Sari la conținut

oprit motor la semafor


Postări Recomandate

Io am citit undeva ca butonu ala de stop are un nr limitat de opriri. Deci din cheie trebuie oprita.

Acu urmeaza intrebarea: daca il tot opresti si "pornesti"(iei contactul si pui contactul ca sa nu se ia trolii de mine ) din cheie se uzeaza si cheia? si tre sa o schimbi ?

tu esti ok ai keyless la harli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

man ... uite ce discutie am iscat. e clar ca nu am doare de baterie ca oricum ajung acasa si se suie pe ctek zi de zi.

Ma interesa daca electromotorul crapa sau nu.

Nu am ajuns cu temperatura motorului niciodata peste linia de mijloc a indicatorului...iar ventilatorul a pornit si s-a oprit de cateva ori ceea ce banui ca e ok => ca si-a facut treaba.

la 35C sa vedem cum o sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Răzvan, de cîte ori?

Editat de cicloburu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

muhahahah

 

imi spune ca n-ai habar despre ce vorbesti dar incerci sa-ti aperi prima afirmatie fondata pe auzite de bodega/birou/santz

 

pentru tine agm e o baterie speciala? nu-i vorba de deep cycle sau traction , sunt niste baterii agm ... nimic senzational

Nu a spus nimeni ca este speciala. Am spus ca are alta constructie. Bateria AGM este diferita de cea Pb-acid clasica, cu electrolit lichid?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa ce ma tot plangeam ca mi se super incalzeste mobra in trafic si pe la semafoarele unde nu resuesc sa ajung in fata am observat zilele tracute cativa colegi in trafic care isi opreau motoarele cand ajungeau in trafic.

Este o practica buna? nu stiu daca facand asta mereu nu distruge bateria sau mai stiu eu ce...intreb.

Voi ce ziceti?

A cam venit timpul sa scapi de 10W30 pe care il ai in motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NC-ul s-a dat :( no more trotineta


» Post actualizat in 31 May 2017 13:09

A cam venit timpul sa scapi de 10W30 pe care il ai in motor :)

m-am gandit si la asta...insa in fiecare weekend sunt out of town si ii dau km cat pot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate PzKpfW, nu vad care este problema. Daca totusi va fi o problema la vara, pune un intrerupator pe termocupla, care sa dea la masa astfel incat ventilatorul sa mearga continuu, cand crezi de cuviinta, eventual si cu un martor luminos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci nu e mare problema, eu doar ziceam ca daca opresti la fiecare semafor se aduna. Daca opresti doar o data sau de doua ori, nu are relevanta pentru electromotor.

Pai si taximetristii cum fac cu loganurile alea? Ca pornesc si opresc de 100 de ori pe zi. Dar agentii de livrari? Curierii?

 

PLM, de cand am mobra am oprit-o numai din butonul rosu. N-are nici pe dreaqu. 18 ani si 130.000 km. Am facut si ture cu opriri multe pe zi (gen 10-15 opriri/porniri) pentru poze, tigari, bere etc. N-are nici pe dreaqu. Am oprit si motoru la semafoare lungi. N-are nici pe dreaqu.

 

A, am schimbat freiul pe la 100.000 km. Poate daca ma abtineam de la toate alea de mai sus mai tine 30.000. Da pe cine intereseaza?! Electronica de la cutia automata de la A3 a cedat pe la 50.000. Masina de jdemii de ieuro! Deci despre ce vorbim?! Un frei la suta de mii pe mobre de 6000 de euro?! Kakat!

 

Hai, ma frate, sunt banalitati despicate-n patru aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-ti zic ca masinile cu S&S au demaror, baterie si pompa de inalta presiune la diesel special proiectate o sa zici ca e marketing.....

te cred, dar bateria tot agm e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ti se pare ca se incalzeste in trafic din cauza ca stai fix deasupra motorului si vine toata caldura spre tine. La masini e mult mai rau; singura diferenta e ca motorul e ceva mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pai si taximetristii cum fac cu loganurile alea? Ca pornesc si opresc de 100 de ori pe zi. Dar agentii de livrari? Curierii?

 

.

Pai una este sa mergi 20-30 minute si apoi sa opresti si dupa inca 10 minute sa pornesti, si alta este sa opresti si sa pornesti motorul la fiecare 3-4 minute de la un semafor la altul.

Taximetristii nu au alta garantie la baterie? Parca au doar 6 luni in loc de 24 de luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai una este sa mergi 20-30 minute si apoi sa opresti si dupa inca 10 minute sa pornesti, si alta este sa opresti si sa pornesti motorul la fiecare 3-4 minute de la un semafor la altul.

Taximetristii nu au alta garantie la baterie? Parca au doar 6 luni in loc de 24 de luni.

 

La taximetristi tine cam un an bateria, ca au consumatori mari, pt ca au si statia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La taximetristi tine cam un an bateria, ca au consumatori mari, pt ca au si statia...

ai uitat de cele 3 tablete, 4 telefoane arga de lumini din taxiurile de lux / pelican :) deci ori merg pe baterie de 100 ori se schimba la 3 luni :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-ti zic ca masinile cu S&S au demaror, baterie si pompa de inalta presiune la diesel special proiectate o sa zici ca e marketing.....

Si aia de joasa presiune este "mai desteapta".... tine constant aproape 8 bari (la diesel si vreo 6 la benzina) ca sa sustina pornirea iminenta.

» Post actualizat in 31 May 2017 14:43

Acumulatorii pentru autorismele cu S&S au curentul de pornire lejer cu 20-30% mai mare decat cele standard.

 

Basca si pretul este cam dublu si da, uzual sunt cu tehnologia AGM.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si aia de joasa presiune este "mai desteapta".... tine constant aproape 8 bari (la diesel si vreo 6 la benzina) ca sa sustina pornirea iminenta.

» Post actualizat in 31 May 2017 14:43

Acumulatorii pentru autorismele cu S&S au curentul de pornire lejer cu 20-30% mai mare decat cele standard.

 

Basca si pretul este cam dublu si da, uzual sunt cu tehnologia AGM.

Pai dupa ce ne-a invatat @Superbec te-au fraierit astia! Cum sa iti ia pret dublu?

Ia uite ce spunea mai devreme omul:

''lol cine ti-a spus tampenia asta? cumva aia de ti-au vandut si bateria la pret dublu?''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...