Cesar Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Confirm si eu pt 954, ajunge doar schimb de lant fara pinioane si patine daaaar trebuie si intinzatorul. La mine cel putin era nevoie... Poti sa mi-l dai mie pe ala vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Pai am facut o perversa de tg Ocna si am retensionat arcul cu o surubelnita. Am zis doar ca era nevoie de intinzator nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Pai am facut o perversa de tg Ocna si am retensionat arcul cu o surubelnita. Am zis doar ca era nevoie de intinzator nou Da, e smecheria care mai stoarce ceva viata din lantul de distibutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr900%20rr%20954-din-2003-485297.html DIN PACATE......... pretul este negociabil......sau schimb cu super moto dupa 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Colorit excelent si subtil. Parbrizul cum e prins ca nu observ suruburi? Spor la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geo23geo Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Salutare am si eu o intrebare 954 este pe injectie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 (editat) Salutare am si eu o intrebare 954 este pe injectie ? da Colorit excelent si subtil. Parbrizul cum e prins ca nu observ suruburi? Spor la vanzare! suruburi man....numa le schimabasem cu altele noi:) colorit original mai rar......mersi!!! Editat Octombrie 31, 2012 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Colorit original si sticker pe codita de model US. E adusa din state? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Nu ..e facuta de mine......nu am mai vazut asa pe la noi si de aia mi-a placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Salut. ceva retapitari de sei? si roluit + sudat janta stie cineva? o zi faina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Seile le modifica si le retapiteaza userul Darian de pe forum la preturi relativ ok dar are programul destul de incarcat. Roluitul jantelor tine mult de orasul in care te afli si banii de care esti dispus sa te desparti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 (editat) daca vrea cineva un parbriz puig ptr 954 fumuriu la un 150lei neg, dati un pm Editat Noiembrie 14, 2012 de cashu21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Salutare..care ma poate ajuta si pe mine cu urmatoarele "pese" pentru un 954. 1- far spart 2 carena laterala stanga colorit rosu cu negru sparta rupta sau buna. 3-scarita stanga pilot si pasager Din greseala am scris si pe topicul de cbr rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Farul pe care-l cauti vrei sa fie spart? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) SALUT... Am si eu un set carene pista 954..in stare buna...vospite recent.....si inaltatoare scarite Walter moto...adica sa nu dai bani grei pe scraite race....adaugi ceva la ele si gata......le dau la pachet sau separat...cine doreste poze lasa o adresa de mail......pret de iarna....700 lei pachet sau separat...carene 750lei si inaltatoare 200 lei Editat Noiembrie 19, 2012 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Va salut firebladeistilor! Cu toate ca imi doresc un srad ca viitoare achizitie, un bun prieten mi-a facut o oferta f. atractiva. Discutam despre un 919rr din 98' intretinut maniacal in care practic nu va trebui sa bag niciun ban! Ca si pret, 1500 de euro si e al meu. Suna bine, nu ? Acum eu am o mica idee despre modelul asta dar stau si ma gandesc. Dupa doar un an de experienta si ala facut pe touring ( Yamaha XJ ), ar fi o alegere gresita sa trec la 900cmc ? In conditiile in care eu am 1,71 si vreo 66 kg. Ma gandesc sa nu fie cam prea mare pentru fizicul/experienta mea. In ceea ce priveste dimensiunile, o mai cobor eu la o adica dar sa nu ajung sa ma lupt cu ea. Stiu ca trage liniar, este modelul de 120 cp si ma gandesc ca e aproximativ aceeasi treaba cu un ss de 600. Stiu ca e fiabila, ca deh, e honda, nu stiu mai nimic insa despre consum. Nu asta e important oricum. Argumentul forte este faptul ca il cunosc f bine pe proprietar si stiu in ce conditii a fost intretinuta mobra. Voi ce parere aveti, sa aleg Honda ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 (editat) La banii astia, merita, daca zici ca e cum e. Alegere gresita nu ar fi... Pana acum, ce ai facut cu touringul, ai capatat experienta si ai invatat ce poti si ce nu poti sa faci si ai prins anumite miscari, deci stii cam la ce sa te astepti de la o mobra, cum reactioneaza etc. Dar, esti cam micut, parerea mea pt asa mobra. Are peste 210 kg parca. Eu la 185 si 95kg si ma chinui cu un TDM uneori, mai ales cand il mut cu motorul oprit In mers sunt sigur ca nu o sa ai