danypop Postat Aprilie 13 Share Postat Aprilie 13 În sfârșit..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 13 Share Postat Aprilie 13 Acum 1 oră, danypop a spus: În sfârșit..... 25 de ani cica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 13 Share Postat Aprilie 13 Acum 4 ore, Le Mertois a spus: Asta da știre... https://motorcyclesports.net/surprise-in-motogp-lin-jarvis-to-leave-yamaha-at-the-end-of-the-season/?fbclid=IwAR0NQhPZv7ldaukn3QsV61HCsa9OAyZjTO-FUwoFoU8nHFcwa8t4_qjRI7A Era timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 20 Share Postat Aprilie 20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 21 Share Postat Aprilie 21 MotoGP in viziunea LibertyMedia...: https://www.crash.net/motogp/news/1046970/1/liberty-media-hit-motogp-warning-americans-arent-going-care-until Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 22 Share Postat Aprilie 22 Meserie.... o sa se duca dracu si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 22 Share Postat Aprilie 22 On 4/20/2024 at 8:57 AM, damager said: Niciodată Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că: în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 23 Share Postat Aprilie 23 Acum 11 ore, PzKpfW a spus: Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că: în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4. Ei, nu este ca si cum Yamaha nu a construit niciodata in istoria ei, motoare in V. In plus, au atras in echipa de dezvoltare motoristi cu experienta. Nu constructia unui motor V4 ar fi problema, insa cum spui si tu, nu vad de ce ar renunta la abordarea lor cu 4 in linie. Din ceea ce spun pilotii, actualul motor are suficienta putere, problema lui este modul brutal in care o livreaza. Asadar, linia de urmat ar fi rafinarea actualului motor, astfel incat sa puna puterea la asfalt progresiv. De aici ar trebui sa porneasca marele reset. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 23 Share Postat Aprilie 23 Acum 13 ore, PzKpfW a spus: Niciodată Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că: în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4. Intrebarea e daca la 800 cm3 vor dezvolta suficienta putere da se nata cu V4. Ca la acel moment puterea va conta mai mult, motoarele fiind mai mici. ramane de vazut si cu aero cum o sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Aprilie 25 Share Postat Aprilie 25 (editat) Lucruri interesante,cică Pramac negociază cu Yamaha, da' și cu MM, caz în care rămân cu Ducati. În prima variantă primesc bani, în a doua dau...Să vedem ce iese... https://www.crash.net/motogp/news/1047357/1/sensational-change-mooted-pramac-enter-advanced-negotiations-join-yamaha https://www.crash.net/motogp/news/1047338/1/first-whispers-italy-pramac-are-trying-again-sign-marc-marquez Editat Aprilie 25 de Le Mertois Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 28 Share Postat Aprilie 28 Astonishing twist as Yamaha tipped to acquire Gresini. "Taken for granted" in the Spanish MotoGP paddock that Gresini will join Yamaha. Yamaha are now being sensationally linked with acquiring the Gresini team. “It is beginning to be taken for granted” in the Jerez paddock at this weekend’s Spanish MotoGP that Yamaha’s search for a new satellite team will lead them to Gresini, Spanish newspaper AS report. It would mean Marc Marquez would search for a new team and bike in 2025 - he would not follow Gresini to Yamaha. Yamaha boss Lin Jarvis is quoted by the bombshell new report: “From next year there will be two more Yamaha M1s on the grid, and a satellite team will take care of them. “I can't reveal the name of the team, but rest assured that the goal of having four Yamaha riders will be achieved.” The latest twist is remarkable because Yamaha have been strongly linked with Ducati’s other two satellite teams, VR46 and Pramac. VR46 reportedly rejected Yamaha despite the link of Valentino Rossi. Pramac were in “advanced talks” to join Yamaha next year, Speedweek had reported. But now Gino Borsoi, the Pramac team manager, has “smiled mischievously” when asked about the link between Yamaha and Gresini in the Jerez paddock. Gresini reportedly have a release clause in their contract with Ducati which would require a new suitor to buy out. But Yamaha have proven that they still possess deep pockets after signing Fabio Quartararo to a new deal which makes him the highest-paid MotoGP rider, at a time when it seemed likely he would seek a more competitive bike. The struggling Japanese manufacturer has also been desperate to add a satellite team to its ranks for 2025, so that they can benefit from double the data. After weeks of assumptions that VR46 or Pramac might move, it is now unexpectedly Gresini in line. The knock-on effect would be that Pramac and VR46 would sign new deals to stay at Ducati. The rider market, particularly surrounding Marquez, would explode in a completely new direction. Marquez has spoken about his desire for a factory bike in 2025 and insisted “all doors are open”. But he would not go with Gresini to Yamaha, meaning other teams may sense the perfect time to swoop for him. