Jump to content

Filtratul traficului - legal sau ilegal?


anpetre
 Share

  

160 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eu de obicei o iau prin dreapta sau daca sunt doua sau mai multe benzi pe sens, primtre, niciodata printre sensurile opuse (pe ax) si numai cand coloana stationeaza, cum se misca am intrat in rand. Nu presez daca n-am loc si multumec daca mi se face. Chestia cu usa deschisa cand depasesti pe dreapta e cam vina motociclistului. Eu am patit alta faza, banda din stanga era plina iar pe cea din dreapta, masini parcate, eu aveam loc pe cea din dreapta incadrat pe banda cand un Logan fara sa semnalizeze s-a bagat pe ea pentru ca soferul vroia sa parcheze. I-am infundat stalpul spate cu cotul (m-a durut vreo 3 zile). Omul a fost "bataios" la inceput si i-am propus sa ne prezentam la politie, a renuntat.

Edited by vlad58
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

o fac des si o fac agresiv, si cand stationeaza coloana si cand e in miscare, iar cand fac asta atentia este mult sporita. de ce fac asta? pentru ca sunt niste vite care se aseaza ca pisatul boului la coada la semafor.

Link to comment
Share on other sites

fiind un forum in limba romana, n-am cautat termenii in engleza. mi-a dat 0 rezultate cautarea.

ce am postat eu, avea cu totul alta dezbatere fata de tema topicului asta si al celorlalte. asta era despre ce spune organul cand te prinde ca filtrezi traficul, celalalt era despre o petitie de semnat pentru legalizarea filtratului. iar ce am creat eu, este despre reticenta soferilor din romania cand vine vorba de filtrat, despre beneficiile filtrarii prin trafic si despre parerile fiecarui user in parte cu privire la filtrarea traficului in romania. personal le consider subiecte de discutie diferite :D

Link to comment
Share on other sites

Câte bordeie..atâtea obiceiuri.Filtrarea traficului,lane filtering..lane spliting..?! Ati citit voi ceva e genul în codul nostru rutier? Băieți,traiti din filme de pe youtube..Nu e specificat în legea noastră,te bagi pe stânga pe dreapta..nu intri pe sensul opus nu se pune,nu-i offsaid ,nu e specificat expres în legea noastră,că doar trăim aici nu în alte părți. Ce îmi place cel mai mult la motociclisti,ipocrizia...eu merg cu motorul pentru fluidizarea traficului..consumul redus (poluare redusă) ce să mai..noi salvăm planeta...rahaturi..mergi pe motor pt că iti place,iti place acceleratia motocicletei (ar trebui să ai o super masina să poti accelera la fel,scumpă)iti place să fii cool ,iti place să fii auzit (tobe Racing fără amortizor zgomot) sau plm,iti place pur si simplu ,dar nu ne vinde gogoși că fluidizezi si nu poluezi că doar nu pedalezi pe bicicleta ,vrei să nu poluezi si să fluidizezi traficul...pedalează sau mergi cu metroul..restul e can can ...hai asfalt uscat si un sezon fără incidente băieți

Link to comment
Share on other sites

Legal este cam la limita daca nu interzis. Dar suntem lasati tacit sa facem aceste lucruri pt ca uneori ajuta. De multe ori mi s-a spus chiar de catre politisti ca sunt bucurosi ca suntem din ce in ce mai multi in trafic pt ca asa mai dispar din masini. Cat despre cei care vin ca nesimtiti si isi cer prin diferite metode locul dintre masini, eu daca nimeresc vre unu de asta si sunt la volanul conservei numa de-al dracu il blochez si il tin in spate.

pana dai de unu ca mine... si o vreme faci neaparat slalom printre carute ca deh, prin comportamentul descris mai sus ai castigat niste zile in service... cu masina.

ESTE NORMAL sa se stea in coloana frumos aliniate carutele nu ca pipiul boului fiecare cum il duce creerul amortit de manele...

daca carnatul de carute este drept... nu sunt probleme, nimeni nu trebuie sa-si 'ceara dreptul'.

uitati-va la aia de afara. NIMENI nu o sa se simta lezat ca el nu incape intre benzi cu caruta....

Link to comment
Share on other sites

Eh shit...eu nu am stat niciodata intre masini prea mult...cred ca pare mobra impozanta sau ceva...lumea s-a civilizat, politia e ok cu mobristii...chiar nu cred ca ai de ce sa te plangi in bucuresti...acum...sa fim si noi intelegatori...uneori chiar nu au cum sa se puna corect soferii pe banda, cauzele sunt multe, dar oricum scutesti o gramada de timp fata de masina, nu stai niciodata la mai mult de un semafor...cate pretentii sa ai?

Link to comment
Share on other sites

cate pretentii sa ai?

Nu am pretenții, ma descurc... asta este de fapt ideea. Ai motor pentru ca esti genul care este dispus / poate sa se descurce. De aia ajungi mai repede dar iti asumi ceva riscuri...

