Vizitator Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 OK, multumesc pentru raspunsuri, m-am linistit cu cuzinetii. Mai citisem ca la 954 ar fi probleme cu ei la pistonul 3, dar nu am nicio manifestare din cele descrise de voi. Ma voi uita la bujii si sa le strang la cuplu daca e cazul. Iar la Pair valve nu stiu ce ii pot face, doar eventual sa ascult daca de acolo vine sunetul, cu rezervorul ridicat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Pair valve se elimina si s astupa gaura de la airbox. Se blocheaza cu niste placi canalul de la capacul de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 13, 2016 Share Postat August 13, 2016 Hai sa imi prezint si eu blade-ul: CBR 900 RR '97, cu modificari facute de mine: roata de 17 pe fata, frane refacute noi, furtune hel, pompa de frana noua, suspensie spate nitron, cauciucuri bridgestone s21 a si jeturi mai mari cu 2 numere. O am cam de un an si 9 luni, si se misca mult mai bine cu roata de 17 pe fata, e mult mai receptiva, si se comporta perfect pe curbe. E ok ca all around-er, nu e rea de touring, cam obositor in oras daca e sa pierd prin trafic mai mult de o ora, ambreajul e obositor. Cel mai mult am reusit sa stau 12 ore pe ea, parca vreau sa ii pun double bubble si poate i-as ridica clip-on-urile, in rest nu mai am ce sa ii fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat August 13, 2016 Share Postat August 13, 2016 S-o stapanesti sanatos. E frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 S-o stapanesti sanatos. E frumoasa. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Faina. Spune mi te rog ce s a schimbat dupa ce ai inlocuit amortizorul? De unde l ai luat si cat l ai platit? E nou,nu? Ma bate gandul sa fac si eu treaba asta. Ms Hai sa imi prezint si eu blade-ul: CBR 900 RR '97, cu modificari facute de mine: roata de 17 pe fata, frane refacute noi, furtune hel, pompa de frana noua, suspensie spate nitron, cauciucuri bridgestone s21 a si jeturi mai mari cu 2 numere. O am cam de un an si 9 luni, si se misca mult mai bine cu roata de 17 pe fata, e mult mai receptiva, si se comporta perfect pe curbe. E ok ca all around-er, nu e rea de touring, cam obositor in oras daca e sa pierd prin trafic mai mult de o ora, ambreajul e obositor. Cel mai mult am reusit sa stau 12 ore pe ea, parca vreau sa ii pun double bubble si poate i-as ridica clip-on-urile, in rest nu mai am ce sa ii fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Faina. Spune mi te rog ce s a schimbat dupa ce ai inlocuit amortizorul? De unde l ai luat si cat l ai platit? E nou,nu? Ma bate gandul sa fac si eu treaba asta. Ms Motocicleta avea doar 24 de mii de mile cand am luat-o. dar avea probleme la suspensia spate, reboundul era nasol rau de tot, nu revenea destul de repede la denivelari mici si rapide, asa ca am fost nevoit sa o schimb. E de aici: http://www.nitron.co.uk/catalogue_main.php?catID=12502 Am ales varianta de baza ca o folosesc momentan doar pe strada asa ca nu merita sa investesc mai mult, e undeva pe la 400 de lire. http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74085 Se misca extraordinar, se simte cum cauciucul spate interactineaza cu asfaltul, cauciucul spate e folosit aproape pana la capat (chicken strip undeva pe la 5 mm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Am inteles. Eu am cu suspensia de fabrica sub 5mm pana la margine. Avand in vedere ca este destul de scump, anul acesta o las asa, poate o vand, poate nu. Vedem la anu. Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 (editat) Am inteles. Eu am cu suspensia de fabrica sub 5mm pana la margine. Avand in vedere ca este destul de scump, anul acesta o las asa, poate o vand, poate nu. Vedem la anu. Ms! Daca suspensia ta stock e buna, atunci nu merita sa iti iei varianta de baza, nu e nici o diferenta majora. Ai vazut in poza cat de nasol aratea cea originala de pe motorul meu. Mertia sa mergi cu asta: http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74087 sau sata: http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74084 Si daca ai vre-un mecanic seriso prin zona, poti sa o reconditionezi pe cea originala. Editat August 17, 2016 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 (editat) A mea e ok, dar eu tot timpul vreau mai mult de la motor. Plus ca motorul e 929, nu e modelul tau. N are rost s o schimb acum ca vreau sa o vand. Dar daca ramane,la iarna cu siguranta ! Editat August 17, 2016 de