Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 eu mi-am pus LeoVince pe ST. finala luata cu 120 eur Cata, de curiozitate, sh sau noua ? Daca e o sursa constanta zi si aici, te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 (editat) Ma intereseaza si pe mine modelul xt 660 r. Nu stiu daca are cineva aici, dar nu am avut si nu am timp sa caut in topicul asta vreun utilizator cu asa ceva in garaj si de dat search pe forum nu poti din cauza numelui prea scurt. Ma intereseaza cum se comporta motocicleta pe offroad, in special la partea de manevrabilitate, suspensii si cum se simt cele 180kg la plin. Apoi pentru partea de onroad cum sta motorul cu partea de putere si daca se poate merge cu el pe autostrada(curentul nu ii problema, in cel mai rau caz se rezolva cu un parbriz de touring- arata hidos dar cred ca ajuta). Cu fiabilitatea cum sta? Are probleme specifice modelul? Ma intereseaza cam 60-40 onroad-offroad(forestiere, macadamuri), dar inca nu ma convins la partea de suspensi(nu prea se compara cu suspensiile avute pe Yamaha DT125r care aveau 25cm compresie) si la cea de rezerva de putere(daca merge si cu 2 persoane si bagaje). La partea de "look" am vazut una de aproape si nu mi s-a parut o bijuterie, dar modelul pe albastru arata acceptabil(dar tot sub DT ). As alege o motocicleta din asta pentru ca sta ceva mai bine cu fiabilitatea decat un LC4, pe segmentul dual-sport nu prea ai ce sa mai alegi si bani de un KTM 690 enduro nu am. Daca m-ar putea lamuri cineva i-as fi mai mult decat recunoscator Editat Octombrie 25, 2008 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 (editat) Ma intereseaza si pe mine modelul xt 660 r. Frate-meu s-a dat cu una din asta in Grecia o zi intreaga, insa pe sosele. Top-speed-ul e ceva de speriat. Ajunsese la 183 km/h si a lasat-o moale, fiindca i-a fost teama. Mai ducea inca. Nu mult, dar mai ducea. La voi in Cluj e user-ul "km453" care a avut asa ceva si a mers destul de mult cu ea. Silviu il cheama si a lucrat/lucreaza/are o afacere ce implica comercializarea de motociclete/accesorii Yamaha. Editat Octombrie 25, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 Frate-meu s-a dat cu una din asta in Grecia o zi intreaga, insa pe sosele. Top-speed-ul e ceva de speriat. Ajunsese la 183 km/h si a lasat-o moale, fiindca i-a fost teama. Mai ducea inca. Nu mult, dar mai ducea. La voi in Cluj e user-ul "km453" care a avut asa ceva si a mers destul de mult cu ea. Silviu il cheama si a lucrat/lucreaza/are o afacere ce implica comercializarea de motociclete/accesorii Yamaha. Il stiu pe silviu, momentan are si el un ST cred. Mai ii cineva in Cluj cu un XT din asta si am fost cu el si cu o gasca mai mare la munte, dar pe atunci nu eram in cautare de motocicleta noua si nu mi-o trecut prin minte. Vazusem si eu ca nu sta prost cu acceleratia 0-100km/h in 6 secunde, nu ii rau pentru un monocilindru de 659cc cu 48cp, cu un cuplu bunicel de 60nm si 180kg la plin. Eram totusi curios cand simti cai aia in minus, daca ii simti. Era ceva mai frumos 690'u, dar ii putin prea off si prea scump fata de ce vreau si de cati bani dispun ca sa ma pot gandi la cele ~145kg la plin si cei 64cp. Oricum ma intereseaza si mult cum se simt kg alea in offroad si cat is de bune suspensile(xt'u de 125 are niste suspensi cam subtirele pentru offroad). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Pentru teneristii cu urmashi, nu stiu daca s-a mai postat : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Il stiu pe silviu, momentan are si el un ST cred. Mai ii cineva in Cluj cu un XT din asta si am fost cu el si cu o gasca mai mare la munte, dar pe atunci nu eram in cautare de motocicleta noua si nu mi-o trecut prin minte.Vazusem si eu ca nu sta prost cu acceleratia 0-100km/h in 6 secunde, nu ii rau pentru un monocilindru de 659cc cu 48cp, cu un cuplu bunicel de 60nm si 180kg la plin. Eram totusi curios cand simti cai aia in minus, daca ii simti. Era ceva mai frumos 690'u, dar ii putin prea off si prea scump fata de ce vreau si de cati bani dispun ca sa ma pot gandi la cele ~145kg la plin si cei 64cp. Oricum ma intereseaza si mult cum se simt kg alea in offroad si cat is de bune suspensile(xt'u de 125 are niste suspensi cam subtirele pentru offroad). Peter instructorul era cu XT-ul de 660. Nu poti sa te gindesti la un motor mai bun daca ai ceva banuti. Daca nu ia-ti cu incredere Honda Dominator, motor superb si Honda nu altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 La EICMA am fost ... chiar nu era nici un ST de 1200 ... si sincer cred ca nu o sa fie ! Cu marele tenere desi m-am uitat lung la el ... pentru anul 2008 ...sa-i bagi 48 de cai ... dupa doua decenii in care ai avut timp sa reinvii legenda ... mie mi-ar fi rusine. E doar parerea mea, cred ca se putea face mult mai mult, cred ca numele "tenere" merita mult mai mult. edit: referitor la Dominator ... am numai amintiri frumoase, este un motor superb, dar mai exista si altceva cred ca puterea are legatura cu clasa 650 care se invarte pe la 46-53 cai. Pe de alta parte puterea este invers proportionala cu fiabilitatea si direct proportionala cu costurile de intretinere. Simplu, daca vrei putere iti cumperi KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Pe considerentul asta un IJ de 20 de cai e de 10 ori mai fiabil decat o Hayabusa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Credeam ca discutam de motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 (editat) Pe considerentul asta un IJ de 20 de cai e de 10 ori mai fiabil decat o Hayabusa? epoca de aur nu a putut imita calitatea, in loc de n tipuri de oteluri au folosit mamaliga pentru ca oricum se "vindea". Se pot compara numai motociclete din categorii care au concurat vreodata pe piata. Oricum nu cred ca tu poti intelege ce am vrut sa zic, cp/cmc/kg/randament/pret/km parcursi Editat Noiembrie 27, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Ineptiile, intradevar, nu le pot intelege... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Ineptiile, intradevar, nu le pot intelege... apreciez sinceritatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) ..sa-i bagi 48 de cai ... dupa doua decenii in care ai avut timp sa reinvii legenda ... mie mi-ar fi rusine. E doar parerea mea, cred ca se putea face mult mai mult, cred ca numele "tenere" merita mult mai mult. edit: referitor la Dominator ... am numai amintiri frumoase, este un motor superb, dar mai exista si altceva Cred ca mai mult decat puterea de doar 48 de cai a noului Tenere (un XT din 89 avea 46 de cai) deranjeaza raportul cp/kg. Pentru anul 2008, motocicleta este foarte grea! 206 kilograme la plin pentru un monocilindru mi se pare foarte mult. Greutatea la gol de 185 kg e cu aproape 30 de kg mai mare decat a lui LC4 Adventure. Dominatoru meu din 91 avea 44 de cai si 178 de kg la plin! KTM a ajuns cu puterea la 65 de cai (la 653cc). Sunt convins ca si Yamaha putea ceva mai bine de atat. La fel si Honda cu Transalpul...dupa 50.000 de ani i-au mai pus 10 cai in plus, dar are si 214 kg...la gol! Adica mai mult decat KTM 990 adventure care are 100 de cai si cuplu aproape dublu. Probabil una din cele mai reusite motociclete adventure, din punctul de vedere al raportului cp/kg, e noul F 800 GS cu 85cp si 178kg la gol. Editat Decembrie 2, 2008 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Salut! Modelul e XTZ 66O Tenere din 1995. Am desfacut carburatorul Pentru a-l curata. Din Pacate [si din Prostie] nu am fost atent la reglaje. Carburatorul are doua corPuri si doua shubere. Cele doua shubere au cate un ac [jet needle]. Cele doua jet needle au cate un taler si mai multe crestaturi Pe ele. Nu am fost atent la a cata crestatura se gasea talerul. Am manualul dar nu am gasit nicaieri sa sPuna la a cata crestatura se monteaza talerul [Pentru un reglaj standard, bineinteles]. Daca stie cineva montajul standard Pentru talerul de Pe jet needle (atat Pentru Primay carburator cat si Pentru Secondary carburator], as fi recunoscator sa mi-l zica si mie. Multumesc anticiPat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Daca vrei consum mic, pune-le pe amindoua la ultima crestatura de sus (in capatul acului). Daca nu, poti sa mergi pina undeva la mijloc ( crestatura 2-3 de sus). Eu ti-as recomanda sa mergi pe varianta economica, pentru ca nu influenteaza performantele prea tare. Restul de reglaje sint cele din cartea tehnica, doar asta nu e dat acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Salut! Modelul e XTZ 66O Tenere din 1995. Am desfacut carburatorul Pentru a-l curata. Din Pacate [si din Prostie] nu am fost atent la reglaje. Carburatorul are doua corPuri si doua shubere. Cele doua shubere au cate un ac [jet needle]. Cele doua jet needle au cate un taler si mai multe crestaturi Pe ele. Nu am fost atent la a cata crestatura se gasea talerul. Am manualul dar nu am gasit nicaieri sa