Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Quote

(...) a new system of positive fastening has been agreed with the manufacturers.

 

Pe scurt, cred că vor înlocui sistemul de siguranță al fermoarului de la Alpinestars (velcro) cu unul cu capse (deja folosit de mult de către Dainese).

 

image.thumb.png.eb0e7e1a6358e6499985a3caa0e08661.png image.thumb.png.215d3c34b3c88da4960111486e655c2a.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

o cursa sprint la 3-4 curse ar ajunge zic eu

asa cu sprint la fiecare cursa, sa nu cada in cealalta parte a extremei si sa devina prea monoton, uzual...

cate dueluri directe Q-Peco au fost anul asta ? stie cineva?

afara de ultima cursa... nu s-au depasit tot sezonul de 5 ori.

 

asa ma gandeam si eu ca e mult mai misto, mult mai mare miza cand ai doar cursele.

dar vine unu si te scoate si castiga adversarul si papa 25 de puncte - ia de recupereaza.

 

intr-un campionat normal cele 91 de puncte erau imposibil de recuperat, punct. Se va studia anul asta pe viitor. :D 

era jucat campionatul cam de pe la jumate, ia de te uita la curse in continuare, sa vezi cine iese pe 2.

 

eu ma uit de cand cu drama lui MM la FP1, FP2, FP3, FP4 , Quali, Warm up.

pai daca imi placea sa ma uit la alea unde nu era miza f mare, sa aud comentariu avizat pai imagineaza -ti o mini cursa.

 

DA, VA ROG. 

aplaud ideea.

 

stiu ca in WSBK mi se luase ca erau 2 curse si inca naiba stie cate altele - cam exagerat acolo..

dar aici unde eu urmaresc chiar imi convine ca e o mini cursa.

 

ce a urlat forumul?
sex oral miselin.

 

acum ia cursa de ii dai blanaxXx cap coada - nu mai trebuie sa ne intrebam "cum ar fi fost fara management?".

 

o sa avem 2 arome, de toate pentru toti: 

 

cursa scurta: blanaxXx total. Nu management, nu nimic, blanao cap coada, pana te gandesti ce faci te depasesc 5 insi.

cursa lunga, mai tacticoasa sa zicem asa.

 

Pai dupa o cursa din aia de adormi la ea nu se strang 3 pagini.

Or sa pipereze calumea cursele mici.

 

ce sa zic, ma bucur ca nu votam nimic aici si ca altii au decis deja, sper sa fie considerate un succes astea mici si sa ramana.

 

Acum 4 ore, ioio_viola a spus:

bla bla bla :D 

 

nu era vorba ca nu vor mai fi asa multe FP-uri?

deci nu e ca si cum doar se adauga, se mai si scoate una - alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, apriliacluj said:

o cursa sprint la 3-4 curse ar ajunge zic eu

asa cu sprint la fiecare cursa, sa nu cada in cealalta parte a extremei si sa devina prea monoton, uzual...

 

La WSBK sunt 3 curse per etapă (da, sunt mai puține etape, dar asta este altă discuție). Două curse full și una pe la 50% din celelalte. Nu mi se pare deloc plictisitor sau monoton - din contră.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 10/31/2022 at 4:10 PM, ioio_viola said:

interesting article with which I can agree:

 

https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/why-are-modern-motogp-riders-so-inconsistent

 

Top MotoGP riders are more inconsistent now than they’ve been ever before.

This understandably confuses a lot of fans and can make MotoGP impossible to understand: how can the same rider and motorcycle finish second one weekend and tenth the next? Was the rider just not bothered the second time out, so he decided to have a lazy Sunday? Did his engineers decide to take the weekend off and drink beers in the hotel bar?

There has to be a reason, so is it because today’s MotoGP riders are lazy, unfocused and too busy spending their millions on fast cars and swimming pools?

The results of recent seasons suggest that might be the case.

The entire top ten flashed past the chequered flag separated by five seconds in Qatar and Australia

In 2020 Joan Mir won the MotoGP title by scoring just 48% of the available points. Fabio Quartararo won last year’s crown with 62% of the points. Now Pecco Bagnaia is on the verge of winning this year’s championship, having scored 54% of the points from the first 19 races. This puts them all near the bottom of average points scores since the first world championship in 1949.

