Contabil Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) In urma unei "cascadorii" am avut suportul scaritei stinga rupt, am gasit la piese OEM pretul de 85 usd - tradus la piata noastra (din experienta altor piese) probabil 90-95 eur, asa ca am dat piesa la sudat, dupa care bagat flexul in adaosul de material, data o forma acceptabila cu 2-3 freze, si finisat pe cit am avut rabdare cu smilgher. Pacat ca n-am pozat piesa dupa sudura, dar am fost un pic iritat de surplusul de material. Indreptat pedala de schimbat vitezele si vopsita cu aceeasi ocazie. Editat Octombrie 6, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) Am schimbat uleiul la xl, am uns lantul, am spalat-o, am mai strans una, alta. Merge super baba. La celalalt, chestii de design...urmează sa duc scaritele la vopsit saptamana viitoare. Editat Octombrie 6, 2015 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 ai vopsit si bmw galben ? a 3a poza )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Da )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Vezi ca tocmai in acel surplus de material sta si rezistenta sudurii. Nu ar fi prea placut sa te ridici in scarite si sa iti plece scarita cu tot cu picior. Banuiam, de aceea nici n-am polizat la fest, am mai lasat incarcatura pe fata iar pe spate nici n-am atins sudura. Oricum azi le-am montat/ testat ..... este ok, sa vad cit tine vopseaua (este de sprei), daca tine vopsesc si partea cealalta - sa fie stereo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Daca te atingi de ele in mers, n o sa tina vopseaua . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Ma cam ating, si partea cealalta are "urme" in dreptul calciiului ..... am sa vad. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 cumparat si pus husa pentru si pe lawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Ma cam ating, si partea cealalta are "urme" in dreptul calciiului ..... am sa vad. Mersi! Cred ca merge s ale vopsesti electrostatic. Vorbeste cu user-ul elspa si iti zice mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Merge sigur. Si eu le fac electrostatic. Am avut la alta mobra vopsite si au tinut peste 5 ani si erau ca noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Banuiam, de aceea nici n-am polizat la fest, am mai lasat incarcatura pe fata iar pe spate nici n-am atins sudura. Oricum azi le-am montat/ testat ..... este ok, sa vad cit tine vopseaua (este de sprei), daca tine vopsesc si partea cealalta - sa fie stereo. Cu spray as zice sa n-o vopsesti si pe celalta. Electrostatic da, vopsite profesional ca jantele auto, dar pentru doar astea doua repere trebuie vazut daca merita ca pret. Pe ebay daca urmaresti, cu timpul poate sa apara (peste 1 luna/1 an) si e mult mai ieftin din dezmembrari fata de brand new oem. Asta e doar chestie de aspect. Te-ai miscat repede cu reparatia, esti gata de drum. Polizeazale de asfalt dar nu le mai rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) In urma unei "cascadorii" am avut suportul scaritei stinga rupt, am gasit la piese OEM pretul de 85 usd - tradus la piata noastra (din experienta altor piese) probabil 90-95 eur, asa ca am dat piesa la sudat, dupa care bagat flexul in adaosul de material, data o forma acceptabila cu 2-3 freze, si finisat pe cit am avut rabdare cu smilgher. Pacat ca n-am pozat piesa dupa sudura, dar am fost un pic iritat de surplusul de material. Indreptat pedala de schimbat vitezele si vopsita cu aceeasi ocazie. Ma, tu sigur esti contabil? Ca de regula oamenii din asemenea bransa nu prea stiu chestii d-astea mai lumesti din afara Excelului PS: Editat Octombrie 6, 2015 de Mr.Wattmaster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Nici nu stiu ce sa-ti raspund ..... in primul rind multumesc, in al 2-lea pe vremea mea cind terminai un liceu industrial sigur stiai sa ti in mina o pila, bormasina, etc. iar o menghina veche ruginita nu-ti parea o lucrare abstracta , acum este alta treaba. » Post actualizat in 07 Oct 2015 10:14 Te-ai miscat repede cu reparatia, esti gata de drum. Polizeazale de asfalt dar nu le mai rupe As fi vrut eu sa scap asa usor (cu 70 ron sudura), mai este de indreptat un pic janta fata (cred c-am agatat un bolovan ceva