vis-a-vis Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 Și eu sunt adeptul simplității, dar să fim serioși... KTM a bătut fierul în segmentul ăsta când ceilalți producători l-au abandonat sau l-au reprezentat palid. În decursul timpului motocicletele lor au câștigat pe lângă putere, manevrabilitate, chiar și fiabilitate. Chiar dacă mulți preferă alte mărci, KTM sunt cei mai buni pe off-road. Iar puterile scoase din aceeași cilindree față de concurență nu sunt de neglijat. Mai trebuie luată în calcul și perioada lungă de teste, făcută la vedere, în condiții foarte dure, unde sigur mulți dintre noi nu vor ajunge vreodată. Au făcut și cei de la Yamaha ceva similar dar personal mi se pare slăbuț. Eu unul nu am la suflet KTM, dar în ultimul timp chiar au reușit să mă impresioneze și oferta lor pe parte de off-road este destul de generoasă. Banul este ultimul motiv, altfel sunt 3 modele pe care le-aș cumpăra chiar mâine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 La 02.02.2019 la 12:28, DeVazut_TM a spus: Bifezi intregul spectru de gen (feminin/masculin) si de inaltime (de la 1.60 pana peste 1.90). * Ktm nu produce pentru piata romaneasca si puterea ei de cumparare sau pentru orice alte piete cu o putere slaba de cumparare. * Daca tu nu iti permiti Ktm, nu inseamna ca toti vesticii sunt in situatia ta (sau a mea) * Daca alte tari au politici de creditare si buy back f atractive in timp ce noi in Ro nu avem... * Daca tie iti place o motocicleta simpla si fiabila - optiunea ta * Daca unii considera aventura o tura cu 790 R-ul in jurul Chiemsee-ului iar altii ocolul Africii in 2 ani pe T700 - fiecare cu optiunea lui. Este usor nenecesara treaba cu aventurieri amatori posesorii de Ktm. Stii tu ce calcule si-au facut ei si pe ce bani si care au fost optiunile dintre care au putut alege la momentul respectiv pentru scopurile lor... KTM si Yamaha si-au expus modelele, lumea a citit, le-a vazut, mai nou stie si pretul... Este cam "case closed" pana pe la toamna cand o sa ruleze macar un 5-10k km pe mana unor calatori si chiar o sa ne putem face fiecare o parere strict pentru situatiile noastre. La modul cel mai sincer - Chiar crezi ca cei de la KTM ar angaja si mobiliza armate de specialisti plus zeci de milioane de E in R&D daca nu ar exista segment care sa ceara si sa cumpere motocicleta asta? De ce crezi tu ca daca mergi in Alpi si stai la hotel (eu nu as sta altundeva) nu este o aventura. Pentru mine a fost una. A fost de vis. Crezi ca o aventura este numai cand te chinui in namoale in muntii Banatului si schimbi camere in paduri unde daca te prinde noaptea singur mori ori de frica ori mancat de lupi? Pentru mine aventura = descoperire si fun. Sa te intorci acasa cu un ranjet de om prost si sa ai ce povesti tuturor intreaga saptamana care vine. De ce crezi ca aceeasi motocicleta hitech, nu poate fi ceva de vis atat in off (dual sau enduro) cat si pe strada, fiindca te poti bucura de suspensii de top si electronica care o seteaza pe gustul tau pentru fiecare tip de utilizare. Cum zice un bun prieten de-al meu - Prea multa ura aicea la voi. Este una sa o dam in glume si mistouri, mai bune, mai slabe... si alta sa judecam care e mai adventure ca altul, care e mai sarac, care e mai motociclist. Devine obositor si contraproductiv. la modul cel mai sincer cred ca ori nu ai citit ce am zis ori nu ai inteles...ca nu e vb de nici o ura ,si nu judec pe nimeni ...ptr ca nu imi permit sa fac asta....am si spus mai sus ca exact asta a facut KTM cu cele 2 modele ...una ptr aventurierii mai "cuminti" ( asa am denumit eu un utilizator care foloseste motoreta prin europa ,mult asfalt si comfort....nu e nimic gresit in asta ,e f bine ca o face si ca se simte bine)....si a doua, R ul ptr aventurierii "curajosi"(asa i am numit eu pe acei utilizatori care pleaca intr o excursie in turul lumii,africa, asia..etc)...dezamagirea mea pe care mi o exprimam era ca ,Ktm ul e prea scump si ofera performanta in segmentul asta unde nu e neaparat necesar pentru un utilizator de rand(adica nu un pilot care