un_aiurit Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Ieri am desfăcut un motor in 2, timpi cu dat jos de peotor,desfăcut în două si pus inapoi pe motor si pornit in 7 ore,cu tot cu refacut filete,schimbat rulmenti ambielaj,si semeringuri motor ,curătat silicon,si asta fara sa ma grăbesc.Mai bine ma făceam mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 de ce sa nu mearga?are cilindru nou,piston nou power valve nou,rulmenti ambielaj noi,simeringuti noi,rulmenti noi la cutie,rulmenti noi la oala de ambreiaj,bucsele de fier de la pinion si de pe partea dreapta a motorului noi. daca toate sunt puse conform manualului si sunt reglate ok de ce sa nu mearga?inclusiv dimensiunile x si z,si am schimbat si cilindrul si piese de la power valve.Nu m-am declarat mecanic si nici nu fac asta ca sa fac bani.O data i-am schimbat cuiva cablul de ambreiaj la un suzuki gsx-r din 2002 si nu i-am cerut nici un ban,desi m-am facut pe maine ca un muncitor in mina de la maclavaisul strans in capacul pinionului.Singurul om de pe acest forum care niciodata nu a spus nimic rau si nu afacut misto e TNG . Ma intreb cat imi lua alex_en pentru operatia pe care eu am putut sa o fac in 7 ore in condintiile in care am facut mobra intr-o curte cu chei din lidl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Pai rulmentii au fost bagati la cald ,încălzit zona la150 de grade,au intrat fara sa ii bat.Cert este ccă pentru operatiunea asta am vazut ca unii iau 1000-1200 de lei ,ceea ce imi pare enorm de mult pentru o zi de munca.Sunt curios cat timp ddă autodata pentru operatiunea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Far cu spalare in interior, e foarte rar optiune asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Greșit, e modelul cu spălător de parbriz. Ala e rezervorul. S-a ales varianta asta constructiva pentru că oricum în far era un spațiu nefolosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Asa e, am gresit, e depozit de apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Stai liniștit că face si ce zici tu, doar trebuie adăugat 10℅ Pur pentru vase în apă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Azi i-am schimbat amortizoarele spate la viroguta, dupa 25 ani cele originale erau praf. Nu sunt originale astea noi, sunt mai scurte cu vreo 3cm si ceva mai rigide, dar isi fac treaba. » Post actualizat in 01 Oct 2016 15:25Azi, desfacut carburatorul, pus cui ponto si scaun nou, garnitura noua, verificat membrana, curatat si reglat iar carburatorul, inlocuit arc pompa de sprit (cu unul de pix, e perfect). Merge bine acum. Plus prins mansonul de acceleratie cu adeziv (prenandez) pe tubul de acceleratie, sa fiu sigur ca nu scapa. » Post actualizat in 01 Oct 2016 18:50Si ca sa nu stau degeaba in casa, am "cusut" cu sarma de cupru o crapatura in handguard-ul de la vaca. Sarma incalzita si inglobata in plastic. Va trebui finisat si vopsit. Si am reparat priza usb cu voltmetru. Am crezut ca de la ploaie se stricase, dar una din litele mini-bobinei (le fac chinezii cu super economie) din interior era rupta, i-am tras o lipitura dibace cu putin fludor. Functioneaza perfect acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Din vara mi-am achizitionat un topcase Givi Maxia4 e56 si m-am gandit sa ii pun beculete. Aici va las un video demostrativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Prins iar la loc cablu kilometraj, la Margina drumului. Aparent mobra a dezvoltat un obicei nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Dar de ce se tot desface? De unde? Baga putina pasta de blocaj pe filet, poate e mancat filetul si se desface de la vibratii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Din vara mi-am achizitionat un topcase Givi Maxia4 e56 si m-am gandit sa ii pun beculete. Aici va las un video demostrativ. Banuiesc ca plasticul e rosu, ce ai pus de semnalizarea se vede portocaliu? Cum conectezi topcaseul la mobra? Da si tu noste detalii tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Aseara doar ce am facut conectarile si am aprins ledurile. O sa fac poze si am sa explic ce am facut si cum. Semnalizarile sunt galbene, nush dece se vad portocalii. Plasticurile sunt transparente/ fumurii. Ceva de genu https://goo.gl/images/KNyoA5 Pentru conectare am utilizat o mufa de genu asta SP2110, No need to weld (connect by the metal screw) waterproof Connector 4pin plug and socket , outdoor link wire connector http://s.aliexpress.com/zyueyIvQ (from AliExpress Android) Restul intr-un post viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Dar de ce se tot desface? De unde? Baga putina pasta de blocaj pe filet, poate e mancat filetul si se desface de la vibratii.Pai nu stiu, 29 de ani a stat acolo si acuma pica. Trebuie sa dau jos bordul ca sa am acces ca lumea, asa cum e cu totul la loc nu reusesc sa strang foarte bine. Om vedea, e o treaba de sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Din vara mi-am achizitionat un topcase Givi Maxia4 e56 si m-am gandit sa ii pun beculete. Aici va las un video demostrativ. felicitari! nice job, well done! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 (editat) Din vara mi-am achizitionat un topcase Givi Maxia4 e56 si m-am gandit sa ii pun beculete. Aici va las un video demostrativ. Zic si eu ca fac ceva in genul de mai bine de un an... lene. Acum mi-am comandat leduri, la iarna il bricolez, dar nu ma complic cu semnalizari, o sa fac doar pozitie si stop pe frana. Doar ca eu vreau sa fac conexiunea cu pogo pin, ceva luat de la o masina din dezmembrari. Daca nu gasesc, apelez la mufe waterproof. Cum ai facut cu pozitia si stopul pe frana, sunt pe aceleasi leduri, sau benzi separate? Editat Octombrie 6, 2016 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Zic si eu ca fac ceva in genul de mai bine de un an... lene. Acum mi-am comandat leduri, la iarna il bricolez, dar nu ma complic cu semnalizari, o sa fac doar pozitie si stop pe frana. Doar ca eu vreau sa fac conexiunea cu pogo pin, ceva luat de la o masina din dezmembrari. Daca nu gasesc, apelez la mufe waterproof. Cum ai facut cu pozitia si stopul pe frana, sunt pe aceleasi leduri, sau benzi separate? Pozitia si frana am pornit cu un fir (+) de pe fiecare si la capat le-am unit. Pe firul de pozitie am pus dioda + potentiometru din care reglez intensitatea ledurilor pe pozitie. Iar pe cablu de frana am pus doar o dioda. Atat. Frana si pozitia sunt pe acelasi leduri. Ce e ala pogo pin? » Post actualizat in 06 Oct 2016 10:10 felicitari! nice job, well done! Multumesc. Vroiam sa fac cumva sa nu dau jos plasticurile alea cromate dar nu am putut sa pun si pozitie frana si semnalizare doar pe o banda led...si pe deasupra era si mai greu de facut. Distanta intre leduri pe banda led RGB e mai mica decat distanta intre gauri de pe plasticul acela cromat care vine din fabrica. Asa ca nu am avut alt remediu decta sa le dau jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Pogo pins https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1MFrnJVXXXXbdXpXXq6xXFXXXg/pogo-pin.jpg Partea opusa e "mama", placa dreapta cu contacte corespondente. Se gasesc la masinile cu hayon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Pogo pins https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1MFrnJVXXXXbdXpXXq6xXFXXXg/pogo-pin.jpg Partea opusa e "mama", placa dreapta cu contacte corespondente. Se gasesc la masinile cu hayon. Aha....am vazut ceva placa patrata cu 4 pini. Este ceva asemanator dar cu placa rotunda? Asa cavfapt divers, te-ai gandit ce faci cand nu ai topcase-ul si ploua sau uzi conectori aceia?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Ma gandisem sa le fac un capac de protectie dintr-o cutiuta de plastic, dar e doar la stadiul de idee. Oricum, cand plec cu mobra asta, plec cu topcase cu tot, pt ca o scot doar la plimbari in afara. Nici mufele waterproof nu sunt rele, dar trebuie sa le desfaci de fiecare data cand scoti topcase-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Pogo pins https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1MFrnJVXXXXbdXpXXq6xXFXXXg/pogo-pin.jpg Partea opusa e "mama", placa dreapta cu contacte corespondente. Se gasesc la masinile cu hayon. Se gaseau, la Dacia break, Oltcit etc. Mai recent nu am vazut decat cablaje continue prin burduf de cauciuc.Am studiat si eu pogo, pana la urma mi-am montat un stop flexibil pe suportul de topcase. Nu am legat pozitia ca sa fie mai vizibil stopul, am si strobo pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Ma gandisem sa le fac un capac de protectie dintr-o cutiuta de plastic, dar e doar la stadiul de idee. Oricum, cand plec cu mobra asta, plec cu topcase cu tot, pt ca o scot doar la plimbari in afara. Nici mufele waterproof nu sunt rele, dar trebuie sa le desfaci de fiecare data cand scoti topcase-ul. Nu trebuie sa le desfaci. Se musca una in alta si gata. Cand pleci doar apesi pe buton sa desfaci topcase-ul si mufa iese singura. Am eliminat partea aceea cu filet, si partea care ramane pe placa are un capac pe care il insurubez ca sa nu intre apa si punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Dap, uite ca uitaseem de culisante! Azi am vz ca are si Fordul "escroc" de prin '97 la hayon, desi Mondeo 2 sigur are cablaj prin burduf de cauciuc. Dar aia 3 pini de la escroc sunt grobieni, cred ca-ti salta topcaseul de pe placa atunci cand apesi butonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Am dat de topoicul asta din intamplare si am zis daca tot m-am innoit sa scriu aici, poate sunteti interesati de "problema". Mi-am comandat manete scurte de ambreiaj si frana de pe aliexpress. Au fost 80 lei cu free shiping si au ajuns cam in 2 saptamani jumate. Mi-a fost greu sa aleg ca sunt o suta de preturi pentru "aparent" acelasi produs. Asa ca am zis sa gasesc ceva la mijloc, nici chiar moca dar nici cu cat as gasi pe la noi. Le-am montat super rapid, doar ca la cea de ambreiaj nu am fost atent si nu am observat ca atinge comenzile si nu cupleaza bine... Am avut niste peripetii prin oras, panica, am crezut ca s-a stricat ceva Ma rog... Dupa primele impresii sunt foarte multumit de ele, arata foarte bine si par sa fie facute cum trebuie, se simt si merg mult mai bine decat cele vechi. Doar ca nu stiu daca se poate sa scap de jocul (in sus si jos) mare pe care il au (il aveau si cele vechi)... Foarte tare reglajul pe care il au, cel de distanta fata de manson. Mi-am comandat si mansoane, 4 dolari , dar inca nu au ajuns, sunt tare curios cum arata... Astea cu care "a venit" motorul mi se par oribile si ma dor si palmele de le ele, asa ca orice e mai bun ca ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Mi-am comandat si mansoane, 4 dolari , dar inca nu au ajuns, sunt tare curios cum arata... Astea cu care "a venit" motorul mi se par oribile si ma dor si palmele de le ele, asa ca orice e mai bun ca ele... mansoanele care le ai acum sunt de firma si mult mai ok decat orice cocleala chinezeasca, te dor mainile ca esti incepator si strangi de carma ca marinaru de sticla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.