un_aiurit Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 azi am montat etrierul beringer cu disc nou si placutenoi,problema e ca nu pot aerisi cum trebuie,aeresitorul e aproape lipit de banjo si nu pot baga tubulara,dupa ce aerisisesc cum trebuie vin cu feedback Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 (editat) foloseste o fixa,dar cu grija sa nu scape si sa strice hexagonul aerisitorului,bafta! ...apropos,arata bine "instalatia"! Editat Octombrie 8, 2015 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanelul Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 d'asta iubesc eu inginerii !!! » Post actualizat in 07 Oct 2015 10:17 clar Bine ca erau safety shoes, ca altfel era si miros de carne prajita:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 E un mister si pentru mine.faza e materialul disculuu e mai ciudat.si in mod sigur mai gros.la zx9r am etrier tokico cu 6 pistonase si multa lume spune ca cele cu 4 pistonase sunt mai bune.o sa vad cand reusesc sa il aerisesc mai bine.mai ales ca e de 9 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Vreme rece, buna de stat in garaj. Ridicat vaca si verificat rulmentii de jug, aliniament furca dupa ceva drumuri asfaltate romaneste. Spre surprinderea mea, erau in stare buna. Rulmentii. Drumurile nu. Demontat tot botul, spalat bloc optic (faruri) in interior. Acum la uscat. Peste cateva zile vad daca am facut bine sau dimpotriva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 (editat) Mi s-a pus pata pe tija de actionare a franei spate la cb-ul 500 . Urata tare cea veche, ruginita si toate cele. Am avut o tija de inox de fi 6 mm pe care am taiat-o la lungime celei originale. Am pastrat de la cea veche numai capatul cu urechile de prindere si cu ajutorul unei "piulite" mai lungi am unit tija de inox cu cealalta parte. A trebuit sa aplic pe tija si un opritor pentru arcul dinspre tambur. Diferenta dpdv estetic este majora. Mai departe mi-am confectionat si un dop metalic pentru capatul ghidonului pe care nu l-a avut mombra decat pe o parte. Iar la final am inlocuit un bolt ruginit de la scarita cu unul facut din inox. In perioada urmatoare tr sa le inlocuiesc pe toate ca sunt ruginite si urate rau. de fapt cam tot ce se poate inlocui cu inox o sa incerc sa schimb. Editat Octombrie 17, 2015 de Dragomir Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Am curatat lantul cu periuta de dinti a fostei. It felt good. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Am curatat lantul cu periuta de dinti a fostei. It felt good. Doar daca inca mai foloseste periuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 (editat) De data aceasta n-am mesterit eu, dar brunetei i s-a indreptat gentuta (nu se inchidea bine) si schimbat pantofiorii (ambii pantofiori - si dreptul si stingul) cu unii noi- rosii (diablo rosso). Editat Octombrie 20, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 si sv-ul meu a primit ieri pantofiori noi, si azi a devenit oficial al meu, l-am inmatriculat. sunt satul de stat la cozi dupa ziua asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 Pentru ca se încălzește greu si mi-a sarit consumul i-am tras un carton pe radiator, Dacia 1300 style (cine stie, cunoaște). Problem solved. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 i-am dat un jet, i-am pus husa si l-am pus la hibernare pana la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 Pentru ca se încălzește greu si mi-a sarit consumul i-am tras un carton pe radiator, Dacia 1300 style (cine stie, cunoaște). Problem solved. am mers si eu cu jumate de radiator acoperit. se incalzea mai repede, de fapt se racea mai greu.. in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 Si eu ce sa fac, sa imbrac motorul in carton? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 Si eu ce sa fac, sa imbrac motorul in carton? atunci vezi sa nu iei foc colegule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 Pentru ca se încălzește greu si mi-a sarit consumul i-am tras un carton pe radiator, Dacia 1300 style (cine stie, cunoaște). Problem solved. Nu prea ar trebui sa aiba vreo legatura cartonul pe radiator cu incalzirea motorului. Termostatul este inchis la incalzire deci apa nu circula prin radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 Ba are mare legătură dupa ce se deschide prima data. Ia gândește-te Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 (editat) Ba are mare legătură dupa ce se deschide prima data. Ia gândește-te Problema se pune la incalzire, ori cand se deschide termostatul motorul este deja cald, prea cald chiar, si are nevoie de racire suplimentara. Cartonul din fata doar uniformizeaza diferentele de temperatura intre termostat inchis-dechis de aia ajuta la masini crescand temperatura pe care o baga in cabina, dar nu are nici o legatura cu incalzirea stand pe loc (cum se face la moto). Protectia la vant in mers este minora sau chiar inexistenta considerand ca o sa spui ca ajuta la incalzire prin blocarea aerului rece catre motor. Editat Noiembrie 7, 2015 de undacover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 Problema este ca la fiecare dechidere apa din radiator e foarte rece si coboara temperatura motorului prea mult. Altfel spus, vara motorul ajunge la temperatura de lucru din Floreasca pana la Arcul de Triumf, iarna ajunge la temperatura de lucru dupa ce cobor podul Grand. Cu cartonul in fata lucreaza ca vara. Si da, mentine motorul cald mai mult timp. Eu iarna merg doar in oras, drumuri scurte. Fara carton se raceste aproape instant motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 Termostatul si radiatorul NU afecteaza timpul in care ajunge la temperatura de lucru. Circuitul prin radiator este inchis pana in momentul in care motorul este prea cald si are nevoie de racire suplimentara. Atunci se deschide termostatul si apa incepe sa circule prin radiator. Deci si cu, si fara carton, tot in acelasi timp o sa ajunga la temperatura de lucru. Cartonul ajuta in alte cazuri, care nu sunt prezente la motorete (cand vrei sa ti temperatura lichidului de racire mai ridicata ca sa bage caldura in interior). Singurul loc unde ai putea sa pui carton ca sa ajute la incalzire este pe radiatorul de ulei daca ai asa ceva si daca nu are termostat pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Bine, e ca tine. Sa fii sănătos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Bine, e ca tine. Sa fii sănătos! are dreptate undacover, probabil ca ai termostatul blocat , iarna oricum o sa creasca mai greu temperatura, motorul pierde temperatura si prin carcasa nu numai prin radiator, diferenta de temp mai mare=> timp mai lung de incalzire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Azi am pregatit-o pentru iernat, am afumat-o. Becule unde e topicul deschis de tine? Tocmai ma pregateam sa te votez "eu", indeplineai toate calitatile de ministru asa cum au decurs numirile in ultima perioada, daca erai plagiator te votam ca si prim'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Becule unde e topicul deschis de tine? Tocmai ma pregateam sa te votez "eu", indeplineai toate calitatile de ministru asa cum au decurs numirile in ultima perioada, daca erai plagiator te votam ca si prim'. l-au sters angenturile straine.... n-am plagiat decat la bac si acolo cat sa iau 5 la matematica in locul tau nu m-as vota , prima lege ... ah nu lege , ordonanta de urgenta, toate parbrizele de pe chopere trebuie predate de urgenta la cel mai apropiat centru de reciclare, amenda 3 salarii de elvetian daca esti prins pe strada cu hidosenia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 are dreptate undacover, probabil ca ai termostatul blocat , iarna oricum o sa creasca mai greu temperatura, motorul pierde temperatura si prin carcasa nu numai prin radiator, diferenta de temp mai mare=> timp mai lung de incalzire. Are si nu are. Motorul ajunge la 90°C in 5-10 minute, dupa care deschide termostatul si zbang, coboara in 50. Mai merge 5 minute, iar 90°C, zbang in 60. Si tot asa. Ii iau cam 20 de minute sa stea la 88-92°C, deci practic in oras unde fac drumuri scurte nu ajunge la temperatura de lucru decat pentru cateva zeci de secunde, apoi scade. Cu cartonul pe radiator se echilibrează asta. Silverwing are un radiator foarte mare si raceste foarte bine. Prea bine cand sunt 5 grade afara. Inaintea Silverwing-ului am avut un BMW F650 din 94. Aceeași problema si cu ala, aceeasi soluție. E drept, eu merg si la -10 si la +50°C. Doar când e zăpadă sau polei scot masina, in rest 2 roti sunt baza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.