apriliacluj Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 da' baru' la ce distanta e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Constanta-i mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 N-o fi Chicago, da' nu-i chiar asa de mica si Doamne fereste sa impingi asa mult mobra dar daca ma gandesc bine, cred ca si pe la voi se gaseste la fiecare colt de strada un local si un butic..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 O singura data mi s- a terminat benzina exact cand voiam sa opresc la pompa. De atunci, cum se aprinde becul cum devin nervos. Sa vezi ce ma enerva SV -ul, ca ala semnala nivel scazut de la jumatatea rezervorului. Cam ai dreptate cu amplasarea bodegutelor si a magazinaselor. Iti trebuie tarie de caracter sa ajungi treaz acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Ieri am curatat clapetele si am dat niste spray "gum cutter" si in regulatorul de ralanti. F multumit de rezultat, ralanti mult mai rotund si stabil, parca si reprize de la turatii mici mai cursive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Nu poti trage o derivatie din pozitia spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Astazi, de fapt Sambata am mesterit/schimbat urmatoarele aspecte la XL600VP: - bujii am trecut de la DPR8EA la DPR9EA - curatat carburatoare desi aparent nu era nevoie - schimbat kit de lant - schimbat termostat cu unul nou (cel vechi a ramas pe deschis) si desigur antigel - analizat carene si prinderi (sau mai mult lipsa lor) - maneta de soc (era rupt capatul, s-a inlocuit cu una intreaga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Tin minte ca la TA (PD06) s-a potrivit la fix termostatul de Tico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Ala e... the Tico One.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 am mesterit... s-o ridic, vantul a dat-o jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 I-am scos rulmentii vechi de la roata fata, cu cea mai buna metoda posibila... cu un conexpand din metal. 15 lei din Dedeman, polizat putin ca sa intre in rulment, infiletat surubul ca sa se umfle si batut din spate cu o tija. Intr-un minut n-am avut ce face. 10 minute cu tot cu sters mizeria din butuc si postatul pe forum Dupa pauza de tigare montez un set nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Foarte tare metoda! Eu i-am scos vara trecuta cu un dorn, batand din interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Nu stiu ce sa fac, sa pun sau nu xenon... Ma enerveaza faza mica doar pe un far, arata chioara, daca o leg si la celalalt e consumul prea mare si efectul flash-ului se diminueaza. Cu xenon ar merge ambele odata ca trag doar 3.2A fiecare, bixenonul are efect destul de OK la flash, in schimb risc amenda + ridicat talon (bine, oricum am led-uri pe pozitiile fata, deci un risc exista). Grea alegere! Eu am folosit xenon cu lupa. E mai putin jenant decat xenonul clasic. E adevarat ca e multa munca cu desfacutul farului dar in final eu zic ca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 (editat) Am renuntat, cel putin deocamdata, la ideea de a pune xenon. Nu imi surade deloc ideea de a trafora farul pt a monta lupe. @Gei_ZGA, daca foloseai o bucsa mai mare decat exteriorul rulmentului + o saiba groasa nici nu mai trebuia sa bati in conexpand, aveai o adevarata presa! Am folosit asa ceva pt rulmentii din vilbrochen la masini, cei in care intra priza cutiei de viteze (ii mai gasesti pe la BMW si alte "relicve" cu motoare longitudinale. Sunt curios ce timp da autodata moto pt operatiunea de inlocuire rulmenti - cunoscatorii stiu de ce! Vreo 2 ani probabil Editat Martie 12, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Foarte tare metoda! Eu i-am scos vara trecuta cu un dorn, batand din interior. M-am gandit de 15 ori dupa ce m-am chinuit la roata spate anul trecut si mi-a venit ideea acum vreo 2-3 zile. Prima idee a fost diblul, am realizat ca nu e bun fiind din plastic, dupa care mi-am dat seama ca exista si "diblu din metal". Am cotrobait prin fiarele de la dedeman cu rulmentul in mana, facand proba ) La propriu 1 minut de rulment, daca aveam si eu ca omul un garaj cu un banc de lucru, dura si mai putin. Am renuntat, cel putin deocamdata, la ideea de a pune xenon. Nu imi surade deloc ideea de a trafora farul pt a monta lupe. @Gei_ZGA, daca foloseai o bucsa mai mare decat exteriorul rulmentului + o saiba groasa nici nu mai trebuia sa bati in conexpand, aveai o adevarata presa! Am folosit asa ceva pt rulmentii din vilbrochen la masini, cei in care intra priza cutiei de viteze (ii mai gasesti pe la BMW si alte "relicve" cu motoare longitudinale. Sunt curios ce