o foloseste in regim de competitie) ..DAR cine isi permite e LIBER SA O FACA.....doar ca la sfasitul zilei acel zambet de care vorbesti ....il poti obtine si cu o moto mai simpla fara componente performante.si cu bani mai putini.. motivul ptr care au aparut aceste 2 modele T700 si 790,790R a fost tocmai ptr ca la aceasta clasa enduro/adventure ...se ajunsese prea departe ...cilindree mare,putere f multa,componenete performante si electronica....gs1200/1250,1190 multistrada sau caponord,africa twin ...multi specialisti in domeniu si cu experienta au spus ca aceste motociclete nu sunt tocmai potrivite ptr o aventura prin africa ,asia etc ...(nu inseamna ca nu se poate ...ca sunt destui care o fac)in schimb ptr europa sunt minunate...dar f multa lume si a dorit un model nou care sa semene cu motocicletele din "generatia de aur" xtz 750,africa twin 750,transalp....etc...si eu ma asteptam ca si Ktm ul sa vina cu ceva asemanator.ca yamaha..doar ca nah in stilul lor traditional au pus din nou performanta in prim plan...sper ca m am facut inteles ...bafta si drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 3 hours ago, paulynos said: Fratilor, nu inteleg sincer de ce va ciondaniti. Chiar daca sunt aceeasi clasa e clar ca au targeturi diferite si parerile sunt impartite, e vorba de preferinte personale. Yamaha - simplitate si fiabilitate - pret mic; Ktm - putere crescuta, suspensii si electronice - pret mare; Personal daca as cauta un adventure-touring din clasa de mijloc m-as uita la Yamaha doar daca bugetul e limitat, altfel as lua KTMul fara sa clipesc. Si daca imi e permisa comparatia: Yamaha este Nokia inainte sa dea faliment, incearca sa scoata pe piata un telefon spartan, la care tine mult bateria. KTMul este smartphoneul. Acum stim cu totii ca Nokia a pierdut pariul, ramane de vazut ce va face Tenere 700. Stati sa iasa testele serioase si pe urma vedem ce si cum. E loc pentru toata lumea. Just. Cred că asta am zis și eu de când au început să apară prețurile. Cei care au bugetul mai limitat vor alege T700. Ceilalți vor merge probabil spre KTM. Sau spre F850. Un user a argumentat că Yamaha pe lângă preț mai are avantajul de a fi "motocicleta fiabilă", care nu te lasă-n drum când pleci departe de casă. Eu cred că asta se întâmplă doar în capul fanboy-ilor mărcii, dar e doar părerea mea. Până la teste, avem doar datele de pe hârtie. Iar alea spun că 790 oferă cam tot ce oferă T700 + câteva lucruri suplimentare. Motiv pentru care este și mai scumpă. Lucrurile sunt simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 (editat) Acum 1 oră, Buggy a spus: f multa lume si a dorit un model nou care sa semene cu motocicletele din "generatia de aur" xtz 750,africa twin 750,transalp....etc...si eu ma asteptam ca si Ktm ul sa vina cu ceva asemanator.ca yamaha..doar ca nah in stilul lor traditional au pus din nou performanta in prim plan...sper ca m am facut inteles ...bafta si drumuri bune! * T700 este continuarea in viata a "generatiei de aur" japoneze. * Dar, in zilele noastre optiuni precum cornering abs, traction control, riding modes, led, tft, suspensie electronica sunt din ce in ce mai uzuale. Pe cele cateva motociclete pe care am avut sansa de a le experimenta, dpdv al sigurantei, comfortului si placerii de a pilota, mi-au schimbat radical ideile. In bine. Diferenta este atat de mare incat as prefera sa platesc in plus si sa le am. Dar eu nu sunt genul sa planific prea recent o calatorie moto in Africa si probabil nici nu o sa o fac prea curand. Europa este inca o mare de gri pe harta iesirilor mele moto. Mi se pare normal ca cei de la Ktm sa vina cu ceva diferit fata de Yamaha. Atat din ratiuni economice (de a nu intra pe aceeasi nisa, ci de a o exploata pe cea neocupata), cat si din perspectiva imaginii de marca - KTM nu a facut niciodata un crez din motociclete normale, de lasat mostenire la nepoti. In ce zona intra Yamaha cu simplitatea ei? La categoria concept generatie de aur NOU. Adica poti sa iti cumperi in 2019 un motor clasic, nou vs batut capul cu cine stie ce surprize