Cap0ne Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Schimbat la capra halogenul cu LED (H4 cyclops https://goo.gl/tMjvhW). Alta viata ! In sfarsit pot sa vad noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Am dat de topoicul asta din intamplare si am zis daca tot m-am innoit sa scriu aici, poate sunteti interesati de "problema". Mi-am comandat manete scurte de ambreiaj si frana de pe aliexpress. Au fost 80 lei cu free shiping si au ajuns cam in 2 saptamani jumate. Mi-a fost greu sa aleg ca sunt o suta de preturi pentru "aparent" acelasi produs. Asa ca am zis sa gasesc ceva la mijloc, nici chiar moca dar nici cu cat as gasi pe la noi. Le-am montat super rapid, doar ca la cea de ambreiaj nu am fost atent si nu am observat ca atinge comenzile si nu cupleaza bine... Am avut niste peripetii prin oras, panica, am crezut ca s-a stricat ceva Ma rog... Dupa primele impresii sunt foarte multumit de ele, arata foarte bine si par sa fie facute cum trebuie, se simt si merg mult mai bine decat cele vechi. Doar ca nu stiu daca se poate sa scap de jocul (in sus si jos) mare pe care il au (il aveau si cele vechi)... Foarte tare reglajul pe care il au, cel de distanta fata de manson. Mi-am comandat si mansoane, 4 dolari , dar inca nu au ajuns, sunt tare curios cum arata... Astea cu care "a venit" motorul mi se par oribile si ma dor si palmele de le ele, asa ca orice e mai bun ca ele... La jocul acela sus/jos incearca sa bagi o șaibă sau ceva daca se poate si posibil sa scapi de problema. Oricum ceva joc de cativa mm tot trebuie sa ai, altfel strange maneta si nu mai revine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 mansoanele care le ai acum sunt de firma si mult mai ok decat orice cocleala chinezeasca, te dor mainile ca esti incepator si strangi de carma ca marinaru de sticla O fi de firma si probabil ca trag si eu ca marinaru de sticla da am patit si la drum lung la fel, mi se pare si putin inguste/scurte, ma trezesc ca stau cu podul palmei pe capatul de ghidon. Ideea e ca mi se par oribile si arata ieftin, poate pe una de unduro ar fi aratat mai ok, dar mie nu-mi plac deloc. Pana am gasesc altele de firma le mai tin pe alea de 4$. Le-as fi preferat pe cele originale, dar na... asa am luat-o... » Post actualizat in 08 Oct 2016 15:49 La jocul acela sus/jos incearca sa bagi o șaibă sau ceva daca se poate si posibil sa scapi de problema. Oricum ceva joc de cativa mm tot trebuie sa ai, altfel strange maneta si nu mai revine. M-am gandit la varianta cu saiba, dar nu stiam daca merge sau e indicat, stiu ca trebuie sa fie un joc acolo, dar parca e prea mare. Am sa incerc cu una subtire sa vad cum e, daca nu, le las asa. Merci. » Post actualizat in 08 Oct 2016 16:20 Later edit: *mi se "par" si putin inguste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Din ciclul gunoiul cuiva poate fi comoara altcuiva, ajutat putin, am reusit sa transform un kit de curatat lantul de la Kettenpflege spart si cu putina viata, in ceva utilizabil. Before and after. Pozele nu au cea mai buna calitate, dar va puteti face o idee. Am lipit un plastic pe care l-am curbat la cald pentru a lua forma cutiei si i-am redat integritatea. Mai apoi, la plasticele prin care se introduc tuburile pentru spray-uri, rupte fiind, am folosit putin ajutor si plascticul a fost transformat in metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Am reusit astazi sa imi montez un voltmetru digital . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Super. Acum schimba bateria :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 E cadere de tensiune pe fire, consuma mult voltmetrul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Eu pun pariu ca e legat de vreun fir din bord, asa ca e normal ce arata jucaria insa diferit fata de incarcarea adevarata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Bateria este ok , am pozat voltmetru cu farul aprins si motorul oprit .In mers indica 14 volti tensiune cu farul aprins . Legatura s-a facut pe cablajul vechiului indicator analogic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Bateria este ok , am pozat voltmetru cu farul aprins si motorul oprit .In mers indica 14 volti tensiune cu farul aprins . Legatura s-a facut pe cablajul vechiului indicator analogic . Ai un voltmetru analog? Nu-l dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Bateria este ok , am pozat voltmetru cu farul aprins si motorul oprit .In mers indica 14 volti tensiune cu farul aprins . Legatura s-a facut pe cablajul vechiului indicator analogic . Trebuia sa ma prind cand am vazut becul si pictograma cu telefonul, ca e vorba de chinez, asa era si la mine bordul. Nu ai vreo poza cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Banzay,arata exact la fel ca la orice kinroad . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Tot din ala am avut si eu. Cam vibra sus in ture, insa un motor decent de barait prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 N am mai mesterit nimic. De mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Tot din ala am avut si eu. Cam vibra sus in ture, insa un motor decent de barait prin oras Ai un voltmetru analog? Nu-l dai? Este urat cu spume.. si nici nu indica precis .Ca si turometrul .Le-am dat la gunoi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Am meșterit sambata la un prieten in pădure,i am pus v-coil pe doua filete ce tin capacul de la chiulasa,asta după ce am desfăcut un pic la ea.Nu inteleg cum o motocicleta ieșită din service de numai 3 zile si care nu s-a mers cu ea sa aiba filetele duse în condițiile în care ea a fost dusă pentru rectificarea scaunelor de supapă.Mai avea un filetele dus ,dar ca sa il fac si pe acela trebuie să dau chiulasa jos,iar in pădure nu aveam toate sculele.Si se mai mira lumea de ce sa nu duci motorul in service,plus ca e un service destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Dar spune si numele "service-ului" sa stie lumea unde nu trebuie sa mearga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 bardak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 N am mai mesterit nimic. De mult... eu astept sa iasa soarele, sa-l spal, sa-i pun prelata si apoi la nani pana-n primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Al meu e la nani de ceva timp bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 apoi tie ti usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Hmmm.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Azi am ajutat un frate motociclist sa-si sincronizeze carburile. Ajutorul a fost doar verbal, de treaba murdara s-a ocupat el. Sincronizatorul e home made by subsemnatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Si ieri vreo 2 ore, si azi, am mesterit la carburatorul viroagei... mai exact la nivel. Al dreacu daca a vrut el sa iasa cum trebuie. De cand am schimbat cuiul ponto si scaunul, era cam mare nivelul, probabil am tras eu aiurea de plutitor cand l-am manevrat. Mi-a mancat nervii pana l-am nimerit... ba prea mare, ba inchis de tot. Iar desfa carburatorul, iar regleaza, iar masoara... acum 20 min i-am dat de cap, nici nu l-am mai masurat la final pt ca mobra accelereaza perfect acum. Bateria e pe moarte (maine iau alta), asa ca ieri m-a lasat, a stat pe redresor peste noapte, bujiile erau negre, le-am ars si le-am curatat. Si daca tot eram acolo, am curatat si papucii de la + si - si i-am dat cu vaselina dielectrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Cand il stii, iti faci una de-asta, nouaj de ani cat tii mobra, te va ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.