Lup69 Postat Iulie 20 Share Postat Iulie 20 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 20 Share Postat Iulie 20 Din păcate, ai curățat doar partea vizibilă a pistoanelor, jegul rămâne pe "partea întunecată". Când schimbi plăcuțele și împingi pistonul în etrier, bagi jegul înăuntru, nu spun ce presupune. Iar faptul că se dă cu spray de frâne e fix pix, crede-mă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 20 Share Postat Iulie 20 Acum 5 ore, Lucian_M a spus: Ai clește de rotit pistoanele? de unde ai gasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 20 Share Postat Iulie 20 6 hours ago, Lucian_M said: Din păcate, ai curățat doar partea vizibilă a pistoanelor, jegul rămâne pe "partea întunecată". Când schimbi plăcuțele și împingi pistonul în etrier, bagi jegul înăuntru, nu spun ce presupune. Iar faptul că se dă cu spray de frâne e fix pix, crede-mă. Te cred, dar nu ai citit postarea, "...am suflat de praf si de depuneri..." nu am dat cu spray de frane ca nu folosesc/nu am...motivul pentru care am dat jos roata de fata mi-a dat si ocazia sa mai suflu putin praful....dar te las pe tine sa presupui si ce nu am scris... In alta ordine de idei, cleste de rotit pistoanele se gaseste pentru oricine vrea sa isi cumpere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 21 Share Postat Iulie 21 Aaaaaaaa, păi eu văzusem ceva gen "am curățat cât de cât etrierii", adică se presupune că ai făcut ceva. În realitate ai curățat în gând, că exprimarea nu are treabă cu realitatea. Nu-i bai, nu toți își doresc frâne puse la punct. Uite, abia aici se presupune că s-au curățat cât de cât etrierii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 21 Share Postat Iulie 21 Da, corect, asa se face curatarea si intretinerea sistemului de franare, e de la motorul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 21 Share Postat Iulie 21 Dupa mai multe modele de sisteme de ridicat moto am ajuns la acest model: Mobra este usurica, are sub 200 kg. Ei spun ca cricul ar tine 680 kg.... https://www.rapidauto.ro/ro/i390112/cric-hidraulic-motociclete-motorx-680kg-cu-deschidere-de-118-368-mm/4290850?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIquTTyai4hwMVop2DBx227gtxEAQYASABEgISjPD_BwE Se manevreaza usor, iar daca podeaua din garaj e buna, se poate muta mobra cric cu tot. Oricum alta varianta ca sa dau jos ambele roti nu aveam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 21 Share Postat Iulie 21 Acum 12 ore, Lup69 a spus: Da, corect, asa se face curatarea si intretinerea sistemului de franare, e de la motorul tau? Normal că NU e de la motorul meu, că nu las să se adune atâta jeg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 22 Share Postat Iulie 22 16 hours ago, Silver Arrow said: Dupa mai multe modele de sisteme de ridicat moto am ajuns la acest model: Mobra este usurica, are sub 200 kg. Ei spun ca cricul ar tine 680 kg.... https://www.rapidauto.ro/ro/i390112/cric-hidraulic-motociclete-motorx-680kg-cu-deschidere-de-118-368-mm/4290850?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIquTTyai4hwMVop2DBx227gtxEAQYASABEgISjPD_BwE Se manevreaza usor, iar daca podeaua din garaj e buna, se poate muta mobra cric cu tot. Oricum alta varianta ca sa dau jos ambele roti nu aveam. Tine foarte bine cricul, este si manevrabil, il folosesc de vreo 3 ani tot pentru roti. Vezi si postarea de sus, prima din pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 22 Share Postat Iulie 22 @Lup69 Salutare! Acuma am vazut poza ta de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 22 Share Postat Iulie 22 @Silver ArrowSalutare si tie si spor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 22 Share Postat Iulie 22 Am și eu un cric d'ăsta de vreo 20 ani, n-am putut prinde cadrul la vreo 2 cioapăre mari, m-am inervat și i-am lungit labele cu ~90mm! N-am găsit însă un cauciug cu care să le învelesc... Al meu e albastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 22 Share Postat Iulie 22 Acum 48 minute, Lup69 a spus: @Silver ArrowSalutare si tie si spor!!! Acuma ca nu am avut ce face si m-am apucat sa