Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Acum 23 minute, B.B. a spus:

(daca MM rupe un pic mai mult de locul 5 anul asta si e foarte posibil sa o faca) 

LOL 🤣 De la a le da 1sec/tur la micuți ai ajuns la a te îndoi ca prinde mai bine de un loc 5..... Ești tare 

Eu zic ca are șanse la top 3 la final de campionat (asa hater cum sunt)🙄 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 16 minute, danypop a spus:

Adică vrei sa spui ca nu prea știe cum sa câștige, iar după prima o sa se obișnuiască 🙄

Câteva zile încă și vine și prima victorie 

nu, zic ca a trecut atata timp de la victorie ca a si uitat cum e.

blocaj psihic plm, zi-i cum vrei.

 

chiar, cat a trecut de la ultima victorie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hah,o veste interesanta la nivel de zvon doar,sa vedem ce iese :

Se pare ca Aprilia l-a abordat pe Enea Bastianini pt ca vor un rider italian în locul lui AE.

 

Ee cine s.ar fi gandit la asta?

De departe cel mai funny silly season din motogp :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, Method a spus:

Se pare ca Aprilia l-a abordat pe Enea Bastianini pt ca vor un rider italian în locul lui AE.

pai EB e sub presiune de la JM si MM, numai el sa nu fii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, danypop a spus:

LOL 🤣 De la a le da 1sec/tur la micuți ai ajuns la a te îndoi ca prinde mai bine de un loc 5..... Ești tare 

Eu zic ca are șanse la top 3 la final de campionat (asa hater cum sunt)🙄 

pe final de sezon bai nene.. adica pozitia in campionat

Acum 52 minute, Method a spus:

Hah,o veste interesanta la nivel de zvon doar,sa vedem ce iese :

Se pare ca Aprilia l-a abordat pe Enea Bastianini pt ca vor un rider italian în locul lui AE.

 

Ee cine s.ar fi gandit la asta?

De departe cel mai funny silly season din motogp :bounce:

Deci MM la Ducati, eu ti-am zis ca 99.999999999999999999999% Enea pleaca de la Ducati. Il doare in plua de Ducati. 

In toate interviurile cu bossi Ducati, cand venea vorba de JM si EB spuneau voalat ca sunt liberi sa se duca unde vor ei, si Ciabatti si Tardozzi au declarat asta de cateva ori, dar tu esti orb, ori auzi dar intelegi ce vrei tu. Si asta inainte de a incepe sezonul, de aia zic ca jocurile sunt deja facute, poate sa ia si mama titlului Enea anul asta ca viitorul lui nu mai este cu Ducati. 

(si e foarte posibil sa nu fie vorba de lipsa de performanta de anul trecut, pot fi cu totul alt fel de neintelegeri interne, poate nu se suporta cu Pecco, cu Gigi, poate e un personaj insipid, plm) 

Eu sincer mai des i-am vazut vorbind pe MM si Pecco decat Enea cu Pecco..  zic si eu.. ;) 

--------

Sa nu mai zic cat de bine suna declaratiile de ambele parti.

cand sunt intrebati Ducati despre locul liber - we are not in a rush...

Cand e intrebat MM ce face din 2025: - I am not in a rush.. 

 

:crack:

Cand toti se grabesc spre noi contracte o sa ramana doar cele doua testoase care nu se grabesc si singurul mod de a nu ramane singuri e sa se ia.. ca nu-i mai ia nimeni. 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, B.B. a spus:

pe final de sezon bai nene.. adica pozitia in campionat

Asta ziceam și eu. La finalul anului are șanse de top 3. Pai dacă le dă 1sec la copii, e clar ca ia campionatul cu 5 etape înainte de final, nu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, B.B. a spus:

Deci MM la Ducati, eu ti-am zis ca 99.999999999999999999999% Enea pleaca de la Ducati. Il doare in plua de Ducati. 

In toate interviurile cu bossi Ducati, cand venea vorba de JM si EB spuneau voalat ca sunt liberi sa se duca unde vor ei, si Ciabatti si Tardozzi au declarat asta de cateva ori, dar tu esti orb, ori auzi dar intelegi ce vrei tu. Si asta inainte de a incepe sezonul, de aia zic ca jocurile sunt deja facute, poate sa ia si mama titlului Enea anul asta ca viitorul lui nu mai este cu Ducati. 

(si e foarte posibil sa nu fie vorba de lipsa de performanta de anul trecut, pot fi cu totul alt fel de neintelegeri interne, poate nu se suporta cu Pecco, cu Gigi, poate e un personaj insipid, plm) 

Eu sincer mai des i-am vazut vorbind pe MM si Pecco decat Enea cu Pecco..  zic si eu.. ;) 

--------

Sa nu mai zic cat de bine suna declaratiile de ambele parti.

cand sunt intrebati Ducati despre locul liber - we are not in a rush...

