florinelu07 Postat Iulie 16, 2020 Share Postat Iulie 16, 2020 California 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Foarte șmecheră extensia! Cât despre modelul original de baie de ulei, inginerul ăla ar trebui bătut peste degete. Cum să demontezi, nene, baia ca să schimbi filtrul?! De unde ideea asta? Așa de rupt un kur e producătorul? Și eu mă plângeam că la r1100 GS au băgat filtrul într-o cavitate a băii, de a trebuit să iau cheie specială, că nu-l puteam desface sau strânge. Trăsnaie mai mare ca filtrul în baie n-am mai văzut până acum... Garnitura se face lejer din clingherit, dar e ideea in sine... Ptiu, drace, să desfac baia la fiecare schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Foarte de acord cu tehnologia, am auzit de bine despre ei. Dar să bagi (la propriu) filtrul de ulei în baie mi se pare extrem de aiurea, mai ales că exista posibilitatea montării lui la exterior, cu filet, clasic. Sau chiar cu carcasă + element filtrant (KTM 1190, Suzuki Freewind, MT 03). Ieșea elegant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Unde mai pui ca daca se trezeste vreun destept sa puna un filtru mai mare, dai in arbore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 (editat) Nu și practică. Efectiv te leagă de service pentru întreținere de rutină. Ok, vor comenta unii că sunt acri strugurii, știu. Editat Iulie 17, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Acum 13 minute, Lucian_M a spus: Efectiv te leagă de service pentru întreținere de rutină. Daca stii sa desfaci 1 surub ca sa scurgi uleiul, ce te impiedica sa desfaci 14? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 (editat) Și așa, dar ți se pare ok? Btw, ce la câți km se schimbă uleiul? Editat Iulie 17, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Acum 6 minute, Lucian_M a spus: Și așa, dar ți se pare ok? Incercam sa inteleg ce te (face sa spui ca te) leaga de service. Despre normalitatatea solutiei tehnice ma abtin sa dau cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Acum 7 ore, GoodKat a spus: Aveau tunel aerodinamic in care L-a tras curentu' pe injineru care a proiectat prostia asta! Acum 7 ore, GoodKat a spus: Aveau tunel aerodinamic in care L-a tras curentu' pe injineru care a proiectat prostia asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Ala e model de Romania, unde uleiul nu se schimbă, doar se completează. Am avut un pejo așa, halea un litru de ulei la mia de km. De la schimb la schimb ii inlocuiam uleiul de 2.5 ori. Culmea e ca iesea bine la noxe. De fapt la 10k eu schimbam filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Acum 3 ore, ilarionciobanu a spus: Incercam sa inteleg ce te (face sa spui ca te) leaga de service. Despre normalitatatea solutiei tehnice ma abtin sa dau cu parerea. N-ai înțeles. Nu toți se pricep cât de cât la mecanică. Și dacă strânge omul aiurea șuruburile, iese discotecă. Dar deh, poate se scoate greu filtrul de ulei și iese ușor cel de aer, la mine este invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Acum 5 minute, easy ride on! a spus: Ca doar nu e Zippo (Lifetime NO guarantee). Fixed. Zippo da garantie pe viata doar la carcasa interioara... nu la carcasa exterioara, nu la ornamente, nu la balama si evident ca nu la consumabile (piatra, vata, fitil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 18, 2020 Share Postat Iulie 18, 2020 Acum 7 ore, easy ride on! a spus: Na! Lipseste inscriptia: "No serviceable parts inside, do not open!" Chiar si sigurantele fuzibile sunt (in ziua de azi) pe placa electronica, ascunse in echipamente sau in infasurarea transformatorilor, adanc sub izolatie. Ca doar nu e Zippo (Lifetime guarantee). Bine ca nu vrei (la pretul asta) si diapazon pentru tensionarea corecta a spitelor de la roti. P.S. Candva existau la unele motociclete si filtre centrifugale de ulei, in fulie. Dar si filtre centrifugale de aer cu nisip, pentru Sahara. Aveam. La Fiatul 850. