Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Acum 16 minute, Method a spus:

Yamaha in mod clar a fost aceeiasi care i-a adus acele victorii si clasari bune in prima jumatate.Deci atunci ce s-a schimbat de a pierdut aproape 4 curse?

Mai uită-te și la configurația circuitelor! Pe unele mai poți să o dregi din mână, pe altele dacă n-ai putere ești halit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, Method a spus:

 

E spun ca Q este un geniu.

Spun ca este un pilot extrem de combativ.

Se forteaza pe sine si pe acea motoreta mult peste limita.Si de depasit stie f bine sa depaseasca......

 

Q si-a asumat foarte multe riscuri mai ales in partea a2a a campionatului 

 

Insa nu e golden ca Acosta - 

 

Yamaha vrea sa mai vanda ca pe vremea cand era closca cu puii giallo in ograda ei.

Sa nu facem amu' geniu din orice pilot care castiga un campionat si pierde alte doua. Daca Q sau JM sunt genii, geniali, etc, devalorizam conceptul asta. Singurii care merita statutul de geniu sunt Rossi si MM, Q si JM sunt piloti de top in MotoGP. Atat!

 

La varsta lui Q, Rossi pe o mobra fara aripioare, fara holeshot-uri, fara electronica de varf si cu opinci de acum douazeci de ani, facea intr-o cursa mai multe depasiri decat frantuzul intr-o jumatate de sezon.  MM, intr-o aripa, a depasit in cursele disputate in 2022, mai mult decat Q in intregul sezon, Rins in a doua jumatate a sezonului 2022, a depasit mai mult decat Q in tot sezonul (as zice ca a fost un exemplu de combativitate), iar tu spui ca Q este extrem de combativ. Q este pe stilul lui Stoner si Lorenzo: daca ia un start bun, merge ata si nu il mai prinde nimeni, daca cade in pluton, moare in anonimat. In a doua parte a sezonului a fost mai mult depasit, decat a reusit sa depaseasca. 

 

Daca Q forteaza peste limite, atunci MM ce face? De depasit stie sa depaseasca orice pilot la nivelul ala. Faptul ca mai depaseste din cand in cand, face parte din fisa postului, ca sa zic asa. 

 

MM nu este de acord cu tine. Cum spuneam mai sus, chiar i-a sugerat ca non combatul si mersul la conservare nu este tocmai productiv, daca vrea sa isi pastreze titlul. Tu spui altceva.  Inteleg ca afirmatiile lui Remy Gardner sau Raul Fernandez te lasa rece , dar nici MM nu este credibil? 

 

Nici Acosta nu este vreun golden. Da, este o promisiune si trebuie urmarit, dar pana la golden boy mai are. La Moto3 a inceput fulminant si a rupt gura specialistilor, la Moto2 insa, rezultatele au fost slabute si inconstante. Anul asta va fi un an decisiv pentru el. Vom vedea din ce aluat este facut. 

 

Yamaha vinde si fara Rossi.  

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Sa nu facem amu' geniu din orice pilot care castiga un campionat si pierde alte doua. Daca Q sau JM sunt genii, geniali, etc, devalorizam conceptul asta. Singurii care merita statutul de geniu sunt Rossi si MM, Q si JM sunt piloti de top in MotoGP. Atat!

 

La varsta lui Q, Rossi pe o mobra fara aripioare, fara holeshot-uri, fara electronica de varf si cu opinci de acum douazeci de ani, facea intr-o cursa mai multe depasiri decat frantuzul intr-o jumatate de sezon.  MM, intr-o aripa, a depasit in cursele disputate in 2022, mai mult decat Q in intregul sezon, Rins in a doua jumatate a sezonului 2022, a depasit mai mult decat Q in tot sezonul (as zice ca a fost un exemplu de combativitate), iar tu spui ca Q este extrem de combativ. Q este pe stilul lui Stoner si Lorenzo: daca ia un start bun, merge ata si nu il mai prinde nimeni, daca cade in pluton, moare in anonimat. In a doua parte a sezonului a fost mai mult depasit, decat a reusit sa depaseasca. 

