MotoRocker Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 cei de la spital au tratat cu superficialitate sincer, ma indoiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 (editat) cine nu stie ca la noi regulile de circulatie sunt doar asa informative nicidecum obligatorii sa stea jos au 2. in fiecare zi vad descurcareti mergand pe sens interzis, sau pe contrasens cu tupeu, intoarceri oriunde, stationari oriunde, poate in orasele mici se mai respecta regulile, insa in Bucuresti fiecare face cum il taie capul. si atunci daca stiu toate astea, eu unul nu pot sa merg fara sa am frana si ambreiajul acoperite in permanenta. daca stiu cum se merge in orasul asta, eu unul nu pot sa trag de gaz decat in cateva situatii foarte rar intalnite, avand in vedere ca ma deplasez in majoritatea timpului la orele de naveta. daca stiu ca sunt vulnerabil si pot sa o patesc, eu nu pot decat sa merg precaut, sa incetinesc in intersectii si in zonele aglomerate, in zonele fara vizibilitate, pe stradutele cu masini parcate, nu de putine ori am vazut cum rotile masinii din fata mea isi schimba directia spre banda mea, si am franat, nu conteaza ca am eu prioritate, conteaza ca am observat intentia si franez sa ma protejez. sunt incepator, am doar 6.000km, nu am experienta la mersul cu viteza, dar sper sa fac cat mai multa experienta la anticipat manevre in trafic. nu vreau sa fac km repede, vreau sa fac km multi. nimeni nu pleaca de acasa cu ganduri negative sau de vanatoare, dar indiferente cine esti (sofer sau rider) pleci de acasa linistit, dai de unu lent in fata ta, care nu pleaca imediat din fata ta la verde, sau la un cedeaza, il injuri pentru ca se asigura de 2 ori (desi cand esti pe drumul principal tocmai asta vrei, ala sa stea acolo sa se asigure temeinic, nu sa intre peste tine), ai vrea sa se grabeasca, ti-a facut nervi, mergi in continuare, altul schimba banda peste tine, te enervezi iar, si tot asa cresc nervii, stilul de condus se transforma intr-unul agresiv, si asta nu e tocmai bine. cu cat esti mai calm si mai atent, cu atat esti mai in siguranta. nu zic ca e ok sa faci stanga cand ai obligatoriu dreapta, sau ca e ok sa incalci regulile, doar ca se intampla, si trebuie ca toti sa fim constienti de treaba asta. daca muti toti motociclistii dintr-o tara mai educata aici pe strzile noastre, o sa creasa numarul de accidente considerabil, tocmai pentru ca ei nu stiu sa fie atenti la toate astea, ei se bazeaza ca toti respecta legile, ei nu sunt pregatiti sa conduca prin jungla asta. la noi este o scoala grea de soferie care da soferi buni ce in afara se descurca cu brio, doar ca duritatea isi cere tributul, la fel ca un munte. putem invata si din accidente, dar haideti mai intai sa invatam din ce se intampla in jurul nostru. Editat August 13, 2015 de robert23mg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Nu prietenul meu incepator. Soferii te vad, stiu ca fac tampenii, stiu ca te pot omora sau schilodi. Dar nu le pasa. Unii chiar ies pe sosea cu gand sa faca rau. Prin nesimtire. Oricat de atent ai merge, crede-ma ca tot se gaseste unul sa-ti vina de hac. Si atunci colegii tai de motociclism or sa spuna despre tine, cum spun despre omul care a murit, ca erai incepator. Neatent. Pe mobra prea puternica. Veneai cu viteza. Nu stiai sa franezi. Nu aveai cauciucuri bune. Nu aveai atentie distributiva. Orice, numai sa se minta pe ei insisi ca lor nu li se poate intampla. Ca ei nu-s ca tine. Sunt mai destepti. Mai buni. Orice numai sa nu accepte ideea ca-s carne de tun in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Nu prietenul meu incepator. Soferii te vad, stiu ca fac tampenii, stiu ca te pot omora sau schilodi. Dar nu le pasa. Unii chiar ies pe sosea cu gand sa faca rau. Prin nesimtire. Oricat de atent ai merge, crede-ma ca tot se gaseste unul sa-ti vina de hac. Si atunci colegii tai de motociclism or sa spuna despre tine, cum spun despre omul care a murit, ca erai incepator. Neatent. Pe mobra prea puternica. Veneai cu viteza. Nu stiai sa franezi. Nu aveai cauciucuri bune. Nu aveai atentie distributiva. Orice, numai sa se minta pe ei insisi ca lor nu li se poate intampla. Ca ei nu-s ca tine. Sunt mai destepti. Mai buni. Orice numai sa nu accepte ideea ca-s carne de tun in trafic. asta fiindca unii sunt mai buni, altii sunt carne de tun daca esti pe sectiunea asta sa injuri conservari esti carne de tun daca esti pe sectiunea asta sa inveti din greselile