yuk Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 (editat) off topic: stie careva un ktm 640 Lc4 2004-2007 de vanzare? (intreb pt un prieten) Acum 9 minute, Buggy a spus: @yuk....chiar si asa!.:))..apropo de asta...790 ul normal mi se pare f bun ptr femei care au probleme cu inaltimea...sigur femeile vor cumpara cu drag acest model...:)... nu cred ca o muiere poate sa ridice mobra aia cu rezervorul plin Editat Februarie 2, 2019 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 Sunt destule, chiar dacă nu le știi tu Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 Ambele variante de 790 Adventure sunt practic aceeasi motocicleta, diferenta principala e cursa si calitatea suspensiei plus cateva accesorii (gen sa, oglinzi si parbriz). Omu care va pleca intr-o calatorie medie-lunga (1-2 luni spre 2 ani) , fie ca o va face pe 790 Adv simplu, fie pe R, va pune anvelope de strada pt tarile cu asfalt si le va schimba cu crampoane cand va ajunge la partile de trip cu drumuri de pamant. Acelasi lucru il va face si cel cu T700, si amarasteanul cu V-Strom 650 sau cu Himalayan. Restul depinde de skill si de cate riscuri vrei sa-ti asumi ca stil de mers cand esti la mama dracu'. Acu ce sa spun, se fac aici niste insinuari de parca 790 Adventure simplu ar avea numa un coi fiindca a fost prezentat cu pneuri de strada. Daca ii puneau roti de 17"/19" din aliaj (cum e GS-ul mare) mai ziceam, era mesaj clar - e facut pt strada. Dar asa, e fix aceeasi Marie cu fratele mai mare (mai degraba geaman)...si e mai capabil de off-road si travel (greutate per se, distributia ei, marime rezervor, garda la sol, etc) decat balene gen F850GSA sau Triger 800XC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 Tare mi-e ca fiind mai jos să nu fie mai bun pe off-road. Sunt mulți care fac enduro cu picioarele pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 Nu-s cum sa va spun, dar strict din punct de vedere al unei calatorii RTW, solo, eu as alege 790Adv, nu R. Tocmai pentru ca inaltimea seii ma avantajeaza. Pentru RTW nu-ti trebuie garda la sol cat casa, ca nu te apuci sa faci hard-enduro si sa sari busteni. Acolo vrei sa poti manevra mobra in orice fel de situatii, si cand ii incarcata cu bagaje iar tu esti in mijlocul traficului, in panta, ca dracu, si trebuie sa o misti pe loc, o sa vrei sa ai picioarele jos. Daca ai picioare suficient de lungi, si banii necesari, atunci R-ul e mai bun. in rest, as fi fost fericit cu mai putina putere dar motorul mai relaxat, compresie mai mica, mai prietenos cu benzina de cifra octanica incerta. RTW nu inseamna hard-enduro. Cel putin din ce mai mai citit si eu pe altii care chiar fac asta. Si nu-s putini :). Pentru golaneala prin munti/desert plus confort, la cate sute de Km de casa, atunci da, 790R are toate avantajele. PS - T700 are garda la sol cam cat 790Adv simplu. Asa ca zau n-as zice ca-i asa de mare diferenta intre ele ;). Dar centrul de greutate mult mai jos la 790 imi pare diferenta fundamentala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 18 minutes ago, greenharleyd said: T700 are garda la sol cam cat 790Adv simplu. Conform specificațiilor oficiale e mai mare cu vreo 7cm - e ceva. În același timp, mă aștept ca Ténéré-ul să aibă suspensia ceva mai moale (orientare off-road), iar KTM-ul mai tare (orientare touring pe asfalt). Deci cu ambele încărcate cred că diferența va fi neglijabilă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 (editat) Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Conform specificațiilor oficiale e mai mare cu vreo 7cm - e ceva. În același timp, mă aștept ca Ténéré-ul să aibă suspensia ceva mai moale (orientare off-road), iar KTM-ul mai tare (orientare touring pe asfalt). Deci cu ambele încărcate cred că diferența va fi neglijabilă. nu erau 7 mm? 233 vs 240? 7 cm e ridicol de mult o posibila problema pe care o vad e ca din 2017, din cauza noilor reguli euro 4, nu mai pot face ecu-ul la liber cumva, cica din cauza asta, au eliminat harta de benzina proasta Editat Februarie 4, 2019 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 La 02.02.2019 la 19:24, Buggy a spus: @PzKpfW...eh mai greu motoreta noua din ziua de azi sa nu se strice sau sa apara vreo eroare... cat despre 790 banuiesc ca te referi la R ?...ca cel normal mi se pare sub T700 cel putin la capacitati offroad... imi vin in cap acum 2 exemple reale traite de Ionut (Intotheworld)...cand a facut turul africii a avut ceva probleme cu yamaha xt 660 dar nu ceva grav...cand a plecat in siberia cu ktm 690...ia crapat cadrul ..:))))...si cu asta inchei discutia ca urmeaza sa imi iau un ktm sau husqvarana ptr hard enduro :))) @DeVazut_TM...imaginea ktm este motocross si hard enduro...aia e felia lor principala si raman lideri incontestabili....restul se mai poate discuta si o sa adaug ca in africa calatoria a fost in 2 pe o motoreta, iar in siberia a fost solo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 19 hours ago, prafrau said: nu erau 7 mm? 233 vs 240? 