JAGI Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 ai nr meu de tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaila Alin Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 arrow-power-commander plus evacuarea arrow filtru sport un mic setaj si surpriza deci se poate total toată nebunia asta 545 euro,după aceia lau pus la bancu de proba si eu îți spun ce am văzut, in talonu meu la honda cbr 929 2001 îmi scrie 110 kw-150cp ca sar putea ca câțiva dintre iei sa fie obositi ii trezim cu energizante :::): va salut pe toți cu respect,scuze de greșeli gramaticale:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Lessy mâine mi se întorc injectoarele de la curatat si dimineața le pun sus așa ca pe dupamasa îți dau de știre daca e problema care miai zis tu sau erau injectoarele,între timp am luat si filtru de benzina si am curatat si rezervoru Te salut eu pun pariu cu o bere pe regulatorul de presiune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 arrow-power-commander plus evacuarea arrow filtru sport un mic setaj si surpriza deci se poate total toată nebunia asta 545 euro,după aceia lau pus la bancu de proba si eu îți spun ce am văzut, in talonu meu la honda cbr 929 2001 îmi scrie 110 kw-150cp ca sar putea ca câțiva dintre iei sa fie obositi ii trezim cu energizante : : : va salut pe toți cu respect,scuze de greșeli gramaticale:( Ai dato-n basme ieftine. Auzi, cica scrie in talon!!! Dupa ce l-au pus pe bancul de proba, ce a aratat dynamometrul? 160cai la roata? Citeste si tu forumurile specializate, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki. Acolo sint zeci, sute de rezultate cu masuratori de putere, cuplu la mai toate modele uzuale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaila Alin Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Sunt de acord cu tine ca nu aleargă toți cv am si glumit pe chestia asta daca ai citit mai sus,dar făcând schimburile de care tiam zis prima proba cu motoru original a ieșit 143,6 la roata după ce au instalat tot ce cumpărarea de la ei proba la la banc iesise 155,9cp acceptand plus -minus eroarea de 5-7 la suta eroarea bancului de proba , acuma eu nu pot spune ca cumparand piesele de la iei plus setajul mai inselat întrunit fel in schimb ce pot sati spun este un alt motor alta explozie se vede diferența. Închid capitolul asta aicia ca daca nu vb la nesfarsit ,te salut JAGI si când voi avea vreo nelamurie am sati cer un sfat numai bine drumuri uscate va salut:::): Lessy ai putea avea dreptate cu regulatoru de presiune,leam montat injectoarele si tot așa merge motoru frate e disperat baiatu mâine dimineața ma duc sa mai fac un control si controlez si regulatoru daca nici ăla nu merge atunci ce sa mai fie frate.Mai datimi un ajutor voi care aveți Honde,JAGI tu ce părere ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 REGULATORUL SUTA LA SUTA !!! eu am patit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaila Alin Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ai avut dreptate frate era nenorocitu ăla...........:::): te aștept la o bereeeeeee!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 salut, doua chestii va intreb: 1. servisarea etrierilor presupune desfacut conducte, scos pistoane, inlocuit garnituri? sau pot face si o simpla operatie de spalare cu periuta si spray ptr frane......cum imi dau seama daca functioneaza ok sau nu etrierele? 2. de ceva vreme a inceput sa bata oala de ambreiaj cand pornesc motorul si e rece (daca trag maneta de amb. nu se mai aude nimic) si tine bataia pana cand se incalzeste motorul....o fi rulmentul? vrea schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 salut, doua chestii va intreb: 1. servisarea etrierilor presupune desfacut conducte, scos pistoane, inlocuit garnituri? sau pot face si o simpla operatie de spalare cu periuta si spray ptr frane......cum imi dau seama daca functioneaza ok sau nu etrierele? nu presupune neaparat desfacut conducte (aerisirea poti sa o faci separat) sau inlocuirea garniturilor (doar daca e necesar). operatia simpla presupune curatat cu periuta si apa cu sapun (nu spray de frane) - se curata mai bine. (incercat/vazut) plus ca la panonia am stat langa niste nemti care o ardeau foarte profi (campion in germania etc) si au confirmat acelasi lucru. functioneaza ok daca poti impinge pistoanele cu mana, fara sa fortezi cu altceva. - e f important sa faci aceasta servisare! 2. de ceva vreme a inceput sa bata oala de ambreiaj cand pornesc motorul si e rece (daca trag maneta de amb. nu se mai aude nimic) si tine bataia pana cand se incalzeste motorul....o fi rulmentul? vrea schimbat? am avut aceeasi problema la 929. am ignorat-o! daca schimbi rulmentul, o sa dispara pentru un timp dupa care vei avea acelasi sunet. - nu afecteaza mersul, dar e stresant, stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 te rezolva tng cu o egalizare a injectoarelor (mai atenueaza bataia )! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaila Alin Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Lessy cat ai dat pe regulatoru de presiune si de unde lai comandat? In Italia costa undeva 140 euro fără TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Lessy cat ai dat pe regulatoru de presiune si de unde lai comandat? In Italia costa undeva 140 euro fără TVA fostu proprietar la cumparat-adus din ungaria.de unde nu stiu. e pretu pe eticheta in forinti.in lei ere atuncia cam 700 ron.in octombrie 2012 era luat am avut aceeasi problema la 929. am ignorat-o! daca schimbi rulmentul, o sa dispara pentru un timp dupa care vei avea acelasi sunet. - nu afecteaza mersul, dar e stresant, stiu la turatia de 4500-5500 aud un pic zornait de pe la distributie .ce sa fac cu el?se va agrava? las asa? strang intinzatorul 2-3ture? cum se strange mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 la mine se auzea la turatii mai mici.. acum la tine poate e distributia, nu pot sa imi dau seama asa pe moment. cati km are motoru, sau de cat timp stii motoru? i s-a schimbat vreodata ceva la distributie (lant, intinzator etc)? auzi zgomotul constant? se aude si cu ambreiaj si fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 deci...la ambreaj cand nu trag de ea se aude rulmentu,de vro 500 km .partea asta nu ma deranjeaza.motorul in 2007 a fost adusa in tara.a stat intun loc pana in 2012 octombrie (garantat).km can lam luat avea 13100 afisat pe bord. real? sa nu? habar nam! amu are 14600.pe la 13800 de km a aparut zgomotul.eu doar lichidele le-am schimbat la cumparare si filtru.in rest nimic. intre 4500 si 5500 aud ca zornoie,si cand acelerez si cand incetinesc si cand ma duc constant la turatia aia aud scuze dar am mai uitat cateva litere pe postul cel din sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Schimba intinzatorul de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Schimba intinzatorul de distributie. am inteles. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 2. de ceva vreme a inceput sa bata oala de ambreiaj cand pornesc motorul si e rece (daca trag maneta de amb. nu se mai aude nimic) si tine bataia pana cand se incalzeste motorul....o fi rulmentul? vrea schimbat? Poate fi si de la vibrochen. Pinionul ce invarte oala poate fi ovalizat. Am patit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare Sunt posesor de honda 954 de vreo 4 saptamani si as avea o problema si nu stiu ce poate sa fie sper sa gasesc raspunsul aici. Se aude un zorzonit(mai mult un zgomot de lant) la motor doar cand accelerez si e in viteza , il aud in orice treapta si cam la orice viteza(dupa 100km/h nu-mi mai dau seama ca se aude vantul), pe liber nu se aude in mers daca trag ambreajul nu se mai aude cand merg constantant parca se aude putin,cand incetinesc nu se aude, daca poate sa ma ajute cineva as fii recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salutare Sunt posesor de honda 954 de vreo 4 saptamani si as avea o problema si nu stiu ce poate sa fie sper sa gasesc raspunsul aici. Se aude un zorzonit(mai mult un zgomot de lant) la motor doar cand accelerez si e in viteza , il aud in orice treapta si cam la orice viteza(dupa 100km/h nu-mi mai dau seama ca se aude vantul), pe liber nu se aude in mers daca trag ambreajul nu se mai aude cand merg constantant parca se aude putin,cand incetinesc nu se aude, daca poate sa ma ajute cineva as fii recunoscator. Din ce spui pare zgomot de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salutare Sunt posesor de honda 954 de vreo 4 saptamani si as avea o problema si nu stiu ce poate sa fie sper sa gasesc raspunsul aici. Se aude un zorzonit(mai mult un zgomot de lant) la motor doar cand accelerez si e in viteza , il aud in orice treapta si cam la orice viteza(dupa 100km/h nu-mi mai dau seama ca se aude vantul), pe liber nu se aude in mers daca trag ambreajul nu se mai aude cand merg constantant parca se aude putin,cand incetinesc nu se aude, daca poate sa ma ajute cineva as fii recunoscator. Si eu am desfacut un 954 cu aceeasi problema.....am intrebat si de la TNG...care mi-a dat 2 3 sfaturi(mersi si pe aceasta cale).....zgomotul poate fi de la rulmentul de la vibrochen....nu ai de sa iti faci griji.....adica mai pe romaneste am desfacut un 954 degeaba:)) dar poate fi si de la distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 multumesc pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Am si eu o intrebare legata de 954. Am condus foarte putin 2 modele, una fara capete de ghidon si cu mansoane de cauciuc si una cu mansoane din alea metalice gen Rizoma. Prima nu mi s-a parut ca m-ar deranja ceva la ea, a doua vibra cam tare la nivelul mansoanelor si al scaritzelor. Ma bate gandul la tipul asta de motoreta dar eu fac si plimbari cu ea asa ca vreau sa fie confortabila din punct de vedere al vibratiilor. A experimentat careva treaba asta, cu sau fara capete de ghidon, cu capete de ghidon stock sau mai grele? Am inteles ca cu cat sunt capetele de ghidon mai mari si mai grele cu atat mai mult atenueaza din vibratii. Oricum am de gand sa probez motocicleta inainte sa o cumpar, dar daca ar fi buna din alte puncte de vedere (km mai putini, estetic) si ar avea vibratiile astea in mansoane as vrea sa stiu daca se poate face ceva pentru a le reduce la un nivel confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Capetele de ghidon stoc (grele) reduc vibratiile ghidoanelor. Foarte folositoare pe strada. Nico, ai imbatranit prea mult pt tipul asta de motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 da, capetele stock reduc la 0 vibratiile. Eu am obs ca si ghidoanele race Vortex, care au capete doar de plastic, nu vibreaza deloc. e vorba si de design. cele stock vibreaza toate fara capetele de ghidon stock, care-s foarte grele. "tuningul "cu rizome e cea mai timpita solutie, vibreaza, tubul de acceleratie se invirte greu. doar look pt cei ce-o freaca de plictiseala, cu ouale proptite in rezervor non stop(cei ce merg numai drept). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.