foxxbiker Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Ce sa zic, sa aiba parte de drumuri bune acolo, sus... Recent am facut bine dupa miezul noptii, drumul Lepsa-Focsani. Am fost atat de ZEN, urmand unduirile drumului in lumina farului, incat daca mai continuau curbele vreo cativa km, ajungeam la Iluminare! A fost una dintre cele mai frumoase experiente traita de mine pe motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZZTOP Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 multi au murit noaptea, pe langa cluj unbaiat cu un chopper, mergea chiar relax cu 70..o iesit calul in fata lui. RIP... desigur se poate merge si noaptea, dar daca esti Prost ca noaptea sau ai ghinion ...RIP... fiecare cu ce are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 inca unul sofer cu RADAR in ochi Cand tu mergi cu 100 si te depaseste unul trecand ca racheta pe langa tine, nu e nevoie de radar ca sa spui ca avea peste 120-130. (Omul spune ca circula in spatele femeii vinovate, iar femeia circula in acelasi sens cu motociclistul, sau cel putin asa se spune la gazeta) A... ca te ascunzi ca multi altii in spatele chestiei cu "radarul din kur", sau "radarul din ochi", si alegi sa ignori orice comentariu referitor la viteza in absenta unui dispozitiv omologat, e treaba ta. Dar multe din estimari sunt destul de "pe-aproape", chiar daca nu-s facute cu radarul... Tu nu estimezi viteza celorlalte vehicule cand esti in trafic? Distante pana la obstacole, timpi de accelerare/franare? Daca n-ai estima cat de cat corect, probabil ca n-ai mai avea ocazia sa scrii pe aici in ziua de azi, de-aia spun ca e doar o scuza penibila asta cu "ignoram orice comentariu legat de viteza, pentru ca nu exista radar la fata locului"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 @zair ..... chiar nu stiu cu ce mobra te dai sau pe unde te dai insa imi pare o aberatie a spune ca noaptea, ploaie si singur nu au legatura cu MOTOCICLETA!!! personal consider ca nopatea mersul cu motocicleta este o cheltuiala inutila !!!! nu vezi nimic in jurul tau sa te bucuri de peisaj, nu poti aprecia distantele si lungimea curbelor sa te bucuri de ele etc insa sa pot ajunge in locurile care mi plac trebuie sa ma intorc pe intuneric deci,.... la fel si cu ploaia ce fac daca am cazarea in alta locatie si afara ploua ....... sau daca plec la 700-1000 km si pe drum ploua .... prima benzinarie ai astept sezonul secetos????? de ce sa iau cu mine oameni care nu merg in stilul meu sa ma chinui sau sa i chinui??? de ce sa mi planific o iesire dupa timpul altuia??? cum adica sa nu mergi singur ce dracu o sa inteleaga astia noi daca tu le dai asemenea sfaturi???? iar cauzele accidentului de fata .... greu de spus asa din fata calculatorului ce a foat acolo pacat de el..... +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Cand tu mergi cu 100 si te depaseste unul trecand ca racheta pe langa tine, nu e nevoie de radar ca sa spui ca avea peste 120-130. (Omul spune ca circula in spatele femeii vinovate, iar femeia circula in acelasi sens cu motociclistul, sau cel putin asa se spune la gazeta) A... ca te ascunzi ca multi altii in spatele chestiei cu "radarul din kur", sau "radarul din ochi", si alegi sa ignori orice comentariu referitor la viteza in absenta unui dispozitiv omologat, e treaba ta. Dar multe din estimari sunt destul de "pe-aproape", chiar daca nu-s facute cu radarul... Tu nu estimezi viteza celorlalte vehicule cand esti in trafic? Distante pana la obstacole, timpi de accelerare/franare? Daca n-ai estima cat de cat corect, probabil ca n-ai mai avea ocazia sa scrii pe aici in ziua de azi, de-aia spun ca e doar o scuza penibila asta cu "ignoram orice comentariu legat de viteza, pentru ca nu exista radar la fata locului"... inca unul sofer cu RADAR in ochi" 'Am fost in spatele tinerei cu volswagen golf 4 la 20m , intradevar nu s a asigurat si nici semnal nu a dat ,baiatul de pe motocicleta dumnezeu sa il odihneasca rula cu peste 150km /h , nu cred ca putea evita la asemenea viteza...' TU ai inteles pozitia tipului care scrie cele de mai sus???? se afla in spatele ... celei care nu s a asigurat... daca nimeni