KHK Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Nu spune nimeni nimic de abs-ul de la KTM. e supertare ! ABS-ul ala smecher cu modul off-road (cand roata spate se poate bloca) dar care in off-road scoate distante sensibil mai mari la franare decat concurenta? Sau la ce te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 De vreo 15 ani incoace s-au mai schimbat lucrurile. Asta era valabila la LC2 si primele LC4. Cu ceva timp in urma, citeam topicul unor baieti, care au ajuns in Mongolia, cu KTM 990 Adventure. Din trei, doua au avut probleme mari cu ambreiajul. Si asta este cel mai adventure model, cel mai adaptat pentru off, cel mai laudat.. un fel de arma suprema al calatoriilor de acest gen. Chiar daca fiabilitatea motoarelor KTM s-a imbunatatit, cum spui, nu inseamna ca este la nivelul cerut de asemenea calatorii. In plus, ca sa mentii motocicleta in parametrii, este necesar sa respecti cu multa rigoare perioadele de service, in service-uri specializate si cu consumabile de calitate. Toate acestea sunt factori care limiteaza utilizarea motocicletelor portocalii, in zonele mai salbatice ale lumii. In zonele civilizate, cu infrastructura, desigur nu sunt probleme. Eu cred ca 1290-ul pentru asemenea zone este gandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Nu cred ca o fi altfel pentru RO. HHC si MSR sunt optionale intr-adevar, si in Europa si in America. Insa nu poate fi vorba de modele pentru Ro. Cu atat mai mult cu cat Romania nici nu exista pe site-ul KTM international. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 ABS-ul ala smecher cu modul off-road (cand roata spate se poate bloca) dar care in off-road scoate distante sensibil mai mari la franare decat concurenta? Sau la ce te referi? cred ca la asta se referea gospodarul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 ABS-ul ala smecher cu modul off-road (cand roata spate se poate bloca) dar care in off-road scoate distante sensibil mai mari la franare decat concurenta? Sau la ce te referi? ABS in off?? Ca sa faci asa??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 cred ca la asta se referea gospodarul.. Posibil... dar in cazul asta ar fi vorba de MSC (motorcycle stability control). Care, din cate am inteles, functioneaza corect, cel putin in versiunea actuala, doar in conditii ideale: asfalt bun (fara denivelari), uscat si cu anvelope bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 3, 2015 Autor Share Postat Februarie 3, 2015 Am taiat (si stabilizat?) filmul cu prezentarea. Iacata-l: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 ABS in off?? Ca sa faci asa??? Ala e un motociclist prost, nu un ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 3, 2015 Autor Share Postat Februarie 3, 2015 Foarte important (in opinia mea) cand iti cumperi o mobra de acest nivel, atat de complexa si cu atata electronica in ea, sa iei bine in calcul si posibilitatile de servisare, adica unde iti faci reviziile si in general unde mergi daca ai vre-o problema, fie ea cat de mica. Aici ma refer la service-uri adevarate, dotate cu diagnoza si soft-uri capabile sa-ti gaseasca si remedieze orice eroare. Ca stii cum e...de cumparat ti-o cumperi, ca faci un efort, dar s-o intretii cum trebuie nu vrei sa bati drumul pana in Ungaria/Germania o data pe an (asta in cazul fericit cand e vorba numai de reviziile periodice)..... Da', cu ce motor ai service in tara? Adica, la tzara... Ai fost in Bucuresti pentru revizia la VStrom, a? Eu am putut face schimbul de ulei, in garantie, la Honda? La Brasov nu au avut mecanic, la Cluj nu au avut filtru... Fara Spidi suntem la baie. » Post actualizat in 03 Feb 2015 19:38 Ala e un motociclist prost, nu un ABS. Astuia ii mai trebuia un picior, sa puna frana. A avut noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 (editat) Mie mi se pare cam mult 1000, dar probabil ca au vrut sa se aseze peste felia decedatului 9x0. Insa daca le iese pâna in 180 kg ar putea fi o varianta. Din punctul meu de vedere un mono de 450 e fix ce trebuie pt adv, si daca trecem la bi, cred ca un 500~700 e ok, dar sa nu sara de 150~160 kg fara carburant. FOARTE ADEVARAT Editat Februarie 3, 2015 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Ala e un motociclist prost, nu un ABS. Un motociclist prost +un ABS nedecuplat, in conditiile date. Putea sa iasa urat. Editat Februarie 4, 2015 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 salut! de ce va faceti griji pentru fiabilitate ? ST-ul meu a facut 16.500km pana in Mongolia si nu s-a stricat. (de tot). A avut un semering la furca cu probleme care s-a schimbat in Georgia la un Service TOYOTA. :-). Si se putea schimba si la capatu lumii daca ai la tine cateva scule, lumina, si piesa de rezerva) ST -ul are mai bine de 10 senzori, din care mai putin de jumatate, daca sufera este foarte greu sa pornesti motorul sau chiar sa mergi. Dar in 30.000 km nu am intalnit nici o problema. Trebuie sa treaca timpul pana ne lamurim... eu cu a mea... altii cu aceasta naveta spatiala 1290... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Nu e relevant ST-ul ca nu l-a facut nici BMW si nici KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 wow... cat de penibil sunt, scuze deci prin comparatie, ST si KTM 1290 ADV au un grad de tehnologie apropiat intre ele, fata de un monocilindru usor ne-tehnologizat. Parerile celor de mai sus, si instinctele celor ce petrec timpul liber in zone unde 200km se fac pana la primul punct de contrabanda cu benzina si gasesti apa de baut (doar atat) este sa sufoce sensul fiabilitatii tehnologiei de ultima ora. Aceasta molestare a increderii in tehnologie m-a facut sa imi exprim parerea de mai sus prin directa comparatie si concluzie: timpul va spune. Si daca timpul nu-si ascute gheara, acest Nimitz-Class 1290 sau ST-ul va convinge virginii aventurieri ca marimea, tehnologia si confortul au loc in lista lor eterna de conditii la indeplinirea fanteziilor in jurul lumii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 5, 2015 Autor Share Postat Februarie 5, 2015 (editat) Eu voi cumpara asa o scula si voi merge pe ea, in acest an, pana la Nordkapp si indarat. Asa imi e planul. Pentru mine, calatoria asta de (aproape) 10.000 km este o aventura pentru care ma pregatesc cu ABS in curbe, controlul tractiunii, incalzire in manere si in sa, pozitie de condus confortabila... Gasesc ca e o confuzie in traducerea actuala de marketing a conceptului "adventure", asa cum mi se intampla si mie sa vorbesc inca in milioane, in loc sa zic mii de lei. Am ramas in urma cu disponibilitatea de a urma vremurile. In cazul motocicletelor, pentru ca in zona asta s-au gasit bani, adica a cumparatorilor de +/- 40 de ani, s-a petrecut o micro-segmentare a pietei. Enduro-touring e un concept vechi, de pe vremea lui GS650. In Europa nici nu mai exista loc de joaca pentru asta. Si-apoi, dupa 40 de ani te doare gandul ca s-ar putea sa iti rupi un picior, mai ales daca nu ai facut enduro la 20 de ani. Sport-touring prinde mai greu decat au sperat japonezii, desi este o masa de fosti vitezani sau noi-veniti care trebuie sa se dea pe ceva, la varsta matura... Inteleg ca Super Adventure este enduro-touring-sport-adventure. Asa sunt GSA, Super Tenere, Crosstourer, Caponord, Multistrada, Explorer... Aici a gasit marketingul tragaciul, sa ne ia banii, dupa ce am terminat cu ratele la casa. E ca la SUV-uri. Punem botul, tocmai pentru ca este "convenient" ori trendy. Ne iau mintile, astia. Platim mai mult, desi pe ei nu ii costa, in termeni reali, mai mult si nici noi nu folosim mai mult, de cele mai multe ori. » Post actualizat in 05 Feb 2015 21:14 Cred ca, in acest caz particular, motocicleta asta poate sa faca enduro cel putin la fel cat face si 1190 Adventure. 