Jump to content

Recommended Posts

Dupa cum spune si titlul se pare ca cei de la KTM pregatesc o surpriza de proportii in domeniu.

 

KTM 890 adventure va fi urmasul lui KTM 990 adventure, cu o cilindree ceva mai mica dar relativ aceeasi putere si cuplu obtinute de data asta dintr-un paralel twin.

Masa estimata la gol [fara benzina] aprox. 165 Kg, cu rezervor de 24l si cu fairing inspirat din cel de la Dakarul anilor trecuti, promite sa convinga toti aventurierii in cautarea miticului bicilindru usor.

 

 

http://auto.ndtv.com/news/spied-parallel-twin-powered-ktm-duke-890-spotted-testing-in-spain-1280209

 

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/ktm-duke-890-spied/30865.html

 

http://www.motorcycle.com/manufacturer/ktm/2017-ktm-890-duke-spy-shots.html

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca al mai adventure va fi Honda CRF 450L - asta va fi cel mai adventure dintre toate! si e si honda :)

asta pana Ktmu va face ceva asemanator - ktmu va fi al mai scump. clar

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am vazut nicaieri specificatii / speculatiile de 165 kg cu rezervor de 24L :) Daca o fi asa, e prea frumos sa fie adevarat.....

Dar pana apare, pana intra in productie, pana etc.... ne putem bucura de motoarele actuale :)

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am vazut nicaieri specificatii / speculatiile de 165 kg cu rezervor de 24L :) Daca o fi asa, e prea frumos sa fie adevarat.....

 

Dar pana apare, pana intra in productie, pana etc.... ne putem bucura de motoarele actuale :)

 

 

Auzi, da tu chiar ai motocicleta ?

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Nu cred ca pozele din articolele postate de colegul ERU au vreo legatura cu "aventurierul" bicilindru anuntat. Zic sa nu ne grabim si sa asteptam imagini mai concludente. Ma nedumereste insa , greutatea aia de numai 165 kg (apropo, in articole nu am gasit aceasta informatie)... pentru un bicilindru e cam putin. Daca informatia este corecta, ma intreb unde au facut compromisurile, ca sa o reduca atat de mult.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca pozele din articolele postate de colegul ERU au vreo legatura cu "aventurierul" bicilindru anuntat. Zic sa nu ne grabim si sa asteptam imagini mai concludente. Ma nedumereste insa , greutatea aia de numai 165 kg (apropo, in articole nu am gasit aceasta informatie)... pentru un bicilindru e cam putin. Daca informatia este corecta, ma intreb unde au facut compromisurile, ca sa o reduca atat de mult.

Pai pozele alea aratau motorul echipand versiunea Duke anuntata sa iasa prima (poate chiar anul asta). Legatura ar fi ca aventurierul ar avea acelasi motor care vedem ca exista.

Intradevar greutatea aia ar cam fi greutatea "uda" a lui 690, cu un singur cilindru...ar fi ceva sa fie dry weight pentru bicilindru.

Nu se vede mare lucru in poza asta noua dar la cat de mare (lat) pare scutul as zice ca acolo sunt 2 cilindrii....speculatii la o samanta.

Link to comment
Share on other sites

Baieti, eu apreciez ca scrieti in continuare pe topicul asta, dar acum pot sa va spun, ca a fost facut ca gluma de 1Aprilie, un singur om s-a prins. :)


» Post actualizat in 05 Aug 2016 09:11

:laugh:

 

Numai Yamaha nu a fost in stare sa copieze SuperTeneru vechi.

 

 

Cred ca Yamaha urmeaza sa dea lovitura, am auzit niste zvonuri cu motorul de MT07 pus pe o mobra de adv. Mi laic zet.

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

Orice noutate in sectorul asta va fi bicilindru in linie si facuta in China. ... feeling cheap yet?

 

 

Paralel twin este in opinia mea una dintre cele mai bune configuratii pt un bicilindru. Iar faptul ca e facut in China nu inseamna neaparat ca un produs este prost, chinezii stiu sa produca si calitate doar ca in cazul ala nu mai iese ieftin.

» Post actualizat in 05 Aug 2016 10:17

Adica dansa: 2017-yamaha-mt-07-watermarked.jpg

 

Ai grija ce postezi, daca as fi moderator ti-as da ceva puncte pt postare cu continut pornografic. :)

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

Cred ca in deceniul acesta producatorii se vor apropia foarte mult de motoadv ideala reusita atat pt calatorii lungi cat si golaneala in oras sau pe aproape. Puternice usoare si capabile sa care multa greutate

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...