TNG Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Unele ECU-uri au eeprom-ul reprogramabil, nu stiu daca e si la 929 Nu este programabil la 929 Singura solutie este un alt dispozitiv, gen power comander,bazzas,rapidbike,etc cu care sa modifici harta de benzina. Dar,taierea finalei nu aduce cresterea consumului de combustibil. Tie iti consuma mai mult datorita dereglari sistemului de injectie,componente defecte,sau a stilului de mers care l-ai folosit dupa ce ai un sunet mai mare la acceleratie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Nu este programabil la 929 Singura solutie este un alt dispozitiv, gen power comander,bazzas,rapidbike,etc cu care sa modifici harta de benzina. Dar,taierea finalei nu aduce cresterea consumului de combustibil. Tie iti consuma mai mult datorita dereglari sistemului de injectie,componente defecte,sau a stilului de mers care l-ai folosit dupa ce ai un sunet mai mare la acceleratie!! Motorul mai mult ca sigur ca este in regula. Dar m-ai pus pe ganduri cu stilul de pilotaj, pt ca as minti daca as spune ca nu-mi place sa ascult cum suna finala scurtata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanducu Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Buna seara, As avea doua intrebari legate de un 929 daca ma puteti ajuta: 1) am tot cautat zilele acestea o lista simpla cu piese necesare si modificarile aduse motocicletei pentru incepatori de stunt-uri si nu am gasit nimic clar si simplu. (pt inceput as dori sa controlez bine mersul pe o roata la viteze mici) 2) tocmai ce am dat jos toate carenele de pe el (vreau sa le revopsesc, sa le tin de bune pt ITP-uri bla bla)... de unde pot lua set de suruburi pt tot ce inseamna carene? am observat ca baietii din service-uri au cam incurcat suruburile mele cu altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Buna seara, As avea doua intrebari legate de un 929 daca ma puteti ajuta: 1) am tot cautat zilele acestea o lista simpla cu piese necesare si modificarile aduse motocicletei pentru incepatori de stunt-uri si nu am gasit nimic clar si simplu. (pt inceput as dori sa controlez bine mersul pe o roata la viteze mici) 2) tocmai ce am dat jos toate carenele de pe el (vreau sa le revopsesc, sa le tin de bune pt ITP-uri bla bla)... de unde pot lua set de suruburi pt tot ce inseamna carene? am observat ca baietii din service-uri au cam incurcat suruburile mele cu altele http://www.ebay.com/itm/120747341023?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Editat Februarie 26, 2014 de borosz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpit Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Buna ziua, Ma intereseaza, si pe mine un capac alternator (cu garnitura) pentru un CBR 954 RR. Multumesc, Marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Cum sa consumi un rezervor de benzina(17,4 litri din 18) in 70 de kilometri ?!?!?!?! Inteleg eu ca e iarna si zice lumea ca pe frig consuma mai mult motoarele.. Ce impact are faptul ca am bagat benzina de 99 sau 100? Am Power Commander-ul conectat dar are pusa harta ZERO so... E posibil sa fi mers eu mai agresiv din semafor in semafor.. dar totusi... 25 la SUTA ?!?!?!? Poate nu mai masoara bine kilometrajul.. care ar fi probabilitatea?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Cum sa consumi un rezervor de benzina(17,4 litri din 18) in 70 de kilometri ?!?!?!?! Inteleg eu ca e iarna si zice lumea ca pe frig consuma mai mult motoarele.. Ce impact are faptul ca am bagat benzina de 99 sau 100? Am Power Commander-ul conectat dar are pusa harta ZERO so... E posibil sa fi mers eu mai agresiv din semafor in semafor.. dar totusi... 25 la SUTA ?!?!?!? Poate nu mai masoara bine kilometrajul.. care ar fi probabilitatea?! Daca cu adevarat testul este corect(trebuie repetat) atunci ai probleme mari pe partea de injectie sau PC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 I-a trebuit Powercommander. Nici daca mergi blana cu ea, mai mult de 15l% nu consuma.Asta cu full race evacuare, benzina in plus pe Pow Comm. Ai avut sonda lambda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Ai avut sonda lambda? N-am avut sonda.. cat despre PC, cu o harta de putere mi-a scos 10% consum.. Cu harta ZERO ma gandeam ca ar trebui sa scoata consum mai mic si totusi.. 25% O alta chestie, zic oamenii de filtru de aer.. intreb pentru ca nu stiu.. Ce influent are filtrul de aer? Era cam mizerabil cand l-am vazut ultima data. Acum ma tot gandesc ca nu a masurat bine kilometrajul pentru ca in mod cert m-am plimbat mai multi kilometri in oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Soful original in general este bogat. Asa ca o harta de putere o sa mearga de cele mai multe ori mai sarac de cat originalul,deci un consum mai mic. In ecuatia ta filtru nu are nici o influenta la consum. Posibil si o problema de afisare a kilometrajului,de aceea ti-am spus sa repeti testul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Alete simptome: 1. Cand schimb tipul de benzina in general, sau cand e frig afara, ledul din bord care indica ca a intrat pe rezerva se aprinde cand vrea el chiar daca abia am facut plinul. Problema asta am avut-o si iarna trecuta dar s-a linistit cand a venit primavara/vara. 2.O alta problema