darco_cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Hmmm,am un prieten cu un 929,si de când la luat,salivez de pe ohlins ul lui de pe motor.nu e cu motoare,i-am propus să facem schimb,dar el mai vrea 50euro, eu momentan nu dau bani,mai aștept.banuieste el ca e ceva la mijloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Zii ca ii dau eu 50 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Nu nu voi combina eu cumva,chiar daca dau inca 50euro,si trimit in bucuresti la o revizie. Buna va fi pe pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Am si eu un pitic pe cap... A schimbat cineva rapoartele transmisiei în așa fel incat să faca un 929/954 mai fasneata pe accelerație? Nu doresc sa am.top speed 150, ci doar să păcălesc cuplul un pic mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Jagi a afirmat pe undeva ca un -1 +1 ar fi cel mai optim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Am si eu un pitic pe cap... A schimbat cineva rapoartele transmisiei în așa fel incat să faca un 929/954 mai fasneata pe accelerație? Nu doresc sa am.top speed 150, ci doar să păcălesc cuplul un pic mai jos. Ideal, 954 merge cu -1 +3. Am avut. La inceput am pus -1 stoc, apoi -1 +2, si dupaia, in sfirsit -1+3. La start, bate tot, inclusiv s1000rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Cu -1/+3 s-ar putea sa se trezeasca cu un high-side de minim 3 metri inaltime. Mai e si dezavantajul faptului ca va fi 15-45. Pt mine cel mai bine a functionat 15/44. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Cu -1/+3 s-ar putea sa se trezeasca cu un high-side de minim 3 metri inaltime. Mai e si dezavantajul faptului ca va fi 15-45. Pt mine cel mai bine a functionat 15/44. Cind ii cresti demarajul, normal ca poti face high-side. Si frumoasa, si desteapta, si virgina. Asta ne dorim toti, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Vladau Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Salut baieti, Am mai postat si la rubrica cumparari fara succes, m-am gandit ca poate aici am mai mult succes. Caut un capac stator HONDA 954, poate are cineva ratacit pe undeva. Mai am timp pana la primavara , dar daca gasesc mai repede e si mai bine, as prefera sa nu fie spart. Multumesc, aa si daca tot sunt la acest subiect , caut si un cadru de bord, la fel nesudat ca asa il pot face pe al meu il rupi si il sudezi. Spor la motociclit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 (editat) Salut baieti, Am mai postat si la rubrica cumparari fara succes, m-am gandit ca poate aici am mai mult succes. Caut un capac stator HONDA 954, poate are cineva ratacit pe undeva. Mai am timp pana la primavara , dar daca gasesc mai repede e si mai bine, as prefera sa nu fie spart. Multumesc, aa si daca tot sunt la acest subiect , caut si un cadru de bord, la fel nesudat ca asa il pot face pe al meu il rupi si il sudezi. Spor la motociclit. Ia uite http://www.ebay.com/itm/Upper-Front-Fairing-Stay-Bracket-For-HONDA-CBR-954-900-CBR900RR-954RR-2002-2003-/331792258548?fits=Make%3AHonda&hash=item4d405c15f4:g:uAcAAOSwG-1W0T74&vxp=mtr Editat Septembrie 2, 2016 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo_gaby200 Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Caut o cutie de viteze pentru un 919 RR SC33 din '98...daca cineva are sau cunoaste pe cineva...va rog lasa-ti un PM sau un telefon va rog 0760315991... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Cutie stiu eu la un prieten.vb cu el amu seara. Capac stator de la 929am.amu e identic sau nu...cred ca sa discutat pe undeva dar nu mai tin minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Cel de 929 nu se potriveste la 954 din cauza ca difera locul gaurilor de la stator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Salutare, Am gasit pe ebay capacul asta de alternator: http://www.ebay.co.uk/itm/New-Cover-Stator-Crankcase-For-HONDA-CBR954-CBR900-CBR954RR-2002-2003-/191452926934?hash=item2c937bd3d6:g:2K0AAOxy1JBSQ~eZ Credeti ca ar fi ceva probleme cu el? Am tot cautat pe la dezmembrari si astea de 954 sunt mai rare ca floarea de colt. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Vladau Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Daca ar fi adevarat cred ca cumpar vreo 3 4 capace. o sa dau comanda de unul. sa vad care-i treaba si daca e ok o sa mai cumpar vreo 2 . Ca la mine nu e mare urgenta trebuie sa il cumpar pana in primavara. pica ft putin pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.