Compare these numbers to MotoGP kings of recent decades: Wayne Rainey won the 1990 title scoring 85% of the points, Mick Doohan took the 1997 crown on 90%, Valentino Rossi the 2003 championship on 89%, Casey Stoner the 2011 title on 82%, Jorge Lorenzo the 2015 crown on 73% and Marc Márquez the 2019 championship on 88% (the greatest premier-class campaign of all time, by the way, with spec tyres and electronics).

So surely today’s MotoGP winners must be a bit useless by comparison? Of course not. The exact opposite, in fact.

...

“I think Marc had such a mental gain on everyone when he was dominating that the other guys almost thought they were racing for second,” he says. “The guy could do what he wanted. Then when he got hurt there was a new young generation coming in, who hadn’t been beaten up by him as much as the boys before, so maybe they thought that when the king is away the dogs will play. So they got better in their minds and all of sudden they had chances of winning and when you win you just get more and more confidence and it’s a snowball. There was no real leader in the class, so everyone was having a crack at it.”

 

...

“You remember the days of the ‘aliens’ [Rossi, Lorenzo, Márquez and so on]… If they had a bad day they were fourth or fifth, now you’re 15th. This is the reality. It’s also the way the boys are riding, how they’ve changed their styles and they’re all pure athletes and fully committed.

“I think the class has never been so stacked with talent. The will to win from the manufacturers and the riders has brought us into this era – it’s just a consequence of all that stuff.

“It can be really frustrating – you have a good race and you think, ‘What did we do different?’. Everyone is trying to drag everything out of the bike, but it’s milliseconds that make the difference now.

...

So, to sum up: any fans complaining about MotoGP riders being a bit useless because they can’t bring home big points hauls, week in, week out, don’t know what they’re talking about

I am completly agree with you

Editat de Albert Johnnson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Livio Suppo

I’m a racing guy, but I know very well that racing is not compulsory. Sometimes, people who work in racing forget about this.

 

It’s compulsory to have a good commercial structure, a good marketing structure, a good product to sell. Racing is a plus, something that can add some value depending on the company. Companies like Ferrari or Ducati, it’s crucial, but for companies like Suzuki, Yamaha, Honda, if you race or not, it doesn’t dramatically change the destiny of the company, especially in the short term.

 

It’s much more important to have the right product more than to win races. I’m not stupid, I know this.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.11.2022 la 21:16, frigider a spus:

Cu atât mai românesc.

Sau poate o tura pe splai noaptea târziu? :laugh:

la spart seminte in Victoriei :D

sa-i vada lumea buna ;)

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, ioio_viola a spus:

cati spectatori au fost anul asta pe circuite si diferentele fata de anii trecuti:

 

https://www.crash.net/motogp/feature/1017328/1/motogp-spectators-germany-top-mugello-drop-24-million-total

 

Interesant, nu atat de rau pe cat credeam.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt ciudate de mici numerele din Qatar si Japonia

 

Losail, Qatar V 5,627 S 5,690 D 6,655 Total 17,972

Motegi, Japan V 8,648 S 16,682 D 32,152 Total 57,482

 

in rest la Silverstone puteau fi mai multi, dar acolo a fost parca prea aproape de F1 si parca ei au campionat local mai atractiv decat Mgp

 

Silverstone, Great Britain V 26,501 S 32,897 D 41,002 Total 100,400

 

Oare la anul o sa fie mult mai multi in Italia acum ca au campioni mondiali si la Piloti si la constructor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Italia trebuie să treacă peste sindromul Rossi.

 

Pentru Japonia nu-mi explic cifrele.

 

La Losail este un motiv bun pentru cifrele mici:

 

image.thumb.png.0bbfb72d1f74d5eb37f5189d73963fa8.png

 

Losail e un fel de Monaco :)...vine putini dar dotati :).