Cand e intrebat MM ce face din 2025: - I am not in a rush..

Nu ai inteles nimic din ce am scris : 1.e doar un zvon,o barfa 2.Bastianini a fost abordat de Aprilia,nu invers.

Asta nu inseamna ca daca a fost sunat de Aprilia,Bastianini lasa tot si fuge la aprilia - stie si el foarte bine ca aprilia nu e Ducati,nici ca performanta nici ca bani.So...

Tu lasa vrajeala si hotaraste-te : ce face MM?Ori merge la Ducati ori merge la aprilia?

In postul trecut mergea la aprilia,acum ai revenit cu 99.9999 la Ducati - make up your mind :crack:

Pariaza pe un cal,nici asta nu esti in stare dupa ce ca bati campii cu gratie din noiembrie? :P

(nu o spun ca pe un repros,o spun amuzat,ai recunoscut si tu ca bati campii)

 

Deci?....MM la aprilia sau MM la Ducati ? place your bets.

Eu am spus anterior si, spre deosebire de altii, nu ma sucesc - eu pariez pe Pramac pt MM,iar aprilia cu JM si 2nd seat AE sau mai degraba Maravilla.

Sa vedem cine a intuit corect :)

Acum 35 minute, frigider a spus:

pai EB e sub presiune de la JM si MM, numai el sa nu fii..

Eh,e logic.

E presiunea faptului ca anul trecut a facut nimic.Ma asteptam ca Gigi sa ii dea un picior in fiund anul asta,dar Gigi e chiar ok.

Apoi normal a la echipa nr.1 din motogp va fi presiune,postul lui fiind vanat de tot plutonul.E de asteptat.

Da de ce "numai el sa nu fii"?Are motoreta nr.1 din campionat?Are....e o arma egala cu a campionului mondial.

Toti pilotii cu cohones spun ca doar atat si-ar dori - aceeiasi sansa si material tehnic pt a se bate la campionat,Enea are un mare avantaj de fapt.

E o pozitie ravnita,iata, de toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piciorul ala in fund deja e dat, dar au clauze contractuale care se respecta. 

 

Eu pariez pe MM la Ducati, btw. 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Da,daca privim dpdv al Aprilia perfecta dreptate aveti.

Dar ia sa privim si dpdv al lui Marquez? - o motoreta la care mai e de lucrat si de bagat bani (ii va baga aprilia?) pt a ajunge sa se bata de la egal la egal cu Ducati,salariu...nu de factory,adaptare de la zero la o moto noua....cam multe minusuri zic eu.

Daca ar mai fi fost un loc liber la KTM factory, sunt convins ca ai fi fost primul care ai fi salutat trecerea lui MM la echipa austriaca, desi KTM este inca far far away de castigarea unui titlu. Binder si mai nou, Acosta trebuie sa impinga motocicleta aia peste limite, ca sa ajunga in zona podiumului, in timp ce Aprilia clar are mai mult potential decat pot sa valorifice pilotii actuali. Este o motocicleta mai elastica, mai manevrabila, ... nu este perfecta (dupa cum nici Ducati nu este perfect, btw), dar in mana unui pilot genial, poate deveni candidata serioasa la toate titlurile puse in joc. As zice ca este cea mai apropiata de Ducati, in ceea ce priveste echilibrul dintre plusuri si minusuri. Cu toate astea tu sustii ca Aprilia nu ar fi o solutie pentru un pilot de talia lui MM.. Ok.. nu ii da salariu prea mare.. cum spuneam si intr-un alt post, pentru MM se vor gasi surse de finantare ale salariului, asa cum s-au gasit si pentru acest sezon la Gresini. Ca doar nu ii da Gresini 6-7 milioane pe sezon. 

Desigur, ideal ar fi locul de la Ducati factory, dar daca din varii motive nu e posibil, intre Pramac si Aprilia factory, nu sunt dileme. Cum spuneam, Pramac este totusi o echipa satelit, careia nu i se va permite sa ameninte performantele echipei de uzina Ducati. Decat in cine stie ce circumstante, cu totul si cu totul aparte. Anul trecut a fost un bun exemplu, in acest sens. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu raman la ideea ca Aprilia are un pachet foarte bun, le lipseste pilotul rapid.

MV nu-i nici cel mai bun pe feedback nici constant.... 

