Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

OK, multumesc pentru raspunsuri, m-am linistit cu cuzinetii. Mai citisem ca la 954 ar fi probleme cu ei la pistonul 3, dar nu am nicio manifestare din cele descrise de voi.

Ma voi uita la bujii si sa le strang la cuplu daca e cazul. Iar la Pair valve nu stiu ce ii pot face, doar eventual sa ascult daca de acolo vine sunetul, cu rezervorul ridicat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai sa imi prezint si eu blade-ul: CBR 900 RR '97, cu modificari facute de mine: roata de 17 pe fata, frane refacute noi, furtune hel, pompa de frana noua, suspensie spate nitron, cauciucuri bridgestone s21 a si jeturi mai mari cu 2 numere.

 

O am cam de un an si 9 luni, si se misca mult mai bine cu roata de 17 pe fata, e mult mai receptiva, si se comporta perfect pe curbe. E ok ca all around-er, nu e rea de touring, cam obositor in oras daca e sa pierd prin trafic mai mult de o ora, ambreajul e obositor. Cel mai mult am reusit sa stau 12 ore pe ea, parca vreau sa ii pun double bubble si poate i-as ridica clip-on-urile, in rest nu mai am ce sa ii fac.

 

 

13317020_856902311111821_342212600697010

 

13305058_859160567552662_360812138532835

 

 

11659430_686626774806043_273300374625733

 

1618300_686626764806044_4429857019345848

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina. Spune mi te rog ce s a schimbat dupa ce ai inlocuit amortizorul? De unde l ai luat si cat l ai platit? E nou,nu? Ma bate gandul sa fac si eu treaba asta. Ms

Hai sa imi prezint si eu blade-ul: CBR 900 RR '97, cu modificari facute de mine: roata de 17 pe fata, frane refacute noi, furtune hel, pompa de frana noua, suspensie spate nitron, cauciucuri bridgestone s21 a si jeturi mai mari cu 2 numere.

 

O am cam de un an si 9 luni, si se misca mult mai bine cu roata de 17 pe fata, e mult mai receptiva, si se comporta perfect pe curbe. E ok ca all around-er, nu e rea de touring, cam obositor in oras daca e sa pierd prin trafic mai mult de o ora, ambreajul e obositor. Cel mai mult am reusit sa stau 12 ore pe ea, parca vreau sa ii pun double bubble si poate i-as ridica clip-on-urile, in rest nu mai am ce sa ii fac.

 

 

13317020_856902311111821_342212600697010

 

13305058_859160567552662_360812138532835

 

 

11659430_686626774806043_273300374625733

 

1618300_686626764806044_4429857019345848

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina. Spune mi te rog ce s a schimbat dupa ce ai inlocuit amortizorul? De unde l ai luat si cat l ai platit? E nou,nu? Ma bate gandul sa fac si eu treaba asta. Ms

 

Motocicleta avea doar 24 de mii de mile cand am luat-o. dar avea probleme la suspensia spate, reboundul era nasol rau de tot, nu revenea destul de repede la denivelari mici si rapide, asa ca am fost nevoit sa o schimb.

 

E de aici:

http://www.nitron.co.uk/catalogue_main.php?catID=12502

 

Am ales varianta de baza ca o folosesc momentan doar pe strada asa ca nu merita sa investesc mai mult, e undeva pe la 400 de lire.

 

http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74085

 

Se misca extraordinar, se simte cum cauciucul spate interactineaza cu asfaltul, cauciucul spate e folosit aproape pana la capat (chicken strip undeva pe la 5 mm).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Eu am cu suspensia de fabrica sub 5mm pana la margine. Avand in vedere ca este destul de scump, anul acesta o las asa, poate o vand, poate nu. Vedem la anu. Ms!

 

Daca suspensia ta stock e buna, atunci nu merita sa iti iei varianta de baza, nu e nici o diferenta majora. Ai vazut in poza cat de nasol aratea cea originala de pe motorul meu. Mertia sa mergi cu asta:

 

http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74087

 

sau sata:

 

http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74084

 

Si daca ai vre-un mecanic seriso prin zona, poti sa o reconditionezi pe cea originala.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm,am un prieten cu un 929,si de când la luat,salivez de pe ohlins ul lui de pe motor.nu e cu motoare,i-am propus să facem schimb,dar el mai vrea 50euro, eu momentan nu dau bani,mai aștept.banuieste el ca e ceva la mijloc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un pitic pe cap... A schimbat cineva rapoartele transmisiei în așa fel incat să faca un 929/954 mai fasneata pe accelerație? Nu doresc sa am.top speed 150, ci doar să păcălesc cuplul un pic mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un pitic pe cap... A schimbat cineva rapoartele transmisiei în așa fel incat să faca un 929/954 mai fasneata pe accelerație? Nu doresc sa am.top speed 150, ci doar să păcălesc cuplul un pic mai jos.

Ideal, 954 merge cu -1 +3. Am avut. La inceput am pus -1 stoc, apoi -1 +2, si dupaia, in sfirsit -1+3. La start, bate tot, inclusiv s1000rr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu -1/+3 s-ar putea sa se trezeasca cu un high-side de minim 3 metri inaltime. Mai e si dezavantajul faptului ca va fi 15-45.

Pt mine cel mai bine a functionat 15/44.

Cind ii cresti demarajul, normal ca poti face high-side. Si frumoasa, si desteapta, si virgina. Asta ne dorim toti, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Am mai postat si la rubrica cumparari fara succes, m-am gandit ca poate aici am mai mult succes. Caut un capac stator HONDA 954, poate are cineva ratacit pe undeva. Mai am timp pana la primavara , dar daca gasesc mai repede e si mai bine, as prefera sa nu fie spart. Multumesc, aa si daca tot sunt la acest subiect , caut si un cadru de bord, la fel nesudat ca asa il pot face pe al meu il rupi si il sudezi.

 

Spor la motociclit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Am mai postat si la rubrica cumparari fara succes, m-am gandit ca poate aici am mai mult succes. Caut un capac stator HONDA 954, poate are cineva ratacit pe undeva. Mai am timp pana la primavara , dar daca gasesc mai repede e si mai bine, as prefera sa nu fie spart. Multumesc, aa si daca tot sunt la acest subiect , caut si un cadru de bord, la fel nesudat ca asa il pot face pe al meu il rupi si il sudezi.

 

Spor la motociclit.

Ia uite :)

http://www.ebay.com/itm/Upper-Front-Fairing-Stay-Bracket-For-HONDA-CBR-954-900-CBR900RR-954RR-2002-2003-/331792258548?fits=Make%3AHonda&hash=item4d405c15f4:g:uAcAAOSwG-1W0T74&vxp=mtr

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am gasit pe ebay capacul asta de alternator: http://www.ebay.co.uk/itm/New-Cover-Stator-Crankcase-For-HONDA-CBR954-CBR900-CBR954RR-2002-2003-/191452926934?hash=item2c937bd3d6:g:2K0AAOxy1JBSQ~eZ

 

Credeti ca ar fi ceva probleme cu el? Am tot cautat pe la dezmembrari si astea de 954 sunt mai rare ca floarea de colt.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...