Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

E un pic de inginerie, dezvoltată în trei ani. Ungatorul e pentru vânzare, dar nu în varianta asta, deocamdată e in teste.varianta EFIS V4 e la vânzare cu 50 lei. Caută EFIS oiler pe YouTube.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara la toata lumea.

Eu mi-ám facut de lucru azi cu airbox-ul la F 650, ca nu mi s-a parut in regula niciodata sistemul asta cu filtru de burete......si demult ma gandesc sa fac o adaptare astfel incat sa folosesc un filtru de hartie. folosind manualul Clymer am tot demontat.....am dat jos airboxul si acum toate cele( inclusiv motorul..) stau in garaj pentru urmatorea data cand ma voi ocupa de modificare.

Cu ocazia asta am dat jos si bateria de carburatoare cu gandul sa gasesc un mecanic sa se ocupe de ele, in ideea ca se face nush ce sincronizare dupa demontare/curatare/remontare.

Citind manualul, acolo am vazut niste valori pentru suruburile de amestec...faci asa si ar trebui sa fie ok...deci care e faza cu sincronizarea?

 

p.s. m-am luat de airbox pentru ca mi se pare cam mare consumul desi a consumat constant in trei sezoane , de cand o am, cam 6/100.....nu locuiesc in zona de campie si indiferent cat vrei sa mergi la consum tot dai la deal....relieful fiind destul de "agitat"....

 

Multam frumos oricui va cheltui timp cu postarea mea. si pentru orice idee....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu sincronizarea e sa mearga echilibrat, adica sa ai aceeasi depresiune in fiecare dintre galerii, in aval de carburator. Reglajul ala din manual nu are treaba decat cu amestecul si oricum e doar punctul de plecare.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica......daca tot am dat jos carburatoarele. ar fi cel mai bine sa ajunga la un mecanic.


» Post actualizat in 12 Aug 2018 16:39

am inteles ideea. :10: pacat de munca, altfel........

asa, in afara de consum, nu am avut ce sa reprosez carburatiei......probabil si ala e normal in conditiile date de exploatare, dar....stiti cum e......sa faci tu cu mana ta ceva.....(un fel de a spune, din moment ce merge la mecanic!)

oricum , sunt niste mobre extraordinare...avand in vedere varsta, si tehnologia......jos palaria!.....sper sa ( nu) am batai de cap si cu RT-ul cat am avut si cu F-ul....... :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am nevoie de un sfat . Mi am luat un ktm si pe perioada iernii vreau sa il mai bibilesc in special pe partea de estetica . Motor ,roti , bascula , unde,se vede mai accentuata nu atata uzura cat trecerea timpului peste el . In consecinta nu vreau sa le vopsesc cii sa le polisez cu o pasta . Daca a incercat cineva si poate spune concret cum a iesit si care sunt materialele ar fii ideal ca sa merg la fix nu pe incercate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit Autosol pentru polisat aluminiu si am fost multumit, au solutii pentru mai multe tipuri de material, il gasesti cam peste tot.

 

Am folosit niste perii de polisat care se monteaza pe bormasina dar la KTM nu stiu daca merita cumparat asa ceva ca suprafetele plane sunt mici si cred ca merge foarte bine la mana. Le gasesti aici.

 

Poze inainte si dupa polisat gasesti aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Autosol All Metal da un luciu mai bun decat cel pt aluminiu, probate ambele pe mobra. Chiar daca teoretic cel pt aluminiu ar fi bun pt aluminiu... mai bun e all metal pe aluminiu :))

Un polish ok, dar parca freci mai mult decat la Autosol (probabil e mai mult pt finisaj final, mai fin), se gaseste prin supermarketuri la sticla de plastic alba, are o poza cu niste oale lucioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mi s-a parut in regula niciodata sistemul asta cu filtru de burete

De ce nu? Ai vazut ca trece praful? Sau care este nemultumirea ta? Nu stiu cum e facut, dar m-ai facut curios.

btw nu stiu daca un schimb de tipul de filtru afecteaza nu cumva afecteaza carburatie - sunt motociclete care sunt sensibili la asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mesterit la motocicleta, ci la casca. Difuzoarele comunicatiei, de cand mi-am schimbat ochelarii, imi cam torturau pavilioanele urechilor din cauza beatelor mai groase ale "bicicletei". In oras nu m-a deranjat, dar saptamanile trecute la drumul Buc - Bv - Buc cam da. Asa ca am mai scobit nitel in polistiren, mutandu-le si un pic mai sus - locasurile originale ale castii au fost mai mici decat difuzoarele mele. Ieri am oscilat daca sa cumpar un set de cutere din alea mici cu diverse forme de lame din Kaufland, astazi m-am bodoganit ca nu l-am luat...