7 cm e ridicol de mult Ai dreptate. Am încurcat inch-ii cu cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 (editat) Acum 10 minute, PzKpfW a spus: Am încurcat inch-ii cu cm. Adică e de fapt 7 inchi? Editat Februarie 5, 2019 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 (editat) Am încurcat in cu mm când am scris unitatea de măsură. Pe net am găsit în inch, am făcut transformarea dar am scris cm în loc de mm. Deci diferența este de 7mm, da. 790-ul (standard) are 233mm, Ténéré-ul are 240mm. 790 Adv R are 263mm. Editat Februarie 5, 2019 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Pentru cei din vest, puteti merge la Bike Austtia in fiecare an. M-am nimerit anul asta acolo si poti calari ce motor vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 (editat) Din primele 3 de mai sus (T700, 790 Adv si Guzzi), care ti-a placut cel mai mult ? p.s.: din ce vad, expo-ul respectiv se tine o data la doi ani Editat Februarie 5, 2019 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Februarie 6, 2019 Share Postat Februarie 6, 2019 pozitia de pe Guzzi a fost cea mai faina Eram foarte curios de T700 si 790R, dar nu m-au impresionat. poate la testdrive o sa-mi schimb parerea. 790 o sa intre in productie in martie daca am inteles bine, deci mai avem de asteptat pana la testdrive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 23, 2019 Share Postat Februarie 23, 2019 Si un preview de la fanul numarul 1 Yamaha :)). Intr-adevar unele repere sunt cam cheap dupa cum se vede mai jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 9490 euro la precomanda și vine bicicleta în Iulie. 9790 euro prețul după 31 iulie. https://www.gpone.com/it/2019/02/28/news-prodotto/yamaha-tenere-700-annunciato-il-prezzo-dellon-off-di-iwata.html Frumos, dar nu prea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 (editat) Acum 3 ore, wbmt a spus: 9490 euro la precomanda și vine bicicleta în Iulie. Ce vrajeala. Adica sa fii beta-tester pt Yamaha ca daca nu, o iei mai scumpa dupa. Cred ca atat va fi si la noi, avand in vedere ca de exemplu Tracer 900 costa fix la fel in Ro, cat si in Italia. Editat Februarie 28, 2019 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 (editat) https://riders.drivemag.com/news/yamaha-tenere-700-price-announced Editat Februarie 28, 2019 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Martie 1, 2019 Share Postat Martie 1, 2019 https://www.yamaha-motor.eu/ro/ro/products/motorcycles/adventure/t-n-r-700/ "Comandați-vă Tenere 700 online între 27/03/2019 și 31/07/2019 la prețul special de € 9690 , primele livrări începând cu luna iulie. După închiderea sistemului, Tenere 700 este disponibil la prețul standard de € 10.000 ." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 1, 2019 Share Postat Martie 1, 2019 dacă era 8690 mai ziceam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Martie 1, 2019 Share Postat Martie 1, 2019 Pretul e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Martie 1, 2019 Share Postat Martie 1, 2019 10.000 la toamna pt Tenere vs 12.400 790 Adv...cel putin pt mine alegerea e clara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Martie 6, 2019 Share Postat Martie 6, 2019 Am intrebat azi la importatorul Yamaha (Motodynamics) de Tenere 700. Va fi disponibila la ei (pt drive-test) abia pe la sfarsitul lui septembrie. Si nici nu vor aduce un exemplar pt "admirat" la SMAEB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Acum 9 ore, ovi_ice a spus: Am intrebat azi la importatorul Yamaha (Motodynamics) de Tenere 700. Va fi disponibila la ei (pt drive-test) abia pe la sfarsitul lui septembrie. Si nici nu vor aduce un exemplar pt "admirat" la SMAEB. Mda..super, ce sa zic! Cu o astfel de atitudine din partea Yamaha Romania, fie Honda sau KTM ii vor sufla o parte din clienti, fie Yamaha Grecia sau Yamaha Ungaria se vor bucura de noi clienti romani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 :))))))))))))) Incredibil. No comment. Cu asemenea strategie ori falimentează ori ar trebui sa dea afara jumătate din management. Drive test în septembrie, muahaha. Bine ca nu este în noiembrie. Ce a fost ST-ul de 1200 dezamăgirea decadei, dar nici cu T700 nu îmi este rușine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.