 

Daca Q forteaza peste limite, atunci MM ce face? De depasit stie sa depaseasca orice pilot la nivelul ala. Faptul ca mai depaseste din cand in cand, face parte din fisa postului, ca sa zic asa. 

 

MM nu este de acord cu tine. Cum spuneam mai sus, chiar i-a sugerat ca non combatul si mersul la conservare nu este tocmai productiv, daca vrea sa isi pastreze titlul. Tu spui altceva.  Inteleg ca afirmatiile lui Remy Gardner sau Raul Fernandez te lasa rece , dar nici MM nu este credibil? 

 

Nici Acosta nu este vreun golden. Da, este o promisiune si trebuie urmarit, dar pana la golden boy mai are. La Moto3 a inceput fulminant si a rupt gura specialistilor, la Moto2 insa, rezultatele au fost slabute si inconstante. Anul asta va fi un an decisiv pentru el. Vom vedea din ce aluat este facut. 

 

Yamaha vinde si fara Rossi.  


Apropos de Yamaha, vinde si fara Rossi. Uite niste analisti de bursa ce zic:

 

"

Vânzările globale de motociclete Yamaha sunt încă sub presiune. În 2022, compania încă se luptă, iar redresarea este marginală. În primele șapte luni, înregistrările globale au fost de 2,8 milioane (+3,4%), proiectând întregul an la 4,1 milioane, substanțial constant față de cel precedent.Vânzările sunt în scădere în Taiwan (-19,4%), Japonia (-18,6%) și în Europa (-10,5%), unde Yamaha pierde în toate țările de top, cu excepția Germaniei. 

"

As paria ca in 2023 europa va fi tot pe scadere, mai ales ca vine euro6 si Yamaha nu are motor pregatit spre deosebire de Ducati si Aprilia care au deja 1100 care-l testeaza pt euro6

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 minutes ago, damager said:

as paria ca in 2023 europa va fi tot pe scadere, mai ales ca vine euro6 si yamaha nu are motor pregatit spre deosebire de ducati si aprilia care au deja 1100 care-l testeaza pt euro6

 

Pe lângă asta, mai este și intrarea în forță a chinezilor pe piața vestică. Chinezi care vizează clar aceeași nișă de buget ca japonezii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ENEOS a spus:

Mai uită-te și la configurația circuitelor! Pe unele mai poți să o dregi din mână, pe altele dacă n-ai putere ești halit.

Aici nu te pot contrazice.

Însă cu acea Yamaha Q dacă se concentra ieșea pe 5-6.Nu pe 17...sau pe jos.

Pecco a avut un avantaj clar în motoreta,spre deosebire de Q care a avut un dezavantaj.true.

Însă 95 de puncte avans....tot trebuia sa iasă campion.

Nu am făcut o statistica dar sunt curios din acel high de 95 puncte câte puncte trebuia sa acumuleze Q per cursa pt a ieși peste punctele cu care s.a încununat Pecco campion la Valencia.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Sa nu facem amu' geniu din orice pilot care castiga un campionat si pierde alte doua. Daca Q sau JM sunt genii, geniali, etc, devalorizam conceptul asta. Singurii care merita statutul de geniu sunt Rossi si MM, Q si JM sunt piloti de top in MotoGP. Atat!

 

La varsta lui Q, Rossi pe o mobra fara aripioare, fara holeshot-uri, fara electronica de varf si cu opinci de acum douazeci de ani, facea intr-o cursa mai multe depasiri decat frantuzul intr-o jumatate de sezon.  MM, intr-o aripa, a depasit in cursele disputate in 2022, mai mult decat Q in intregul sezon, Rins in a doua jumatate a sezonului 2022, a depasit mai mult decat Q in tot sezonul (as zice ca a fost un exemplu de combativitate), iar tu spui ca Q este extrem de combativ. Q este pe stilul lui Stoner si Lorenzo: daca ia un start bun, merge ata si nu il mai prinde nimeni, daca cade in pluton, moare in anonimat. In a doua parte a sezonului a fost mai mult depasit, decat a reusit sa depaseasca. 