motociclistilor nu esti e simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 (editat) Pana acum nu am dat de nici unul sa vina sa ma vaneze intentionat, sper sa nici nu dau. Toti suntem carne de tun, si pe motor si cu masina si pe jos. Acum depinde de fiecare cum se protejeaza si cum se expune. Pe 2 roti cred ca suntem de acord ca esti mai expus decat daca ai fi intr-o masina. Cand trebuie sa te protejezi mai mult si sa ai mai multa grija? Cand esti mai expus da? Eu merg si cu masina si cu motorul, si iti zic ca pe motor am o vizibilitate mult mai buna decat din masina -> pot sa vad mai multe chestii, sa anticipez mai bine. Din masina vezi mai greu, mai ales, ca sunt masini parcate pe fiecare colt care impedica vizibilitatea, mai ales la distanga mare, asa ca din masina te asiguri pe o zona mai restransa, ceea ce inseamna ca exista sanse sa nu ii vezi pe vitezomanii cu masina sau motor. Pe unii ii duce capul sa nu mearga tare unde e vizibilitatea scazuta, pe altii nu. La schimbarea benzii la fel. Nu vad chiar rar motociclisti sau soferi care croseteaza de zici ca fac jaloanele in poligon pentru examen. 2 secunde esti pe stanga, 2 secunde esti pe dreapta. Daca mergi asa nu te astepta sa fii vazut. In trafic trebuie sa iei multe decizii, in diferite situatii. Fiecare ia deciziile cum crede de cuviinta, unele sunt bune, altele mai neinspirate, fie ca esti cu masina sau cu motorul, recapitulam unde esti mai expus? Daca tu iti iei deciziile cum trebuie, eu cred ca nu ai probleme. Sansa sa dai peste un psihopat cred ca e aceeasi, fie ca scoate mitraliera in mall, sau la metrou, fie ca vrea sa intre cu masina in tine intentionat. Ieri intr-o coloana tot facea o blonda cu un suv manevre sa imi faca loc, si era 3 masini mai in fata. In fiecare zi dau peste soferi politicosi. Stii vorba aia vrei respect, ofera respect. Mai dau si peste soferi neatenti, dar pana acum "am avut noroc", sper sa am si in continuare. Va urez si voua sa aveti parte de acelasi "noroc" pe care il am eu. Editat August 13, 2015 de robert23mg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 (editat) daca mergi prin Bucuresti, mergi incet si inevitabilul va fi mai usor de suportant si mai important nu va fi ultimul.... usor de zis, greu de facut pentru multi dintre noi Editat August 13, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 (editat) Editat August 13, 2015 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Pe un alt topic a aparut o statistica din care reiese ca soferii romani sunt mai atenti cu motociclistii decat cei germani. A pleasant truth. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Pe un alt topic a aparut o statistica din care reiese ca soferii romani sunt mai atenti cu motociclistii decat cei germani. A pleasant truth. Este perfect adevarat . Daca nu isi iau una in mufa , sunt foarte atenti cu tine pana vine salvarea si politia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Pe un alt topic a aparut o statistica din care reiese ca soferii romani sunt mai atenti cu motociclistii decat cei germani. A pleasant truth. pe dracu ! poate noi soferii motociclisti, da, de asta sunt sigur, nu trebuie statistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 sa intelegem ca el a fost prins intre masina si motor in accident? splina se rupe ea usor, dar rinichii, ficatul ceva mai greu La cum arata ambele vehicule si ranile omului e cel mai plauzibil. vad ca are senzori de viteza la roata, aia sunt doar pentru tc si nu are abs? Nu cred ca exista mobre cu TC si fara ABS. Invers sigur da. ca nu inteleg cum a pierdut controlul de a ajuns intre masina si motor Stoppie la 1 metru de masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Acum n-aruncați cu pietre, dar sunt curios ce s-a întâmplat cu mobra. Știe careva? ...Nu, nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motospeed Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Giani a stat o bucata buna de timp la mine in zona.Il cunosteam din vedere si chiar am schimbat cateva vorbe ce-i drept in mediul online.Era un baiat de nota 10,mereu glumet si ajuta cu sfaturi pe oricine era mai posomorat.Tin minte si acum cand isi cumparase M5-ul facuse furori in oras fiind si ramanand singurul si la ora actuala.Ironia sortii face ca acum 2-3 ani a mai avut un accident si tot din vina altui conducator.Atunci insa a supravietuit,acum din pacate s-a intamplat inevabilul.Plus ca baiatul stia ce inseamna pasiunea pentru