Nu au nevoie de multi spectatori. in plus, regulile de acolo nu atrage lumea...la Mugello de exemplu, party-ul incepe joi seara si se termina duminica tarziu. 

non-stop :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost atent la numerele din 2021 vs cele de acum : sa nu zic reducere de 60% a numarului de spectatori,dar 40% miniiim.E deja dezolant fara Rossi in materie de public.Toata lumea stia ca asta se va intampla,insa nimeni nu credea ca va fi asa o prapastie intre attendance'ul din 2021 vs 2022.

Si la naiba - campionatul asta a fost mult mai disputat ca si cel din 2021,deci nici sa nu ne facem iluzii asupra motivului.

 

Dupa cum am mai zis - motogp'ul are nevoie de eroi.

Inainte de Rossi a fost marele Doohan si acea rautate si ambitie pe care o avea,asemenea lui Senna si Schumacher - Criville a trait-o din plin.Campionii erau rai,

ambitiosi si nemilosi - intrau pe circuit cu piciorul rupt atarnand si castigau sau mureau acolo.Si lumea era fermecata de dueluri si de miza inerenta pe care o puneau in batalii.

Apoi a venit Rossi - aceeiasi sete si indarjire insa super simpatic odata ce isi dadea casca jos,o carisma fantastica.

Si ce ne aducem aminte toti cei care am fost martori la epoca Rossi ? Duelurile - Rossi vs Biaggi,Rossi vs Gibernau,Rossi vs Stoner,Rossi vs Lorenzo,Rossi vs Marquez.

Bun vs Rau - un baiat simpatic vs un personaj negativ (incepand cu Biaggi si terminand cu Marquez,Rossi a reusit sa isi demonizeze toti adversarii in ochii spectatorilor)- nu o zic ca pe un hate,ci ca pe o observatie - retrospectiv a fost ceva extraordinar pt spectacol - Lorenzo sau Stoner erau piloti extraordinari dpdv al tehnicii,dar zero ca si charisma.Insa cu "ajutorul" lui Rossi,chiar si  Stoner sau Lorenzo cel fara gust si miros au dobandit niste atribute si au fost reliefate ca niste personaje.

MM a fost transformat de Rossi in asa un personaj negativ,un nemesis,mai rau inca decat fusese Lorenzo inainte.Si parea ca MM va castiga duelul,va fi the Goat,efectiv era imbatabil.

Insa in 2020 a fost rapus de insasi ambitia lui - cred ca era perfect pt spectacol daca ar fi fost batut de Q...sau de Mir?,dar nu - MM a fost batut de el insusi.Si s-a intors dupa lungi chinuri si operatii si etc si acum e "spalat" nu mai e MM cel rau.Deci nici macar erou negativ nu mai avem.

 

Isi aduce cineva aminte de Hayden?Oarecum,pt ca a castigat un campionat (pierdut de Rossi) si pt ca a murit stupid pe bicicleta.Dar Rossi nu a facut din el un personaj negativ atunci cand s-a luptat cu el,si prin urmare nu trezeste nici un sentiment.Si asta e cel mai rau pt spectacol - oricat de tehnici si de rapizi ar fi Q si Peco - nobody cares.Sunt cativa spectatori care vad spectacolul unei linii abordate perfect sau unui tur de quali facut la limita absoluta,99% din ei vor o lupta intre 2 piloti good vs evil,2 eroi.Si din pacate nu ii avem.

 

Q si Peco,departe de a fi niste eroi - par 2 baietei adolescentini - unul care zambeste tamp si unul care e incruntat tot timpul.Se pupa pe gura indiferent care din ei castiga - nu sunt la cutite ba dimpotriva,fairplay'ul nu trezeste nici un sentiment.

 

Insa preconizez ca la anul Marquez se va ridica din nou (prin performanta dar si prin si meltenismu'i caracteristic) la statul de erou negativ ce l-a consacrat.Deci unul avem.

Acum mai trebuie cineva sa se bata cu el,and we have a show.Si atunci vom avea din nou oameni in tribune.

Sperantele mele sunt in Enea - e rapid,e destul de constant ca sa puna probleme,e la echipa buna,si mai presus de toate e carismatic.

Ar putea iesi ceva frumos.Fingers crossed. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...