 

Daca Q forteaza peste limite, atunci MM ce face? De depasit stie sa depaseasca orice pilot la nivelul ala. Faptul ca mai depaseste din cand in cand, face parte din fisa postului, ca sa zic asa. 

 

MM nu este de acord cu tine. Cum spuneam mai sus, chiar i-a sugerat ca non combatul si mersul la conservare nu este tocmai productiv, daca vrea sa isi pastreze titlul. Tu spui altceva.  Inteleg ca afirmatiile lui Remy Gardner sau Raul Fernandez te lasa rece , dar nici MM nu este credibil? 

 

Nici Acosta nu este vreun golden. Da, este o promisiune si trebuie urmarit, dar pana la golden boy mai are. La Moto3 a inceput fulminant si a rupt gura specialistilor, la Moto2 insa, rezultatele au fost slabute si inconstante. Anul asta va fi un an decisiv pentru el. Vom vedea din ce aluat este facut. 

 

Yamaha vinde si fara Rossi.  

Q e genial datorita racecraft ului în sensul ca știe sa scoată de la motoreta maximul și încă peste.

Faptul ca nu are rezultatele lui Rossi ,MM etc,asta intradevar e un minus pt el.Aia și subliniez.

Însă că pilotaj eu zic ca e cu ei acolo.Ca și psihic stăpânire inteligență...intradevar nu.

 

Mai cum sugerează MM una azi și alta mâine exact cum ai spus tu în postul celalalt.Si Memelu e parșiv..."forțează tata ca nu ieși campion asa".Bai dar garantez ca nici din nisip nu ieși campion.

Q trebuia sa facă ce facea MM (când nu o ia razna) si nu ce zice : pe circuitele dezavantajate sa ia 5.6.7 cât poate lua în siguranță și pe cele avantajoase sa forțeze un podium.Nu sa cada pe Assen și Philip Island adică fix unde avea avantaj.

Știi...MM e credibil nu contest.Dar el nu face asa precum predica :)

 

Acosta are parcurs de alien.S.a acomodat și a mers solid la moto2 în ciuda unor balbe inerente.Nu uita ca și a rupt și piciorul etc.Learning curve,nu merge sa împuști campionatul în primul an.

Acum 3 ore, damager a spus:


Apropos de Yamaha, vinde si fara Rossi. Uite niste analisti de bursa ce zic:

 

"

Vânzările globale de motociclete Yamaha sunt încă sub presiune. În 2022, compania încă se luptă, iar redresarea este marginală. În primele șapte luni, înregistrările globale au fost de 2,8 milioane (+3,4%), proiectând întregul an la 4,1 milioane, substanțial constant față de cel precedent.Vânzările sunt în scădere în Taiwan (-19,4%), Japonia (-18,6%) și în Europa (-10,5%), unde Yamaha pierde în toate țările de top, cu excepția Germaniei. 

"

As paria ca in 2023 europa va fi tot pe scadere, mai ales ca vine euro6 si Yamaha nu are motor pregatit spre deosebire de Ducati si Aprilia care au deja 1100 care-l testeaza pt euro6

Pariezi bine.

Anul 2022 a fost un an puternic inflaționist în care în economii s.au pompat munți de bani si toată industria a fost pe plus maxim.2023 va fi recesiune totala.

Toți japonezii chitzaie și preventiv își iau tot felul de masuri de siguranță.

Iar una inteligenta ar fi asocierea Yamaha cu #46.

Cam cum s.a asociat Cola cu culoarea roșie și cu Crăciunul.Genii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Alex28 a spus:

Marc Marquez All In este pe Filelist

https://filelist.io/details.php?id=820145

:bow:

Aleix zice ca Ducati pare foarte puternic,intr-o forma extraordinara.

