Cesar Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Ca idee, oriunde apari faci spam Acum nu f mult timp n-aveai 1000 km. Oricum, dupa cum ai spus, pana in primavara poate faci 10000 km si aduni bani de un Desmosedici...Sa vezi atunci valva si discutii degeaba... Constat ceva ceva "suferinta" de grade... zisa si graditidita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-carene+pista+954in+stare+bunanu+rupte+sau+crapatecolorit+%2bstickere++-176361.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Am schimbat doua iar pe al treilea am incercat sa-l repar cu piese noi. N-a tinut nici ala. In 3 ani am schimbat 3 motoare. Nu ai stiut sa-l repari. Cuzinetii nu se monteaza la voia intimplarii, trebuie plastic gauge sa masori imprealabil jocul la piesele mobile, trebuie ca shuruburile care string vibrochenul sa fie si ele scoase din pungulitzele de la Honda, nu se refolosesc cele vechi. Si mai sint. Modelul tau avea, putea sa aibe, sute de mii de km, nu aveai de unde sa stii. Per total, motoarele din generatiile 90-2000 duceau lejer 100 000km, cele actuale ramin sub semnul intrebarii. E greu sa gasesti o motoreta de 15 ani cu doar "50 000km". Normal ca daca iei o motoreta cu 120 000km pe ea , dar bordul afisheaza doar 40-50 000km, crapa propulsorul, ai sa zici ca modelul e prost. Fraier este cel care ia de buna o motoreta cu doar 30-50 000km veche de peste 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 @art, ai reusit sa vinzi blade-ul? Sunt de acord cu jagi. Nu ai cum sa treci prin 3 motoare in 3 ani chiar daca Honda nu mai e Honda. Am vazut destule modele 2002-2003 trecute de 100k pe forumuri sa imi dau seama ca motoarele merg. Dar intra bani in ele. Se numeste service interval si la noi nu se respecta asta decat la schimb de ulei. Poate ca tu ca posesor esti pregatit sa o intretii corect dar daca a parcurs deja 80-90k fara sa fie tinuta calumea, nu te poti astepta la mare lucru. Mai cumperi un motor din dezmembrari la care istoricul se poate dovedi pe ultimele 3 zile si totul e parfum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Daca Honda nu mai e Honda, atunci ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Constat ceva ceva "suferinta" de grade... zisa si graditidita Cesar strikes again! N-are rost sa continui discutia, vorba aia, doar nu vrem sa ajungem la polemici interminabile si amenintari cu mafie si portbagaje, nu? Hai spor la pozat in Zana Maseluta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Bang bang, ce-ai inteles si ce noapte e la tine pe strada. Treat the man right! Are relevanta cati km a bagat si cate experienta are, moderator puppet? De grade suferim toti, pana la un punct. Need to acknowledge! You're in denial Editat Noiembrie 27, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 @art, ai reusit sa vinzi blade-ul? Sunt de acord cu jagi. Nu ai cum sa treci prin 3 motoare in 3 ani chiar daca Honda nu mai e Honda. Am vazut destule modele 2002-2003 trecute de 100k pe forumuri sa imi dau seama ca motoarele merg. Dar intra bani in ele. Se numeste service interval si la noi nu se respecta asta decat la schimb de ulei. Poate ca tu ca posesor esti pregatit sa o intretii corect dar daca a parcurs deja 80-90k fara sa fie tinuta calumea, nu te poti astepta la mare lucru. Mai cumperi un motor din dezmembrari la care istoricul se poate dovedi pe ultimele 3 zile si totul e parfum... Foarte important este sa si gasesti pe cineva care sa-ti poata efectua acest interval. La noi, jocul supapelor si alte fineturi sunt uitate (vinovat, recunosc), iar intretinerea consta in mare in schimbul de lichide, placute, etc. Acum sa privim si partea cealalta, atata timp cat nimeni nu vinde motor cu carte service, si aici ma refer inclusiv la motoarele scumpe, de unde ar trebui sa ne dam seama ce, cand si unde a fost remediat? Ca idee, in primavara am cautat sa-mi iau de aici din nou un 919. Cu greu gasesti unu` sub 60000 km. De pret nu mai spun, un model ok costa de la 2300 eu in sus. Acum sincer, la 1500 eu (poate mai putin), cu cat se da un 919 la noi, ce pretentii putem avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 @mistery......da man l-am dat..a plecat la timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 (editat) @gixu pai cum crezi tu ca vei gasi un 919 sub 60k? E motor de 14 ani. Cine l-a luat sa il tine piesa de muzeu nu il va vinde la 2500. Am vazut acu vreo 6 luni un R1 98 cu una mie si ceva mile, complet original. Gumele erau dot 2003. Stii cat cerea??? 