nu a spus ca motociclistul DEPASEA masina care nu s a asigurat deci cel care are RADAR in ichi NU A FOST DEPASIT de motociclist!!!!! parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Parerea ta e proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Atatia motociclisti experimentati si inca nu-si dau seama care este cauza principala a , accidentelor de motocicleta , VITEZA , ce ploaie ce noapte ce cauciucuri , mergeti in limitele legale cat de cat si nu vi se va intampla nimic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 mergeti in limitele legale cat de cat si nu vi se va intampla nimic . tu n-ai facut 10 plinuri la cazan si incepi cu aberatii din astea? nu esti safe pe motocicleta daca mergi oricum (incet, legal, repede etc) ! , scoate-ti aberatia asta din cap ca o sa sfarsesti pe aici nu zic ca nu se merge noaptea , dar eu ma gandesc de 2 ori inainte sa ies undeva noaptea, daca am de ajuns acasa/hotel si m-a prins noaptea, asta e merg dar in nici un caz nu esti mai safe decat ziua .. si nici ziua nu esti safe asa ca daca nu va decoleaza avionul ... mai bine lasati selectia naturala sa functioneze sunteti safe ! totusi am asa o impresie ca multi eroi de pe aici nu au iesit in viata lor noaptea din oras ... ia spuneti voi unde bate farul motocicletei cand iei o curba si unde trebuie sa te uiti ca sa abordezi curba corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 (editat) Atatia motociclisti experimentati si inca nu-si dau seama care este cauza principala a , accidentelor de motocicleta , VITEZA , ce ploaie ce noapte ce cauciucuri , mergeti in limitele legale cat de cat si nu vi se va intampla nimic .Viteza nu te ucide, doar oprirea brusca. Viteza nu e neaparat cauza, mai degraba o circumstanta agravanta. Prostia insa da, e cauza multor accidente. Prostia bikerului, prostia soferului sau, de ce nu, prostia lor combinata. Sa nu uitam nici de "prostia" legislatiei rutiere: permisele de conducere, mai ales categoriile A si B se iau prea usor (si aici ma refer la luat pe bune, nu pe spaga).Ah, ca daca mergi legal poti evita (poate) un accident, sau ca reduci daunele, da, e adevarat. Dar viteza nu e cauza principala a accidentelor, nici moto, nici auto. P.S. Daca mergi legal cu niste cauciucuri de lemn, iti doresc mult succes in incercarea de a frana in siguranta de la 60km/h, chiar si pe uscat, ziua in amiaza mare. Editat Septembrie 7, 2017 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 (editat) Viteza nu te ucide, doar oprirea brusca. Viteza nu e neaparat cauza, mai degraba o circumstanta agravanta. Prostia insa da, e cauza multor accidente. Prostia bikerului, prostia soferului sau, de ce nu, prostia lor combinata. Sa nu uitam nici de "prostia" legislatiei rutiere: permisele de conducere, mai ales categoriile A si B se iau prea usor (si aici ma refer la luat pe bune, nu pe spaga). Ah, ca daca mergi legal poti evita (poate) un accident, sau ca reduci daunele, da, e adevarat. Dar viteza nu e cauza principala a accidentelor, nici moto, nici auto. P.S. Daca mergi legal cu niste cauciucuri de lemn, iti doresc mult succes in incercarea de a frana in siguranta de la 60km/h, chiar si pe uscat, ziua in amiaza mare. Zau?....Ia opreste-te tu cat vrei de brusc de la o viteza de 10 -20 sau 30 Km/h, cam de la a cata incercare crezi tu ca se moare ?... Poate ca n-o fi si cauciucul ala din lemn de tec ci din lemn de brad sau pana la urma din ce lemn vrei tu, sigur vei opri mult mai in siguranta de la 50-60km/h fata de 150 km/h... Editat Septembrie 7, 2017 de mianmar23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Continua tot asa. Succes. Am avut o vecina de bloc care s-a prapadit noaptea pe Cheiul Dimbovitei.Madalina Avram o chema. Si facea misto de mine cind am refuzat o plimbare in care ne prindea noaptea pe Cheia. Sau poti da nas in nas cu o caruta nesemnalizata, in curba fara nici o vizibilitate. Da, daca mergi cu 40km/h , o eviti, dar nu cred ca merge nimeni asa de incet. Evident ca tie nu ti se poate intimpla, doar altii au ghinion. Iesi noaptea in decor, iti rupi o coasta care perforeaza plaminii, stai acolo citeva ore singur pina te stingi