adidas Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Uite cum a iesit codita mea, fara stratul ala de baza. Nici o diferenta de culoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) s-a dat doar cu R-258? oare ajung 100 gr pt codita, ca atat am luat!? PS: vopseaua ce am cumparat are o nuanta/tenta usor portocalie in comparatie cu ce este acum pe codita care e un rosu intens si aprins. E drept ca se vede daca te uiti atent, dar nah, fiecare cu piticii lui Editat Aprilie 15, 2014 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Da, ar trebui sa-ti ajunga. Mai dai vreo 2,3 straturi de lac si e boboc Dar conteaza vopsitorul Prima oara am vopsit-o cu, culoarea "originala" cel putin asa mi-au facut-o cei din targul Vitan si nu a iesit cum trebuie, erau diferente notabile intre codita si restul carenelor. Apoi am revopsit-o folosind cartonase din alea colorate cand am ales culoarea, si a iesit 1:1 PS: vopseaua ce am cumparat are o nuanta/tenta usor portocalie in comparatie cu ce este acum pe codita care e un rosu intens si aprins. Exact! Prima oara portocalie mi-a iesit codita Editat Aprilie 15, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Aveti vreo idee de unde pot cumpara cele 2 stickere albastre din poza? Caut in culoarea originala... Editat Aprilie 30, 2014 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Ar trebui sa gasesti la Autonet. Aduc, in principiu, orice piesa originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Poate ma ajuta careva cu vreo doua informtii! daca se potriveste bordul cu ceasurile de la modelul an 99 la cel de 97 Si iarasi radiatorul de la 95 la 97 Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Cumpar motor de 929 sau 954, de preferat cu posibilitatea de a fi ascultat sau vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 S-a dus si al tau? Scuze, parca schimbasesi cuzinetii la al tau?sorry daca vorbesc aiurea. Imi amintesc ce spunea TNG, ca la modelul asta , daca umbli in motor la segmentii pistoanelor, trebuie sa dai vibrochenu jos, si asta, tot schimbare de cuzineti se cheama. Iti spun sincer, e greu de gasit un propulsor , toate au multe jdemii de km si crapa in draci. Modelele astea nu sint din categoria "Fiabilitatea Honda". Si nici urmatoarele , CBR1000RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 (editat) Poate ma ajuta careva cu vreo doua informtii! daca se potriveste bordul cu ceasurile de la modelul an 99 la cel de 97 Si iarasi radiatorul de la 95 la 97 Stima Salut, nu stiu radiatorul daca se potriveste dar bordul iti zic sigur ca nu merge 99 pe 97. Am avut 97 si vroiam sa-i pun un bord 99 si nu a mers. Bafta Editat Mai 11, 2014 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 S-a dus si al tau? Scuze, parca schimbasesi cuzinetii la al tau?sorry daca vorbesc aiurea. Imi amintesc ce spunea TNG, ca la modelul asta , daca umbli in motor la segmentii pistoanelor, trebuie sa dai vibrochenu jos, si asta, tot schimbare de cuzineti se cheama. Asa imi amintesc si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Asa imi amintesc si eu.... Cuzinetii nu i-am schimbat. A crapat.. am gasit un motor de 929 in strainatate, cam scump, dar n-am ce face altceva. 1100 dolari. S-a dus si al tau? Scuze, parca schimbasesi cuzinetii la al tau?sorry daca vorbesc aiurea. Imi amintesc ce spunea TNG, ca la modelul asta , daca umbli in motor la segmentii pistoanelor, trebuie sa dai vibrochenu jos, si asta, tot schimbare de cuzineti se cheama. Iti spun sincer, e greu de gasit un propulsor , toate au multe jdemii de km si crapa in draci. Modelele astea nu sint din categoria "Fiabilitatea Honda". Si nici urmatoarele , CBR1000RR. Referitor la fiabilitate.. ce parere aveti de F4i ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Nu ai ce face cu F4i, diferenta intre ce ai tu si 4I, e mare, si nu aisa poti sa te obisnuiesti. Legat de faptul ca nu ai schimbat cuzinetii, ziceam ca a fost desfacut vibrochenul, si la reimpachetare, s-a gresit la montaj,e suficient 2-4grade de stringere a suruburilor, in minus sau in plus, si kilometrii ii sint numarati.Nu oricine stie sa monteze vibrochenele la loc.Iti trebuie si calculator de 929, daca-l folosesti tot pe cel e 954, bulesti motorul, are alti timpi de aprindere. Cauta unul de 954, daca tot cauti. 1100$ e cu transport inclus din USA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Nu ai ce face cu F4i, diferenta intre ce ai tu si 4I, e mare, si nu aisa poti sa te obisnuiesti. Legat de faptul ca nu ai schimbat cuzinetii, ziceam ca a fost desfacut vibrochenul, si la reimpachetare, s-a gresit la montaj,e suficient 2-4grade de stringere a suruburilor, in minus sau in plus, si kilometrii ii sint numarati.Nu oricine stie sa monteze vibrochenele la loc.Iti trebuie si calculator de 929, daca-l folosesti tot pe cel e 954, bulesti motorul, are alti timpi de aprindere. Cauta unul de 954, daca tot cauti. 