ENEOS Postat Februarie 25, 2023 Share Postat Februarie 25, 2023 Acum 16 minute, Method a spus: Yamaha in mod clar a fost aceeiasi care i-a adus acele victorii si clasari bune in prima jumatate.Deci atunci ce s-a schimbat de a pierdut aproape 4 curse? Mai uită-te și la configurația circuitelor! Pe unele mai poți să o dregi din mână, pe altele dacă n-ai putere ești halit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 25, 2023 Share Postat Februarie 25, 2023 (editat) Acum 1 oră, Method a spus: E spun ca Q este un geniu. Spun ca este un pilot extrem de combativ. Se forteaza pe sine si pe acea motoreta mult peste limita.Si de depasit stie f bine sa depaseasca...... Q si-a asumat foarte multe riscuri mai ales in partea a2a a campionatului Insa nu e golden ca Acosta - Yamaha vrea sa mai vanda ca pe vremea cand era closca cu puii giallo in ograda ei. Sa nu facem amu' geniu din orice pilot care castiga un campionat si pierde alte doua. Daca Q sau JM sunt genii, geniali, etc, devalorizam conceptul asta. Singurii care merita statutul de geniu sunt Rossi si MM, Q si JM sunt piloti de top in MotoGP. Atat! La varsta lui Q, Rossi pe o mobra fara aripioare, fara holeshot-uri, fara electronica de varf si cu opinci de acum douazeci de ani, facea intr-o cursa mai multe depasiri decat frantuzul intr-o jumatate de sezon. MM, intr-o aripa, a depasit in cursele disputate in 2022, mai mult decat Q in intregul sezon, Rins in a doua jumatate a sezonului 2022, a depasit mai mult decat Q in tot sezonul (as zice ca a fost un exemplu de combativitate), iar tu spui ca Q este extrem de combativ. Q este pe stilul lui Stoner si Lorenzo: daca ia un start bun, merge ata si nu il mai prinde nimeni, daca cade in pluton, moare in anonimat. In a doua parte a sezonului a fost mai mult depasit, decat a reusit sa depaseasca. Daca Q forteaza peste limite, atunci MM ce face? De depasit stie sa depaseasca orice pilot la nivelul ala. Faptul ca mai depaseste din cand in cand, face parte din fisa postului, ca sa zic asa. MM nu este de acord cu tine. Cum spuneam mai sus, chiar i-a sugerat ca non combatul si mersul la conservare nu este tocmai productiv, daca vrea sa isi pastreze titlul. Tu spui altceva. Inteleg ca afirmatiile lui Remy Gardner sau Raul Fernandez te lasa rece , dar nici MM nu este credibil? Nici Acosta nu este vreun golden. Da, este o promisiune si trebuie urmarit, dar pana la golden boy mai are. La Moto3 a inceput fulminant si a rupt gura specialistilor, la Moto2 insa, rezultatele au fost slabute si inconstante. Anul asta va fi un an decisiv pentru el. Vom vedea din ce aluat este facut. Yamaha vinde si fara Rossi. Editat Februarie 25, 2023 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Februarie 25, 2023 Share Postat Februarie 25, 2023 (editat) 1 oră în urmă, xt600 a spus: Sa nu facem amu' geniu din orice pilot care castiga un campionat si pierde alte doua. Daca Q sau JM sunt genii, geniali, etc, devalorizam conceptul asta. Singurii care merita statutul de geniu sunt Rossi si MM, Q si JM sunt piloti de top in MotoGP. Atat! La varsta lui Q, Rossi pe o mobra fara aripioare, fara holeshot-uri, fara electronica de varf si cu opinci de acum douazeci de ani, facea intr-o cursa mai multe depasiri decat frantuzul intr-o jumatate de sezon. MM, intr-o aripa, a depasit in cursele disputate in 2022, mai mult decat Q in intregul sezon, Rins in a doua jumatate a sezonului 2022, a depasit mai mult decat Q in tot sezonul (as zice ca a fost un exemplu de combativitate), iar tu spui ca Q este extrem de combativ. Q este pe stilul lui Stoner si Lorenzo: daca ia un start bun, merge ata si nu il mai prinde nimeni, daca cade in pluton, moare in anonimat. In a doua parte a sezonului a fost mai mult depasit, decat a reusit sa depaseasca. Daca Q forteaza peste limite, atunci MM ce face? De depasit stie sa depaseasca orice pilot la nivelul ala. Faptul ca mai depaseste din cand in cand, face parte din fisa postului, ca sa zic asa. MM nu este de acord cu tine. Cum spuneam mai sus, chiar i-a sugerat ca non combatul si mersul la