11000. Plus gandeste-te ca furtunele erau probabil praf pe ea. Aveai de schimbat si acolo una alta ca nu e sanatos nici sa stea degeaba. LE: uite, un exemplar excelent la pret decent. Sau cat ai fi dispus sa dai pe un Blade cu km putini? http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/honda-cbr-900-rr-sc33-bremen/168525608.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=cbr&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=84&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=1992-01-01&maxFirstRegistrationDate=1999-12-31&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=20000&cubicCapacities=FROM_751_TILL_1000 @art felicitari, cred. Ce urmeaza? Sau are deja urmas? Editat Noiembrie 28, 2012 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Or merge carene si codita de 954 sau 929 pe 919 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 (editat) @mistery...schimbam macazul...supermoto;)....dar parca si tu aveai sau ai un 954????? Editat Noiembrie 28, 2012 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 @gixu pai cum crezi tu ca vei gasi un 919 sub 60k? E motor de 14 ani. Cine l-a luat sa il tine piesa de muzeu nu il va vinde la 2500. Am vazut acu vreo 6 luni un R1 98 cu una mie si ceva mile, complet original. Gumele erau dot 2003. Stii cat cerea??? 11000. Plus gandeste-te ca furtunele erau probabil praf pe ea. Aveai de schimbat si acolo una alta ca nu e sanatos nici sa stea degeaba. LE: uite, un exemplar excelent la pret decent. Sau cat ai fi dispus sa dai pe un Blade cu km putini? http://suchen.mobile...M_751_TILL_1000 @art felicitari, cred. Ce urmeaza? Sau are deja urmas? Eu iti inteleg dilema, dar aici vorbim de valoare de piata. Cu 4000 iti cumperi 954, R1 (02-03) cu putini km, reali. Anuntul in cauza are cateva hibe, cunosc asta pentru ca asta vara am cautat frenetic o mobra ok si la vizionare, toti uita sa mentioneze lucruri importante. In anunt nu spune al catalea propietar este(?) si nici nu aduce vorba de vreo carte service(?). Daca are mai multi propietari si n-are carte service, Km sunt irelevanti, chiar si in Germania. Inca ceva care mie nu-mi place, vanzatorul ofera imediat un motiv pt care vinde motocicleta, iar asta nu e ok. Am trecut anu asta prin suficiente situatii astfel incat sa nu mai cred ce scrie in fiecare anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 @Gixu: deci la toti "ni" greu . @art: aveam da. A trebuit sa ma scap de el pe considerente de... fonduri pt autovehicul prin primavara si acum nu stiu cum sa ajung inapoi pe 2 roti chiar daca suntem in prag de iarna... As mai lua un 954 fara sa stau pe ganduri dar sunt in dilema descrisa mai sus de gixu plus o boala grava, adica lipsa de bani pt un motor bun. Am ajuns sa ma uit deja la soft enduro, cafe racere, trackere, buse, gixxere si tot intre. Nu multe se pot compara cu un 954 si smoothnessul motorului si cadrului dar simt ca merita sa imi diversific portofoliul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 depinde ce vrei sa faci........daca imbatranesti ca mine.......iti iei un soft enduro......si un r1 din 2010:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Stie cineva ce distanta este intre axele de la roti la 954? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 1400 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Stie cineva ce distanta este intre axele de la roti la 954? merci 1400 mm. Depinde si de reglajul lantului. Cota reala e undeva intre un minim si un maxim. Depinde acum la ce iti trebuie si de ce precizie ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 vreau sa-mi fac niste stickere si mi-a cerut cel ce urmeaza sa le faca....dracu' stie la ce i-o folosi....merci mult ptr raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Multe motorete care arata ca scoase din cutie nu mai au distantza dintre axele rotilor, corecta. Mai nimeni nu verifica si parametrul acesta cind merge sa cumpere agregatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 fratilor, caut si nu gasesc ...de unde comand online un bidon de 4l de Motul 300v....sau castrol? voi ce-ati mai incercat prin motoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Eu intotdeauna am pus Catrol Power 1 10W50, ulei full sintetic. Se comporta foarte bine. Ti-am trimis PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 La multi ani si asfalt uscat RR-istilor !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 La multi ani si asfalt uscat RR-istilor !!! Adica, si celor cu BMW S 1000RR? Asa da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-carene+pista+954+in+stare+buna+pregatite+pt+un+nou+sezon-178840.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.