Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Si cu carton, si fara, tot la 50 grade o sa iti coboare pentru ca apa din radiator o sa fie la fel de rece prima data. Cartonul nu o incalzeste. Dar deja nu mai vorbim de incalzire ci de stabilizarea temperaturii DUPA incalzire.

Toate motoarele functioneaza pe principiul asta, nu este nimic rau sa primeasca apa mai rece. nu este vorba de un debit extrem ca sa cauzeze fisuri si temperatura lichidului de racire mereu e mai mica decat temperatura motorului care este relativ constanta (variatii mici). Senzorul pe care il vezi tu iti arata temperatura lichidului deci faptul ca tu vezi ca a coborat la 50 grade nu inseamna ca motorul are 50 grade. El o sa coboare de la 90 la 80grade maxim.

 

Becule poate adaugi si o lege impotriva cartonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Controllerul EFI are un senzor de temperatură al motorului in funcție de care (printre altele) stabilește debitul de benzină. Pe exact același traseu in oraș motorul consumă vara 6,5-7 si iarna sare spre 8. Exact asta am rezolvat cu amărâtul ala de carton in fata radiatorului. Iarna sa fie ca vara :). Restul e teorie teoretică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Restul e teorie teoretică.

ia vezi tu cum lucreaza un termostat si crontazice-te dupa aia, nu-i o valva on/off , lucreaza incet ,incepe sa deschida pe la 70-80 si la 90 e deschis de tot, daca mergi cu viteza constanta el se stabilizeaza la o anumita deschidere, nu face on/off de nebun. (asta la motociclete si masinile mai vechi, la astea noi se opreste pompa de apa, )

 

cartonul e cu dus si-ntors, vezi sa nu arzi garnitura de chiulasa, am vazut live mini-ingineri din astia in lacrimi

 

trecem problema cartonului pe ordinea de zi.

 

eliminarea accizelor pe carburant

eliminarea tva

 

 

astea mai pot astepta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi merge motorul mai bine cand e frig daca-i pun un carton la radiator. Initial si eu m-am gandit ca s-ar putea sa am termostatul blocat pe deschis dar totusi vara se incalzeste normal, nu da semne vizibile ca ar avea probleme cu termostatul.

Faza mai ciudata e ca radiatorul de apa e prevazut din fabrica cu un fel de suport pentru carton. Are peste faguri un gratar cu gauri mari si o decupatura in partea de jos ca sa poti scoate usor cartonul. Cel putin eu asta cred ca-i rolul gratarului , prea se potriveste la fix pentru acest rol :)

post-334-0-70469000-1447018748_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea are niste "flapsuri", se deschid daca pornesc ac sau ajunge la temp de functionare, dar n-are nimic de aface cu functionarea termostatului,

 

pe masini s-au incercat tot felu de dracovenii, la motociclete si scutere treaba e mult mai simpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E a treia iarna cand ii fac chestia asta, iar inainte am aplicat procedeul la altă motocicletă. In afara faptului ca merg mai bine pe frig nu se întâmpla nimic.

 

Repet, pentru drumuri scurte in oras. La drum lung cartonul dispare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mesterit si asta:

 

E electrica, tractiune 2 X 3, diferential electric /2 motoare, franare recuperativa, control tractiune P.W.M., cu dubla comanda (telecomanda on/off), arhitectura trike.

 

O poate conduce si un copil sub 3 ani :)

» Post actualizat in 07 Nov 2015 01:06

Vedere din fata cu alt "pilot".

» Post actualizat in 07 Nov 2015 01:06

Vedere din fata cu alt "pilot".

http://www.bergtoys.com/gokart/berg-junior-gokart/berg-buddy-orange.html

are tractiune numai pe o roata, ai vreo idee cum as putea sa-i pun ceva electric ? Ma gandeam sa prind o masina de infiletat direct pe anvelopa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e o idee buna sa pui direct pe anvelopa, o sa patineze si o sa o arda in locul respectiv. Nu stiu daca masina de infiletat are destula putere, cred ca iti trebuie cateva sute de wati ca sa misti dracia aia inainte sa scoata fum motorasul. Poate cu un pinion foarte mic de lant (de genul 6-10 dinti) si pus motorul cu pinionul sub scaun sa treaca lantul prin el si el sa traga in scurt de pinionul mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e o idee buna sa pui direct pe anvelopa, o sa patineze si o sa o arda in locul respectiv. Nu stiu daca masina de infiletat are destula putere, cred ca iti trebuie cateva sute de wati ca sa misti dracia aia inainte sa scoata fum motorasul. Poate cu un pinion foarte mic de lant (de genul 6-10 dinti) si pus motorul cu pinionul sub scaun sa treaca lantul prin el si el sa traga in scurt de pinionul mare.

Masina mea de infiletat (18V) are cuplu maxim 35Nm, facand socoteala ca inlocuiesti mandrina co o rola de 10cm ai forta de tractiune maxima 35kg, bineanteles aceasta scade cu turatia, Cuplul maxim este pe insurubat unde "prinde" 500 rot/min deci viteza ar cam fi 9km/h, la viteza asta luand in considerare ca daca vrei sa impingi o jucarie de asta iti cam trebuie 2gkf, puterea la viteza maxima este 50W. Bormasina mea are acumulator 18V 1,5 Ah, face fata cam 1/2 ora.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

aaaa. ai vazut preturile? ma ucide nevasta...da ce misto sunt....