timp da autodata moto pt operatiunea de inlocuire rulmenti - cunoscatorii stiu de ce! Vreo 2 ani probabil Uite ca nu mi-a trecut prin cap asta, desi eram cu presa de montat rulmenti (antica, facuta de un mosulica, mostenita de la dacia) langa mine si are si o saiba f lata. Daca adaugi ganditul, mersul la dedeman, tigarea, berea, demontatul rotii si al rulmentilor vechi, stersul meticulos al vaselinei vechi si montatul... da, probabil ca 3 zile. Sunt "cunoscator", stiu la ce te referi ) Per total cred ca 20-30 minute ar lua cu totul, inclusiv schimbatul placutelor de frana (l-am facut data trecuta). Tinand cont ca eu ma misc mai incet si sunt mai meticulos, plus ca totul se desfasoara in sufragerie, nu intr-un garaj/service. Acum am desfacut melcul de km, curatat bine si gresat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Am renuntat, cel putin deocamdata, la ideea de a pune xenon. Nu imi surade deloc ideea de a trafora farul pt a monta lupe. Nu trebuie sa traforezi farul. Am schimbat numai becul. Am luat G3 xenon projector retrofit H4. A trebuit sa desfac numai sticla de la far. Am scos becul original halogen si am bagat proiectorul cu xenon. Prin spatele farului se aseaza o saiba de silicon si apoi o piulita mare. Apoi am lipit sticla farului la loc cu silicon. Am niste poze pe acasa, totul e sa le gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Si melcul curatat » Post actualizat in 12 Mar 2016 20:21Montat totul la loc, maine sa-i fac o aerisire la frana, sa fiu sigur ca e totul ok. p.s: nu stiu cu cat sa ma taxez pt operatiune astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 I-am scos rulmentii vechi de la roata fata, cu cea mai buna metoda posibila... cu un conexpand din metal. 15 lei din Dedeman, polizat putin ca sa intre in rulment, infiletat surubul ca sa se umfle si batut din spate cu o tija. Intr-un minut n-am avut ce face. 10 minute cu tot cu sters mizeria din butuc si postatul pe forum Dupa pauza de tigare montez un set nou. asta e de tinut minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Nu trebuie sa traforezi farul. Am schimbat numai becul. Am luat G3 xenon projector retrofit H4. A trebuit sa desfac numai sticla de la far. Am scos becul original halogen si am bagat proiectorul cu xenon. Prin spatele farului se aseaza o saiba de silicon si apoi o piulita mare. Apoi am lipit sticla farului la loc cu silicon. Am niste poze pe acasa, totul e sa le gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Si melcul curatat » Post actualizat in 12 Mar 2016 20:21 Montat totul la loc, maine sa-i fac o aerisire la frana, sa fiu sigur ca e totul ok. p.s: nu stiu cu cat sa ma taxez pt operatiune astea Intreaba-l pe Zenklawa. Sa stii cat ai economisit. Garantie iti oferi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Azi fiind urat afara si sperand ca in viitorul apropriat se incalzeste corespunzator, am facut un mic detailing motocicletei cu produse cumparate de la dedeman (surprinzator bune) si am curatat si uns lantul. Aveti idee unde gasesc bec pentru numarul de inmatriculare ? Nu mai merge fraierul, cred ca degerat iarna asta )) picture hosting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Intreaba-l pe Zenklawa. Sa stii cat ai economisit. Garantie iti oferi? Da, sigur ca da... daca se strica o repar gratis Azi fiind urat afara si sperand ca in viitorul apropriat se incalzeste corespunzator, am facut un mic detailing motocicletei cu produse cumparate de la dedeman (surprinzator bune) si am curatat si uns lantul. Aveti idee unde gasesc bec pentru numarul de inmatriculare ? Nu mai merge fraierul, cred ca degerat iarna asta )) Da-l afara si vezi ce tip de bec e. Gasesti becuri peste tot, inclusiv la dedeman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Nu iese becul, am incercat sa fac asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Nu pot sa-l incalzesc la sute de grade, incalzirea o fac cu pistol de aer cald si suprafata e destul de mare ca sa ajunga la temperaturi f mari. Metoda "conexpand" e excelenta, nu dauneaza cu nimic butucului si rulmentul iese rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 @ Geo_ZGA ai gresat rulmentii suplimentar? Am postat in urma procedura link pagina 89, cu mentiunea ca nu e neaparat nevoie sa elimini vechea vaselina metoda conexpand folosita si de mine cu succes, am postat prin pagina 87 link, incalzit doar cu pistol de aer cald fara metoda figider. Eu am facut presiunea in roti si am montat bateria veche de vreo 9 ani, mentinuta cu redresor. Oare mai duce? oricum aleg tot yuasa cu gel /reclama neintentionata, ii astept cu bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.