de tot. Omiti un lucru important ,si este al doilea topic in care faci referire la Madalina si mersul noaptea . Madalina s-a prapadit pasager, nu conducea ea. Iti rupi o coasta care iti perforeaza plamanii si ziua in amiaza mare ,cu prieteni langa tine si mori chiar la spital . Este cazul recent al Sabinei ! Eu stiu ca esti bine intentionat si incerci sa tragi un semnal de alarma ,dar e bine sa faci afirmatii complete. Dpmdv in Romania esti in pericol si ziua si noaptea , si in oras si in afara lui .Pentru ca asa am crescut ca natie si n-o sa ne schimbe nimic. Cu siguranta sunt si alte tari unde se circula haotic dar la noi este si rautatea. Am mers noaptea de multe ori,de voie de nevoie ,nu de placere . Chiar de curand m-am trezit la un moment dat singur pe sosea noaptea, tras pe dreapta...asteptat cateva minute o coloana de masini, hop intre ele. Tot timpul daca ma prinde seara/noaptea stau in spatele unei masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinezu Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Pe curbe nu se merge cu motocicleta, e la fel de periculos ca pe ploaie sau noaptea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Nici eu nu-s de acord cu mersul noaptea dar daca te "prinde", Claman are o varianta/rezolvare foarte buna, pe care si eu o folosesc, ma "plantez" in spatele unei masini care merge in ritmul care imi convine... fiecare cu ritmul lui. Totul este sa constientizam ce ritm ne convine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Eu unul caut sa fug cat mai repede dintre masini, consider ca e mai safe sa ai spatiu imprejur decat n potentiali șumahări care pot face orice manevra in orice moment, cu atat mai mult cu cat ambitia si spiritul de competitie ale unor oameni limitati/complexati se exacerbeaza atunci cand conduc un vehicul. Am avut perioade cand circulam doar noaptea cu masina (vb de drumuri lungi) pt ca era mai liber, acum e aglomerat 24/24. Cu mobra evit, dar nu doarco data am mers noaptea. Sunt + si -, merg mai incet pt ca nu se vede la fel de bine (mai ales eventualele capcane de lichide unsuroase pe asfalt), am pus becuri din alea cu +x%, fac scurta la deșt dand flashuri cand depasesc sau urmeaza sa intersectez alte drumuri, belesc ochii bine si aia e. Si merg si pe ploaie si pana la temperaturi de 4-5°C. On topic: RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 tu n-ai facut 10 plinuri la cazan si incepi cu aberatii din astea? nu esti safe pe motocicleta daca mergi oricum (incet, legal, repede etc) ! , scoate-ti aberatia asta din cap ca o sa sfarsesti pe aici nu zic ca nu se merge noaptea , dar eu ma gandesc de 2 ori inainte sa ies undeva noaptea, daca am de ajuns acasa/hotel si m-a prins noaptea, asta e merg dar in nici un caz nu esti mai safe decat ziua .. si nici ziua nu esti safe asa ca daca nu va decoleaza avionul ... mai bine lasati selectia naturala sa functioneze sunteti safe ! totusi am asa o impresie ca multi eroi de pe aici nu au iesit in viata lor noaptea din oras ... ia spuneti voi unde bate farul motocicletei cand iei o curba si unde trebuie sa te uiti ca sa abordezi curba corect? mai rasare si cate un martalog din cand in cand , tu invata cate roti are motocicleta si dupa vino si spune-mi mie ce riscuri implica motociclismul , sau inca nu sti ca ce iti faci cu mana ta e bun facut , pe limita legala de viteza merg legat la un ochii si pe zi si pe noapte si pe ploaie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Sunt o gramada de oameni sfatosi....motocicleta, masina...noaptea este noapte. Este mai liber dar pericolele sunt mai mari. Voi evita mereu condusul pe intuneric...vor sari unii pe aici si vor spune ce zmei sunt ei noaptea. Imi pare rau de familia celui decedat. Totusi, cred ca ar fi bine sa evitam condusul noaptea. Eu unul o fac....dar stiti vorba aia:" faceti ce zice popa, nu ce face popa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Zau?....Ia opreste-te tu cat vrei de brusc de la o viteza de 10 -20 sau 30 Km/h, cam de la a cata incercare crezi tu ca se moare ?... Poate ca n-o fi si cauciucul ala din lemn de tec ci din lemn de brad sau pana la urma din ce lemn vrei