 

tractiunea pe o singura roata e cam cacao, pe iarba da in gol, la denivelari mai mari da in gol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pui diferential autoblocant si gata.

 

Pe toate 4 bineinteles

» Post actualizat in 10 Nov 2015 10:28

Masina mea de infiletat (18V) are cuplu maxim 35Nm, facand socoteala ca inlocuiesti mandrina co o rola de 10cm ai forta de tractiune maxima 35kg, bineanteles aceasta scade cu turatia, Cuplul maxim este pe insurubat unde "prinde" 500 rot/min deci viteza ar cam fi 9km/h, la viteza asta luand in considerare ca daca vrei sa impingi o jucarie de asta iti cam trebuie 2gkf, puterea la viteza maxima este 50W. Bormasina mea are acumulator 18V 1,5 Ah, face fata cam 1/2 ora.

 

Dar aia este forta maxima, si daca o ti la forta aia mai mult de cateva secunde o sa ai nevoie de un instinctor. Sa nu uitam ca tu ai nevoie de forta mare la plecarea de pe loc ori motoarele cu carbuni se bucura de forta mare la turatie mare, la turatie mica forta este inexistenta. Oricum poti sa incerci sa improvizezi ceva cu o rotita.

 

Nu imi dau seama din poze de dimensiunea rotii, dar presupun ca este undeva in jur de 350mm diametru. Eu as mai reduce viteza un pic, 9km/ora pare destul de mult, nu vrei sa fuga copilul cu ea si sa nu il mai prinzi din urma. Poate ceva aproape de 5km/ora ar fi mai convenabil si in cazul asta obti si un cuplu dublu. O rola de 50mm la 500rpm te-ar duce la aproape 5km/ora si motorul ar merge mai lejer.

Interesant proiectul oricum, si imi imaginez bucuria celui mic daca il reusesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar aia este forta maxima, si daca o ti la forta aia mai mult de cateva secunde o sa ai nevoie de un instinctor. Sa nu uitam ca tu ai nevoie de forta mare la plecarea de pe loc ori motoarele cu carbuni se bucura de forta mare la turatie mare, la turatie mica forta este inexistenta. Oricum poti sa incerci sa improvizezi ceva cu o rotita.

Nu prea le ai la capitolul asta, pai chiar specificasem ca iti scade cuplul cu turatia. motoarele electrice cu carbuni au putere aproape constanta pe plaja lor de turatie, ce desprindem de aici? Cuplul este maxim la turatii mici (forta ta) si scade direct proportional cu turatia.

» Post actualizat in 10 Nov 2015 16:23

copchilu nu chiuie de fericire la 5km/h, al meu are nevoie de minim 15-20

Pai atunci bagi un motor de 25cc

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am schimbat filtrul de benzina din plastic, care s-a indoit aseara si nu mai lasa benzina, cu cel metalic luat de pe ebay in iarna... am curatat si uns lantul si am spalat-o.

Asta la viroguta, ca vaca e la iernat.

post-69984-0-46349200-1447599816_thumb.jpg

post-69984-0-63238700-1447599822_thumb.jpg

post-69984-0-26658700-1447599828_thumb.jpg

post-69984-0-93151200-1447599835_thumb.jpg

post-69984-0-90690400-1447599841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa. ai vazut preturile? ma ucide nevasta...da ce misto sunt....

 

tractiunea pe o singura roata e cam cacao, pe iarba da in gol, la denivelari mai mari da in gol...

pai jr are unu' ... 1280 lei , pretul este justificat, lucratura este de calitate , franeaza si apoi dai inapoi , apoi franeaza si dai inainte... trece peste borduri mai joase si peste rampe , dar din cauza lui jr. nu s-a invatat cu bicicleta :(

» Post actualizat in 16 Nov 2015 20:31

Pe toate 4 bineinteles

» Post actualizat in 10 Nov 2015 10:28

 

Dar aia este forta maxima, si daca o ti la forta aia mai mult de cateva secunde o sa ai nevoie de un instinctor. Sa nu uitam ca tu ai nevoie de forta mare la plecarea de pe loc ori motoarele cu carbuni se bucura de forta mare la turatie mare, la turatie mica forta este inexistenta. Oricum poti sa incerci sa improvizezi ceva cu o rotita.

 

Nu imi dau seama din poze de dimensiunea rotii, dar presupun ca este undeva in jur de 350mm diametru. Eu as mai reduce viteza un pic, 9km/ora pare destul de mult, nu vrei sa fuga copilul cu ea si sa nu il mai prinzi din urma. Poate ceva aproape de 5km/ora ar fi mai convenabil si in cazul asta obti si un cuplu dublu. O rola de 50mm la 500rpm te-ar duce la aproape 5km/ora si motorul ar merge mai lejer.

Interesant proiectul oricum, si imi imaginez bucuria celui mic daca il reusesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...