Sari la conținut

KTM 1290 Super Adventure


Postări Recomandate

Daca e primul exemplar in Romania, trebuie sa i se faca si o omologare. Pt restul care vor veni in tara vor exista date despre model in baza de date a RAR-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 193
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca e primul exemplar in Romania, trebuie sa i se faca si o omologare. Pt restul care vor veni in tara vor exista date despre model in baza de date a RAR-ului.

musai sa-i faca omologare... altfel nu va merge bine.

ma intreb... daca e destul de buna motociclta sa circule in austria... oare o fi ok si la noi?

si inca un mister... e ok intr-o tara din comunitatea europeana, ar putea sa nu fie ok la noi?

si ultima... este conceputa, construita intr-o tara cu apa mult mai calda ca aici... ce verificam noi deci? ce fac aia care-s cativa ani lumina departare si niste zeci de ani in viitor?

ce sa omologheze?

 

baza aia de date are destule lipsuri...

 

 

RAR-ul verifica seria de cadru si motor si secretizeaza cartea de identitate a vehiculului. Asa se intampla la fiecare motocicleta sau masina noua.

stiu... mi-e doar ... hilar cand ma gandesc la ... birocratii si pretentii...

ma si gandesc la posibilitatea ca un podus japanez sau german sau austriac sa fie ... sub standardele elevate ale... noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avertizat doar ca inscrierea unui model nou poate dura mai mult. Nu se apuca RAR-ul de teste, dar se va astepta pana vin datele de la producator. Incepand cu a doua mobra inscrisa in Romania, eliberarea actelor va fi mai rapida.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

musai sa-i faca omologare... altfel nu va merge bine.

ma intreb... daca e destul de buna motociclta sa circule in austria... oare o fi ok si la noi?

si inca un mister... e ok intr-o tara din comunitatea europeana, ar putea sa nu fie ok la noi?

si ultima... este conceputa, construita intr-o tara cu apa mult mai calda ca aici... ce verificam noi deci? ce fac aia care-s cativa ani lumina departare si niste zeci de ani in viitor?

ce sa omologheze?

 

baza aia de date are destule lipsuri...

 

 

stiu... mi-e doar ... hilar cand ma gandesc la ... birocratii si pretentii...

ma si gandesc la posibilitatea ca un podus japanez sau german sau austriac sa fie ... sub standardele elevate ale... noastre.

 

daca doi romani stau in austria si au o mica firma in garaj si fac un motor. reusesc sa il inregistreze acolo si vin la noi sa il vanda, suntem obligati sa il inscriem, doar pentru ca vina dintr-o tara superioara?

 

ii foarte bine ca se verifica fiecare autovehicul la prima inmatriculare. e vorba in primul rand de siguranta noastra, a celorlalti. plus de asta fiecare tara are propriile sisteme si legi, chiar daca facem parte din uniunea europeana. conform principiului tau daca la Paris nu mai ai voie cu masini sub Euro 5 in centru, inseamna ca nici la tine pe strada nu mai ai ce cauta cu masina ta.

UE se lauda cu sloganul Unitate prin diversitate. hai sa ramana asa in continuare. ca altfel o sa ajung sa nu mai gasesc mici ca au bicarbonat, lapte la batrani in piete ca nu e muls steril, si lista poate continua.

 

hai sa nu generalizam, ca daia ii faina lumea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari !

 

multa atentie, si multi kilometrii cu ea... oriunde :)

 

sa-mi spui daca mergi la Nordkapp vara asta.

 

asteptam impresii, poze, vesti de la tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat motorul ieri. Fara RAR.

Ne-am imprietenit pe autostrada, ca in trafic a fost mai cu stres.

L-am pus pe RAIN, de la inceput. Oricum, m-a plouat ca la apocalipsa, pana la Sibiu. Ploaie, noapte... :(

 

Motorul trage ca nebunul, chiar si cu puterea taiata la 100 de cai. Toba se aude demential. Ca in Porsche Boxter S.

 

Parbriz fain, lumini bune, saua si pozitia de conducere excelente...

» Post actualizat in 28 Mar 2015 09:54

salutari !

 

multa atentie, si multi kilometrii cu ea... oriunde :)

 

sa-mi spui daca mergi la Nordkapp vara asta.

 

asteptam impresii, poze, vesti de la tine

» Post actualizat in 28 Mar 2015 09:56

salutari !

 

multa atentie, si multi kilometrii cu ea... oriunde :)

 

sa-mi spui daca mergi la Nordkapp vara asta.

 

asteptam impresii, poze, vesti de la tine

Multumesc frumos.