schimb anvelopele, intrucat am vrut sa vand mobra, ce mi-am spus: daca tot am dat jos rotile haide sa lustruiesc obadele ca a fost neingrijita mobra.... Si daca tot ii fac obadele frumoase, o sa comand si un set de spite noi ca sa facem roata frumoasa .... De fapt amandoua, ca o sa o fac si pe cea din spate. Si daca tot am dat jos rotile si ia ceva timp sa le aranjez, haide sa schimb si capacul de la pinion (ala spart din poza) ca tot il am pe cek nou de vreo 2 ani. Si tot asa daca schimb capacul haide sa schimb si lantul , si o sa dau jos si carburatorul, si o sa ma uit si ce este prin frana fata, si haide si bujii noi, si uite asa am prins iarasi drag de ea si nu o mai dau Si trebuie sa repar saua. Aveti vreo propunere cine stie sa faca saua cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 22 Share Postat Iulie 22 (editat) 2 hours ago, ENEOS said: Am și eu un cric d'ăsta de vreo 20 ani, n-am putut prinde cadrul la vreo 2 cioapăre mari, m-am inervat și i-am lungit labele cu ~90mm! N-am găsit însă un cauciug cu care să le învelesc... Al meu e albastru. Din cauza configuratiei cadrului si eu am folosit 4 adaosuri din lemn, insa asa s-a asezat mai fest... 2 hours ago, Silver Arrow said: Acuma ca nu am avut ce face si m-am apucat sa schimb anvelopele, intrucat am vrut sa vand mobra, ce mi-am spus: daca tot am dat jos rotile haide sa lustruiesc obadele ca a fost neingrijita mobra.... Autosol si perie de pasla? sau burete? Sau pasta verde cu pasla? La bormasina sau ceva dedicat cu turatie la vreo 2500/3000? N-arata rau deloc! Editat Iulie 22 de Lup69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 22 Share Postat Iulie 22 1 oră în urmă, Lup69 a spus: Autosol si perie de pasla? sau burete? Sau pasta verde cu pasla? La bormasina sau ceva dedicat cu turatie la vreo 2500/3000? N-arata rau deloc! Treaba necesita rabdare, migala si pasiune. Si in plus: Eu am luat-o de la Louis dar se gaseste si la noi pe net: https://www.aunermoto.ro/shop/800167nd-nevr-dull-tampon-de-lustruire-25890?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwhvi0BhA4EiwAX25uj7ofrfz1qRCw8t7KwpUyOIxE5VhuyAGu7lLJsVVEC5pNJtQHhP4HmxoC4vgQAvD_BwE#attr=101704 Si iei cate o bucatica si freci pana luceste. Roata fata a necesitat 12 ore de munca. Merge si cu 4-5 ore, dar daca vrei sa iasa frumos dureaza ..... Nu m-as baga la chestii automate, bormasini cu perie etc, pentru ca nu apuci sa vezi daca faci buba si poti strica cromul. Am mai gasit niste zone cu rugine pe interiorul obadei, unde probabil ca au fost facute niste rectificari inainte de cromare. Ma gandesc eu ... Acolo am curatat rugina cu un spray de la Louis, dar nu mi se pare ca iesit bine:..... nu il mai gasesc pe site la Louis. Este din seria S100. Asa ca acolo o sa curat (sau cel putin o sa incerc) cu un mic aparat de sablat. Trebuie sa mai iau un regulator de presiune pentru el, pentru ca merge la presiuni mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 23 Share Postat Iulie 23 (editat) Acum 19 ore, Silver Arrow a spus: Si trebuie sa repar saua. Geoseats din Iasi (la Hayabusa el mi-a facut seile) sau Motovis din Prahova saua (seile) negru cu rosu Editat Iulie 23 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 23 Share Postat Iulie 23 Am vz ceva mișto și de la Ex Ta Auto, mai puțin "cărnoasă" decât ce face de obicei MotoVis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 23 Share Postat Iulie 23 cat de carnoasa e seaua, cred ca depinde de preferintele clientului, adica mai bine zis de cwurul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 27 Share Postat Iulie 27 @Lup69 pe partea interioara a obadei am gasit niste zone cu rugina nasoala: In partea din dreapta se vede unde am curatat cu sablare. Initial am incercat cu ceva paste antirugina dar se vede ca a ramas (rugina de pe mijloc) Am un aerograf pentru sablare cu care se face treaba excelenta: Luat de pe emag: https://www.emag.ro/aerograf-sablare-nisip-duza-0-5mm-rezervor-15cmc-adler-ad-7778-ma0248-0-00001385/pd/DMQLQMMBM/ Uite si doua poze la microscop cu pata de rugina curatata chimic si apoi cum arata sablata: Acuma mai trebuie niste spray zinc si treaba este rezolvata Am sablat si capacul de la intinzatorul de lant, dar se se vede ca zincul este compromis si o sa tot oxideze: In cazul capacului o sa iau unul nou (de fapt doua) dat fiind ca este 21,75 Lei/buc. Daca tot o fac frumoasa pe Suzi .