probleme, insa gandeste-te ca trebuie sa o manevrezi bine si la viteze mici, mai pui o frana mai brusca, mai opresti intr-un loc denivelat, nu vrei sa te pomenesti cu vaca peste picior. Parerea mea e ca un SS mai nou, R6, zxr, cbr sunt ceva mai mici si te-ai simti mai in siguranta pe ele. Dar nimic nu e imposibil si daca iti doresti probabil ca se poate Editat Noiembrie 20, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 in afara de roata aia nemernica de fata pe 16 e foarte buna motocicleta.eu am un sezon jumate cu ea si in afara de consumabile nu a trebuit schimbat nimic.bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eric cartman Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Salut biancocelleste,eu am un 919 din 98 si sunt foarte incantat de el.Greutatea este de 185 kg cat un 600cc.consumul in afara este de 5.3-5.5 la suta viteza 120 -130 probat.In oras depinde cum mergi 8-9.M-am urcat inapoi pe f3 si mi se parea ca e scuter.Pozitia un pic obositoare la inceput dar te obisnuiesti repede mai ales ca esti mai scund si ai loc pentu picioare care mie imi mai amortesc la drum lung.Te sperie un pic rezervorul mare da nici la srad nu poti sa zici ca e micut insa e f bine desenat,la viteza mainile iti stau perfect pe el..Daca tie bun prieten sa iti dea voie sa mergi o zi doua.Succes in alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Va salut firebladeistilor! Cu toate ca imi doresc un srad ca viitoare achizitie, un bun prieten mi-a facut o oferta f. atractiva. Discutam despre un 919rr din 98' intretinut maniacal in care practic nu va trebui sa bag niciun ban! Ca si pret, 1500 de euro si e al meu. Suna bine, nu ? Acum eu am o mica idee despre modelul asta dar stau si ma gandesc. Dupa doar un an de experienta si ala facut pe touring ( Yamaha XJ ), ar fi o alegere gresita sa trec la 900cmc ? In conditiile in care eu am 1,71 si vreo 66 kg. Ma gandesc sa nu fie cam prea mare pentru fizicul/experienta mea. In ceea ce priveste dimensiunile, o mai cobor eu la o adica dar sa nu ajung sa ma lupt cu ea. Stiu ca trage liniar, este modelul de 120 cp si ma gandesc ca e aproximativ aceeasi treaba cu un ss de 600. Stiu ca e fiabila, ca deh, e honda, nu stiu mai nimic insa despre consum. Nu asta e important oricum. Argumentul forte este faptul ca il cunosc f bine pe proprietar si stiu in ce conditii a fost intretinuta mobra. Voi ce parere aveti, sa aleg Honda ? 919 este una dintre cele mai reusite motociclete sport construite vreodata. Desigur, dupa standardele actuale, performatele sale sunt depasite. Cu toate astea, e singura motocicleta sport cu care am bagat 900 de km intr-o zi. Am avut fundul amortit la sfarsitul zile dar atat. Consumul e maxi 6 in regim croaziera 120-150km/h. Un pasager, chiar si cu gabarit mai mare, sta foarte bine pe locul din spate (nu uita ca e o motocicleta sport) Una dintre cele mai prietenoase motociclete la servisat - foarte ergonomica din punct de vedere mecanic. Probleme poate avea la releu de incarcare-alternator (tipic Honda) Guma de 130 pe 16 o sa gasesti mai greu dar nu imposibil. 1500 de euro este pomana pentru modelul asta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 (editat) La banii astia, merita, daca zici ca e cum e. Alegere gresita nu ar fi... Pana acum, ce ai facut cu touringul, ai capatat experienta si ai invatat ce poti si ce nu poti sa faci si ai prins anumite miscari, deci stii cam la ce sa te astepti de la o mobra, cum reactioneaza etc. Dar, esti cam micut, parerea mea pt asa mobra. Are peste 210 kg parca. Eu la 185 si 95kg si ma chinui cu un TDM uneori, mai ales cand il mut cu motorul oprit In mers sunt sigur ca nu o sa ai probleme, insa gandeste-te ca trebuie sa o manevrezi bine si la viteze mici, mai pui o frana mai brusca, mai opresti intr-un loc denivelat, nu vrei sa te pomenesti cu vaca peste picior. Parerea mea e ca un SS mai nou, R6, zxr, cbr sunt ceva mai mici si te-ai simti mai in siguranta pe ele. Dar nimic nu e imposibil si daca iti doresti probabil ca se poate Eu imi doresc cel mai mult un SRAD. Cred ca in o luna-doua de mers zilnic pe ea ma invat eu pana la urma. Vorba aia, sunt mic dar al dracului ) Salut biancocelleste,eu am un 919 din 98 si sunt foarte incantat de el.Greutatea este de 185 kg cat un 600cc.consumul in afara este de 5.3-5.5 la suta viteza 120 -130 probat.In oras depinde cum mergi 8-9.M-am urcat inapoi pe f3 si mi se parea ca e scuter.Pozitia un pic obositoare la inceput dar te obisnuiesti repede mai ales ca esti mai scund si ai loc pentu picioare care mie imi mai amortesc la drum lung.Te sperie un pic rezervorul mare da nici la srad nu poti sa zici ca e micut insa e f bine desenat,la viteza mainile iti stau perfect pe