Falkenberg Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Am trecut din intamplare langa kawa cu WD40 in mana si am dat pe lant si pe tobele mivv care ruginesc la 2 ani vechime pentru ca sunt made in italy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Ajuta la ceva wd40 lantul ? Ai dat preventiv? Sa cureti? Sa ungi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Decat nimic e bun, am dat doar ca sa nu ia rugina. Nu as folosi pentru ungere, nu cred ca face mare lucru. Pentru curatat e posibil sa fie bun, dar un litru de motorina e mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Frumos locusor i-ai gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Mi-am luat veioza Cea mai tare veioza pe care am vazut-o! Felicitari! Am sa-i propun si eu la nevasta-mea Asta e tot ce reusisem eu acum vreo 3 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 bre, e motoreta, nu porc! ))) » Post actualizat in 04 Oct 2015 15:51Spalat+uns lantul la Raptoru nevestii si curatat o mufa de oxidase (aia de la ambreiaj, de taie curentul la electromotor <posesorii de suzuki stiu despre ce vb>) am vrut sa-i schimb si becul ca e arsa faza lunga dar dupa ce am desfacut farul...pauza! firele sunt cositorite direct pe papucii becului, deci lipsa mufa. Candva a avut montat un far a-la streetfighter, se pare ca atunci cand pus farul rotund inapoi nu s-a mai sinchisit si l-a pus pe direct. intrebare: unde gasesc si eu o mufa H4? (aia cu 3 gauri, la 12, 3 si 9) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Nu invatati mobrele in casa ca nu le mai place afara dupa aceea ) La modul serios, daca goliti rezervorul (in casa nu e umezeala sa rugineasca), mirosul nu mai e asa puternic. @Motorocker: la piese auto, daca nu gasesti la primul magazin mai insisti, nu chiar toate au. Ia ceramica, daca poti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 mobra mea mai are rca valabil doar saptamana asta..... Spalat mobra, unsa lant, facut presiune si pus benzina apoi bagat in magazie la iernat ca expira RCAul... Pana la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 mobra mea mai are rca valabil doar saptamana asta..... La fel si a mea, am spalat sistemul de racire a mobrei, si am pus antigel proaspat , saptamana asta cred ca o bag si eu in garaj, ii iau bateria jos , si somn usor pana la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 am facut un detailing la ....casca urmeaza echipamentul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) In urma unei "cascadorii" am avut suportul scaritei stinga rupt, am gasit la piese OEM pretul de 85 usd - tradus la piata noastra (din experienta altor piese) probabil 90-95 eur, asa ca am dat piesa la sudat, dupa care bagat flexul in adaosul de material, data o forma acceptabila cu 2-3 freze, si finisat pe cit am avut rabdare cu smilgher. Pacat ca n-am pozat piesa dupa sudura, dar am fost un pic iritat de surplusul de material. Indreptat pedala de schimbat vitezele si vopsita cu aceeasi ocazie. Editat Octombrie 6, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) Am schimbat uleiul la xl, am uns lantul, am spalat-o, am mai strans una, alta. Merge super baba. La celalalt, chestii de design...urmează sa duc scaritele la vopsit saptamana viitoare. Editat Octombrie 6, 2015 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 ai vopsit si bmw galben ? a 3a poza )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Da )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Vezi ca tocmai in acel surplus de material sta si rezistenta sudurii. Nu ar fi prea placut sa te ridici in scarite si sa iti plece scarita cu tot cu picior. Banuiam, de aceea nici n-am polizat la fest, am mai lasat incarcatura pe fata iar pe spate nici n-am atins sudura. Oricum azi le-am montat/ testat ..... este ok, sa vad cit tine vopseaua (este de sprei), daca tine vopsesc si partea cealalta - sa fie stereo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Daca te atingi de ele in mers, n o sa tina vopseaua . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Ma cam ating, si partea cealalta are "urme" in dreptul calciiului ..... am sa vad. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 cumparat si pus husa pentru si pe lawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Ma cam ating, si partea cealalta are "urme" in dreptul calciiului ..... am sa vad. Mersi! Cred ca merge s ale vopsesti electrostatic. Vorbeste cu user-ul elspa si iti zice mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Merge sigur. Si eu le fac electrostatic. Am avut la alta mobra vopsite si au tinut peste 5 ani si erau ca noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Banuiam, de aceea nici n-am polizat la fest, am mai lasat incarcatura pe fata iar pe spate nici n-am atins sudura. Oricum azi le-am montat/ testat ..... este ok, sa vad cit tine vopseaua (este de sprei), daca tine vopsesc si partea cealalta - sa fie stereo. Cu spray as zice sa n-o vopsesti si pe celalta. Electrostatic da, vopsite profesional ca jantele auto, dar pentru doar astea doua repere trebuie vazut daca merita ca pret. Pe ebay daca urmaresti, cu timpul poate sa apara (peste 1 luna/1 an) si e mult mai ieftin din dezmembrari fata de brand new oem. Asta e doar chestie de aspect. Te-ai miscat repede cu reparatia, esti gata de drum. Polizeazale de asfalt dar nu le mai rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) In urma unei "cascadorii" am avut suportul scaritei stinga rupt, am gasit la piese OEM pretul de 85 usd - tradus la piata noastra (din experienta altor piese) probabil 90-95 eur, asa ca am dat piesa la sudat, dupa care bagat flexul in adaosul de material, data o forma acceptabila cu 2-3 freze, si finisat pe cit am avut rabdare cu smilgher. Pacat ca n-am pozat piesa dupa sudura, dar am fost un pic iritat de surplusul de material. Indreptat pedala de schimbat vitezele si vopsita cu aceeasi ocazie. Ma, tu sigur esti contabil? Ca de regula oamenii din asemenea bransa nu prea stiu chestii d-astea mai lumesti din afara Excelului PS: Editat Octombrie 6, 2015 de Mr.Wattmaster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Nici nu stiu ce sa-ti raspund ..... in primul rind multumesc, in al 2-lea pe vremea mea cind terminai un liceu industrial sigur stiai sa ti in mina o pila, bormasina, etc. iar o menghina veche ruginita nu-ti parea o lucrare abstracta , acum este alta treaba. » Post actualizat in 07 Oct 2015 10:14 Te-ai miscat repede cu reparatia, esti gata de drum. Polizeazale de asfalt dar nu le mai rupe As fi vrut eu sa scap asa usor (cu 70 ron sudura), mai este de indreptat un pic janta fata (cred c-am agatat un bolovan ceva in proces) ...... si de schimbat gumele, ca mergeam cu IRC-urile din fabrica la care se dusese martorii de ceva timp (dar astea erau in program doar ca daca le luam mai devreme poate nu mai ......alergam aiurea cu maruntisuri). Editat Octombrie 7, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 d'asta iubesc eu inginerii !!! » Post actualizat in 07 Oct 2015 10:17 pe vremea mea cind terminai un liceu industrial sigur stiai sa ti in mina o pila, bormasina, etc. iar o menghina veche ruginita nu-ti parea o lucrare abstracta , acum este alta treaba. clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 nu-i mobra mea, doar bocancul era al meu normal ca se rezolva, dar dc trebuie sa se "rezolve" ceva cand ar fi putut sa iasa ok din fabrica, evacuare Bos , bandit 1200 de cati ingineri e nevoie sa schimbe un bec? nici unul, cheama cativa militieni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.