conservare nu este tocmai productiv, daca vrea sa isi pastreze titlul. Tu spui altceva. Inteleg ca afirmatiile lui Remy Gardner sau Raul Fernandez te lasa rece , dar nici MM nu este credibil? Nici Acosta nu este vreun golden. Da, este o promisiune si trebuie urmarit, dar pana la golden boy mai are. La Moto3 a inceput fulminant si a rupt gura specialistilor, la Moto2 insa, rezultatele au fost slabute si inconstante. Anul asta va fi un an decisiv pentru el. Vom vedea din ce aluat este facut. Yamaha vinde si fara Rossi. Apropos de Yamaha, vinde si fara Rossi. Uite niste analisti de bursa ce zic: " Vânzările globale de motociclete Yamaha sunt încă sub presiune. În 2022, compania încă se luptă, iar redresarea este marginală. În primele șapte luni, înregistrările globale au fost de 2,8 milioane (+3,4%), proiectând întregul an la 4,1 milioane, substanțial constant față de cel precedent.Vânzările sunt în scădere în Taiwan (-19,4%), Japonia (-18,6%) și în Europa (-10,5%), unde Yamaha pierde în toate țările de top, cu excepția Germaniei. " As paria ca in 2023 europa va fi tot pe scadere, mai ales ca vine euro6 si Yamaha nu are motor pregatit spre deosebire de Ducati si Aprilia care au deja 1100 care-l testeaza pt euro6 Editat Februarie 25, 2023 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 25, 2023 Share Postat Februarie 25, 2023 40 minutes ago, damager said: as paria ca in 2023 europa va fi tot pe scadere, mai ales ca vine euro6 si yamaha nu are motor pregatit spre deosebire de ducati si aprilia care au deja 1100 care-l testeaza pt euro6 Pe lângă asta, mai este și intrarea în forță a chinezilor pe piața vestică. Chinezi care vizează clar aceeași nișă de buget ca japonezii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 25, 2023 Share Postat Februarie 25, 2023 Acum 5 ore, ENEOS a spus: Mai uită-te și la configurația circuitelor! Pe unele mai poți să o dregi din mână, pe altele dacă n-ai putere ești halit. Aici nu te pot contrazice. Însă cu acea Yamaha Q dacă se concentra ieșea pe 5-6.Nu pe 17...sau pe jos. Pecco a avut un avantaj clar în motoreta,spre deosebire de Q care a avut un dezavantaj.true. Însă 95 de puncte avans....tot trebuia sa iasă campion. Nu am făcut o statistica dar sunt curios din acel high de 95 puncte câte puncte trebuia sa acumuleze Q per cursa pt a ieși peste punctele cu care s.a încununat Pecco campion la Valencia. Acum 3 ore, xt600 a spus: Sa nu facem amu' geniu din orice pilot care castiga un campionat si pierde alte doua. Daca Q sau JM sunt genii, geniali, etc, devalorizam conceptul asta. Singurii care merita statutul de geniu sunt Rossi si MM, Q si JM sunt piloti de top in MotoGP. Atat! La varsta lui Q, Rossi pe o mobra fara aripioare, fara holeshot-uri, fara electronica de varf si cu opinci de acum douazeci de ani, facea intr-o cursa mai multe depasiri decat frantuzul intr-o jumatate de sezon. MM, intr-o aripa, a depasit in cursele disputate in 2022, mai mult decat Q in intregul sezon, Rins in a doua jumatate a sezonului 2022, a depasit mai mult decat Q in tot sezonul (as zice ca a fost un exemplu de combativitate), iar tu spui ca Q este extrem de combativ. Q este pe stilul lui Stoner si Lorenzo: daca ia un start bun, merge ata si nu il mai prinde nimeni, daca cade in pluton, moare in anonimat. In a doua parte a sezonului a fost mai mult depasit, decat a reusit sa depaseasca. Daca Q forteaza peste limite, atunci MM ce face? De depasit stie sa depaseasca orice pilot la nivelul ala. Faptul ca mai depaseste din cand in cand, face parte din fisa postului, ca sa zic asa. MM nu este de acord cu tine. Cum spuneam mai sus, chiar i-a sugerat ca non combatul si mersul la conservare nu este tocmai productiv, daca vrea sa isi pastreze titlul. Tu spui altceva. Inteleg ca afirmatiile lui Remy Gardner sau Raul Fernandez te lasa rece , dar nici MM nu este credibil? Nici Acosta nu este vreun golden. Da, este o promisiune si trebuie urmarit, dar pana la golden boy mai are. La Moto3 a inceput fulminant si a rupt gura specialistilor, la Moto2 insa, rezultatele au fost