sh. As putea sa jur ca Pavlin isi va cumpara una cat de curand. Pentru el este ideala. Acum 4 ore, paulynos a spus: Si daca imi e permisa comparatia: Yamaha este Nokia inainte sa dea faliment, incearca sa scoata pe piata un telefon spartan, la care tine mult bateria. KTMul este smartphoneul. Acum stim cu totii ca Nokia a pierdut pariul, ramane de vazut ce va face Tenere 700. Stati sa iasa testele serioase si pe urma vedem ce si cum. E loc pentru toata lumea. Eu inclin sa cred ca in lumea moto motocicletele simple, noi, pentru RTW, Yamaha or mai avea clientela lor. Daca as pleca maine in Mali sau Sudan, garantat mi-as lua un Nokia cu butoane pe post de backup :). Editat Februarie 2, 2019 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 @PzKpfW...eh mai greu motoreta noua din ziua de azi sa nu se strice sau sa apara vreo eroare... cat despre 790 banuiesc ca te referi la R ?...ca cel normal mi se pare sub T700 cel putin la capacitati offroad... imi vin in cap acum 2 exemple reale traite de Ionut (Intotheworld)...cand a facut turul africii a avut ceva probleme cu yamaha xt 660 dar nu ceva grav...cand a plecat in siberia cu ktm 690...ia crapat cadrul ..:))))...si cu asta inchei discutia ca urmeaza sa imi iau un ktm sau husqvarana ptr hard enduro :))) @DeVazut_TM...imaginea ktm este motocross si hard enduro...aia e felia lor principala si raman lideri incontestabili....restul se mai poate discuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 23 minutes ago, Buggy said: cat despre 790 banuiesc ca te referi la R ?...ca cel normal mi se pare sub T700 cel putin la capacitati offroad... Din ce punct de vedere? 790 Adv (standard) este mai ușor, mai puternic și mai bine echipat decât T700. Este adevărat că Ténéré are suspension travel ceva mai mare (doar pe față) și garda la sol puțin mai mare (cu vreo 7cm) decât 790 standard, dar asta pentru că versiunea asta va face mai mult touring decât enduro. Concesia este făcută în acest sens. Dacă vrei mai mult enduro decât touring, iei R-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 Acum 2 ore, Buggy a spus: la modul cel mai sincer cred ca ori nu ai citit ce am zis ori nu ai inteles...ca nu e vb de nici o ura ,si nu judec pe nimeni ...ptr ca nu imi permit sa fac asta....am si spus mai sus ca exact asta a facut KTM cu cele 2 modele ...una ptr aventurierii mai "cuminti" ( asa am denumit eu un utilizator care foloseste motoreta prin europa ,mult asfalt si comfort....nu e nimic gresit in asta ,e f bine ca o face si ca se simte bine)....si a doua, R ul ptr aventurierii "curajosi"(asa i am numit eu pe acei utilizatori care pleaca intr o excursie in turul lumii,africa, asia..etc)...dezamagirea mea pe care mi o exprimam era ca ,Ktm ul e prea scump si ofera performanta in segmentul asta unde nu e neaparat necesar pentru un utilizator de rand(adica nu un pilot care o foloseste in regim de competitie) ..DAR cine isi permite e LIBER SA O FACA.....doar ca la sfasitul zilei acel zambet de care vorbesti ....il poti obtine si cu o moto mai simpla fara componente performante.si cu bani mai putini.. motivul ptr care au aparut aceste 2 modele T700 si 790,790R a fost tocmai ptr ca la aceasta clasa enduro/adventure ...se ajunsese prea departe ...cilindree mare,putere f multa,componenete performante si electronica....gs1200/1250,1190 multistrada sau caponord,africa twin ...multi specialisti in domeniu si cu experienta au spus ca aceste motociclete nu sunt tocmai potrivite ptr o aventura prin africa ,asia etc ...(nu inseamna ca nu se poate ...ca sunt destui care o fac)in schimb ptr europa sunt minunate...dar f multa lume si a dorit un model nou care sa semene cu motocicletele din "generatia de aur" xtz 750,africa twin 750,transalp....etc...si eu ma asteptam ca si Ktm ul sa vina cu ceva asemanator.ca yamaha..doar ca nah in stilul lor traditional au pus din nou performanta in prim plan...sper ca m am facut inteles ...bafta si drumuri bune! cred ca aia pe care-i numesti matale "cuminti" au cam 165 cm inaltime si 50 kg (uzi) , iar cei curajosi au cam 185 cm inaltime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 Acum 23 ore, PzKpfW a spus: Din ce punct de vedere? 