Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

care mai e ideea de CHOPER cu VELA aia de plexic?????

 

afara nu am vazut BARCI din astea .....

merg oamneii cu CHOPERUL sa simta vantul

îți zic io. La 10 grade e foarte ok vela :) oricum io am dat-o jos pana mai la toamna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care mai e ideea de CHOPER cu VELA aia de plexic?????

 

afara nu am vazut BARCI din astea .....

merg oamneii cu CHOPERUL sa simta vantul

îți zic io. La 10 grade e foarte ok vela :) oricum io am dat-o jos pana mai la toamna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva poate iesi prin spate, ce a mai ramas din surub? Daca da, aunge sa pui un burghiu mic si mai putin ascutit, cu cun pic de noroc invarti surubul pana iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, eu am incercat sa fac ceva, dar nu prea mi-a iesit :) Am incercat sa schimb placutele spate, totul frumos si simplu pana la montarea etrierului, surubul de sustinere sa rupt in cadrul de aluminiu, cred ca era cumva fisurat pentru ca nici nu am apucat sa il strang pana la capat ... din pacate nu am reusit sa il scot de acolo, am incercat sa bat in el cumva, l-am miscat dar pozitia lui acum nu imi permite sa fac asta, practic nu am cum sa il apuc intr-un fel si sa il rasucesc. Exista cineva aici care ma poate ajuta, evident contra cost ? ... Surubul l-am gasit la un magazin online si o sa il cumpar zilele urmatoare. Atasez o poza care din pacate nu este cea mai clara ... telefonul fiind unul mai vechi, insa se intelege cat de cat despre ce este vorba. Multumesc.

daca te hotarasti sa dai gaura cu burghiu mai mic (apoi extractor) din mana o sa fie mai greu - si o sa ajungi cu burghiul in suport (aluminiu). poate mai bine dat jos si dus la cineva cu strung unde poate fi fixat/centrat. daca este iesit de la nivelul suportului - prins cu un crocodil sau poate reusesti cu i pila subtire/panza bomfaier sa ii tai o crestatura pe mijloc si apoi desfacut cu o surubelnita mare.

foarte ciudat ca s-a rupt - o fi fost sectionat de mai demult.

daca nu reusesti - oricum cred ca suportul acela cu etrier nissin este comun la mai multe mobre si sigur gasesti eftin deci nu e stres.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat mai demult asta: http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-20-Pcs-Kit-Solid-Carbide-Bur-Burr-Double-Cut-Set-suits-for-Dremel-320/1096871495.html

 

Am scos cu ele un surub rupt, nu la motor. Un "dremel" Panzer e 50 de lei la Dedeman, daca nu le incalzesti tin destul.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care mai e ideea de CHOPER cu VELA aia de plexic?????

 

afara nu am vazut BARCI din astea .....

merg oamneii cu CHOPERUL sa simta vantul

De Guzzi spui?

Nu e chopper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaura cu bormasina la diametru mai mic, pe centru si cu atentie, si dupa aia extractor.

Sau, in lipsa de asta, o daltita mica cu care sa il invarti lovind in diagonala ramasita de surub.

 

 

 

@sfert

cum ti-au explicati baietii mai sus, poti incerca sa dai gaura cu burghiu pentru metal si apoi bagi extractor. Eu am scos asa un surub M5 de la prinderea bateriei, dadusem gaura in surub cu burgiu de 2 sau 3.

 

Acum ce am mesterit eu azi:

Am scos rulmentii de pe spate cu un surub ancora. Metoda simpla, costuri aproape de zero, deh berea ca-s multumit de cum lucrez :)

 

 

Sfert, in ce zona din Bucuresti esti? Eu sunt in Berceni, vin cu sculele si rezolvam!

 

 

Nu cumva poate iesi prin spate, ce a mai ramas din surub? Daca da, aunge sa pui un burghiu mic si mai putin ascutit, cu cun pic de noroc invarti surubul pana iese.

 

 

daca te hotarasti sa dai gaura cu burghiu mai mic (apoi extractor) din mana o sa fie mai greu - si o sa ajungi cu burghiul in suport (aluminiu). poate mai bine dat jos si dus la cineva cu strung unde poate fi fixat/centrat. daca este iesit de la nivelul suportului - prins cu un crocodil sau poate reusesti cu i pila subtire/panza bomfaier sa ii tai o crestatura pe mijloc si apoi desfacut cu o surubelnita mare.

foarte ciudat ca s-a rupt - o fi fost sectionat de mai demult.

daca nu reusesti - oricum cred ca suportul acela cu etrier nissin este comun la mai multe mobre si sigur gasesti eftin deci nu e stres.