Deranj.

 

Acum 4 ore, xt600 a spus:

The successful Aprilia chief designer Jan Witteveen always said: "If you only imitate the competition, you can never beat them."

Vorba grea si de tinut minte.

Sa noteze domnii de la KTM care se uita la Honda,dar si domnii de la Honda cand fura aripioare de la Ducati :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 2/27/2023 at 1:40 PM, Method said:

Sa noteze domnii de la KTM care se uita la Honda,dar si domnii de la Honda cand fura aripioare de la Ducati :P

 

Cred că mai toată lumea se uită la Ducati (și la Aprilia) acum pe partea de aero. Pachetele aerodinamice au însă un efect subtil, motiv pentru care piloții în general au același discurs când vine vorba de subiect: "am încercat componentul x dar nu am simțit o schimare majoră". Baza performanței rămâne partea tehnică - motor, șasiu, electronică. Dimensiunea aero și setup vin doar să le completeze și să le coaguleze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok,nu e nici o suprafata foarte mare aero,nu e ca la masini,si probabil efectiv nu au cum simti schimbarile subtile intre diferite variante de carene.

 

In alta ordine de idei,am vazut si eu docu despre MM,binisor facut.Ii arata...lupta?pot spune lupta?cu acea accidentare.

Poate mi-ar fi placut sa vad mai mult din parerile lui si din bataliile cu principalii rivali - Rossi,Pedrosa,Lorenzo etc,au atins subiectul dar foarte expeditiv.

Si nimic despre Quarta?....clar e un rival,nu asa de mare si de renumit ca si restul dar totusi.

In rest,determinare si ambitie.Foarte multa determinare.

Sa il vedem anul asta,desi cu Honda...cred ca motoreta nu va fi pe masura ambitiei lui.

Dar da,a fost nice mini-seria un fel de avanpremiera la campionatul 2023,mai bun decat seria din 2022 despre Q.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

 

Cred că mai toată lumea se uită la Ducati (și la Aprilia) acum pe partea de aero. Pachetele aerodinamice au însă un efect subtil, motiv pentru care piloții în general au același discurs când vine vorba de subiect: "am încercat componentul x dar nu am simțit o schimare majoră". Baza performanței rămâne partea tehnică - motor, șasiu, electronică. Dimensiunea aero și setup vin doar să le completeze și să le coaguleze.

zicea la un mom dat Guintoli care era pilot de teste Suzuki ca a încercat sa meargă cu și fără aero și era ridicola diferența.


Subtile cred ca sunt micile schimbări de la o iteratie la alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, frigider a spus:

era pilot de teste Suzuki ca a încercat sa meargă cu și fără aero și era ridicola diferența.

 

...mai ales daca a testat o moto setata pentru aero, dar fara aero! Banuiesc ca topaia in toate directiile...

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, TETEA. a spus:

...mai ales daca a testat o moto setata pentru aero, dar fara aero! Banuiesc ca topaia in toate directiile...

 

Nu cred ca au făcut asa, nu prea mai era comparatie utila.

 

S a întrebat cum au putut sa meargă fara aero, adică atât de mare diferență în bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cel mai complicat mi se pare faptul că, spre deosebire de mașini, prin înclinarea motocicletei se modifică în continuu efectul elementelor aerodinamice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, frigider a spus:

Nu cred ca au făcut asa, nu prea mai era comparatie utila.

 

S a întrebat cum au putut sa meargă fara aero, adică atât de mare diferență în bine.