motoare si masini,avusese si un Cupra de 400+ cp, M5-ul care avea cam 740hp(tunat la G-Power),un Pathfinder preparat de off road,deci era cunoscator,nu ca altii care isi cumpara masini adauga o evacuare si nici macar nu stiu din ce este compus un motor. Din pacate la noi infrastructura este foarte inapoiata pentru a putea circula cu motoare + soferi care nu au asimilat termenul de "prioritate".Curios este ca nu s-a mai auzit nimic de acel sofer care a provocat tragedia.Oricum,pacat de tineretea lui si de copilul ce urmeaza sa se nasca ca nu isi va cunoaste tatal Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe Giani. Editat Octombrie 7, 2015 de motospeed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Stoppie la 1m de masina poate parea ceva stupid dar nu e. Reactia este de a trage de frana la max, iar daca nu ai abs faci stoppie. Din pacate am fost martorul unui accident similar, cu deznodamant "fericit" daca pot sa spun asa, in sensul ca motociclistul, chiar daca s-a suit pe masina si motorul peste spatele lui, a suferit rani care l-au tinut in spital "doar" 3 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motospeed Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Eu sincer nici acum nu am inteles cum s-a intamplat accidentul asta....ba ca l-a acrosat aia cu masina si motorul s-a intors izbind masina,ba ca a franat prea tare si s-a dat cu motorul peste cap,ori s-a dezechilibrat si s-a izbit cu trupul de portiera masinii ori a sarit peste masina?!La tv nu am inteles prea bine iar aici in oras nu cunosc pe cineva sa fi fost acolo.Oricum imaginea din ziua inmormantarii a fost mai mult decat devastatoare,sunetul motoarelor turate,M5-ul lui exact in spatele masinii mortuare. Sa speram ca vor fi din ce in ce mai putine aceste tragedii si ca soferii de autoturisme vor fi mai atenti.In zona aceea parca a mai fost un accident acum ceva timp. Sunt curios daca soferul vinovat va fi sanctionat,ca sunt destule cazuri care au luat cu suspendare. Editat Octombrie 7, 2015 de motospeed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Da,va fi sanctionat, va lua cu suspendare. Asta e sanctiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Giani a stat o bucata buna de timp la mine in zona.Il cunosteam din vedere si chiar am schimbat cateva vorbe ce-i drept in mediul online.Era un baiat de nota 10,mereu glumet si ajuta cu sfaturi pe oricine era mai posomorat.Tin minte si acum cand isi cumparase M5-ul facuse furori in oras fiind si ramanand singurul si la ora actuala.Ironia sortii face ca acum 2-3 ani a mai avut un accident si tot din vina altui conducator.Atunci insa a supravietuit,acum din pacate s-a intamplat inevabilul.Plus ca baiatul stia ce inseamna pasiunea pentru motoare si masini,avusese si un Cupra de 400+ cp, M5-ul care avea cam 740hp(tunat la G-Power),un Pathfinder preparat de off road,deci era cunoscator,nu ca altii care isi cumpara masini adauga o evacuare si nici macar nu stiu din ce este compus un motor. Din pacate la noi infrastructura este foarte inapoiata pentru a putea circula cu motoare + soferi care nu au asimilat termenul de "prioritate".Curios este ca nu s-a mai auzit nimic de acel sofer care a provocat tragedia.Oricum,pacat de tineretea lui si de copilul ce urmeaza sa se nasca ca nu isi va cunoaste tatal Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe Giani. Omul nostru nu avea instinct de conservare, Faptul ca nu a invatat mai nimic din primul incident in care el "nu a fost de vina", ci celalat sofer, spune cam totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motospeed Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Chiar nu a fost de vina.Stirea aparuse in ziar,el merge pe sosea cu prioritate si i-a iesit unu in fata si nu a avut cum sa il evite,zona fiind destul de intunecata cu stradute amplasate total aiurea.Ideea e ca poti tu sa conduci bine daca vine unu care nu stie ce inseamna prioritate si te izbeste.Daca ar fi sanctiuni mai dure,ar fi cu totul altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Eh, treaba cu prioritatea este cam irelevanta. Daca tot esti brailean....Azi statea la semafor si asteptam sa se faca verde, incadrat pentru a face stanga pe scolilor, iar in spatele meu se afla o dacia papuc de politie alba si fiind incadrat gresit s-a gandit ca marimea lui de scuter ii permite sa se strecoare intre mine si masinile care mergeau inainte regulamentar, in consecinta mi-a luat tot bratul drept cu