sPuna la a cata crestatura se monteaza talerul [Pentru un reglaj standard, bineinteles]. Daca stie cineva montajul standard Pentru talerul de Pe jet needle (atat Pentru Primay carburator cat si Pentru Secondary carburator], as fi recunoscator sa mi-l zica si mie. Multumesc anticiPat! pe main jet (jiglorul principal) scrie 120, 130 sau 140, cel mai probabil ai 130 deci pui ''talerul''(siguranta zeger) la mijloc(pozitia 3 din 5). Pentru 120 il pui sus in capat si debitul e mai mic. Pentru 140 pui siguranta mai jos pe ac care devine mai ''scurt'', inchide mai putin si debitul e mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Cred ca mai mult decat puterea de doar 48 de cai a noului Tenere (un XT din 89 avea 46 de cai) deranjeaza raportul cp/kg. Pentru anul 2008, motocicleta este foarte grea! 206 kilograme la plin pentru un monocilindru mi se pare foarte mult. Greutatea la gol de 185 kg e cu aproape 30 de kg mai mare decat a lui LC4 Adventure. Dominatoru meu din 91 avea 44 de cai si 178 de kg la plin! KTM a ajuns cu puterea la 65 de cai (la 653cc). Sunt convins ca si Yamaha putea ceva mai bine de atat. La fel si Honda cu Transalpul...dupa 50.000 de ani i-au mai pus 10 cai in plus, dar are si 214 kg...la gol! Adica mai mult decat KTM 990 adventure care are 100 de cai si cuplu aproape dublu. Probabil una din cele mai reusite motociclete adventure, din punctul de vedere al raportului cp/kg, e noul F 800 GS cu 85cp si 178kg la gol. poate nu ai mers cand batea vantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 bravo "mestere" mi-ai luat vorba din gura . insa sfatul meu este sa saraceasca foarte mult amestecul. asta se va vedea si dupa bujie care trebuie sa fie de culoare maron spre bej si neafumata. asfalt uscat va doresc poate nu ai mers cand batea vantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 in 2 maxim 3 zile voi fi fericitul posesor al unui xt 600 din 92. :D . motocicleta pe care vreau sa o iau nu are burdufuri la furca, eu o vreau mai mult pentru offroad, daca nu ii pun burdufuri ce risc sa pateasca:D? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 O sa strici semeringurile (nu au protectii) si probabil si cromul de pe furca. Burdufuri se gasesc la Louis si sint ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 ..am vazut pe Tenere club ca ar trebui pus iridium si lasat cuiul mai jos. Prima as putea s-o fac, ca si curatarea carburatorului . Lasatul cuiului nu afecteaza insa puterea ? mi-amintesc de la mobra si cz, ca incercam toate variantele, daca n-ai amestec bogat, se cam ineaca, mai ales cu dyno jetul asta, cu care daca nu dai gaz, se ineaca. Ce ziceti? .... dl. doctor Cristi ? evident ca prefefer puterea in detrimentul consumului, totusi daca modifici debitul de benzina trebuie sa modifici si debitul de aer, altfel merge inecat, respectiv se supraincalzeste. Dupa ureche nu iese decat o manea japoneza. Probabil ca din aceasta cauza pe piata sunt filtre de aer mai costisitoare decat originalul, pentru ca nu e greu sa supraalimentezi cu benzina(robinet, "dyno jet"), este greu sa supraalimentezi cu aer (turbina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Salut pe toti! Raul, cum fac sa am si eu o bluza cu Yamaha? Si inca o intrebare va rog, ati comandat prin kronauto pana acum? vreau sa mi cumpar : kit de lant, filtre, burdufuri, indicator temp ulei si sincer le as lua toate d e pe louis, voi ce parere aveti ? apropo.... ce mi puteti spune despre lanturile x ring? am auzit ca sunt de ultima generatie si sunt bune,,, dar se preteaza si la enduro? Numa' bine! Salut pe toti! Raul, cum fac sa am si eu o bluza cu Yamaha? Si inca o intrebare va rog, ati comandat prin kronauto pana acum? vreau sa mi cumpar : kit de lant, filtre, burdufuri, indicator temp ulei si sincer le as lua toate d e pe louis, voi ce parere aveti ? apropo.... ce mi puteti spune despre lanturile x ring? am auzit ca sunt de ultima generatie si sunt bune,,, dar se preteaza si la enduro? Numa' bine! "bluza yamaha" ma refer la bluzele care le am vazut pe site... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 (editat) Raul, cum fac sa am si eu o bluza cu Yamaha? Site-ul Tenereclub.ro este al lui Lebadake si al celor care activeaza acolo. El este cel care comercializeaza bluzele. Editat Decembrie 11, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 ma bag si eu in grupul vostru cu un xt 600 E '92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.