undacover Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Si cu carton, si fara, tot la 50 grade o sa iti coboare pentru ca apa din radiator o sa fie la fel de rece prima data. Cartonul nu o incalzeste. Dar deja nu mai vorbim de incalzire ci de stabilizarea temperaturii DUPA incalzire. Toate motoarele functioneaza pe principiul asta, nu este nimic rau sa primeasca apa mai rece. nu este vorba de un debit extrem ca sa cauzeze fisuri si temperatura lichidului de racire mereu e mai mica decat temperatura motorului care este relativ constanta (variatii mici). Senzorul pe care il vezi tu iti arata temperatura lichidului deci faptul ca tu vezi ca a coborat la 50 grade nu inseamna ca motorul are 50 grade. El o sa coboare de la 90 la 80grade maxim. Becule poate adaugi si o lege impotriva cartonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Controllerul EFI are un senzor de temperatură al motorului in funcție de care (printre altele) stabilește debitul de benzină. Pe exact același traseu in oraș motorul consumă vara 6,5-7 si iarna sare spre 8. Exact asta am rezolvat cu amărâtul ala de carton in fata radiatorului. Iarna sa fie ca vara . Restul e teorie teoretică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Restul e teorie teoretică. ia vezi tu cum lucreaza un termostat si crontazice-te dupa aia, nu-i o valva on/off , lucreaza incet ,incepe sa deschida pe la 70-80 si la 90 e deschis de tot, daca mergi cu viteza constanta el se stabilizeaza la o anumita deschidere, nu face on/off de nebun. (asta la motociclete si masinile mai vechi, la astea noi se opreste pompa de apa, ) cartonul e cu dus si-ntors, vezi sa nu arzi garnitura de chiulasa, am vazut live mini-ingineri din astia in lacrimi trecem problema cartonului pe ordinea de zi. eliminarea accizelor pe carburant eliminarea tva astea mai pot astepta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Si mie imi merge motorul mai bine cand e frig daca-i pun un carton la radiator. Initial si eu m-am gandit ca s-ar putea sa am termostatul blocat pe deschis dar totusi vara se incalzeste normal, nu da semne vizibile ca ar avea probleme cu termostatul. Faza mai ciudata e ca radiatorul de apa e prevazut din fabrica cu un fel de suport pentru carton. Are peste faguri un gratar cu gauri mari si o decupatura in partea de jos ca sa poti scoate usor cartonul. Cel putin eu asta cred ca-i rolul gratarului , prea se potriveste la fix pentru acest rol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 a mea are niste "flapsuri", se deschid daca pornesc ac sau ajunge la temp de functionare, dar n-are nimic de aface cu functionarea termostatului, pe masini s-au incercat tot felu de dracovenii, la motociclete si scutere treaba e mult mai simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 E a treia iarna cand ii fac chestia asta, iar inainte am aplicat procedeul la altă motocicletă. In afara faptului ca merg mai bine pe frig nu se întâmpla nimic. Repet, pentru drumuri scurte in oras. La drum lung cartonul dispare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 Eu vorbesc tot de motocicleta nu de masina. Poza e a radiatorului de vfr rc24. Daca nu-i pentru carton gratarul ala atunci pentru ce este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 Am mesterit si asta: E electrica, tractiune 2 X 3, diferential electric /2 motoare, franare recuperativa, control tractiune P.W.M., cu dubla comanda (telecomanda on/off), arhitectura trike. O poate conduce si un copil sub 3 ani » Post actualizat in 07 Nov 2015 01:06 Vedere din fata cu alt "pilot". » Post actualizat in 07 Nov 2015 01:06 Vedere din fata cu alt "pilot". http://www.bergtoys.com/gokart/berg-junior-gokart/berg-buddy-orange.html are tractiune numai pe o roata, ai vreo idee cum as putea sa-i pun ceva electric ? Ma gandeam sa prind o masina de infiletat direct pe anvelopa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 Nu e o idee buna sa pui direct pe anvelopa, o sa patineze si o sa o arda in locul respectiv. Nu stiu daca masina de infiletat are destula putere, cred ca iti trebuie cateva sute de wati ca sa misti dracia aia inainte sa scoata fum motorasul. Poate cu un pinion foarte mic de lant (de genul 6-10 dinti) si pus motorul cu pinionul sub scaun sa treaca lantul prin el si el sa traga in scurt de pinionul mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 (editat) Nu e o idee buna sa pui direct pe anvelopa, o sa patineze si o sa o arda in locul respectiv. Nu stiu daca masina de infiletat are destula putere, cred ca iti trebuie cateva sute de wati ca sa misti dracia aia inainte sa scoata fum motorasul. Poate cu un pinion foarte mic de lant (de genul 6-10 dinti) si pus motorul cu pinionul sub scaun sa treaca lantul prin el si el sa traga in scurt de pinionul mare. Masina mea de infiletat (18V) are cuplu maxim 35Nm, facand socoteala ca inlocuiesti mandrina co o rola de 10cm ai forta de tractiune maxima 35kg, bineanteles aceasta scade cu turatia, Cuplul maxim este pe insurubat unde "prinde" 500 rot/min deci viteza ar cam fi 9km/h, la viteza asta luand in considerare ca daca vrei sa impingi o jucarie de asta iti cam trebuie 2gkf, puterea la viteza maxima este 50W. Bormasina mea are acumulator 18V 1,5 Ah, face fata cam 1/2 ora. Editat Noiembrie 9, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 http://www.bergtoys.com/gokart/berg-junior-gokart/berg-buddy-orange.html aaaa. ai vazut preturile? ma ucide nevasta...da