slabute si inconstante. Anul asta va fi un an decisiv pentru el. Vom vedea din ce aluat este facut. Yamaha vinde si fara Rossi. Q e genial datorita racecraft ului în sensul ca știe sa scoată de la motoreta maximul și încă peste. Faptul ca nu are rezultatele lui Rossi ,MM etc,asta intradevar e un minus pt el.Aia și subliniez. Însă că pilotaj eu zic ca e cu ei acolo.Ca și psihic stăpânire inteligență...intradevar nu. Mai cum sugerează MM una azi și alta mâine exact cum ai spus tu în postul celalalt.Si Memelu e parșiv..."forțează tata ca nu ieși campion asa".Bai dar garantez ca nici din nisip nu ieși campion. Q trebuia sa facă ce facea MM (când nu o ia razna) si nu ce zice : pe circuitele dezavantajate sa ia 5.6.7 cât poate lua în siguranță și pe cele avantajoase sa forțeze un podium.Nu sa cada pe Assen și Philip Island adică fix unde avea avantaj. Știi...MM e credibil nu contest.Dar el nu face asa precum predica Acosta are parcurs de alien.S.a acomodat și a mers solid la moto2 în ciuda unor balbe inerente.Nu uita ca și a rupt și piciorul etc.Learning curve,nu merge sa împuști campionatul în primul an. Acum 3 ore, damager a spus: Apropos de Yamaha, vinde si fara Rossi. Uite niste analisti de bursa ce zic: " Vânzările globale de motociclete Yamaha sunt încă sub presiune. În 2022, compania încă se luptă, iar redresarea este marginală. În primele șapte luni, înregistrările globale au fost de 2,8 milioane (+3,4%), proiectând întregul an la 4,1 milioane, substanțial constant față de cel precedent.Vânzările sunt în scădere în Taiwan (-19,4%), Japonia (-18,6%) și în Europa (-10,5%), unde Yamaha pierde în toate țările de top, cu excepția Germaniei. " As paria ca in 2023 europa va fi tot pe scadere, mai ales ca vine euro6 si Yamaha nu are motor pregatit spre deosebire de Ducati si Aprilia care au deja 1100 care-l testeaza pt euro6 Pariezi bine. Anul 2022 a fost un an puternic inflaționist în care în economii s.au pompat munți de bani si toată industria a fost pe plus maxim.2023 va fi recesiune totala. Toți japonezii chitzaie și preventiv își iau tot felul de masuri de siguranță. Iar una inteligenta ar fi asocierea Yamaha cu #46. Cam cum s.a asociat Cola cu culoarea roșie și cu Crăciunul.Genii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Februarie 27, 2023 Share Postat Februarie 27, 2023 (editat) Marc Marquez All In este pe Filelist https://filelist.io/details.php?id=820145 Editat Februarie 27, 2023 de Alex28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 27, 2023 Share Postat Februarie 27, 2023 Marquez, dezvaluiri din culisele (trecute ale) competitiei... https://www.crash.net/motogp/news/1020691/1/marquez-pedrosa-tension-make-teammates-life-impossible-warning-mir Yamaha: Why no V4 engines are planned for the time being: https://www.speedweek.com/motogp/news/204580/Yamaha-Warum-vorlaeufig-keine-V4-Motoren-geplant-sind.html MOTOGP SPRINT IMPASSE WOULD BE STRIKE TERRITORY IN OTHER SPORTS: https://the-race.com/motogp/motogp-sprint-impasse-would-be-strike-territory-in-other-sports/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 27, 2023 Share Postat Februarie 27, 2023 Acum 4 ore, Alex28 a spus: Marc Marquez All In este pe Filelist https://filelist.io/details.php?id=820145 Aleix zice ca Ducati pare foarte puternic,intr-o forma extraordinara. Deranj. Acum 4 ore, xt600 a spus: Yamaha: Why no V4 engines are planned for the time being: https://www.speedweek.com/motogp/news/204580/Yamaha-Warum-vorlaeufig-keine-V4-Motoren-geplant-sind.html The successful Aprilia chief designer Jan Witteveen always said: "If you only imitate the competition, you can never beat them." Vorba grea si de tinut minte. Sa noteze domnii de la KTM care se uita la Honda,dar si domnii de la Honda cand fura aripioare de la Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Martie 5, 2023 Share Postat Martie 5, 2023 https://www.crash.net/motogp/news/1021135/1/crazy-story-told-marc-marquez-he-grabbed-my-bone-it-went-crack Povestea geamului deschis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 5, 2023 