nervOptik Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 (editat) http://www.ebay.co.uk/itm/96W-12000LM-H4-Hi-Lo-Philips-LED-Headlight-Car-Conversion-Bulb-Beam-6000K-KIT-/152039032141?hash=item23663b854d:g:ApEAAOSwR5dXS-36 http://www.ebay.co.uk/itm/72W-12000LM-CREE-LED-H4-9003-HB2-Car-Headlight-Driving-Lamp-Light-Hi-Low-Beams/272287890950?_trksid=p2045573.c100505.m3226&_trkparms=aid%3D555014%26algo%3DPL.DEFAULT%26ao%3D1%26asc%3D35377%26meid%3D4316f56cbc4c4927b1b4e7b07229a894%26pid%3D100505%26rk%3D1%26rkt%3D1%26 http://www.ebay.co.uk/itm/NIGHTEYE-60W-9000LM-H4-LED-Headlight-Head-Light-Driving-Bulbs-Hi-Low-Beam-6000k/262496163185?_trksid=p2045573.c100506.m3226&_trkparms=aid%3D555014%26algo%3DPL.DEFAULT%26ao%3D1%26asc%3D35377%26meid%3Dd966f57aae1448b78acb772bd5a70b07%26pid%3D100506%26rk%3D1%26rkt%3D1%26 Parerea mea ca cele din linkul al 2-lea sunt cele mai bune. Stiu ca tehnologia LED CREE este cea mai noua si fiabila. Oricum vad ca la toate se da 2-3 ani garantie ... nu stiu daca e rentabil, ca si floodlight/durata de viata/pret. Ca, asa din filmare sau poze ... poti sa te pacalesti, depinde cum e setata expunerea aparatului. Decideti voi Editat Iulie 20, 2016 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Modelele cu racire activa mi se par din start niste fail-uri. Ventilatoarele alea duc cel mult 1000 de ore, mai ales pe moto. Variantele pasive, corect dimensionte, mi se par mult mai OK. Sigur,sunt de 2-3 ori mai voluminoase si nu arata la fel de cool; dar nu cred ca asta conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 O intrebare scurta. Si a infoliat cineva de pe aici farul la mobra cu folie fumurie deschisa/inchisa? Am in plan sa l infoliez si pe el si parbrizul cu fumuriu deschis. Parbrizul nu il schimb ca nu imi plac alte forme decat cel stoc si daca infoliez doar farul si parbrizul ramane transparent, contrastul va fii unul naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Crezi? Il pui pe yt, apoi pui link ul aici. E simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 » Post actualizat in 26 Jul 2016 09:33 » Post actualizat in 26 Jul 2016 09:43 Operatiuni: - engine flush inainte de schimbul de ulei - efectuat schimbul de ulei si filtru de ulei - curatat etrierii - schimbat lichidul de frana( cu ocazia asta am reusit sa rup aerisitrul la etrierul spate) - curatat si gresat cablurile de ambreaiaj si acceleratie - schimbat amortizorul spate cu unul model 2010 - curatat si gresat toate componentele amortizorului spate, gresat rulmentii tijelor - inlocuit toate furtunele de la sistemul de racire cu unele din silicon rosii - inlocuit lichidul de racire - curatat si gresat lantul - aditiv pentru curatarea injectoarelor si pistoanelor Liqui moli - montat brizbrizuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Nu arata rau. Ai reusit sa scoti bucatica rupta din aerisitor? Incearca cu un torx batut usor in gaurica ramasa daca nu. Piesa de schimb gasesti si la magazinele de auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Nu arata rau. Ai reusit sa scoti bucatica rupta din aerisitor? Incearca cu un torx batut usor in gaurica ramasa daca nu. Piesa de schimb gasesti si la magazinele de auto. Am incercat cu extractor dar nu am reusit. M-am lasat pagubas si am schimbat lichidul si aerisit sistemul prin surubul de la furtun. Am lasat aceasta remediere pentru un service la toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 De unde ai crash pad-urile alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Nu ai idee cat le-am cautat.... am luat kitul (sh) pentru honda cred si am facut partea metalica la strungar cu aluminiu » Post actualizat in 26 Jul 2016 10:57sunt marca ER (euroracing) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 - inlocuit toate furtunele de la sistemul de racire cu unele din silicon rosii Furtunele sint dedicate pentru modelul tau sau sint ceva "universal", cumperi la metru si le pui la agregat? cu ce fel de coliere le-ai fixat pe stuturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Furtunele sunt dedicate. Kitul vine cu coliere de schimb, dar eu le-am folosit pe cele originale...aratau foarte bine si nu avea rost sa le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Asa ceva? » Post actualizat in 26 Jul 2016 11:49 Ma costa toate alea peste 600 lei...tu cat ai dat? » Post actualizat in 26 Jul 2016 11:52 Vad ca sunt si mai ieftine Editat Iulie 26, 2016 de darco_cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 http://www.ebay.com/itm/2000-2001-Honda-CBR929RR-CBR-929-RR-CBR900-SILICONE-RADIATOR-COOLANT-HOSE-RED-/111931189986?hash=item1a0f9e6ae2:g:JesAAOSwv9hW4OHO&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Asa da. Pai imi comand si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 (editat) Ma bag si eu ca musca in dupa o luna i ....... text gasit pe blog.autodepo.ro Textul vizeaza pe easy ride on! si GEO , parca... lectura placuta ! Oferta producătorilor de tratamente pentru motor este consistentă (Valvoline , Liquid Moly , 2+2 , Stp , Caspian , Redex etc). In afara aditivilor pentru ulei există și o cu totul altă clasă de aditivi, așa-numitul tratament pentru refacerea motorului („engine restore”), care se adresează suprafeței metalice si nu uleiului.Astfel de substanțe sunt concepute pentru a reface suprafețele metalice ale pieselor aflate în contact, și sunt destinate în special motoarelor uzate. Aditivii pentru motor sunt destinați teoretic refacerii compresiei, adică a etanșeității dintre cilindru si segmenți.Ideea refacerii compresiei fără a desface motorul și a schimba piesele componente a apărut încă de acum câteva zeci de ani. Așa s-au ivit o serie de substanțe , așa-numiții aditivi de aderența si onctuozitate. „Vedetele” acestora sunt „lubrifianții solizi” și anume : grafitul solid, bisulfura de molibden (MoS2) – numit si molicot, PTFE , dialchilditiofosfatul de zinc , CSL si alții. PTFE – Poly Tetra Floera Ethylene (perfluor-etena polimerizată), cunoscut si sub numele de teflon, este in prezent unul din cei mai utilizați aditivi de pe piață. Este compus din PTFE atomizat, aflat in suspensie într-un ulei sintetic foarte fluid (SAE 50).Efectuând o selecție a aditivilor pe bază de teflon, putem enumera: Matrix, Slick 50, Liquid Ring, Lubrilon, Microlon, Petrolon , QMl si T-Plus (K-Mart). CSL (Cooper Silver Lead) este o suspensie de particule microscopice de cupru, plumb si argint aflate in suspensie într-o masa de ulei mineral. Utilizat in motor, la fel ca și în cazul celorlalte produse, CSL ar reduce, potrivit producătorilor, frecările între piesele metalice, iar particulele microscopice s-ar depune pe suprafețele zgâriate, refacând astfel etanșeitatea și compresia motoarelor uzate. Compușii pe bază de zinc (dialchilditiofosfatul de zinc – zinc dialkyldithiophosphate) sunt folosiți ca aditivi de extremă presiune (extreme pression – EP) si antifricțiune.Zincul din aceste uleiuri intră de fapt in lucru doar când, in motor, frecarea se face metal pe metal. Astfel de condiții apar la turații maxime sau când pelicula de ulei se rupe din diverse motive. In astfel de condiții extreme , zincul reacționează cu metalul prevenind uzura , în special între cilindru si segmenți. Printre producătorii de aditivi pe bază de dialchilditiofosfat de zinc se numără Mechanics Brand Engine Tune Up, K Mart Super Oil Treatment si STP Engine Treatment.Eficiența reală a tratamentelor de refacere a suprafeței metalice (engine restore) nu a fost deocamdată nici confirmată , nici infirmată. Marea majoritate a producătorilor de autovehicule si uleiuri nu recomandă folosirea aditivilor auto, ci doar a anumitor uleiuri pe care constructorii le agreeaza, iar utilizarea aditivilor se face doar pe răspunderea clientului.Cu certitudine , dacă în cazul aditivilor pentru ulei specialiștii recomandă adăugarea acestora în perioada rodajului, când frecările între piesele metalice sunt mai mari, în cazul tratamentelor pentru motor, nu se recomandă adăugarea acestora decât atunci când motoarele au cel puțin 50 000 de kilometri parcurși. Editat Iulie 27, 2016 de ulei_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 S-ar depune, ar reduce... nu a fost confirmata, nici infirmata... cuvinte frumoase, ceva termeni stiintifici si multa, multa incertitudine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Am gasit si ceva filmutele pe youtube, cu o honda , ceva american, cu 100k + mile la bord, care avem x bar compresie si dupa tratamentul minute , aveam x+ 1 - 2 bar. Acum nu stiu ce sa zic,fiecare face ce vrea cu agregatul din dotare. Scuze de offtopic. Asfalt uscat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Pai si cu un strop de ulei in capul pistonului ai presiune crescuta (pe moment). Sau cu un ulei mai vascos, care nu mai trece pe langa segmenti. Pana nu vad ceva credibil, un studiu facut in timp, cu demontare motor etc, nu pot sa cred ca o solutie cu "particule microscopice" reface metalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 apoi cand ajungem in era nanotehnologiei, vor fi si chestii de astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 orice 4T trage de rupe locul inainte sa trebuiasca segmentat. in prima faza incepe sa fumege si cand segmentii de ungere se duc naibii, nu isi mai fac treaba, iar uleiul ajunge la urmatorii segementi si imbunatatesc compresia... el in continuare consuma ulei, dar poti sa juri ca este al motor... daca ajungi in faza aia, trage-l repede pe dreapta pana nu faci dauna totala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Azi: schimbat placutele de frana cu trw organice (cica-s mai moi, se uzeaza mai repede dar franeaza mai bine), curatat etrierii, dat jos roata spate, schimbat tampoanele cu Tourmax noi, gresat rulmentii daca tot eram acolo, schimbat cablul de ambreiaj (si reglaj) pt ca cel vechi avea bucsa de la maneta uzata rau si am vrut sa fiu sigur ca n-am surprize, desfacut capacul pinionului fata si curatat bine pe acolo. p.s: am gasit si suruburile de la pompa de frana, pe care le pierduse Patrick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladwp Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 (editat) Astăzi am întins lanțul, am schimbat tamburul frana spate, curatat + degresat mobra. Editat Iulie 31, 2016 de Vladwp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Am facut din tabla o dublura pt prinderea proiectoarelor, pt ca tovarasul chinez nu le-a gandit f bine si scapau din surub. Plus, am curatat butoiasul la Loobman si l-am umplut cu ulei. Gata, vaca e pregatita de plecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 schimbat oglinzi care troncaneau. bagat burete intre far si carenaj. ( ca troncanea) cad o fi cu ploaie afara o sa dau carenajul jos si o sa verific ce nu tine faru bine intreba un coleg mai acu vreme daca uleiul de lant de drujba e bun. NU E BUN . E MAXIM DE BUN . Am uitat de lant. zici ca e pe cardan. ,ulei si km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Eu tot zic ca iau ulei din asta de drujba (lant de drujba) de peste un an... mereu uit. Acum am pus ce aveam pe acasa, motul 5w40 (de la masina)/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.