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 27 Share Postat Iulie 27 6 minutes ago, Silver Arrow said: @Lup69 pe partea interioara a obadei am gasit niste zone cu rugina nasoala: In partea din dreapta se vede unde am curatat cu sablare. Initial am incercat cu ceva paste antirugina dar se vede ca a ramas (rugina de pe mijloc) Am un aerograf pentru sablare cu care se face treaba excelenta: Luat de pe emag: https://www.emag.ro/aerograf-sablare-nisip-duza-0-5mm-rezervor-15cmc-adler-ad-7778-ma0248-0-00001385/pd/DMQLQMMBM/ Uite si doua poze la microscop cu pata de rugina curatata chimic si apoi cum arata sablata: Acuma mai trebuie niste spray zinc si treaba este rezolvata Am sablat si capacul de la intinzatorul de lant, dar se se vede ca zincul este compromis si o sa tot oxideze: In cazul capacului o sa iau unul nou (de fapt doua) dat fiind ca este 21,75 Lei/buc. Daca tot o fac frumoasa pe Suzi .... Bravo, multumesc de postare, cum ar zice unu' dintr-un film: "... impressive, very impressive...". Buna faza cu aerograful de sablare, eu am asa ceva: il folosesc cu ceva perii mici, de plastic, bronz, sau chiar otel, si inox. Indemanatic, se incarca prin USB-C, turatie reglabila in 5 trepte, autonomie destul de mare, cam o ora de lucru continuu...si a fost ieftin, 19,99 iepuroi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 27 Share Postat Iulie 27 Din lipsa de timp ma chinui de cateva luni sa montez cilindrii la motorul meu de Dnepr. Mi-am facut "curaj" astazi si am montat primul cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iulie 30 Share Postat Iulie 30 Montat proiectoare in locul oglinzilor originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Iulie 30 Share Postat Iulie 30 La 27.07.2024 la 15:05, Lup69 a spus: Bravo, multumesc de postare, cum ar zice unu' dintr-un film: "... impressive, very impressive...". Buna faza cu aerograful de sablare, eu am asa ceva: il folosesc cu ceva perii mici, de plastic, bronz, sau chiar otel, si inox. Indemanatic, se incarca prin USB-C, turatie reglabila in 5 trepte, autonomie destul de mare, cam o ora de lucru continuu...si a fost ieftin, 19,99 iepuroi... Am si eu o jucarie de genul si as vrea sa stiu de unde pot cumpara genul acela de perii. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 30 Share Postat Iulie 30 9 hours ago, banditbiker82 said: Am si eu o jucarie de genul si as vrea sa stiu de unde pot cumpara genul acela de perii. Multumesc anticipat! Il am destul de recent, cred ca are maxim o ora de functionare. In tinerete cumparam perii cat de cat apropiate ca marime, atat peria cat si conectorul, apoi le "ajustam" pe marimea necesara. Sau intri pe site-ul producatorului, cauti, POATE gasesti vreun cod de piese de schimb, si apoi ALI ... sau Temu, eBay... La magazinul de unde l-am luat nu aduc niciodata piese de schimb/consumabile la electricele din rafturi. Zilele trecute m-am incumetat sa incep o curatenie generala, am dat jos cutiile si tobele, am vrut sa demontez cadrul de sustinere tobe si cutii, sa le dau la vopsit electrostatic, dar am renuntat, trebuia sa dau jos si sistemul de evacuare si nu m-am simtit pregatit, asa ca am curatat si protejat local cadrul. Inainte: Dupa: Am curatat si roata spate cu spuma si pensula: Am lustruit putin si tobele, la final arata astfel: Va urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat August 12 Share Postat August 12 Salut. Vin și eu cu o intrebare. Am un usb charger pe ghidon și într.o zi cu ploaie am uitat capacelul protector deschis. L.a plouat de la rupt și acu, logic, nu mai incarca. Trebuie sa iau unul nou sau ar putea fi doar o siguranță arsa? Dacă e o întrebare de clasa 2a intaleg, dar cind e vb de electricitate eu nici la grădiniță nu am ajuns.. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.