Share Postat Martie 5, 2023 On 2/27/2023 at 1:40 PM, Method said: Sa noteze domnii de la KTM care se uita la Honda,dar si domnii de la Honda cand fura aripioare de la Ducati Cred că mai toată lumea se uită la Ducati (și la Aprilia) acum pe partea de aero. Pachetele aerodinamice au însă un efect subtil, motiv pentru care piloții în general au același discurs când vine vorba de subiect: "am încercat componentul x dar nu am simțit o schimare majoră". Baza performanței rămâne partea tehnică - motor, șasiu, electronică. Dimensiunea aero și setup vin doar să le completeze și să le coaguleze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 6, 2023 Share Postat Martie 6, 2023 Ok,nu e nici o suprafata foarte mare aero,nu e ca la masini,si probabil efectiv nu au cum simti schimbarile subtile intre diferite variante de carene. In alta ordine de idei,am vazut si eu docu despre MM,binisor facut.Ii arata...lupta?pot spune lupta?cu acea accidentare. Poate mi-ar fi placut sa vad mai mult din parerile lui si din bataliile cu principalii rivali - Rossi,Pedrosa,Lorenzo etc,au atins subiectul dar foarte expeditiv. Si nimic despre Quarta?....clar e un rival,nu asa de mare si de renumit ca si restul dar totusi. In rest,determinare si ambitie.Foarte multa determinare. Sa il vedem anul asta,desi cu Honda...cred ca motoreta nu va fi pe masura ambitiei lui. Dar da,a fost nice mini-seria un fel de avanpremiera la campionatul 2023,mai bun decat seria din 2022 despre Q. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 6, 2023 Share Postat Martie 6, 2023 Acum 9 ore, PzKpfW a spus: Cred că mai toată lumea se uită la Ducati (și la Aprilia) acum pe partea de aero. Pachetele aerodinamice au însă un efect subtil, motiv pentru care piloții în general au același discurs când vine vorba de subiect: "am încercat componentul x dar nu am simțit o schimare majoră". Baza performanței rămâne partea tehnică - motor, șasiu, electronică. Dimensiunea aero și setup vin doar să le completeze și să le coaguleze. zicea la un mom dat Guintoli care era pilot de teste Suzuki ca a încercat sa meargă cu și fără aero și era ridicola diferența. Subtile cred ca sunt micile schimbări de la o iteratie la alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 6, 2023 Share Postat Martie 6, 2023 (editat) Acum 11 minute, frigider a spus: era pilot de teste Suzuki ca a încercat sa meargă cu și fără aero și era ridicola diferența. ...mai ales daca a testat o moto setata pentru aero, dar fara aero! Banuiesc ca topaia in toate directiile... Editat Martie 6, 2023 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 6, 2023 Share Postat Martie 6, 2023 Acum 21 minute, TETEA. a spus: ...mai ales daca a testat o moto setata pentru aero, dar fara aero! Banuiesc ca topaia in toate directiile... Nu cred ca au făcut asa, nu prea mai era comparatie utila. S a întrebat cum au putut sa meargă fara aero, adică atât de mare diferență în bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 6, 2023 Share Postat Martie 6, 2023 Mie cel mai complicat mi se pare faptul că, spre deosebire de mașini, prin înclinarea motocicletei se modifică în continuu efectul elementelor aerodinamice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 6, 2023 Share Postat Martie 6, 2023 Acum 26 minute, frigider a spus: Nu cred ca au făcut asa, nu prea mai era comparatie utila. S a întrebat cum au putut sa meargă fara aero, adică atât de mare diferență în bine. Cu toate astea, MM a testat de curand motocicleta fara elemente aero, la solicitarea noului sef de proiect, care dorea sa inteleaga mai bine bazele conceptului Honda. Spunea ca motocicleta era foarte instabila, dar ca experienta a fost foarte interesanta si a indeplinit solicitarea fara sa comenteze. Foarte probabil, de cand a testat Guintoli si pana in prezent, aerodinamica a devenit mai invaziva in comportamentul motocicletei, de unde si observatiile lui Mimisor. Pe de alta parte, sa nu comparam Suzuki, care avea nevoie (probabil) de o apasare aerodinamica mai mica, cu Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 