1100$ e cu transport inclus din USA? 1100 din europa, da, cu transport inclus. Si zici ca bulesc motorul cu calculator de 954? dar daca pastrez si rampa de injectie de 954 ? Adica ce se strica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Cred ca este vorba de avans,nu de alimentare cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Si mai stiu ca admisia de la 954 e mai larga decit cea de 929. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Baieti, nu stiti daca se potrivesc discurile de la RR-ul din 95 pe janta de la F3? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Salut, Scuze ca intru aici sa vand niste cauciucuri. Dar poate ma ajutati poate vrea cineva doua cauciucuri f putin folosite in regim normal, ele sunt cam sport pentru ce vreau eu acum. Treaba este ca vreau sa schimb cu Dunlop Sportsmart II si sa le dau jos pe cele "vechi". Am mers cu ele 3000 km. in regim normal, DOT 2009. Continental ContiRaceAttack Comp. Soft 120/70 ZR17 TL 58W M/C Continental ContiRaceAttack Comp. Medium 180/55 ZR17 TL 73W M/C Pret set 200 lei. Multumesc ! Attached Thumbnails Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 S-a dus si al tau? Scuze, parca schimbasesi cuzinetii la al tau?sorry daca vorbesc aiurea. Imi amintesc ce spunea TNG, ca la modelul asta , daca umbli in motor la segmentii pistoanelor, trebuie sa dai vibrochenu jos, si asta, tot schimbare de cuzineti se cheama. Iti spun sincer, e greu de gasit un propulsor , toate au multe jdemii de km si crapa in draci. Modelele astea nu sint din categoria "Fiabilitatea Honda". Si nici urmatoarele , CBR1000RR. Salut! Mi-am schimbat motorul. Mi-am pus motor de 50 mii de mile adica 80 de mii de kilometri.. ruleaza ceas!!! fara zgomote ciudate, fara probleme... accelereaza atat de repede incat credeam ca am probleme cu decelerarea.. adica aveam impresia ca nu mai am frana de motor! So se poate gasi si un motor cu multi kilometri care sa ruleze ceas daca e intretinut bine.. Ce-i drept l-am luat din Anglia.. Sunt foarte multumit! A meritat banii. O alta problema.. am nevoie de un sudor pentru cadrul de bord. Stie cineva un sudor care sa-mi sudeze pe loc ? Adica maxim o ora de cand ii aduc fierul.. sau macar in cursul aceleiasi zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 cit a costat cu totul? Cine ti-a schimbat segmentii si a recapsulat atunci motorul? Oamenii erau amatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Salut pe toti cei care citesc acest topic. Ma numar si eu printre posesorii de CBR 919 Fireblade /1999 , SC 33 . Dar fiind izolat aici ( Darabani, jud. Botosani ) , nu prea m-am bagat in discutii. Tocmai izolarea asta ma face sa apelez la voi acuma . Sunt nelamurit privitor la calitatea spray-urilor de lant. Am citit peste tot metodele de curatare si de ungere, inclusiv cu ulei de cutie, etc. , inclusiv (search) despre aceasta problema , dar nu am gasit prea multe lamuriri.Voiam sa aud parerea celor care au folosit spray de ungere a lantului din gama : Motorex Racing, Valvoline, Liqui Moly Racing ( sau variantele Strong ale acestora ). Intreb de aceste denumiri comerciale, deoarece cam astea le pot lua pe comanda de la magazinul de piese auto(de piese moto la BT sau SV). Altfel, daca dau comanda pe net ma costa 20-25 lei transportul. Pe scurt : exclus spray uscat , de dorit cel lipicios, care nu sare usor de pe lant , care (eventual) se curata usor. Multumesc anticipat pentru raspuns si astept raspunsuri simple si la obiect( scuze, dar am vazut pe topic polemici fara rost ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Am avut si eu un incident care m-a lasat fara scarita dreapta pilot. Aveti idee de pe la ce modele se mai potrivesc scaritele la 954 ? Imi trebuie doar scarita, suportul de scarita e intact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romica Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Buna,caut releu incarcare pt 954,are 8 fire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) Am avut si eu un incident care m-a lasat fara scarita dreapta pilot. Aveti idee de pe la ce modele se mai potrivesc scaritele la 954 ? Imi trebuie doar scarita, suportul de scarita e intact. Nu-ti face probleme, merge orice scarita de CBR 600 1000, modele mai noi de 2000. Au aderenta mai buna decit cele ale tale, stoc. Eu am folosit pe 954 scarite de 600RR. Editat Mai 30, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Multumesc frumos Jagi pentru raspuns. Voi cauta doua scarite de 1000 sau 600rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Buna,caut releu incarcare pt 954,are 8 fire Are 8 fire, dar de fapt are doar 6. Firele de + si - sint duble. Releul de 954 mai are un fir in plus fatza de alte modele, dar nu e absolut nici o pb sa adaptezi un releu cu 5 fire, cel clasic(3 faze de la alternator, firul + si firul -). Recomand cu caldura regulatoarele de pe Yamaha R1 2007+ care se incalzesc muuuult mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.