ce misto sunt.... tractiunea pe o singura roata e cam cacao, pe iarba da in gol, la denivelari mai mari da in gol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 (editat) Pui diferential autoblocant si gata. Editat Noiembrie 10, 2015 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Pui diferential autoblocant si gata. Pe toate 4 bineinteles » Post actualizat in 10 Nov 2015 10:28 Masina mea de infiletat (18V) are cuplu maxim 35Nm, facand socoteala ca inlocuiesti mandrina co o rola de 10cm ai forta de tractiune maxima 35kg, bineanteles aceasta scade cu turatia, Cuplul maxim este pe insurubat unde "prinde" 500 rot/min deci viteza ar cam fi 9km/h, la viteza asta luand in considerare ca daca vrei sa impingi o jucarie de asta iti cam trebuie 2gkf, puterea la viteza maxima este 50W. Bormasina mea are acumulator 18V 1,5 Ah, face fata cam 1/2 ora. Dar aia este forta maxima, si daca o ti la forta aia mai mult de cateva secunde o sa ai nevoie de un instinctor. Sa nu uitam ca tu ai nevoie de forta mare la plecarea de pe loc ori motoarele cu carbuni se bucura de forta mare la turatie mare, la turatie mica forta este inexistenta. Oricum poti sa incerci sa improvizezi ceva cu o rotita. Nu imi dau seama din poze de dimensiunea rotii, dar presupun ca este undeva in jur de 350mm diametru. Eu as mai reduce viteza un pic, 9km/ora pare destul de mult, nu vrei sa fuga copilul cu ea si sa nu il mai prinzi din urma. Poate ceva aproape de 5km/ora ar fi mai convenabil si in cazul asta obti si un cuplu dublu. O rola de 50mm la 500rpm te-ar duce la aproape 5km/ora si motorul ar merge mai lejer. Interesant proiectul oricum, si imi imaginez bucuria celui mic daca il reusesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 copchilu nu chiuie de fericire la 5km/h, al meu are nevoie de minim 15-20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Ridicat mobra din suspensii. E mai offroad acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 (editat) Dar aia este forta maxima, si daca o ti la forta aia mai mult de cateva secunde o sa ai nevoie de un instinctor. Sa nu uitam ca tu ai nevoie de forta mare la plecarea de pe loc ori motoarele cu carbuni se bucura de forta mare la turatie mare, la turatie mica forta este inexistenta. Oricum poti sa incerci sa improvizezi ceva cu o rotita. Nu prea le ai la capitolul asta, pai chiar specificasem ca iti scade cuplul cu turatia. motoarele electrice cu carbuni au putere aproape constanta pe plaja lor de turatie, ce desprindem de aici? Cuplul este maxim la turatii mici (forta ta) si scade direct proportional cu turatia. » Post actualizat in 10 Nov 2015 16:23 copchilu nu chiuie de fericire la 5km/h, al meu are nevoie de minim 15-20 Pai atunci bagi un motor de 25cc Editat Noiembrie 10, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 » Post actualizat in 10 Nov 2015 16:23 Pai atunci bagi un motor de 25cc ceva cu pedale si o bucata de ciocolata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 MT-07: Schimbat manetele cu unele scurte, montat extensii pt oglinzi - acum parca are urechi de magar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 I-am schimbat filtrul de benzina din plastic, care s-a indoit aseara si nu mai lasa benzina, cu cel metalic luat de pe ebay in iarna... am curatat si uns lantul si am spalat-o. Asta la viroguta, ca vaca e la iernat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 I-am pus gumă noua pe spate si i-am tras 100 km cu ea, de rodaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 I-am pus gumă noua pe spate si i-am tras 100 km cu ea, de rodaj Si... v-ati distrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Te imbeti cam des ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Da, o ia pe ulei (moto) cam des .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Eu iar am pornit-o in casa, cred ca or sa ma lege astia curand... Eu i-am facut o instalație dintr-un tub de aspirator pe care o bag in toba si dau gazele pe geam afara. Asa, de fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 aaaa. ai vazut preturile? ma ucide nevasta...da ce misto sunt.... tractiunea pe o singura roata e cam cacao, pe iarba da in gol, la denivelari mai mari da in gol... pai jr are unu' ... 1280 lei , pretul este justificat, lucratura este de calitate , franeaza si apoi dai inapoi , apoi franeaza si dai inainte... trece peste borduri mai joase si peste rampe , dar din cauza lui jr. nu s-a invatat cu bicicleta » Post actualizat in 16 Nov 2015 20:31 Pe toate 4 bineinteles » Post actualizat in 10 Nov 2015 10:28 Dar aia este forta maxima, si daca o ti la forta aia mai mult de cateva secunde o sa ai nevoie de un instinctor. Sa nu uitam ca tu ai nevoie de forta mare la plecarea de pe loc ori motoarele cu carbuni se bucura de forta mare la turatie mare, la turatie mica forta este inexistenta. Oricum poti sa incerci sa improvizezi ceva cu o rotita. Nu imi dau seama din poze de dimensiunea rotii, dar presupun ca este undeva in jur de 350mm diametru. Eu as mai reduce viteza un pic, 9km/ora pare destul de mult, nu vrei sa fuga copilul cu ea si sa nu il mai prinzi din urma. Poate ceva aproape de 5km/ora ar fi mai convenabil si in cazul asta obti si un cuplu dublu. O rola de 50mm la 500rpm te-ar duce la aproape 5km/ora si motorul ar merge mai lejer. Interesant proiectul oricum, si imi imaginez bucuria celui mic daca il reusesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.