La proba pare ok, si sunetul e mai bun datorita pozitiei, maine probez la drum. Singura chestie care ma mai supara e "șoseta" microfonului care, fiind voluminoasa, se tot agata in chinguard cand inchid si deschid mandibula castii. Mi-ar placea una mai mica dar habar n-am de unde s-o iau. Oare fara șoseta deloc s-ar face harmalaie mare in difuzoarele pasagerului? :huh:

post-5325-0-77559200-1540671321_thumb.jpg

post-5325-0-14656000-1540671337_thumb.jpg

post-5325-0-80683900-1540671346_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am mesterit nimic, dar a mesterit colegul Zdriki la viroguta mea, a pus-o "pe picioare" dupa accident. Si daca tot am dus-o la el stramba, ii trage si un ghidon nou, frumos. Mai ramane doar sa fie asfalt uscat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

I-am făcut o vizită să o mai pornesc și să o mut un metru și am descoperit o minunăție de cui în roată. Nu știu de când e acolo, m-am mai dat cu ea prin parcare și până acum nu pare să fie pe pană.

20190107_160211.thumb.jpg.ff99a3f8617ad77568e4b5638fe2bed6.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Gugal13 a spus:

I-am făcut o vizită să o mai pornesc și să o mut un metru și am descoperit o minunăție de cui în roată. Nu știu de când e acolo, m-am mai dat cu ea prin parcare și până acum nu pare să fie pe pană.

20190107_160211.thumb.jpg.ff99a3f8617ad77568e4b5638fe2bed6.jpg

Anvelope cu cuie pentru iarna:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, Gugal13 a spus:

I-am făcut o vizită să o mai pornesc și să o mut un metru și am descoperit o minunăție de cui în roată. Nu știu de când e acolo, m-am mai dat cu ea prin parcare și până acum nu pare să fie pe pană.

Ala e pe post de dop... inainte de Craciun cand am acos motocicleta din garaj am observat ca firul de plus de la contact se mai tinea in doua litze. Bine ca nu s-a rupt la ultima tura cand am umblat prin tara. Urmeaza un control pe partea de electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Azi am purces la niște operațiuni pe care le planificasem pt iarna trecută, dar atunci... m-a luat primăvara pe nepregătite! :rusinica: Întrucât eu am parcurs ~20000km în cei 3 ani de când o am ( peste cei +50000 afișați la achiziție), iar istoric de service italian nu am avut, m-am gândit că ar trebui verificat jocul supapelor și lanțul de distribuție + patinele + întinzătorul. Surprinzător totul e în parametri optimi! Mă și gândeam, axe date jos, comandat pastile, așteptat după ele etc. Sunt semne că s-a mai umblat pe acolo (repere cu vopsea pe pinioane și capacele axelor) și văd că s-a făcut treabă bună, așa că după vreo 2h de lucru am închis motorul la loc, urmează doar să mai îmbrac motocicleta că acu e târziu și am program de Fierbinți. 😎 Altă surpriză plăcută e bateria, azi am vz că e o Yuasa, până acum n-o scosesem din locaș niciodată. Are 12.6V, ultima oară a văzut redresorul acum vreo lună. Poate mă ține încă un sezon!

IMG_20190213_163307.jpg

IMG_20190213_180142.jpg

IMG_20190213_181839.jpg

IMG_20190213_193419.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam grobieni jafonezii dacă tre' să mâzgălească în halul ăsta ca să caleze o distribuție! Probabil de aia au un râs mobră de gp pianiștii...🤬

De umblat s-a umblat sigur, la +70k nu are cum să fie lanțul original în parametri (și mă indoiesc și de jocuri) + că am găsit și niște mascâz de etanșare pe garniturile capacelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Deși azi e sărbătoare (mare), am fost constrâns de situație să îmi leg priza usb la curent. Era legată (de doi ani), până am montat provizoriu cablurile manșoanelor. Câteva mufe și un varnish= am curent pentru telefon, că plecăm în voiaj (poate mă reperați pe traseu 😉). Sâmbătă am schimbat conductele de frână față cu unele metalice, curățat etrierii, aerisit cu simț de răspundere (dar nu văd diferență mare, nici nu mă așteptam). Sudat și vopsit scutul, schimbat uleiul și filtrul (noroc că m-am uitat la kilometraj, aveam 4700). Tratat plasticele negre cu soluția minune, gresat lanț, ceva verificări. Merge rabla!

IMG_20190427_190906.jpg

IMG_20190427_190837.jpg

IMG_20190427_163235.jpg

IMG_20190429_213318.jpg

IMG_20190429_213710.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...