 

numai bine,

paul

 

Multumesc pentru sfaturi ! Din pacate ruptura are o forma ciudata, un fel de inghetata la cornet, ascutita si rasucita. In prima faza am incercat cu un fel de freza mica si un ciocanel sa il misc si am reusit un pic, dupa care pozitia esapamentului nu mi-a mai permis. Azi incerc din nou cu niste daltile mai lungi iar daca nu reusesc apelez la varianta cu gaura + extractor cum ati spus voi. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat gumele. Cu ocazia asta tipul de unde am schimbat pneurile a descoperit ca placutele de frana spate erau pa. Le-am schimbat si pe alea.

Si reprezentanta suge. Acu 500 de km am facut servicele, si i-am intrebat, E ok Lantu? Is ok Franele .. au zis ca da.

Astea is placutele vechi .

 

post-66943-0-43468200-1432640533_thumb.jpg

post-66943-0-10508500-1432640561_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indreptat scut si numar inmatriculare .astea au fost "avariile" in urma unei iesiri de weekend la munte, in care am ramas suspendat in niste sleauri.
urmeaza o spalare(nu prea curand ca vine iarasi weekendu) dar asta nu e mestereala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare, eu am incercat sa fac ceva, dar nu prea mi-a iesit :) Am incercat sa schimb placutele spate, totul frumos si simplu pana la montarea etrierului, surubul de sustinere sa rupt in cadrul de aluminiu, cred ca era cumva fisurat pentru ca nici nu am apucat sa il strang pana la capat ... din pacate nu am reusit sa il scot de acolo, am incercat sa bat in el cumva, l-am miscat dar pozitia lui acum nu imi permite sa fac asta, practic nu am cum sa il apuc intr-un fel si sa il rasucesc. Exista cineva aici care ma poate ajuta, evident contra cost ? ... Surubul l-am gasit la un magazin online si o sa il cumpar zilele urmatoare. Atasez o poza care din pacate nu este cea mai clara ... telefonul fiind unul mai vechi, insa se intelege cat de cat despre ce este vorba. Multumesc.

dai jos suportul si il duci la strungar, ai posibilitatea sa nu risti nimic, dar poti face si in lucru de carpaci sa dai cu burghiul in filet...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primele doua da,

dar al treilea nu prea.....

Triumph...... 3 pistoane, 3 placute :)

Is numa 2 Si io am 2 cilindri :)

 

Ideea e ca nu puteau sa imi zica aia de la Triumph " Vezi ca tre sa schimbi placutele cat de curand??" Acu am placute noi si nici no fost o avere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is numa 2 Si io am 2 cilindri :)

 

Ideea e ca nu puteau sa imi zica aia de la Triumph " Vezi ca tre sa schimbi placutele cat de curand??" Acu am placute noi si nici no fost o avere :)

Nu au zis asta pentru mai au ceva carne. O avere nu e, dar nu era caz sa cheltuiesti banii aia acuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is numa 2 Si io am 2 cilindri :)

insemna ca te-ai pacalit astia de la triumph

nu ti-au livrat-o cu toti cilindri

ptiii ce uameni :)

hoti e peste tot :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insemna ca te-ai pacalit astia de la triumph

nu ti-au livrat-o cu toti cilindri

ptiii ce uameni

hoti e peste tot

:10:

» Post actualizat in 27 May 2015 05:12

Is numa 2 Si io am 2 cilindri

mda, m-am documentat...., dar prima impresie era ca e in 3 cilindrii

 

no offence, just kidding Micutule :)

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spalat si gresat lantul. Fac asta tot la 2 saptamani. Lantul meu a prins al 3-lea sezon, alaturi de foaie, mai putin pinionul de atac care fiind cam uzat l-am inlocuit totuși. Lantul Il spăl cu motorina sau cu WD40 (dupa cum stau la buzunar) apoi dau un rând de "red gress" (pătrunde bine în profunzime luând urma WD40-ului) și ultima dată și sterg bune cu cârpă de bumbac (bucăți de tricou vechi) si dau cu spray "Motorex" sau "Motul" dar merge si cu "Motip" sau altele care sunt special pentru lant moto. Suplimentar dupa ce sterg lantul (nu ajuta sa stea pe exterior substanta si aduna praf) dau cu un spray special cu grafit care din pacate nu prea se gaseste. Nu mai trebuie sters, lantul va merge usor, schimbatorul nu agața deloc, (da, contează si lanțul, nu doar uleiul din cutie) daca spray-ul de gresat este bun nu va centrifuga pe roată. Grafitul ajută exact acolo unde freacă pinionul si foaia pe lanț, unde spray-ul de gresat convențional ajuta si el dar in masură mai mică, el mai degrabă ajungând in "cotloanele" zalelor. ...Si sper sa treaca ploaia sa pot iesi undeva!!!!!!!

Editat de vetruvius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu o foaie de aluminiu groasa de 4mm si 40\40 cm? -contracost nu-i bai, vreau sa-mi fac un nou suport de numar/semnale ... multumesc anticipat!

iti pierzi vremea si banii cu aluminiul, am de inox si tot fisureaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...