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barca Lascar Postat Iulie 18, 2020 Share Postat Iulie 18, 2020 Salut! Am meșterit o grămadă pina azi și gata(oare?), luni ma duc la electrician. Cum mi-a zis Dan Cata de la început. Pe scurt: BMW r850r din 2006. Pornit, oprit, murit pompa benzina. Adus acasă si: - schimbat pompa -schimbat platou cu cărbuni la starter -pus HES nou -bypass sidestand switch Scinteie ok la bujie. Injectoarele nu benzinesc Pompa nu mișcă. Se aude un sigur releu. Le-am rotat pe toate sa fiu sigur ca sunt bune. Starter ul invirte într-o veselie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Iulie 18, 2020 Share Postat Iulie 18, 2020 Acum 18 ore, Lucian_M a spus: Și dacă strânge omul aiurea șuruburile, iese discotecă. Omu’ care face asta e oricum legat de service, insa nu stie / nu vrea sa recunoasca fata de el. Dovada stau cazurile de “filet buson golire stricat, caut baie”. Statistic sun sanse mai mari sa se intample cand ai 14 seturi de desfacere/infiletare in loc de un singur set, de acord. Totusi, e vorba de niste suruburi, nu chestii complexe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 18, 2020 Share Postat Iulie 18, 2020 (editat) Aia cu bușonul am văzut-o live la un amic, a venit la mine pentru ungător și a început să se plângă că "am strâns bușonul și am mai dat un pic, se învârte în gol". A rezolvat la nașul lui, cu helicoil. Trebuie să-mi iau și eu un kit. Editat Iulie 18, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 18, 2020 Share Postat Iulie 18, 2020 Avem noroc in zonă de un nene strungar, vreau să îmi fac la el conuri pentru standul de echilibrat. Are acasă strung de ăla mai mare + freză, lumea spune de el că face treabă bună. Dacă moare el, mai e un nene la vreo 40 km, a lucrat la Săvinești, maistru strungar, dar și el e bătrân. Da, știu, viitorul e CNC, dar piesele au scoruri mari pentru un om de rând (ca mine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 18, 2020 Share Postat Iulie 18, 2020 Parerea mea: strungaria n-a murit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 19, 2020 Share Postat Iulie 19, 2020 Doat meseriasii buni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 19, 2020 Share Postat Iulie 19, 2020 Păi ăștia tineri vor altceva, bani mulți fără să facă mare lucru. Nu se mai murdăresc ei pentru ceva bănuți, e sub demnitatea lor să ia niște cote și să manevreze strungul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Iulie 19, 2020 Share Postat Iulie 19, 2020 Acum 19 ore, GoodKat a spus: Pericolul este ca acolo ai 14 suruburi de otel in filet de aluminiu. Apar reactiile chimice intre metale si te trezesti ca scoti surubul cu tot cu filet. La cele 2 modele / 3 motociclete detinute, combinatia la buson golire era la fel: surub metalic in filet aluminiu. Presupun ca pericolul nu tine cont de numarul suruburilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 20, 2020 Share Postat Iulie 20, 2020 Asta cu stransul suruburilor se rezolva usor cu o cheie dinamometrica, stiu o sa spuneti ca e scumpa, dar prefer sa imi cumpar o scula care o gasesti imediat si care imi asigura o strangere corecta decat sa ma apuc sa caut o baie de ulei, eventual un kit de helicoil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 20, 2020 Share Postat Iulie 20, 2020 Ce bine suna si cat de putini o folosesc. Nu mai zic daca e calibrata si daca sie lumea la cati Nm trebuie stranse suruburile. Dar da, suna frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 20, 2020 Share Postat Iulie 20, 2020 3 hours ago, Lucian_M said: Ce bine suna si cat de putini o folosesc. Nu mai zic daca e calibrata si daca sie lumea la cati Nm trebuie stranse suruburile. Dar da, suna frumos. Din moment ce isi pune problema sa lucreze cu o cheie dinamometrica la motocicleta, se poate presupune ca respectivul/respectiva are habar de conditiile care se impun... Ar fi culmea sa lucreze cu o cheie dinamometrica "dupa ureche"... In fine, depinde si de cat de mult se implica in intretinerea ca la carte a motocicletei...atat financiar cat si ca satisfactie a lucrului bine facut cu mijloace proprii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 20, 2020 Share Postat Iulie 20, 2020 Ai fi uimit cat isi neglijeaza unii mobrele. Daca iti pun jurnalul de la a mea, zici ca am scris romane, dar mie imi place sa stiu ca ma pot urca oricand pe ea si pot sa plec oriunde. Ia r la suruburile pentru care nu am cuplu pe dinamometrica (pleaca de la 28 Nm a mea, e mai... deh...), prefer sa pun thread-locker albastru si sa strang moderat. Nu mi s-a desfacut niciun surubel pana acum de capul lui. Dar repet, sunt multi care nici nu stiu cum se spala cat de cat corect o mobra, d-apoi sa se apuce de desfacut baia... A, si inca ceva, sunt omaeni cu mobre scumpe (nu tiriflesti banale) sau luate de noi, recent, care nu le duc la doctor, desi nici ei nu prea se pricep sa le intretina. Personal, nu ma bag in interiorul motorului (distributie, piston, bile, cutie), in rest- imi fac singur cam totul, iar pentru fineturi, vin la doctor tocmai la Bucuresti. De ce? Ca am incredere in omul ala si ma rezolva si rapid (a nu se intelege ca si gratis, cine vrea pomana, sa mearga sambata la biserica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.