LKss Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Cauciucul e nou fratilor, ce-aveti? n-are nici 700 km pe el. Daca schimb cauciucul la fiecare cui... Editat Aprilie 12, 2013 de LKss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Sunt petice dedicate cu ciupearca pe interor si tepusa prin gaura. Dezavantajul este ca trebuie demontata anvelopa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Sunt petice dedicate cu ciupearca pe interor si tepusa prin gaura. Dezavantajul este ca trebuie demontata anvelopa. Eu la ultimele motorete am avut snururi puse(in cauciuc gp racer doua si 2ct unul) si am facut lucruri foarte iresponsabile cu acele cauciucuri... dar nu am avut probleme, deci pentru un quick-fix recomand si snurul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Am facut si eu cateva sute de km cu snur de vulcanizare auto in guma spate. Dupa ce se "mananca" partea exterioara a snurului si se netezeste suprafata nici nu mai stii ca ai anvelopa servisata. La 2.2-2.3 bari nu trebuie sa iti faci probleme prea mari la mers normal, guma rezista la presiune mult mai mare. Nu recomand pentru mers sportiv, pana la urma, un risc exista cand ai manarit ceva. Grija mare pana se "rodeaza" reparatia in cativa km caci se simte acea codita. Editat Aprilie 12, 2013 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Am dat roata jos si i-am pus petic. Tinand cont ca e aproape nou, cu dot 12, am preferat varianta mai scumpa dar mai sigura. Va multumesc frumos pt pareri baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 salutari! am o problema-nelamurire. am observat o mica crapatura pe discul de frana.crapatura se vede doar pe o parte,pe cealalta parte nu are nimica,nici discut celalalt nu are nimica,nu-s ovalizate nu-s uzate.doar crapatura.ce sa fac?sa le scimb pe amundoua sau sa las asa?mie cam frica sa folosesc asa.am si cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Sigur e crapatura si nu zgarietura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 sigur.se vede suta la suta.doar ca in poze se vede asa,nu am poze mai bune.cand il misc discul cu mana se cam vede mai bine crapatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Buna ziua,revin cu niste mici probleme la 919-le meu...momentan il tin la sat,in garaj,am fost la sat,a pornit la a doua cheie,pornit,lasat sa se incalzeasca,l-am scos la o tura pe acolo,benzina curata tot timpul bagata inainte de plimbari-ma refer ca si in rezervor mai am,am mers cu el,parca nu vroia sa traga,il acceleram,dadea sa moara,apoi isi revenea,apoi a murit in mers si s-a aprins becul de ulei-uleiul e in parametrii normali,schimbat in feb-am dat sa il pornesc,aceleasi mofturi,dau sa accelerez da sa moara,merge numai cu socul tras sa il stabilizez,apoi soc oprit,am reusit cu greu sa il duc pana acasa,a mai murit o data tot asa+martor ulei din nou aprins...ajung acasa,dau sa vad care e problema,sa il pornesc,nu mai vrea deloc,sta pornit 1-2 sec apoi moare,iar acum deloc deloc...sa aibe mizerie pe carb????sa fie de la filtrul de aer-dar acela l-am scos si l-am curatat,ah si inca ceva,socul imi ramane tot timpul cam 2 mm in sus,degeaba il imping ca revine in sus,ciudat...de bagat la carb-curatat sau sincronizat nu ma bag,dar macar sa ii dau un pointer mecanicului...cam ce ar putea avea,multumesc si sper sa il repar odata,ca deja am atatea batai de cap cu el si e cald si vreau sa il scot in plimbari...pt asta l-am achizitionat...va multumesc iar daca nu am scris cu ...,,, destule imi pare rau O zi buna tuturor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Daca discul de oţel e fisurat, părerea mea ca singură soluţie este sa-l schimbi. Nu am mai întâlnit până acum si mi se pare foarte ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Schimba-l!!! Este viata ta in joc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 cata, vezi daca nu cumva ai uitat benzina oprita, mi sa intamplat mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 multumesc pentru raspunsuri. da,o sa le scimb cat mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Am avut si eu probleme cu discurile de frana si am montat ceva discuri chinezesti, pana acum se prezinta bine. Daca vrei mai multe detalii si poze, doar zii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 discuri chinezesti ?cam la ce pret le pot gasi? cum arata ?unde le pot gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 discuri chinezesti ?cam la ce pret le pot gasi? cum arata ?unde le pot gasi? Mai jos ai cateva site'uri in care poti gasii informatii despre Arashi. Raspunsul lor in legatura cu pretul de achizitie : " Hello Mihai, Thanks for your emailing us. Here attachment the brake disc Honda 954rr front set+rear. the rear have two style for your choose. our website is not complete for the brake disc. so sorry, but we have this model. and the price is $245(front sets+one rear). we have golden color, but now i have not the picture. Freight is free. DREAM BIKE SHOP MOTORCYCLE ACCESSORIES CO.,LTD. Tel: +86 189 2500 2229 Fax:86-020-81994868 http://www.arashimoto.com/ " http://www.arashimoto.com/product/583.html http://www.400greybike.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=23117 http://www.400greybike.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=30827 http://www.hayabusa.org/forum/general-bike-related-topics/129269-e-bay-china-180-front-rotors-5.html http://forums.cycleworld.com/showthread.php?t=252760 http://www.madhornets.com/front-brake-disc-rotors-honda-cbr-929-00-01-cbr-954-02-03/ http://www.ebay.com/itm/Floating-Front-Brake-Disc-Rotor-For-Honda-CBR-929-RR-00-01-CBR-954-RR-02-03-/251208037622?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a7d2a74f6&vxp=mtr Mai stiam un link ceva legat de kawa, insa nu-l mai gasesc acum. Daca mai ai intrebari, nu ezita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 cata, vezi daca nu cumva ai uitat benzina oprita, mi sa intamplat mie nu e oprita,e pe normal,dar am mers cu ea,s-a oprit in mers,apoi led ulei aprins,dau sa o pornesc,nimic,pornit intr-un final cu soc,apoi murit din nou,si nu a mai vrut nici macar cu soc,iar inainte sa moara prima data,cand acceleram dupa o secunda-doua vroia sa traga...cu decalare ma refer.mama ei de mobra,atat de mult mi-as dori sa mearga cum trebuie,sa ma bucur de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xlord Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salut. Aveți idee dacă se potrivește chiuloasa de pe 929 la un motor de 954? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salut. Aveți idee dacă se potrivește chiuloasa de pe 929 la un motor de 954? Compara-le vizual macar...masuratori. Dar nu cred sa se potriveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xlord Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Nu prea am cum. As vrea sa știu sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Se pare ca se potrivesc: 929: http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/1/Make/Honda/YearID/41/Year/2000/ModelID/6907/Model/CBR900RR/GroupID/296048/Group/CYLINDER_HEAD 954:http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/1/Make/Honda/YearID/43/Year/2002/ModelID/7502/Model/CBR900RR/GroupID/329837/Group/CYLINDER_HEAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Nu se potrivesc. Sint parts-uri diferite. Admisia difera total la 954, e mai larga. Daca vrfei sa fii edificat 100% da un email, preferabil pe www.bikebandit.com., Sau direct la Honda USA, sau Jp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) Salut, nu stiti cumva unde as putea gasi setarile OEM ale suspensiilor? Sau ceva alt model de setari sau ce stiu eu ceva de genul? Va multumesc Apropo e vb de modelul din '95. Editat Aprilie 27, 2013 de Balicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 (editat) scrie in manualul de utilizare al motocicletei. Editat Aprilie 29, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.