 

Cred ca demonului i-ar prinde bine si acolo un loc doar daca nu tine cont de bani si sa se multumeasca cu mai putin cascaval decat ar primi, de la un posibil factory seat la Ducati. daca l-ar primi..

 

Si lui JM i-ar fi bine loc de factory, bani probabil o idee mai multi ca la Pramac.

 

se amesteca treburile si devin interesante. Mai ales dupa anuntul lui Q20 ca ramane la Yamaha

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Daca ar mai fi fost un loc liber la KTM factory, sunt convins ca ai fi fost primul care ai fi salutat trecerea lui MM la echipa austriaca

....

Cu toate astea tu sustii ca Aprilia nu ar fi o solutie pentru un pilot de talia lui MM.. Ok.. nu ii da salariu prea mare.. cum spuneam si intr-un alt post, pentru MM se vor gasi surse de finantare ale salariului, asa cum s-au gasit si pentru acest sezon la Gresini.

....

Desigur, ideal ar fi locul de la Ducati factory, dar daca din varii motive nu e posibil, intre Pramac si Aprilia factory, nu sunt dileme.

Vad ca tot nu intelegi ce vreau sa zic asa ca o voi face cu puncte si sageti,nu stiu cum sa fac altfel ca sa fiu inteles :

 

1.MM old - 31 ani (2024) ; 32 - 2025 ; 33 - 2026,etc

2.Ce vrea MM (conform declaratiilor sale)? - 1.enjoy the racing - ob.atins ; 2.be competitive - ob.semi-atins ; 3.challenge the championship - not yet.

3.DE CE nu poate MM sa challenge the championship? - 1.nu e obisnuit cu Ducati - perioada de acomodare 2.nu are o echipa puternica 3.nu are best bike on the grid similara cu challengerii la campionat.

 

Cum va actiona MM pt a-si atinge obiectivele? Parerea mea :

 

1.best bike on the grid pt a se bate de la egal la egal cu Pecco si JM - de asta a si plecat de la HRC da?

2.echipa puternica/competenta - Ducati factory,daca nu se poate,macar o echipa gen Pramac cu statut semi-oficial

3.MM nu va vrea sa mearga pe o alta motoreta diferita de cea pe care se adapteaza acum,pt ca in acest caz,2024 e in van,iar el nu mai are mult timp la dispozitie !!!

 

De aceea eu nu cred ca MM va dori pt urmatorii 2 ani  o moto diferita de Ducati indiferent ca e aprilia,KTM sau whatever.Oricum pierde anul acesta pana va fi cu adevarat competitiv,ori daca trece de la anul pe alta motoreta,va fi plecat degeaba in mijlocul contractului de la Honda,mutarea la Gresini nu ar fi avut nici un rost !

Nu KTM,nu aprilia - only Ducati,ca de aia s-a apucat anul asta de Ducati si de aia si-a rupt (cate milioane?) de la gura din contractul cu Honda si a plecat la descultii de Gresini,nu????

 

Ai inteles acum ideea mea si de ce sustin eu ca MM nu e interesat de alta motoreta?

Mai,nu te obliga nimeni sa fii de acord cu mine sau sa nu ma combati (cu argumente) etc,dar macar intelege inainte ceea ce vreau sa zic.

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

eu raman la ideea ca Aprilia are un pachet foarte bun, le lipseste pilotul rapid.

MV nu-i nici cel mai bun pe feedback nici constant....

Perfect de acord cu tine,dar,dupa cum ii explicam si colegului - nu priviti doar dpdv Aprilia ! priviti prima data dpdv al MM,am detaliat mai sus,nu mai reiau.

 

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

se amesteca treburile si devin interesante. Mai ales dupa anuntul lui Q20 ca ramane la Yamaha

Eu cred ca foarte rapid aprilia isi va anunta cel putin 1 pilot pt urmatorii 2 ani daca nu pe amandoi.Sa vedem :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, Method a spus:

Vad ca tot nu intelegi ce vreau sa zic......

 

2.Ce vrea MM (conform declaratiilor sale)? - 1.enjoy the racing - ob.atins ; 2.be competitive - ob.semi-atins ; 3.challenge the championship - not yet.

 

3.MM nu va vrea sa mearga pe o alta motoreta diferita de cea pe care se adapteaza acum,pt ca in acest caz,2024 e in van,iaori daca trece de la anul pe alta motoreta,va fi plecat degeaba in mijlocul contractului de la Honda,mutarea la Gresini nu ar fi avut nici un rost !

 

Nu KTM,nu aprilia - only Ducati,

Colegu' eu am inteles argumentele tale, fara sa trebuiasca sa detaliezi. Tu nu le intelegi pe ale mele. 