Da, mergem la Nordkapp, in iulie-august.

Editat de GAMO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa te bucuri de ea ! Cum se simte dpdv greutate ? Nu intreb de cea de pe cantar ci de cea perceputa de utilizator, comparativ cu celelalte motoare pe care le-ai utilizat.

Multumesc frumos.

E OK. Ma refer nu numai la mers, unde si Varadero devine o motocicleta usoara (pana la virajele stranse), insa si la manuirea prin parcare ori deplasarea cu picioarele, indarat. Odata ajuns acasa, era sa ii dau drumul pe jos, cu cricul lateral desfacut pe jumatate, ca nu sare din arc... Am putut sa o tin. :)

M-am simtit bine cu motorul si, in afara de o pozitie usor aplecata pe ghidon, care mi-a crispat un pic muschii spatelui, nu am comentarii despre manevrabilitate.

Mersul in scarite este natural, insa un pic aplecat pe ghidon, la inaltimea mea de 1,80 cm. Genunchii prind saua, care se ridica pe rezervor si este destul de ingusta in zona din fata.

Singura eroare s-a petrecut cu electronica. Pe la Pitesti a dat mesaj de "General Failure" in legatura cu TC. N-am idee daca si ce a functionat pana la Sibiu, ca am mers pe baza de TC manual. :)

Domol, adica...

Manualul zice sa ma duc in service autorizat KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super caracter , super fair play !!!

 

Ma intreb cati BMW-isti ar fi avut ,,curajul'' sa recunoasca un astfel de ,,eveniment'' . Spun eveniment caci poate este doar o eroare nu neaparat defect, dar de fapt eu aici vreau sa evidentiez caracterul omului ( jos palaria ) caci un ,,mod normal'' majoritatea taceau chitic sa nu ,,se nu faca de rahat '' ...

 

Respect Gamo !

Editat de Alin G.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super caracter , super fair play !!!

 

Ma intreb cati BMW-isti ar fi avut ,,curajul'' sa recunoasca un astfel de ,,eveniment'' . Spun eveniment caci poate este doar o eroare nu neaparat defect, dar de fapt eu aici vreau sa evidentiez caracterul omului ( jos palaria ) caci un ,,mod normal'' majoritatea taceau chitic sa nu ,,se nu faca de rahat '' ...

 

Respect Gamo !

de fapt, ai vrut sa arunci o pastila catre bmw-isti. ai dreptate, respect gamo! si cam atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am nicio treaba cu KTM si BMW si Honda...

Am stat in cumpana daca sa zic povestea cu General Failure, sa nu busesc nedrept asa o scula ca motocicleta asta. Deocamdata habar n-am daca este doar o eroare sau o galma serioasa. De motocicleta ma mai ating saptamana cealalta. Va zic atunci, ce si cum, daca ma dumiresc. Daca nu, atunci doar la revizia de 1.000 km.

Motocicleta este superba. Superba!

Gentile au niste inchizatori de rahat, care deja s-au blocat. Le-am pus niste ulei. Am gasit in ele ceva hartii cu " control de calidad" care ziceau de bine.

Deci, numa' doua treburi au mers prost: computerul si incuietorile, insa s-ar putea sa fie doar petarde, adica nimic serios.

» Post actualizat in 04 Apr 2015 16:31

Am gasit, astazi, care e treaba cu alarma de pe bord. Apare cand selectez incalzirea in sa, care as zice ca nu functioneaza. Cea pentru pasager nici nu poate fi selectata...

» Post actualizat in 04 Apr 2015 17:44

Pas inainte!

Saua pasagerului se comanda de la pasager, iar bordul este doar informativ. Oricum, niciuna din incalzirile in sa nu merge. Macar am inteles ce merge si ce nu merge: merg toate alea, mai putin incalzirea in sei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am adus motorul vineri noaptea. Ploaie, noapte, camioane...

Sambata dimineata am plecat in delegatie si l-am mai vazut sambata urmatoare, cand am facut incercari, sa vad ce merge / nu merge cand se aprind alea pe bord, naiba sa le ia... OK, m-am lamurit, nimic grav: nu merge incalzirea in sa.

 

La noi la tara ploua. Am iesit sa arat motorul, duminica la 12:00, dupa care ciorba, mai incolo, 10 km, ca choperistii. Ploua, ninge, ploua...

In curte, doua mogaldete sub prelate... :(

Intalnirea de la Bucovina se amana, pe caz de zapada...

Ce sa scrii despre motociclete?

 

Poate se schimba treaba, sambata.

Editat de GAMO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...