el..Daca tie bun prieten sa iti dea voie sa mergi o zi doua.Succes in alegere. Asta e consum de ss 600. O sa mi-o dea la o proba cand o sa am cashonu', adica la primavara ( feb sau martie ). Oricum o voi folosi si pt drumuri lungi, vreau sa fac multi km la anul si de abia astept sa vad cat de bine se comporta la viteza 919 este una dintre cele mai reusite motociclete sport construite vreodata. Desigur, dupa standardele actuale, performatele sale sunt depasite. Cu toate astea, e singura motocicleta sport cu care am bagat 900 de km intr-o zi. Am avut fundul amortit la sfarsitul zile dar atat. Consumul e maxi 6 in regim croaziera 120-150km/h. Un pasager, chiar si cu gabarit mai mare, sta foarte bine pe locul din spate (nu uita ca e o motocicleta sport) Una dintre cele mai prietenoase motociclete la servisat - foarte ergonomica din punct de vedere mecanic. Probleme poate avea la releu de incarcare-alternator (tipic Honda) Guma de 130 pe 16 o sa gasesti mai greu dar nu imposibil. 1500 de euro este pomana pentru modelul asta. Bafta! Da, problema cu releul se poate sa apara, il schimb da-l naibii. Si da, subliniez ce pui tu: fiabilitate si pomana la banii astia. Anveloepele sunt luate de noi in vara deci pana va veni momentul sa le schimb, sa fiu eu sanatos!! El se plimba cu ea doar in weekenduri si atunci pe autostrada doar. De vreo 2-3 luni n a mai iesit cu ea deloc. Ii face un plin si se da cu ea toata ziua. Motocicleta rulata foarte rar, nu stiu cati km are dar a fst un moft pt el. Omu' si o tine la serviciu ca sa va faceti o idee si mai nou si a luat un scuter de 250. Chiar e un deal bun si oricat de indragostit as fi de srad, nu ma lasa sufletul sa ratez o asa "afacere". Later edit: inca un argument pro: daca nu pot sa inghit CBR-urile de 600, mereu am zis ca daca imi iau miar, va fi fireblade! De preferat 954 dar e misto si asta Editat Noiembrie 20, 2012 de biancocelleste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 SRAD sunt unele dintre cele mai urate motorete sport produse vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 SRAD sunt unele dintre cele mai urate motorete sport produse vreodata Hai ma, nu te caca si tu in gusturile omului Poate ca nu sunt cele mai aerodinamice sau aspectuoase, dar combinatia aia de culori ( stock only ), capacul ala monopost si aspectul ala mai inghesuit mie imi plac la nebunie. DA! un minus pentru carena fata dar pur si simplu e o atractie Daca stau sa ma uit la suratele ei din 98 hai sa zicem 99 ca sa includem si R6 ( e parerea mea app ) CBR F4 mi se pare varianta de compromis intre f3 si f4i dar efectiv nu imi place, ma enerveaza tare seaua aia dintr'o bucata, la prima generatie de R6 se vede clar ca erau la inceput oamenii si nu mi se par extraordinare ca aspect iar ninja 99, pur si simplu nu! Asta e, gixerul mi-a placut, n-am ce sa fac Ce nu imi place la srad e ca din cauza botului aluia prea lat nu merge de nicio culoare sa ii pui un parbriz double-bubble. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Ne cacam pe noi la o iesire de Transfagarasan cu 4 motoare. Aveam in grup un 919 cu pasagera, un RF600, gsxf600 si GPZ-ul meu in 2 cilindri care consuma cat un scuter cu pasagera cu tot. 919le zici ca decola fata de celelalte motoare la fiecare accelerare si a scos acelasi consum ca si GPZ-ul, 5l/100km la viteze de 130-140 si ceva sprinturi la 160 max (pasagera). Am avut norocul de a incerca acel 919 pe curbe spre sfarsitul sezonului si am comparat cu 954-le detinut. Pot sa iti spun ca se simte doar putin mai lat 919-le. Suspensia eera ceva mai moale dar asta se poate rezolva. Franele nu se compara intre ele. 954 are frane bestiale. La putere pe strada nu e mare diferenta. Ai cuplu destul pe 919 sa poti baga mana in gaz la peste 3500rpm si sa vezi acceleratie buna. Pozitia este ceva mai nasoala pe 919. Te tine mai mult in incheieturi. De asta se plangea si proprietarul. Eu m-am invatat pe 954 sa ma tin din picioare si spate, sa nu pun greutate pe brate deloc. Daca tii minte sa faci asa tot timpul te poti acomoda usor la facut km multi pe zi. Per total 919-le este un motor fenomenal. Comportamentul pe curbe este impecabil chiar daca nu are agilitatea unui superbike de azi. Consumul este exceptional si este un motor in care poti avea incredere. Eu am trecut dupa 2 sezoane pe 500cmc,2 cilindri si 60cp la 954 si acomodarea a fost foarte usoara. O iei usurel pana te inveti si nu te crezi zmeu pe pamant. SRADurile is cele mai urate carute care inca au cautare in tara asta. Daca ai ocazia sa iei un 919 intretinut, nu merita nici macar sa iti bagi pwla in orice SRAD. @cesar: 954 1200 km/zi cu 2 ore de somn=lux Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.