5-7 kg in plus nu conteaza dramatic, pentru motociclete grele. Oricum, e mai usoara decat colegele de clasa... Imi place de americani. Nici nu zic "enduro", decat de competitie, ci "off" ori "dirt". Dintr-o data, drumul catre Alaska este cel pentru care s-a inventat gama adventure si poza de la Cercul Polar este dovada. Editat Februarie 5, 2015 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 wow... cat de penibil sunt, scuze deci prin comparatie, ST si KTM 1290 ADV au un grad de tehnologie apropiat intre ele, fata de un monocilindru usor ne-tehnologizat. Parerile celor de mai sus, si instinctele celor ce petrec timpul liber in zone unde 200km se fac pana la primul punct de contrabanda cu benzina si gasesti apa de baut (doar atat) este sa sufoce sensul fiabilitatii tehnologiei de ultima ora. Aceasta molestare a increderii in tehnologie m-a facut sa imi exprim parerea de mai sus prin directa comparatie si concluzie: timpul va spune. Si daca timpul nu-si ascute gheara, acest Nimitz-Class 1290 sau ST-ul va convinge virginii aventurieri ca marimea, tehnologia si confortul au loc in lista lor eterna de conditii la indeplinirea fanteziilor in jurul lumii. Cred ca mai degraba @bogdan_ harea a vrut sa sugereze ca nu poti compara KTM sau BMW, in materie de fiabilitate, cu Yamaha sau orice alta japoneza. Asiaticii joaca in alta liga la capitolul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Bravo Nelu!!! Atunci tu si cu Luci sa fiti pregatiti sa ne mai luati si noua din bagaje.....ca loc aveti destul, iar cu asistentii astia electronici nici nu se simte la CARGO. Eu voi cumpara asa o scula si voi merge pe ea, in acest an, pana la Nordkapp si indarat. Asa imi e planul.Pentru mine, calatoria asta de (aproape) 10.000 km este o aventura pentru care ma pregatesc cu ABS in curbe, controlul tractiunii, incalzire in manere si in sa, pozitie de condus confortabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 6, 2015 Autor Share Postat Februarie 6, 2015 Iata, un veteran care face reclama: Articolul e aici: http://motorbikewriter.com/ktm-1290-super-adventure-first-ride/ » Post actualizat in 06 Feb 2015 19:51As zice ca articolul este cel mai complet dintre toate cele scrise pana acum. » Post actualizat in 07 Feb 2015 06:31S-au dat si francezii...: http://www.moto-station.com/article17307-ktm-1290-super-adventure-le-colosse-aux-pieds-agiles.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 (editat) 1000PS review(in germana): https://www.youtube.com/watch?v=ronyLK051eM&feature=youtu.be Editat Februarie 9, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 11, 2015 Autor Share Postat Februarie 11, 2015 Primul video de la Touratech-USA and Cycle World Magazine http://www.cycleworld.com/videos/latest_videos/2015_ktm_1290_super_adventure_first_ride_video/#ooid=l4MWM5czprTV0JTKDWSOM1QLRgAszdG3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 un nou concept : 'safe adventure bike' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 (editat) Wisordown video: Editat Februarie 11, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 11, 2015 Autor Share Postat Februarie 11, 2015 (editat) Am platit avansul. AMR (vreo) 28 de zile (29?). Editat Februarie 11, 2015 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Felicitari. Sa inteleg ca intre BMW R1200GS/A si KTM 1190 ai ales pâna la urma KM 1290 ?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 11, 2015 Autor Share Postat Februarie 11, 2015 Da, asa am ales: 1290. » Post actualizat in 11 Feb 2015 18:04 Felicitari. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.