in proces) ...... si de schimbat gumele, ca mergeam cu IRC-urile din fabrica la care se dusese martorii de ceva timp (dar astea erau in program doar ca daca le luam mai devreme poate nu mai ......alergam aiurea cu maruntisuri). Editat Octombrie 7, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 d'asta iubesc eu inginerii !!! » Post actualizat in 07 Oct 2015 10:17 pe vremea mea cind terminai un liceu industrial sigur stiai sa ti in mina o pila, bormasina, etc. iar o menghina veche ruginita nu-ti parea o lucrare abstracta , acum este alta treaba. clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 nu-i mobra mea, doar bocancul era al meu normal ca se rezolva, dar dc trebuie sa se "rezolve" ceva cand ar fi putut sa iasa ok din fabrica, evacuare Bos , bandit 1200 de cati ingineri e nevoie sa schimbe un bec? nici unul, cheama cativa militieni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 azi am montat etrierul beringer cu disc nou si placutenoi,problema e ca nu pot aerisi cum trebuie,aeresitorul e aproape lipit de banjo si nu pot baga tubulara,dupa ce aerisisesc cum trebuie vin cu feedback Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 (editat) foloseste o fixa,dar cu grija sa nu scape si sa strice hexagonul aerisitorului,bafta! ...apropos,arata bine "instalatia"! Editat Octombrie 8, 2015 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanelul Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 d'asta iubesc eu inginerii !!! » Post actualizat in 07 Oct 2015 10:17 clar Bine ca erau safety shoes, ca altfel era si miros de carne prajita:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 azi am montat etrierul beringer cu disc nou si placutenoi,problema e ca nu pot aerisi cum trebuie,aeresitorul e aproape lipit de banjo si nu pot baga tubulara,dupa ce aerisisesc cum trebuie vin cu feedback M am intrebat de multe ori, in era in care discurile de frana sunt tot mai "aerisite" si gaurite si dantelate cum de cei de la Beringer le fac atat de simple, brute si totusi sunt de top. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 E un mister si pentru mine.faza e materialul disculuu e mai ciudat.si in mod sigur mai gros.la zx9r am etrier tokico cu 6 pistonase si multa lume spune ca cele cu 4 pistonase sunt mai bune.o sa vad cand reusesc sa il aerisesc mai bine.mai ales ca e de 9 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Vreme rece, buna de stat in garaj. Ridicat vaca si verificat rulmentii de jug, aliniament furca dupa ceva drumuri asfaltate romaneste. Spre surprinderea mea, erau in stare buna. Rulmentii. Drumurile nu. Demontat tot botul, spalat bloc optic (faruri) in interior. Acum la uscat. Peste cateva zile vad daca am facut bine sau dimpotriva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 (editat) Mi s-a pus pata pe tija de actionare a franei spate la cb-ul 500 . Urata tare cea veche, ruginita si toate cele. Am avut o tija de inox de fi 6 mm pe care am taiat-o la lungime celei originale. Am pastrat de la cea veche numai capatul cu urechile de prindere si cu ajutorul unei "piulite" mai lungi am unit tija de inox cu cealalta parte. A trebuit sa aplic pe tija si un opritor pentru arcul dinspre tambur. Diferenta dpdv estetic este majora. Mai departe mi-am confectionat si un dop metalic pentru capatul ghidonului pe care nu l-a avut mombra decat pe o parte. Iar la final am inlocuit un bolt ruginit de la scarita cu unul facut din inox. In perioada urmatoare tr sa le inlocuiesc pe toate ca sunt ruginite si urate rau. de fapt cam tot ce se poate inlocui cu inox o sa incerc sa schimb. Editat Octombrie 17, 2015 de Dragomir Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Am curatat lantul cu periuta de dinti a fostei. It felt good. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Am curatat lantul cu periuta de dinti a fostei. It felt good. Doar daca inca mai foloseste periuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 (editat) De data aceasta n-am mesterit eu, dar brunetei i s-a indreptat gentuta (nu se inchidea bine) si schimbat pantofiorii (ambii pantofiori - si dreptul si stingul) cu unii noi- rosii (diablo rosso). Editat Octombrie 20, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.