Singurul moment în care o iau razna este atunci când acțiunea de incomodare este intenționată.

Link to comment
Share on other sites

Pai si cum ramane ca se depaseste numai pe stanga? Tu te inghesuiesti acolo pe banda din dreapta care o ocupa si el ca ai loc, dar nu prea e legal.

Raspunsul meu era doar in legatura cu usi.

Link to comment
Share on other sites

Ce îmi place cel mai mult la motociclisti,ipocrizia...eu merg cu motorul pentru fluidizarea traficului..consumul redus (poluare redusă) ce să mai..noi salvăm planeta...rahaturi..mergi pe motor pt că iti place,iti place acceleratia motocicletei (ar trebui să ai o super masina să poti accelera la fel,scumpă)iti place să fii cool ,iti place să fii auzit (tobe Racing fără amortizor zgomot) sau plm,iti place pur si simplu ,dar nu ne vinde gogoși că fluidizezi si nu poluezi că doar nu pedalezi pe bicicleta ,vrei să nu poluezi si să fluidizezi traficul...pedalează sau mergi cu metroul..restul e can can ...hai asfalt uscat si un sezon fără incidente băieți

unde ai vazut tu ca a spus cineva ca merge cu motorul pentru fluidizare sau pentru consum si poluare redusa? :))

daca observi in comentariul meu scrie negru pe alb: "FILTREZ TRAFICUL PENTRU CA: timp, benzina, poluare, bani"

n-a spus nimeni "MERG CU MOTORUL PENTRU CA: timp, benzina, poluare, bani"

 

pai no?

Link to comment
Share on other sites

No,pai cam ai dreptate....filtrezi traficul si câștigi timp ,bani..no ,e clar că filtrând traficul consumul scade la zero(chiar si urcând în ture putin..asa,cât să fii auzit printre mașinile oprite) de poluare nici nu poate fi vorba...filtrare egal emisii zero. Mai mult poluează un auto cu start-stop .

Acum ce sa zic,îs puțin invidios,nu știu ce motor ai dar vreau si io

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
  • 1 month later...

In orasele mari din Romania este obligatoriu acest lucru. Nu e reglementat dar toate masinile de politie iti fac loc sa treci in astfel de situatii si este de bun simt. Soferii incep sa se civilizeze greu dar sigur, mai ales ca multi incep sa devina si bikeri. Problema pe care o vad in marile orase din Romania este sa nu le vina peste vreo 10-20 de ani cand deja vom fi multi, ideea traznita de a ne taxa la parcarile moto. (de regula lasam mobrele pe trotuare)

Atunci se va declansa o adevarata vanatoare asupra noastra de catre politistii locali, care vor avea inca o sursa de "mancat" spaga. Franta cu vreo 30 de ani in fata noastra din punctul de vedere al bikerilor moto, a luat deja aceasta masura imbecila si nazistul de Macron a deschis cutia pandorei in UE. Nu am vazut proteste masive moto acolo, desi sunt o comunitate extrem de puternica.

Edited by yglos
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, yglos a spus:

In orasele mari din Romania este obligatoriu acest lucru. Nu e reglementat dar toate masinile de politie iti fac loc sa treci in astfel de situatii si este de bun simt. Soferii incep sa se civilizeze greu dar sigur, mai ales ca multi incep sa devina si bikeri. Problema pe care o vad in marile orase din Romania este sa nu le vina peste vreo 10-20 de ani cand deja vom fi multi, ideea traznita de a ne taxa la parcarile moto. (de regula lasam mobrele pe trotuare)

Atunci se va declansa o adevarata vanatoare asupra noastra de catre politistii locali, care vor avea inca o sursa de "mancat" spaga. Franta cu vreo 30 de ani in fata noastra din punctul de vedere al bikerilor moto, a luat deja aceasta masura imbecila si nazistul de Macron a deschis cutia pandorei in UE. Nu am vazut proteste masive moto acolo, desi sunt o comunitate extrem de puternica.

De unde pana unde obligatoriu? Teoretic e interzis, practic e acceptat ca mobrele se pot strecura.

Nu stiu unde traiesti tu, dar in Bucuresti deja un sector e cu probleme, s-au ridicat motocicletele de pe trotuare si nici nu exista optiunea de a cere loc de parcare pt moto.

Link to comment
Share on other sites

Tare dedicatia asta. Nu doar fiindca e majoritar cu lane splitting, nu filtering, ceea ce implica o doza mult mai mare de risc si pentru tine, si pentru "un amarat de conservar" care nu stie si n-are cum sa stie ca tu vrei sa te strocori cu 80 intre doua masini care merg cu 50. Dar si cu claxoane ca sa-ti faca loc sa mergi pe marcaj intre ei, 20 de depasiri pe linie continua, goana pe dreapta pe langa sir de masini stationate si alte alea. Dar ne miram ca suntem injurati, nu? L-ai pus la punct pe Partea de n-o sa mai poate dormi pana la Craciun, cand se mai raresc motoarele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...