Cu toate astea, MM a testat de curand  motocicleta fara elemente aero, la solicitarea noului sef de proiect, care dorea sa inteleaga mai bine bazele conceptului Honda. Spunea ca motocicleta era foarte instabila, dar ca experienta a fost foarte interesanta si a indeplinit solicitarea fara sa comenteze. Foarte probabil, de cand a testat Guintoli si pana in prezent, aerodinamica a devenit mai invaziva in comportamentul motocicletei, de unde si observatiile lui Mimisor. Pe de alta parte, sa nu comparam Suzuki, care avea nevoie (probabil) de o apasare aerodinamica mai mica,  cu Honda.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, ENEOS a spus:

Mie cel mai complicat mi se pare faptul că, spre deosebire de mașini, prin înclinarea motocicletei se modifică în continuu efectul elementelor aerodinamice.

Da,și când frânează / accelerează se modifica mult unghiurile.

Se și înclină etc.

 

Mașina sta pe roti și cam aia e.

 

Ei lasă că o să bage ducati aero adaptiv și aia e,se rezolva toate problemele Lol 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut niste poze cu aprilia care testeaza un S-duct exact pe mijlocul carenei fata,foarte interesante si outside the box ideile lor.

Sa vedem daca vin si rezultatle acum....hai Oli !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2023 Ducati MotoE Test Results: Jerez - Day 2 lap times

 

Se pare ca noul Ducati electric cu care va merge toata grila moto-E de anul acesta e putin sub Energica ca si timpi.Dar cred ca e mai degraba chestie de settings decat de performanta pura.

 

Ducati are aceleasi suspensii Ohlins,aceleasi frane Brembo,aceleasi gume,dar niste mici diferente :

Energica MotoE: 260kg/150hp/220Nm

Ducati MotoE: 225kg/150hp/140Nm

 

Cu alte cuvinte Ducati e simtitor mai usor,dar nu trage la fel de puternic - diferenta de cuplu e mare,chiar daca face overall aceeiasi putere....dar probabil la ture mai ridicate.Eh - 35 kg in minus e ceva wow,mai ales ca bateriile Ducati sunt liquid cooled ceea ce permite o incarcare mai buna si mai rapida si un management mult mai bun al temperaturii acesteia.

Sunt convins ca timpii vor fi mult mai buni pe Ducati pana la sf sezonului.

 

Cateva specificatii Ducati-E V21L :

Battery pack - 110 kg/18 kWh with a 20-kW charging socket integrated into the tail.

Inside there are 1,152 cylindrical cells of the “21700” type.

Motor - 110 kW / 150 cv./140 Nm.

maximum rotation speed: 18.000 rpm

Weight: 21 kg.

Frame - Aluminium monocoque Front Frame for the front area weighing 3.7 kg.

 

Maximum recorded speed - 275 km/h, recorded at Mugello Circuit.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

2023 Ducati MotoE Test Results: Jerez - Day 2 lap times

 

Se pare ca noul Ducati electric cu care va merge toata grila moto-E de anul acesta e putin sub Energica ca si timpi.Dar cred ca e mai degraba chestie de settings decat de performanta pura.

 

 

ceva nu ai vazut bine, pe Ducati deja au mers mai repede decat pe Energetica:

 

1 Eric Granado BRA LCR(Ducati) 1m 47.053s

 

Official Jerez lap records

 

Qualifying:

MotoGP: 1m 36.170s (Francesco Bagnaia, Ducati, 2022)

Moto2: 1m 40.667s (Remy Gardner, Kalex, 2021)

Moto3: 1m 44.988s (Andrea Migno, Honda, 2021)

MotoE: 1m 47.778s (Eric Granado, Energica, 2021)*

*Went faster in the race (below).

 

Race:

MotoGP: 1m 37.669s (Francesco Bagnaia, Ducati, 2022)

Moto2: 1m 41.313s (Sam Lowes, Kalex, 2021)

Moto3: 1m 46.060s (Jaume Masia, Honda, 2020)

MotoE: 1m 47.473s (Eric Granado, Energica, 2021)

 

Fastest 2022 Jerez MotoE lap:

1m 48.120s (Hector Garzo, Energica)

 

https://www.crash.net/motogp/results/1021787/1/ducati-motoe-test-results-jerez-day-2-final-v21l-under-energica-lap-record

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...