6, 2023 Share Postat Martie 6, 2023 Acum 46 minute, ENEOS a spus: Mie cel mai complicat mi se pare faptul că, spre deosebire de mașini, prin înclinarea motocicletei se modifică în continuu efectul elementelor aerodinamice. Da,și când frânează / accelerează se modifica mult unghiurile. Se și înclină etc. Mașina sta pe roti și cam aia e. Ei lasă că o să bage ducati aero adaptiv și aia e,se rezolva toate problemele Lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 6, 2023 Share Postat Martie 6, 2023 Acum 2 minute, frigider a spus: o să bage ducati aero adaptiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 6, 2023 Share Postat Martie 6, 2023 Acum 31 minute, ENEOS a spus: ceva de genu, doar ca cu decat 1 pilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 6, 2023 Share Postat Martie 6, 2023 Am vazut niste poze cu aprilia care testeaza un S-duct exact pe mijlocul carenei fata,foarte interesante si outside the box ideile lor. Sa vedem daca vin si rezultatle acum....hai Oli ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 6, 2023 Share Postat Martie 6, 2023 testul de pe 11 va fi decisiv. NOT !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 8, 2023 Share Postat Martie 8, 2023 (editat) 2023 Ducati MotoE Test Results: Jerez - Day 2 lap times Se pare ca noul Ducati electric cu care va merge toata grila moto-E de anul acesta e putin sub Energica ca si timpi.Dar cred ca e mai degraba chestie de settings decat de performanta pura. Ducati are aceleasi suspensii Ohlins,aceleasi frane Brembo,aceleasi gume,dar niste mici diferente : Energica MotoE: 260kg/150hp/220Nm Ducati MotoE: 225kg/150hp/140Nm Cu alte cuvinte Ducati e simtitor mai usor,dar nu trage la fel de puternic - diferenta de cuplu e mare,chiar daca face overall aceeiasi putere....dar probabil la ture mai ridicate.Eh - 35 kg in minus e ceva wow,mai ales ca bateriile Ducati sunt liquid cooled ceea ce permite o incarcare mai buna si mai rapida si un management mult mai bun al temperaturii acesteia. Sunt convins ca timpii vor fi mult mai buni pe Ducati pana la sf sezonului. Cateva specificatii Ducati-E V21L : Battery pack - 110 kg/18 kWh with a 20-kW charging socket integrated into the tail. Inside there are 1,152 cylindrical cells of the “21700” type. Motor - 110 kW / 150 cv./140 Nm. maximum rotation speed: 18.000 rpm Weight: 21 kg. Frame - Aluminium monocoque Front Frame for the front area weighing 3.7 kg. Maximum recorded speed - 275 km/h, recorded at Mugello Circuit. Editat Martie 8, 2023 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 8, 2023 Share Postat Martie 8, 2023 care ati urmarit competitia? merita? se depasesc baietii? raman fara baterii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 8, 2023 Share Postat Martie 8, 2023 12 minutes ago, frigider said: merita? se depasesc baietii? Un fel de Moto2 ceva mai disputat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Martie 8, 2023 Share Postat Martie 8, 2023 Acum 4 ore, Method a spus: 2023 Ducati MotoE Test Results: Jerez - Day 2 lap times Se pare ca noul Ducati electric cu care va merge toata grila moto-E de anul acesta e putin sub Energica ca si timpi.Dar cred ca e mai degraba chestie de settings decat de performanta pura. ceva nu ai vazut bine, pe Ducati deja au mers mai repede decat pe Energetica: 1 Eric Granado BRA LCR(Ducati) 1m 47.053s Official Jerez lap records Qualifying: MotoGP: 1m 36.170s (Francesco Bagnaia, Ducati, 2022) Moto2: 1m 40.667s (Remy Gardner, Kalex, 2021) Moto3: 1m 44.988s (Andrea Migno, Honda, 2021) MotoE: 1m 47.778s (Eric Granado, Energica, 2021)* *Went faster in the race (below). Race: MotoGP: 1m 37.669s (Francesco Bagnaia, Ducati, 2022) Moto2: 1m 41.313s (Sam Lowes, Kalex, 2021) Moto3: 1m 46.060s (Jaume Masia, Honda, 2020) MotoE: 1m 47.473s (Eric Granado, Energica, 2021) Fastest 2022 Jerez MotoE lap: 1m 48.120s (Hector Garzo, Energica) https://www.crash.net/motogp/results/1021787/1/ducati-motoe-test-results-jerez-day-2-final-v21l-under-energica-lap-record Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.