conducerea preventiva . Intr-o tara in care civilizatia rutiera lasa de dorit , mai ales din partea pietonilor si a biciclistilor , dar si din partea noastra , a conducatorilor de vehicule pe doua sau patru roti , conducerea preventiva este primul pas spre un drum in siguranta . Drumuri proaste , orase aglomerate , catei vagabonzi , etc . Daca la toata aventura asta mai adaugam si o anvelopa veche , uzata , mai adaugam putina viteza si neatentie , rezultatele sunt . . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biciclistul nu a traversat pe nicio trecere. Trecerea de pietoni s-a intamplat sa fie acolo. Politia nici n-a luat-o in cosiderare. Din ce am vorbit cu un tip care le-a indicat politistilor unde s-a intamplat accidentul, acesta mi-a spus ca biciclistul circula pe strada (cam pe mijloc) si moto l-a luat in plin. Sos. Antiaeriana nu este marcata in zona respectiva, nu se stie unde e axul drumului, dar accidentul teoretic s-a produs pe sensul de mers al motociclistului.

 

Aaa si din ce am estimat motocicleta s-a oprit cam la 140-150m de locul de unde a blocat spatele (exista o mare urma de franare acolo).

Edited by DarkRyder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biciclistul nu a traversat pe nicio trecere. Trecerea de pietoni s-a intamplat sa fie acolo. Politia nici n-a luat-o in cosiderare. Din ce am vorbit cu un tip care le-a indicat politistilor unde s-a intamplat accidentul, acesta mi-a spus ca biciclistul circula pe strada (cam pe mijloc) si moto l-a luat in plin. Sos. Antiaeriana nu este marcata in zona respectiva, nu se stie unde e axul drumului, dar accidentul teoretic s-a produs pe sensul de mers al motociclistului.

 

Aaa si din ce am estimat motocicleta s-a oprit cam la 140-150m de locul de unde a blocat spatele (exista o mare urma de franare acolo).

Daca asa s-a intamplat asta schimba datele problemei. Motociclistul va fi acuzat de vatamare/omor din culpa. Vina exclusiva, acrosare din spate. Oare ce s-o fi intamplat acolo? Biciclistul acela iesise probabil tocmai de undeva de pe trotuar, altfel motociclisul pe langa conduita nepreventiva la "zebra" si viteza putin cam mare de felul ei, a mai avut si orbul gainilor". Ori incepator, ori a prins o zi in care n-ar fi trebuit sa fie in sa. Edited by Galen

Share this post


Link to post
Share on other sites

si in cazul asta bicicleta nu avea ce sa caute pe mijlocul drumului.ei sunt obligati sa mearga pe partea dreapta langa bordura.de ce sa fie vina motociclistului pt acrosare din spate daca ala nu avea ce sa caute acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...