oglinda si i-am "atins" si eu masina cu piciorul si pumnul(eram primul la semofor OPRIT). A coborat nenea suparat ca am dat in masina de politie(sincer nici nu stiam ce numere are), alti soferi au sarit in ajutorul meu(verbal) si eu l-am rugat sa mergem la "unspe" trepte sa depun o plangere....s-a urcat in masina si a fugit. Asa ca....politie....prioritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 Chiar nu a fost de vina.Stirea aparuse in ziar,el merge pe sosea cu prioritate si i-a iesit unu in fata si nu a avut cum sa il evite,zona fiind destul de intunecata cu stradute amplasate total aiurea.Ideea e ca poti tu sa conduci bine daca vine unu care nu stie ce inseamna prioritate si te izbeste.Daca ar fi sanctiuni mai dure,ar fi cu totul altceva. Se vede ca si tu esti 110% viitoare carne de tun. Mori cu dreptatea in brate. Cind scapi dintr-un accident care ar fi putut sa-ti fie fatal, iti pui imediat intrebarea daca data viitoare mai ai noroc si scapi. Bine, daca ai impresia ca nu o sa ti se mai intimple inca o data.. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motospeed Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) JAGi-vrei sa spui ca ar fi mai bine sa nu respectam regulamentele de circulatie sau mai exact ce vrei sa subliniezi cu "Se vede ca si tu esti 110% viitoare carne de tun. Mori cu dreptatea in brate."? Aici vorbim de moartea unui om,care a avut acest tragic sfarsit din cauza altcuiva.Primul caz,a fost identic doar ca atunci era cu masina si a scapat,iar in al doilea daca a avut nesansa ca acel sofer sa nu ii acorde prioritate a cui e vina? Editat Octombrie 23, 2015 de motospeed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Viteaza in localitate, mai ales in Bucuresti, este de 50km/h. Cine o ignora si merge mai repede presupunind ca toti participantii la trafic il vor vedea si i vor acorda prioritate, isi asuma riscul. Presupunind ca soferul autor al accidentului este condamnat la 25 ani de inchisoare , motociclistul tot mort ramine, nimeni nu l mai aduce inapoi. Tu ce preferi? Sa mori nevinovat sau sa traiesti mergind mai incet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motospeed Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Eu personal respect regulile de circulatie,asa ca nu vad de ce as ajunge vreodata carne de tun cum spuneai tu.Lasand asta la o parte,ai perfecta dreptate,orice viteza are un risc,mai ales alea formate din 3 cifre.Eu prefer varianta a 2-a.Oricum cum ai zis si tu pe motociclist nu il mai aduce nimeni inapoi din pacate,iar acel sofer probabil va primi cu suspendare.Cat despre Bucuresti,nu am condus niciodata acolo in oras,dar de fiecare data cand am fost era ultra aglomerat,care mai de care mai grabit sa ajunga mai repede acasa. Acum fiecare conduce cum crede el ca e mai bine,dar totusi e aiurea sa sfarsesti asa din cauza altcuiva,asta era defapt ideea,insa nu strica niciodata sa fim precauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Eu personal respect regulile de circulatie,asa ca nu vad de ce as ajunge vreodata carne de tun cum spuneai tu. fix d'asta esti carne de tun, ce ai scris mai sus reflecta conceptia ta despre trafic. cat timp tu CREZI ca nu vei patii nimic daca respecti toate regulile esti doar carne de tun cum zice Jagi. am vazut live 2 accidente moto in care motociclistul avea prioritate , in schimb nu avea vizibilitate, nu avea viteza adaptata situatiei, nu avea control suficient al motocicletei ... un accident presupune neatentie si lipsa de skill a cel putin unei persoane, pe motocicleta daca esti persoana aia n-ai zile multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motospeed Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 (editat) Am inteles ce spui,dar nu am spus ca aflandu-ma pe un drum cu prioritate pot merge si cu 200 cu gandul ca eu am prioritate sau ca imi fac de cap unde legea e de partea mea,ceea ce vroiam eu sa spun este ca respect regulile normale cat se poate.Discutia a cam degenerat asa poate si tu si altul poate fi intr-o situatie similara si nu poate evita,dar Doamne fereste pe fiecare.Teoretic strada are si ea reguli,practic nu pentru toti,de asta mereu trebuie atentie,mai ales voi care sunteti pe moto,in sensul ca intr-o masina mai scapi,dar la moto mai greu. De acord cu tine o clipa de neatentie si se ajunge la accidente unele grave altele mai putin. Editat Octombrie 26, 2015 de motospeed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.