tu, sigur vei opri mult mai in siguranta de la 50-60km/h fata de 150 km/h... Zau. Nu mersul cu viteza te ucide, oprirea brusca intr-un obstacol insa, da. La 30 la ora ai sanse destul de mari sa crapi daca te opresri cu dovleacul in ceva. Si nu, un cauciuc de rahat nu e mai safe la 60. E o tampenie. Cauciucul de rahat e cauciuc de rahat la orice viteza. Punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bloodspike Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 totusi am asa o impresie ca multi eroi de pe aici nu au iesit in viata lor noaptea din oras ... ia spuneti voi unde bate farul motocicletei cand iei o curba si unde trebuie sa te uiti ca sa abordezi curba corect? Imi explici, te rog? Am mers destul de putin noaptea, dar sunt curios. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 cu proiectoare este si mai fain... pe viraje unul bate in crengi si unul in sant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Nici eu nu-s de acord cu mersul noaptea dar daca te "prinde", Claman are o varianta/rezolvare foarte buna, pe care si eu o folosesc, ma "plantez" in spatele unei masini care merge in ritmul care imi convine... fiecare cu ritmul lui. Totul este sa constientizam ce ritm ne convine Asta pana o sa dai peste un caine mort sau groapa pe care cel din fata o incaleca ,sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Îmi plac tembelismele astea. Adaugă și "in curba nu se frânează" și ești complet. Corect! in curba doar se accelereaza si daca te tin coaele bine-bine, iesi chiar in slide. Ce zicea colegul ZAIR initial si unde s-a ajuns, se referea la cu totul altceva dar probabil nu s-a exprimat corect, eu inteleg ca doar iti asumi mai multe riscuri pe ploaie si noaptea!! Era mai mult o recomandare dar fiecare a inteles cum a dorit. Faza cu mersul singur noaptea se refera doar la faptul ca poti sa cazi si nu te vede nimeni si asa de la ceva care se poate lasa doar cu o poveste ajungi la altele. Atat!! nimic mai mult. Am mers pe moto ziua, noaptea, ploaie, furtuna si nu stiu ce este asa mare lucru... Adaptezi viteza la conditii si aia e. Da, poate fi dificil pt cei care deabia se descurca si ziua, dar aia e alta poveste. Pai cu feon-ul ala iti faci probleme?! Daca cu f650 sau monster cazi, poti sa te lasi de motociclism. Singurul tau contact cu asfaltul este pata aia de 2-3cm ce inseamna cauciuc. Daca nu asiguri un contact cat mai bun intre asfalt si cauciuc, il vei simtii pe pielea ta. Noaptea nu vezi.. praf, gropi sau alte detalii ce in timpul zilei iti salveaza pielea. Continua tot asa. Succes. Am avut o vecina de bloc care s-a prapadit noaptea pe Cheiul Dimbovitei.Madalina Avram o chema. Si facea misto de mine cind am refuzat o plimbare in care ne prindea noaptea pe Cheia. Sau poti da nas in nas cu o caruta nesemnalizata, in curba fara nici o vizibilitate. Da, daca mergi cu 40km/h , o eviti, dar nu cred ca merge nimeni asa de incet. Evident ca tie nu ti se poate intimpla, doar altii au ghinion. Iesi noaptea in decor, iti rupi o coasta care perforeaza plaminii, stai acolo citeva ore singur pina te stingi de tot. Aia e.. fata a incercat cu tine, dar tu nu ai vrut sa pici peste ea, in decor. Vorba aia.. ce nu footi pe lumea asta, cari in spate pe lumea cealalta! E chiar trist sa auzi ca nu mai ai vecine de iesit noaptea.. @zair ..... chiar nu stiu cu ce mobra te dai sau pe unde te dai insa imi pare o aberatie a spune ca noaptea, ploaie si singur nu au legatura cu MOTOCICLETA!!! personal consider ca nopatea mersul cu motocicleta este o cheltuiala inutila !!!! nu vezi nimic in jurul tau sa te bucuri de peisaj, nu poti aprecia distantele si lungimea curbelor sa te bucuri de ele etc De asta vorbeam si eu, doar ca unii oricum nu vad peisajele, detaliile ca sa ma bucur inca o data de plimbare fac diferenta. Si nici data viitoare nu am sa vad peisajele. Gropile, praful, prostii... astia in cam sar in evidenta. insa sa pot ajunge in locurile care mi plac trebuie sa ma intorc pe intuneric deci,.... la fel si cu ploaia ce fac daca am cazarea in alta locatie si afara ploua ....... sau daca plec la 700-1000 km si pe drum ploua .... prima benzinarie ai astept sezonul secetos????? 