Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte șmecheră extensia!

 

Cât despre modelul original de baie de ulei, inginerul ăla ar trebui bătut peste degete. Cum să demontezi, nene, baia ca să schimbi filtrul?! De unde ideea asta? Așa de rupt un kur e producătorul? Și eu mă plângeam că la r1100 GS au băgat filtrul într-o cavitate a băii, de a trebuit să iau cheie specială, că nu-l puteam desface sau strânge. Trăsnaie mai mare ca filtrul în baie n-am mai văzut până acum...

Garnitura se face lejer din clingherit, dar e ideea in sine... Ptiu, drace, să desfac baia la fiecare schimb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte de acord cu tehnologia, am auzit de bine despre ei. Dar să bagi (la propriu) filtrul de ulei în baie mi se pare extrem de aiurea, mai ales că exista posibilitatea montării lui la exterior, cu filet, clasic. Sau chiar cu carcasă + element filtrant (KTM 1190, Suzuki Freewind, MT 03). Ieșea elegant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, GoodKat a spus:

Aveau tunel aerodinamic in care

L-a tras curentu' pe injineru care a proiectat prostia asta! 

🤬

Acum 7 ore, GoodKat a spus:

Aveau tunel aerodinamic in care

L-a tras curentu' pe injineru care a proiectat prostia asta! 

🤬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e model de Romania, unde uleiul nu se schimbă,  doar se completează. 

 

 

Am avut un pejo așa, halea un litru de ulei la mia de km. De la schimb la schimb ii inlocuiam uleiul de 2.5 ori. Culmea e ca iesea bine la noxe.

De fapt la 10k eu schimbam filtrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ilarionciobanu a spus:

Incercam sa inteleg ce te (face sa spui ca te) leaga de service.

Despre normalitatatea solutiei tehnice ma abtin sa dau cu parerea.

N-ai înțeles. Nu toți se pricep cât de cât la mecanică. Și dacă strânge omul aiurea șuruburile, iese discotecă. 

Dar deh, poate se scoate greu filtrul de ulei și iese ușor cel de aer, la mine este invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, easy ride on! a spus:

 

Ca doar nu e Zippo (Lifetime NO guarantee). :)

 

Fixed. Zippo da garantie pe viata doar la carcasa interioara... nu la carcasa exterioara, nu la ornamente, nu la balama si evident ca nu la consumabile (piatra, vata, fitil)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, easy ride on! a spus:

Na!

Lipseste inscriptia: "No serviceable parts inside, do not open!" :lol:

Chiar si sigurantele fuzibile sunt (in ziua de azi) pe placa electronica, ascunse in echipamente sau in infasurarea transformatorilor, adanc sub izolatie.

Ca doar nu e Zippo (Lifetime guarantee). :)

Bine ca nu vrei (la pretul asta) si diapazon pentru tensionarea corecta a spitelor de la roti.

P.S. Candva existau la unele motociclete si filtre centrifugale de ulei, in fulie.

Dar si filtre centrifugale de aer cu nisip, pentru Sahara.

Aveam. La Fiatul 850.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! 

Am meșterit o grămadă pina azi și gata(oare?), luni ma duc la electrician. Cum mi-a zis Dan Cata de la început.

  Pe scurt: BMW r850r din 2006. Pornit, oprit, murit pompa benzina. Adus acasă si:

- schimbat pompa

-schimbat platou cu cărbuni la starter

-pus HES nou 

-bypass sidestand switch

Scinteie ok la bujie. 

Injectoarele nu benzinesc😂

Pompa nu mișcă. 

Se aude un sigur releu. Le-am rotat pe toate sa fiu sigur ca sunt bune. 

Starter ul invirte într-o veselie. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Lucian_M a spus:

Și dacă strânge omul aiurea șuruburile, iese discotecă. 

Omu’ care face asta e oricum legat de service, insa nu stie / nu vrea sa recunoasca fata de el. Dovada stau cazurile de “filet buson golire stricat, caut baie”.

Statistic sun sanse mai mari sa se intample cand ai 14 seturi de desfacere/infiletare in loc de un singur set, de acord. Totusi, e vorba de niste suruburi, nu chestii complexe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia cu bușonul am văzut-o live la un amic, a venit la mine pentru ungător și a început să se plângă că "am strâns bușonul și am mai dat un pic, se învârte în gol". A rezolvat la nașul lui, cu helicoil. Trebuie să-mi iau și eu un kit.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem noroc in zonă de un nene strungar, vreau să îmi fac la el conuri pentru standul de echilibrat. Are acasă strung de ăla mai mare + freză, lumea spune de el că face treabă bună. Dacă moare el, mai e un nene la vreo 40 km, a lucrat la Săvinești, maistru strungar, dar și el e bătrân. Da, știu, viitorul e CNC, dar piesele au scoruri mari pentru un om de rând (ca mine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, GoodKat a spus:

Pericolul este ca acolo ai 14 suruburi de otel in filet de aluminiu. Apar reactiile chimice intre metale si te trezesti ca scoti surubul cu tot cu filet.

La cele 2 modele / 3 motociclete detinute, combinatia la buson golire era la fel: surub metalic in filet aluminiu. Presupun ca pericolul nu tine cont de numarul suruburilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu stransul suruburilor se rezolva usor cu o cheie dinamometrica, stiu o sa spuneti ca e scumpa, dar prefer sa imi cumpar o scula care o gasesti imediat si care imi asigura o strangere corecta decat sa ma apuc sa caut o baie de ulei, eventual un kit de helicoil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Lucian_M said:

Ce bine suna si cat de putini o folosesc. Nu mai zic daca e calibrata si daca sie lumea la cati Nm trebuie stranse suruburile.

Dar da, suna frumos.

Din moment ce isi pune problema sa lucreze cu o cheie dinamometrica la motocicleta, se poate presupune ca respectivul/respectiva are habar de conditiile care se impun...

Ar fi culmea sa lucreze cu o cheie dinamometrica "dupa ureche"...

In fine, depinde si de cat de mult se implica in intretinerea ca la carte a motocicletei...atat financiar cat si ca satisfactie a lucrului bine facut cu mijloace proprii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fi uimit cat isi neglijeaza unii mobrele. Daca iti pun jurnalul de la a mea, zici ca am scris romane, dar mie imi place sa stiu ca ma pot urca oricand pe ea si pot sa plec oriunde. Ia r la suruburile pentru care nu am cuplu pe dinamometrica (pleaca de la 28 Nm a mea, e mai... deh...), prefer sa pun thread-locker albastru si sa strang moderat. Nu mi s-a desfacut niciun surubel pana acum de capul lui. Dar repet, sunt multi care nici nu stiu cum se spala cat de cat corect o mobra, d-apoi sa se apuce de desfacut baia... A, si inca ceva, sunt omaeni cu mobre scumpe (nu tiriflesti banale) sau luate de noi, recent, care nu le duc la doctor, desi nici ei nu prea se pricep sa le intretina. Personal, nu ma bag in interiorul motorului (distributie, piston, bile, cutie), in rest- imi fac singur cam totul, iar pentru fineturi, vin la doctor tocmai la Bucuresti. De ce? Ca am incredere in omul ala si ma rezolva si rapid (a nu se intelege ca si gratis, cine vrea pomana, sa mearga sambata la biserica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...