Sa o luam tot punctual: 

1. Punctul tau 3 - challenge the championship NU POATE FI ATINS de la Pramac! Decat daca se aliniaza nush' ce planete, apar tulburari in materia intunecata, etc, etc.. trebuie sa fie niste circumstante cu totul speciale, ca sa poata castiga campionatul fiind la o echipa de client. Deci pentru MM, pentru ca inteleg ca argumentele tale sunt din pdvd al lui MiMisor, nu este fezabil sa continue cu o echipa satelit, fie ea si Pramac. De altfel, din aceleasi ratiuni, vrea sa plece si JM, de la echipa aia. Deci, vrea "challenge the championship", trebuie moto de uzina si mai sunt doar doua locuri disponibile: Ducati si Aprilia! 

2. Plecarea de la Honda se impunea in primul rand pentru siguranta lui fizica. Pentru ca la o rata de 30 de trante pe sezon, probabilitatea sa se rupa definitiv era foarte mare. Gresini a fost solutia de avarie, intr-un moment in care piata transferurilor nu era deschisa. 

3. Cand a plecat la Gresini, a avut niste obiective si lectii facute. Este foarte logic ceea ce spui, ca a plecat la Nadia, ca sa fie cu un picior in curtea Ducati, pentru a avea acces ulterior la o moto de uzina. Numai ca ceea ce nu intelegi tu, este ca lumea aia este una foarte dinamica, ca realitatile se schimba repede, ca ceea ce era valabil ieri, nu mai este valabil astazi. Ori astazi situatia este urmatoarea: abia au trecut doua etape din campionat si deja pilotii importanti sunt antamati si mai sunt DOAR  2 locuri libere la echipe de uzina. Iti place, nu-ti place, asta  este realitatea, iar el trebuie sa prinda unul din aceste doua locuri. Si repede, pentru ca, cum bine spui, nu va sta nimeni cu taraba intinsa pana la Valencia. Asa ca daca vrea sa mai ramana in lumea asta, daca va fi necesar, va schimba din nou motocicleta. Stiu, viata este parsiva, uneori... 

Eu nu pot sa spun in acest moment daca va ramane sau nu la Ducati, daca va merge la Pramac sau la Aprilia. Pur si simplu, nu imi dau seama in ce directie o va lua, sunt foarte multe variabile, despre care noua nici nu ne trece prin cap ca ar putea exista. Habar nu avem ce se discuta in backstage, ce presiuni se fac si de cine, ce vor sponsorii, noii promotori, etc, etc. Spun doar ca logic, PENTRU EL, este sa prinda un loc la o echipa de uzina, Ducati sau Aprilia. Daca va ajunge la Pramac, va fi spre satisfactia ta, dar clar nu va fi in avantajul lui si nici al competitiei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Let's agree to disagree - eu cred ca nu vrea alta motoreta decât Ducati,am explicat zic eu destul de detaliat de ce zic asta.

 

Spre satisfacția mea ar fi sa vina lângă Pecco la Ducati Spa,pt a avea arme egale cu el și atunci sa vedem who's the best.Pramac e un plan B,next best thing.

 

Problema nu cred ca se pune ce vrea MM sau unde vrea sa ajungă,asta mi se pare foarte clar,problema și e ce vrea și ce va face Gigi,el are și pâinea și cuțitul.Va fi interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, Method a spus:

MM va ajunge la Pramac

Călare pe un generator...

Ce ne facem însă dacă "tirbușonul" o să-i învârtă casca în cap și la Cota? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MM cred ca de aia nu s-a dus la Pramac (desi i s-a oferit un contract pe 2 ani), ca ii era frica ca va avea motorizare Yamaha din 2025 incolo :)

 

 

 

 

Acum 1 minut, danypop a spus:

Câțiva de aici s-ar autoomorâ 🤣🤣🤣🤣

adica harakiri si seppuku deodata!! :)

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.crash.net/motogp/news/1046635/1/three-names-shortlist-clock-ticking-ducatis-big-decision

Ca tot sunt discutii fierbinti, in legatura cu piata transferurilor... 

 

 

Si inca una despre Rins si preferintele lui in ceea ce priveste set up-ul electronicii... https://www.crash.net/motogp/news/1046615/1/why-alex-rins-prefers-old-school-electronics-v4-or-inline-doesnt-matter

 

 

Bezzecchi despre GP23 https://www.crash.net/motogp/news/1046634/1/marco-bezzecchi-bike-works-opposite-way

 

 

Cateva posibile explicatii pentru noul contract Q + Yamaha: https://www.crash.net/motogp/news/1046616/1/factors-led-fabio-quartararo-staying-yamaha-explained

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...