sesizata ar fi ca desi motorul a fost incalzit si inca temperatura indicata in bord era de 60 de grade, pornesc motorul, totul ok si linistit, nu intra socul.. il opresc cateva secunde si il pornesc din nou. Intra socul.. desi temperatura indicata in bord era de 62-63 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Salut baeti*, La 929 e adevarat zvonul cu filtru KN vs original? ca,, KN ii scade din putere? Adica, ce variante sunt cele mai bune pentru a beneficia de toata puterea disponibila? - filtru OEM -filtru KN -filtru KN+PC3 A incercat cineva filtrele alea Hiflo? Si as mai dori o opinie,am o toba scurta, care e prinsa bolt-on(are conul ala metalic inauntru),model fara catalizator, filtru KN si PC3. Ce harta este indicata pentru PC? Pe site-ul Power commander sunt harti pe categorii California(care are O2) non california si europe.Este diferita varianta de europe de cea non california? E ok daca iau o harta de europe sau non Cali' cu finala aftermarket bolt-on cu KN?Nu prea as vrea acum sa o pun pe dyno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Foloseste o harta EU ,este putin mai saraca si produce mai multa putere. California este statul cu cele mai ridicate norme de poluare,asa ca nu prea este indicata o harta dedicata lor. Cea mai buna varianta este filtru sport PC cu o harta EU si optimizarea ei pe dyno pentru configuratia care o ai pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Si trebuie eliminata sonda lambda, daca are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 dau un Power Commander 3 - serial, 500 lei negociabil. Cablu serial inclus(facut de mine), cu posibilitatea de a conecta la calculator fara motocicleta(pentru incarcare harti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viol Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) Va salut, am si eu o intrebare..trebuie sa schimb bateria, in momentul de fata am un volton 12v 9 Ah, era pe mobra cand am cumparat`o. Mai am o baterie noua Varta 12 V in 12 Ah... o pot pune pe asta. Ca nu prea ma pricep. La dimensiuni se potrivesc..intra unde ii e locul dar diferenta aia de la 9Ah la 12. cauzeaza cu ceva? Mobra e un cbr sc28. Editat Martie 18, 2014 de Viol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Nu e nici o problema. Motorul v-a s**e doar cat are nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 As vrea sa imi cumpar si eu niste bujii pentru ambele doamne (954 si F3) si m-am gandit sa incerc de pe ebay. Am gasit un seller pentru F3 care vinde CR9EIX made in japan (asa zice el cel putin) Ma ajunge undeva la 130 ron cu tot cu transport distractia. Se merita "riscul" sa zic asa ? Sellerul are zeci de mii de calificative pozitive si asta imi cam da incredere sa zic asa. Si o a doua intrebare, pentru 954 ce bujii ar trebui sa folosesc ? Am vazut undeva ca CR9EIX s-ar potrivi, dar pe site la NGK imi apar IMR9C-9H ca fiind pentru 954 si nu prea stiu exact. PS: care e diferenta intre CR9EIX si CR9EHIX-9 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Bujii denso nu ai cautat? Am inteles ca sunt mai rar contrafăcute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Nu prea imi fac probleme ca sunt contrafacute, intrebam daca nu apar probleme la posta sau ceva similar. Ma voi interesa si despre denso, multumesc pentru sugestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 954 merge cu bujii laseriridium, IMRC . Daca nu te deranjeaza, lasa aici linkul undeai gasit bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 As vrea sa imi cumpar si eu niste bujii pentru ambele doamne (954 si F3) si m-am gandit sa incerc de pe ebay. Am gasit un seller pentru F3 care vinde CR9EIX made in japan (asa zice el cel putin) Ma ajunge undeva la 130 ron cu tot cu transport distractia. Se merita "riscul" sa zic asa ? Sellerul are zeci de mii de calificative pozitive si asta imi cam da incredere sa zic asa. Si o a doua intrebare, pentru 954 ce bujii ar trebui sa folosesc ? Am vazut undeva ca CR9EIX s-ar potrivi, dar pe site la NGK imi apar IMR9C-9H ca fiind pentru 954 si nu prea stiu exact. PS: care e diferenta intre CR9EIX si CR9EHIX-9 ? Bujiile de Honda sunt CR9EH-9 sau CR9EHIX-9. CR9EIX sunt pt Yamaha, Kawasaki, Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) http://www.ngk.com/NGK-Motorcycle-c1409.aspx , IMR9C-9H . Editat Martie 20, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) 954 merge cu bujii laseriridium, IMRC . Daca nu te deranjeaza, lasa aici linkul undeai gasit bujiile. http://www.ebay.com/itm/4-PCS-NGK-IRIDIUM-IX-Spark-Plug-Set-CR9EIX-PART-3521-NEW-/221046928217?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item33776c7359&vxp=mtr Bujiile de Honda sunt CR9EH-9 sau CR9EHIX-9. CR9EIX sunt pt Yamaha, Kawasaki, Suzuki. Deci cele de mai sus care le-am gasit pe ebay nu se potrivesc la un CBR 600 F3 PC31 nu ? LE : nu prea inteleg de ce acum apare pretul de 197 dolari, ieri erau vreo 30... Editat Martie 20, 2014 de tene_razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Vand 2 cauciuri de 16" un metzeler sportec m3 aproape nou 220ron si un bridgestone bt16f foarte bun pe mijloc dar aproape in limitatori pe margini 120ron. Poze la cerere . Am trecut la roata de 17" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.