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 28 Share Postat Aprilie 28 Deci crashquez încalecă un generator (Pramac) la anu'? Că visează el factory, dar factory nu știu dacă visează la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 29 Share Postat Aprilie 29 https://www.gpone.com/it/2024/04/29/motogp/quartararo-prima-volta-che-provo-qualcosa-di-davvero-nuovo-sulla-yamaha.html?related=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 29 Share Postat Aprilie 29 On 4/28/2024 at 5:39 PM, ENEOS said: Că visează el factory, dar factory nu știu dacă visează la el. Visează și are șanse. Alegerea se va face între el, Bastianini și Martín. 1 hour ago, xt600 said: https://www.gpone.com/it/2024/04/29/motogp/quartararo-prima-volta-che-provo-qualcosa-di-davvero-nuovo-sulla-yamaha.html?related=1 N-am mai văzut o Yamaha atât de diferită vizual de pe vremea lui Biaggi. La HRC, băieții nu sunt prea impresionați de noul prototip pe care a mers Bradl. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 29 Share Postat Aprilie 29 Acum 2 minute, PzKpfW a spus: N-am mai văzut o Yamaha atât de diferită vizual de pe vremea lui Biaggi. Da. Insa se pare ca nici Q nici Rins (mai ales Rins), nu sunt foarte entuziasmati. Desigur, poate nici nu vor sa dea din casa mai mult decat este necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 30 Share Postat Aprilie 30 Păi normal că mai ales Rins, că el n-are 12 milioane salariu! Nu aiogura ion, ăla nu cred că merge nici pe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Mai 3 Share Postat Mai 3 Nu stiu cand mai pot sa-l bage anul asta in calendar. Doar daca anuleaza alt circuit (India?) The FIM, IRTA and Dorna Sports announce that the Grand Prix of Kazakhstan has been postponed until later in 2024 The FIM, IRTA and Dorna Sports announce that the Grand Prix of Kazakhstan has been postponed until later in 2024. Unprecedented weather conditions have led to flooding across Central Asia, causing a national emergency in Kazakhstan and displacing much of the population. It would not be responsible for MotoGP™ to add any additional burden on the authorities or services as they work to help the tens of thousands of people affected across the country. Sokol International Racetrack will therefore not host MotoGP™ on the dates previously announced, and any further updates will be published once confirmed. As our utmost priority, MotoGP™ sends our condolences and support to the people of Kazakhstan and all those affected by the flooding in Central Asia. We hope the nation, region and communities affected can recover as soon as possible. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Mai 3 Share Postat Mai 3 In alta ordine de idei, sau poate aceeasi, ce parere aveti, ar putea fi o explicatie pentru stagnarea japonezelor? https://www.zf.ro/business-international/japonia-tara-in-care-tot-occidentul-ar-trebui-sa-vada-un-avertisment-22367146 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 4 Share Postat Mai 4 Cu siguranta, exista o legatura, insa nici Europa nu sta mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 https://www.motogp.com/en/news/2024/05/06/welcome-to-the-future-of-motogp-new-bikes-in-2027/497238?utm_source=facebook.com&utm_medium=social&utm_campaign=traffic&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1uks2P1a1EpVK5HABMlalZymY9M3jlJo7d67Gt-8fHSe6T_3LDmk_KWfs_aem_Af4ONww8K-AaBtFTbOKWlBq1g_EsRZ9GbaugBz2FJ-4AN2TBbNhQaFQousHfBzh-XVoKPW9G5pEzyc8H1Joww9-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Sunt mai curios ce o să se întâmple cu regulamentul WSBK. Dacă rămân lucrurile ca acum, superbike-urile vor deveni mai rapide/tur decât prototipurile de GP. Nu cred că Dorna ar lăsa să se întâmple asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Acum 23 minute, PzKpfW a spus: Sunt mai curios ce o să se întâmple cu regulamentul WSBK. Dacă rămân lucrurile ca acum, superbike-urile vor deveni mai rapide/tur decât prototipurile de GP. Nu cred că Dorna ar lăsa să se întâmple asta. La cum merge piata moto, curand nu o sa mai vezi miare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Piața moto merge ok, ceea ce nu se mai prea vinde sunt superbike-urile japoneze de 1000cc. Dar BMW vinde S/M1000RR destul de bine, Aprilia vinde RSV4... decent, iar Ducati vinde foarte bine Panigale V4. De văzut ce se întâmplă și cu MV Agusta acum, sub KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Piața moto merge ok, ceea ce nu se mai prea vinde sunt superbike-urile japoneze de 1000cc. Dar BMW vinde S/M1000RR destul de bine, Aprilia vinde RSV4... decent, iar Ducati vinde foarte bine Panigale V4. De văzut ce se întâmplă și cu MV Agusta acum, sub KTM. la miare ma refeream ca ele sunt subiectul wsbk. R1 parca era scos din productie si se vinde doar versiunea pt curse sau confund? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Acum 5 ore, PzKpfW a spus: Piața moto merge ok, ceea ce nu se mai prea vinde sunt superbike-urile japoneze de 1000cc. Dar BMW vinde S/M1000RR destul de bine, Aprilia vinde RSV4... decent, iar Ducati vinde foarte bine Panigale V4. De văzut ce se întâmplă și cu MV Agusta acum, sub KTM. Ce inseamna "destul de bine", "decent", "foarte bine"? Cateva zeci? Sute? Mii? Zeci de mii? La nivel mondial, desigur. Acum 6 ore, PzKpfW a spus: .....superbike-urile vor deveni mai rapide/tur decât prototipurile de GP. Nu cred că Dorna ar lăsa să se întâmple asta. Dorna, nu cred ca mai are vreun cuvant de spus, in sensul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.