790 Adv (standard) este mai ușor, mai puternic și mai bine echipat decât T700. Este adevărat că Ténéré are suspension travel ceva mai mare (doar pe față) și garda la sol puțin mai mare (cu vreo 7cm) decât 790 standard, dar asta pentru că versiunea asta va face mai mult touring decât enduro. Concesia este făcută în acest sens. Dacă vrei mai mult enduro decât touring, iei R-ul. pai din punctul asta de vedere ...pe care l ai zis..:)))...ca e mai usor ajuta,,,dar puterea nu e neaprata un avantaj...de garda la sol e nasol :))) ...ptr ktm daca pui si bagaje si un pasager te ai usurat pe dansa...asa ca tre varianta R....:)))...marca banu!...:))) @yuk....chiar si asa!.:))..apropo de asta...790 ul normal mi se pare f bun ptr femei care au probleme cu inaltimea...sigur femeile vor cumpara cu drag acest model...:)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 (editat) off topic: stie careva un ktm 640 Lc4 2004-2007 de vanzare? (intreb pt un prieten) Acum 9 minute, Buggy a spus: @yuk....chiar si asa!.:))..apropo de asta...790 ul normal mi se pare f bun ptr femei care au probleme cu inaltimea...sigur femeile vor cumpara cu drag acest model...:)... nu cred ca o muiere poate sa ridice mobra aia cu rezervorul plin Editat Februarie 2, 2019 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 Acum 23 ore, yuk a spus: off topic: stie careva un ktm 640 Lc4 2004-2007 de vanzare? (intreb pt un prieten) nu cred ca o muiere poate sa ridice mobra aia cu rezervorul plin asta e relativ ..depinde de fizic, de tehnica...imposibil nu e ...oricum alea care calatoresc singure sunt putine la numar ...:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 Sunt destule, chiar dacă nu le știi tu Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 Ambele variante de 790 Adventure sunt practic aceeasi motocicleta, diferenta principala e cursa si calitatea suspensiei plus cateva accesorii (gen sa, oglinzi si parbriz). Omu care va pleca intr-o calatorie medie-lunga (1-2 luni spre 2 ani) , fie ca o va face pe 790 Adv simplu, fie pe R, va pune anvelope de strada pt tarile cu asfalt si le va schimba cu crampoane cand va ajunge la partile de trip cu drumuri de pamant. Acelasi lucru il va face si cel cu T700, si amarasteanul cu V-Strom 650 sau cu Himalayan. Restul depinde de skill si de cate riscuri vrei sa-ti asumi ca stil de mers cand esti la mama dracu'. Acu ce sa spun, se fac aici niste insinuari de parca 790 Adventure simplu ar avea numa un coi fiindca a fost prezentat cu pneuri de strada. Daca ii puneau roti de 17"/19" din aliaj (cum e GS-ul mare) mai ziceam, era mesaj clar - e facut pt strada. Dar asa, e fix aceeasi Marie cu fratele mai mare (mai degraba geaman)...si e mai capabil de off-road si travel (greutate per se, distributia ei, marime rezervor, garda la sol, etc) decat balene gen F850GSA sau Triger 800XC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 Tare mi-e ca fiind mai jos să nu fie mai bun pe off-road. Sunt mulți care fac enduro cu picioarele pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 Nu-s cum sa va spun, dar strict din punct de vedere al unei calatorii RTW, solo, eu as alege 790Adv, nu R. Tocmai pentru ca inaltimea seii ma avantajeaza. Pentru RTW nu-ti trebuie garda la sol cat casa, ca nu te apuci sa faci hard-enduro si sa sari busteni. Acolo vrei sa poti manevra mobra in orice fel de situatii, si cand ii incarcata cu bagaje iar tu esti in mijlocul traficului, in panta, ca dracu, si trebuie sa o misti pe loc, o sa vrei sa ai picioarele jos. Daca ai picioare suficient de lungi, si banii necesari, atunci R-ul e mai bun. in rest, as fi fost fericit cu mai putina putere dar motorul mai relaxat, compresie mai mica, mai prietenos cu benzina de cifra octanica incerta. RTW nu inseamna hard-enduro. Cel putin din ce mai mai citit si eu pe altii care chiar fac asta. Si nu-s putini :). Pentru golaneala prin munti/desert plus confort, la cate sute de Km de casa, atunci da, 790R