superbec Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Io am citit undeva ca butonu ala de stop are un nr limitat de opriri. Deci din cheie trebuie oprita. Acu urmeaza intrebarea: daca il tot opresti si "pornesti"(iei contactul si pui contactul ca sa nu se ia trolii de mine ) din cheie se uzeaza si cheia? si tre sa o schimbi ? tu esti ok ai keyless la harli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 bre, da eu pot scoate cheia cu motorul pornit... e bai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 bre, da eu pot scoate cheia cu motorul pornit... e bai? Ti se blocheaza volanul )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 si apoi pot s-o bag si la loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 si apoi pot s-o bag si la loc... Apoi ti se deblocheaza volanu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 da daca o scot si o bag repede? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Mai 31, 2017 Autor Share Postat Mai 31, 2017 man ... uite ce discutie am iscat. e clar ca nu am doare de baterie ca oricum ajung acasa si se suie pe ctek zi de zi. Ma interesa daca electromotorul crapa sau nu. Nu am ajuns cu temperatura motorului niciodata peste linia de mijloc a indicatorului...iar ventilatorul a pornit si s-a oprit de cateva ori ceea ce banui ca e ok => ca si-a facut treaba. la 35C sa vedem cum o sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Daca-ti zic ca masinile cu S&S au demaror, baterie si pompa de inalta presiune la diesel special proiectate o sa zici ca e marketing..... Da daca are benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 (editat) @Răzvan, de cîte ori? Editat Mai 31, 2017 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 nu mai mult de 3... ca apoi stim cu totii ce e aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 muhahahah imi spune ca n-ai habar despre ce vorbesti dar incerci sa-ti aperi prima afirmatie fondata pe auzite de bodega/birou/santz pentru tine agm e o baterie speciala? nu-i vorba de deep cycle sau traction , sunt niste baterii agm ... nimic senzational Nu a spus nimeni ca este speciala. Am spus ca are alta constructie. Bateria AGM este diferita de cea Pb-acid clasica, cu electrolit lichid? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Nu am ajuns cu temperatura motorului niciodata peste linia de mijloc a indicatorului (...) Atunci ai o non-problemă La vară când e musai să mergi prin oraș, ia NC-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Salutare, Dupa ce ma tot plangeam ca mi se super incalzeste mobra in trafic si pe la semafoarele unde nu resuesc sa ajung in fata am observat zilele tracute cativa colegi in trafic care isi opreau motoarele cand ajungeau in trafic. Este o practica buna? nu stiu daca facand asta mereu nu distruge bateria sau mai stiu eu ce...intreb. Voi ce ziceti? A cam venit timpul sa scapi de 10W30 pe care il ai in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Mai 31, 2017 Autor Share Postat Mai 31, 2017 NC-ul s-a dat no more trotineta » Post actualizat in 31 May 2017 13:09A cam venit timpul sa scapi de 10W30 pe care il ai in motor m-am gandit si la asta...insa in fiecare weekend sunt out of town si ii dau km cat pot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Are dreptate PzKpfW, nu vad care este problema. Daca totusi va fi o problema la vara, pune un intrerupator pe termocupla, care sa dea la masa astfel incat ventilatorul sa mearga continuu, cand crezi de cuviinta, eventual si cu un martor luminos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Mai 31, 2017 Autor Share Postat Mai 31, 2017 e o varianta... sa vad cum se comporta la vara. acum e ok. dar mi-e frica de ce vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Atunci nu e mare problema, eu doar ziceam ca daca opresti la fiecare semafor se aduna. Daca opresti doar o data sau de doua ori, nu are relevanta pentru electromotor. Pai si taximetristii cum fac cu loganurile alea? Ca pornesc si opresc de 100 de ori pe zi. Dar agentii de livrari? Curierii? PLM, de cand am mobra am oprit-o numai din butonul rosu. N-are nici pe dreaqu. 18 ani si 130.000 km. Am facut si ture cu opriri multe pe zi (gen 10-15 opriri/porniri) pentru poze, tigari, bere etc. N-are nici pe dreaqu. Am oprit si motoru la semafoare lungi. N-are nici pe dreaqu. A, am schimbat freiul pe la 100.000 km. Poate daca ma abtineam de la toate alea de mai sus mai tine 30.000. Da pe cine intereseaza?! Electronica de la cutia automata de la A3 a cedat pe la 50.000. Masina de jdemii de ieuro! Deci despre ce vorbim?! Un frei la suta de mii pe mobre de 6000 de euro?! Kakat! Hai, ma frate, sunt banalitati despicate-n patru aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Daca-ti zic ca masinile cu S&S au demaror, baterie si pompa de inalta presiune la diesel special proiectate o sa zici ca e marketing..... te cred, dar bateria tot agm e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xploiter Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Doar ti se pare ca se incalzeste in trafic din cauza ca stai fix deasupra motorului si vine toata caldura spre tine. La masini e mult mai rau; singura diferenta e ca motorul e ceva mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Mai 31, 2017 Autor Share Postat Mai 31, 2017 am inteles. merci pt toatre reply-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Pai si taximetristii cum fac cu loganurile alea? Ca pornesc si opresc de 100 de ori pe zi. Dar agentii de livrari? Curierii? . Pai una este sa mergi 20-30 minute si apoi sa opresti si dupa inca 10 minute sa pornesti, si alta este sa opresti si sa pornesti motorul la fiecare 3-4 minute de la un semafor la altul. Taximetristii nu au alta garantie la baterie? Parca au doar 6 luni in loc de 24 de luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Pai una este sa mergi 20-30 minute si apoi sa opresti si dupa inca 10 minute sa pornesti, si alta este sa opresti si sa pornesti motorul la fiecare 3-4 minute de la un semafor la altul. Taximetristii nu au alta garantie la baterie? Parca au doar 6 luni in loc de 24 de luni. La taximetristi tine cam un an bateria, ca au consumatori mari, pt ca au si statia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Mai 31, 2017 Autor Share Postat Mai 31, 2017 La taximetristi tine cam un an bateria, ca au consumatori mari, pt ca au si statia... ai uitat de cele 3 tablete, 4 telefoane arga de lumini din taxiurile de lux / pelican deci ori merg pe baterie de 100 ori se schimba la 3 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 (editat) Daca-ti zic ca masinile cu S&S au demaror, baterie si pompa de inalta presiune la diesel special proiectate o sa zici ca e marketing.....Si aia de joasa presiune este "mai desteapta".... tine constant aproape 8 bari (la diesel si vreo 6 la benzina) ca sa sustina pornirea iminenta.» Post actualizat in 31 May 2017 14:43 Acumulatorii pentru autorismele cu S&S au curentul de pornire lejer cu 20-30% mai mare decat cele standard. Basca si pretul este cam dublu si da, uzual sunt cu tehnologia AGM. Editat Mai 31, 2017 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Si aia de joasa presiune este "mai desteapta".... tine constant aproape 8 bari (la diesel si vreo 6 la benzina) ca sa sustina pornirea iminenta. » Post actualizat in 31 May 2017 14:43 Acumulatorii pentru autorismele cu S&S au curentul de pornire lejer cu 20-30% mai mare decat cele standard. Basca si pretul este cam dublu si da, uzual sunt cu tehnologia AGM. Pai dupa ce ne-a invatat @Superbec te-au fraierit astia! Cum sa iti ia pret dublu? Ia uite ce spunea mai devreme omul: ''lol cine ti-a spus tampenia asta? cumva aia de ti-au vandut si bateria la pret dublu?'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.