Jump to content

Honda CBF1000


christensen
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

salut. daca e cineva din bucuresti sau in zona, cu cbf1000 , varianta 106 cp, dispus sa stam putin de vorba,respectiv sa ma lase sa ma sui pe mobra, pt a ma lamuri cu pozitia, sa dea un semn.

ms!

Edited by mathe adrian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

iar aberezi

 

motorul e praf, cbr-u 600rr trage paradoxal mai bine in orice situatie , au vrut ei sa faca ceva dar nu le-a iesit ...cuplu pauza, putere pauza ... e perfect comparabila cu fz6

 

suspensia e pentru plimbari linistite pe faleza, cu iubita de mana

 

altceva? hmmm daca nu adormi la primul drum probabil ca esti fermecat de numarul 1000 ... practic e singurul lucru de luat in seama ... a si are abs(optional)... nu ca ar merge suficient de repede sa ai nevoie neaparat dar sa fie acolo

 

you meet the nicest ppl on a honda, eu binenteles nu am honda :)

 

este un commuter, bland,banal,nici macar economic , tot ce reprezinta honda in universul moto , lobotomie pe 2 roti

 

p.s. cred ca am avut mai mult fun/emotii pe 500cc decat pe bivolitza asta ...

Ai mers vreodată cu CBF 1000 sau cu Honda?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Hai ca dupa ce m-am coit aproape 2 luni intre hornet 900, CBF1000 si BMW F800, am ales CBF-ul. Am dat un mic avans si miercuri il iau de la motomus. Pare ok din poze, mi-am asumat un mic risc, dar vad ca baietii au o oarecare prestanta si renume.

 

Sa vedem cum este, am citit ca e putin plictisitor, e perfect sa mi-o taie de la radacina fiind proaspat parinte :)

 

Nu am gasit nici un hornet de 900 nici in italia la bani ok dar nici aici sa fie in stare buna, fiind putin overkill CBF-ul dar...nu cred ca am gresit cu ea. Doresc cuplu, nu cai :)

Link to comment
Share on other sites

cbf 1000 - 2006

comfortabila, manevrabila, da o senzatie de siguranta.

c-abs, manere incalzite, sa reglabila, ambreiaj cu actionare hidraulica

trage foarte bine de undeva de la 2000 rpm

franele foarte bune (f4i ce l-am avut inainte era cu doua clase mai slab) pana si spatele se simte la franare ca si cum te-ar trage inapoi

face si 200 km/h

 

grea la manevrarea manuala .... pfff.... este singurul lucru care ma deranjeaza ( nu prea mult pentru ca nu am multe manevre de gen)

aspectul se rezuma la gust.

am cumparat-o in mod special pentru ture mai comfortabile, si imi place, ca aspect, mai mult decat concurenta (din nou o chestie de gust)

 

nu se poate trece la parti negative lipsa 3s pentru 100km/h pentru ca nu e cazul; daca cauti 3s, nu motoreta are o problema ci tu ca nu stii la ce te uiti.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 22.10.2018 at 18:21, sorinm said:

Hai ca dupa ce m-am coit aproape 2 luni intre hornet 900, CBF1000 si BMW F800, am ales CBF-ul. Am dat un mic avans si miercuri il iau de la motomus. Pare ok din poze, mi-am asumat un mic risc, dar vad ca baietii au o oarecare prestanta si renume.

 

Sa vedem cum este, am citit ca e putin plictisitor, e perfect sa mi-o taie de la radacina fiind proaspat parinte :)

 

Nu am gasit nici un hornet de 900 nici in italia la bani ok dar nici aici sa fie in stare buna, fiind putin overkill CBF-ul dar...nu cred ca am gresit cu ea. Doresc cuplu, nu cai :)

Salut, am tot intrebat si eu de cei de la MotoMus dar am primit doar reactii negative, cum ca te pacalesc cu revizia aia pe care trebuie sa o faci inainte de cumparare la ei, pentru a benefcia de garantie.... garantie care am auzit ca e cam inutila, adica, daca esti din bucuresti si ai probleme cu moto, trebuie sa o trimiti la ei, pe banii tai, iar cand ajunge acolo si se uita la ea, replica lor e "folosire neconforma" si nu iti repara nimic... Si cam asa iar platesti transport pentru a o recupera si tot tu trebuie sa o repari.

Tie cum ti s-au parut ? Ai avut ceva probleme cu moto ? Ai recomanda firma ? Merci !

PS: Sa o stapanesti sanatos, am luat si eu acum cateva zile un CBF1000 2008.

Edited by G.Tudor
Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, G.Tudor a spus:

Salut, am tot intrebat si eu de cei de la MotoMus dar am primit doar reactii negative, cum ca te pacalesc cu revizia aia pe care trebuie sa o faci inainte de cumparare la ei, pentru a benefcia de garantie.... garantie care am auzit ca e cam inutila, adica, daca esti din bucuresti si ai probleme cu moto, trebuie sa o trimiti la ei, pe banii tai, iar cand ajunge acolo si se uita la ea, replica lor e "folosire neconforma" si nu iti repara nimic... Si cam asa iar platesti transport pentru a o recupera si tot tu trebuie sa o repari.

...

Ma,nu va invatati minte cu Motomus si Sermoto?Lasati-i dracu de samsari "legali".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am luat moto si de la motomus si sermoto.Un hornet de motomus se tot ineca,cam specific la ele,am sunat ,au trecut pe la pitesti ,au luat o reparat la cluj adus inapoi fara nici un cost.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Mno Hop si eu cu un CBF 1000 mk2  .  :)  

Mai exista posesori prin bucuresti ?...ma gandeam ca mai schimbam si  noi o vorba, o impresie , mai vedeam ce imbunatatiri se pot aduce ...etc .

Pentru doritori , ca nu am gasit , am facut si un grup : https://www.facebook.com/groups/CBF1000/    poate ne organizam si gasim mai usor piese , rezolvari ...etc .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Sa aduc si eu topicul asta la viata.

 

Dupa vreo 9 ani numai de V-uri mari, strutocamile de sport si sport-touring, ultimii ani avand un VFR800 Fi, am decis sa schimb clasa. Batalia finala s-a dat intre FZ1 Fazer si CBF 1000. A castigat CBF-ul din considerente de buget. Un FZ1 cum voiam eu era cam cu 1000 de euro mai scump. Asa ca l-am lasat pentru mai tarziu.

Revenind la CBF, motocicleta e misto, previzibila din toate punctele de vedere, foarte prietenoasa. Mie mi se pare destul de manevrabila, chiar daca unii o considera grea. Am tot bagat ture, ba cu pasager, ba cu bagaje, ba cu pasager si bagaje si se descurca destul de bine, indiferent ca vorbim de drumuri virajate sau de autostrada. Pentru segmentul ei, o motocicleta pentru uzul de zi cu zi si ocazional ceva ture, este foarte ok atata vreme cat nu o compari cu altceva. Daca simti nevoia de altceva, iti iei altceva. Vrei viteza mai mare, protectie la vant, confort? Ai de unde alege. Sunt o gramda de alte optiuni. Pana atunci bag kilometri cu asta.  

15-16 Mai 2021 - Sarichioi Delta (228).JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...