are toate avantajele. PS - T700 are garda la sol cam cat 790Adv simplu. Asa ca zau n-as zice ca-i asa de mare diferenta intre ele ;). Dar centrul de greutate mult mai jos la 790 imi pare diferenta fundamentala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 18 minutes ago, greenharleyd said: T700 are garda la sol cam cat 790Adv simplu. Conform specificațiilor oficiale e mai mare cu vreo 7cm - e ceva. În același timp, mă aștept ca Ténéré-ul să aibă suspensia ceva mai moale (orientare off-road), iar KTM-ul mai tare (orientare touring pe asfalt). Deci cu ambele încărcate cred că diferența va fi neglijabilă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 (editat) Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Conform specificațiilor oficiale e mai mare cu vreo 7cm - e ceva. În același timp, mă aștept ca Ténéré-ul să aibă suspensia ceva mai moale (orientare off-road), iar KTM-ul mai tare (orientare touring pe asfalt). Deci cu ambele încărcate cred că diferența va fi neglijabilă. nu erau 7 mm? 233 vs 240? 7 cm e ridicol de mult o posibila problema pe care o vad e ca din 2017, din cauza noilor reguli euro 4, nu mai pot face ecu-ul la liber cumva, cica din cauza asta, au eliminat harta de benzina proasta Editat Februarie 4, 2019 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 La 02.02.2019 la 19:24, Buggy a spus: @PzKpfW...eh mai greu motoreta noua din ziua de azi sa nu se strice sau sa apara vreo eroare... cat despre 790 banuiesc ca te referi la R ?...ca cel normal mi se pare sub T700 cel putin la capacitati offroad... imi vin in cap acum 2 exemple reale traite de Ionut (Intotheworld)...cand a facut turul africii a avut ceva probleme cu yamaha xt 660 dar nu ceva grav...cand a plecat in siberia cu ktm 690...ia crapat cadrul ..:))))...si cu asta inchei discutia ca urmeaza sa imi iau un ktm sau husqvarana ptr hard enduro :))) @DeVazut_TM...imaginea ktm este motocross si hard enduro...aia e felia lor principala si raman lideri incontestabili....restul se mai poate discuta si o sa adaug ca in africa calatoria a fost in 2 pe o motoreta, iar in siberia a fost solo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 19 hours ago, prafrau said: nu erau 7 mm? 233 vs 240? 7 cm e ridicol de mult Ai dreptate. Am încurcat inch-ii cu cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 (editat) Acum 10 minute, PzKpfW a spus: Am încurcat inch-ii cu cm. Adică e de fapt 7 inchi? Editat Februarie 5, 2019 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 (editat) Am încurcat in cu mm când am scris unitatea de măsură. Pe net am găsit în inch, am făcut transformarea dar am scris cm în loc de mm. Deci diferența este de 7mm, da. 790-ul (standard) are 233mm, Ténéré-ul are 240mm. 790 Adv R are 263mm. Editat Februarie 5, 2019 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Pentru cei din vest, puteti merge la Bike Austtia in fiecare an. M-am nimerit anul asta acolo si poti calari ce motor vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 (editat) Din primele 3 de mai sus (T700, 790 Adv si Guzzi), care ti-a placut cel mai mult ? p.s.: din ce vad, expo-ul respectiv se tine o data la doi ani Editat Februarie 5, 2019 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Februarie 6, 2019 Share Postat Februarie 6, 2019 pozitia de pe Guzzi a fost cea mai faina Eram foarte curios de T700 si 790R, dar nu m-au impresionat. poate la testdrive o sa-mi schimb parerea. 790 o sa intre in productie in martie daca am inteles bine, deci mai avem de asteptat pana la testdrive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 23, 2019 Share Postat Februarie 23, 2019 Si un preview de la fanul numarul 1 Yamaha :)). Intr-adevar unele repere sunt cam cheap dupa cum se vede mai jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 9490 euro la precomanda și vine bicicleta în Iulie. 9790 euro prețul după 31 iulie. https://www.gpone.com/it/2019/02/28/news-prodotto/yamaha-tenere-700-annunciato-il-prezzo-dellon-off-di-iwata.html Frumos, dar nu prea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.