700km pe ploaie?!?!? Imi montez si cortul in benzinarie, si ma si imbat daca e nevoie ..dar de acolo nu plec. Stii.. chiar platesc apa calda, de ce sa fac dus pe drum?!!? ce dracu o sa inteleaga astia noi daca tu le dai asemenea sfaturi???? Dpmdv nici cu farul din Constanta montat pe jug n-as merge noaptea. Acum fiecare citeste si face ce doreste, nu? iar cauzele accidentului de fata .... greu de spus asa din fata calculatorului ce a foat acolo pacat de el..... Hai mah.. ce naiba e atat de greu. Venea cu viteza sunetului si n-a apreciat coresc distanta dintre asfalt si capatana sa. Sfatul meu.. mergeti tare, noaptea, pe ploaie ... tot tacamul. Asta e locul in care va vom judeca, nu pe lumea ailalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taurus Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Am mers pe moto ziua, noaptea, ploaie, furtuna si nu stiu ce este asa mare lucru... Adaptezi viteza la conditii si aia e. Da, poate fi dificil pt cei care deabia se descurca si ziua, dar aia e alta poveste. profesore, nu ne dai si noua niste lectii? ...ma plec ( pe dracu !! ) in fata unuia care nu vede "asa mare lucru" in a merge pe ploaie,noaptea, furtuna, etc ... si incepatorii aia de la curse au probleme in atare coditii, da' tu nu !! bravo, stai jos ! » Post actualizat in 08 Sep 2017 07:58 Ce sa zica ma Zair ? Eu cred ca dormea in timp ce a scris postul ala. Sunt femei cu c0aie mai mari ca unii barbati. Nebunele alea merg pe ploaie, noaptea, la mai mult de 30grade inclinare, pe mazga, ale dracu femei. That's it. marimea coaielor se vede din cat de inconstient esti? poate urma lor pe asfalt... eu nu le am destul de mari sa joc ruleta ruseasca pe asfalt, pe pielea mea. de ce? hmmm, ar fi : - ulei, balegar, animale nesupravegheate, lipsa aderentei pe ploaie, mazga...,lipsa vizibilitaii pe timp de noapte, orbirea cu farurile colegului de asfalt ce vine din sens opus,depasiri fortate care te arunca in marginea drumului, copii, betivi, tractoristi fara permis, prosti, chiori, tupeisti...si lista poate continua dar , in rest... e ok , nu-s diferente cu a circula ziua, asfalt uscat... ca sunt cazuri fortuite... de acord, dar te adaptezi si mergi mai departe de viteji e plin cimitirul, da' bilutele nu se vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 ... ia spuneti voi unde bate farul motocicletei cand iei o curba si unde trebuie sa te uiti ca sa abordezi curba corect? Ma bag si eu in seama, ca ma plictiseam de atatea texte scrise... La mine de exemplu farul fiind montat fix pe carena (mobra sport) intotdeauna va fi orientat inainte indiferent de directia in care merge roata, Prientea mea are un naked pe care il folosesc eu de o saptamana, iar farul ei se misca dupa ghidon, fiind alta clasa de motocicleta. Ce nu inteleg eu, sensul intrebarii tale... care este scopul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvian74 Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 (editat) Viteza nu te ucide, doar oprirea brusca. Viteza nu e neaparat cauza, mai degraba o circumstanta agravanta. Prostia insa da, e cauza multor accidente. Prostia bikerului, prostia soferului sau, de ce nu, prostia lor combinata. Sa nu uitam nici de "prostia" legislatiei rutiere: permisele de conducere, mai ales categoriile A si B se iau prea usor (si aici ma refer la luat pe bune, nu pe spaga). Aici mai poate fi adaugat si dezinteresul scolilor care nu i invata mai nimic pe elevi, au dor interes sa si scoata cat mai multi bani si nimic mai mult.....multe scoli sunt varza, pornind de la dotari moto, echipamente si pana la instructori slabi pregatiti sau dezinteresati.....examenele care sunt un circ(scoaterea traseului de noapte care era foarte bun). Ah, ca daca mergi legal poti evita (poate) un accident, sau ca reduci daunele, da, e adevarat. Dar viteza nu e cauza principala a accidentelor, nici moto, nici auto. P.S. Daca mergi legal cu niste cauciucuri de lemn, iti doresc mult succes in incercarea de a frana in siguranta de la 60km/h, chiar si pe uscat, ziua in amiaza mare. Editat Septembrie 8, 2017 de silvian74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.