Sari la conținut

Postări Recomandate

Și eu sunt adeptul simplității, dar să fim serioși... KTM a bătut fierul în segmentul ăsta când ceilalți producători l-au abandonat sau l-au reprezentat palid. În decursul timpului motocicletele lor au câștigat pe lângă putere, manevrabilitate, chiar și fiabilitate. Chiar dacă mulți preferă alte mărci, KTM sunt cei mai buni pe off-road. Iar puterile scoase din aceeași cilindree față de concurență nu sunt de neglijat. Mai trebuie luată în calcul și perioada lungă de teste, făcută la vedere, în condiții foarte dure, unde sigur mulți dintre noi nu vor ajunge vreodată. Au făcut și cei de la Yamaha ceva similar dar personal mi se pare slăbuț. Eu unul nu am la suflet KTM, dar în ultimul timp chiar au reușit să mă impresioneze și oferta lor pe parte de off-road este destul de generoasă. Banul este ultimul motiv, altfel sunt 3 modele pe care le-aș cumpăra chiar mâine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 407
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 02.02.2019 la 12:28, DeVazut_TM a spus:

 

Bifezi intregul spectru de gen (feminin/masculin) si de inaltime (de la 1.60 pana peste 1.90).

* Ktm nu produce pentru piata romaneasca si puterea ei de cumparare sau pentru orice alte piete cu o putere slaba de cumparare.

* Daca tu nu iti permiti Ktm, nu inseamna ca toti vesticii sunt in situatia ta (sau a mea)

* Daca alte tari au politici de creditare si buy back f atractive in timp ce noi in Ro nu avem...

* Daca tie iti place o motocicleta simpla si fiabila - optiunea ta

* Daca unii considera aventura o tura cu 790 R-ul in jurul Chiemsee-ului iar altii ocolul Africii in 2 ani pe T700 - fiecare cu optiunea lui.  

 

Este usor nenecesara treaba cu aventurieri amatori posesorii de Ktm.

Stii tu ce calcule si-au facut ei si pe ce bani si care au fost optiunile dintre care au putut alege la momentul respectiv pentru scopurile lor...

 

KTM si Yamaha si-au expus modelele, lumea a citit, le-a vazut, mai nou stie si pretul...

Este cam "case closed" pana pe la toamna cand o sa ruleze macar un 5-10k km pe mana unor calatori si chiar o sa ne putem face fiecare o parere strict pentru situatiile noastre.

 

 

 

 

 

La modul cel mai sincer -  Chiar crezi ca cei de la KTM ar angaja si mobiliza armate de specialisti plus zeci de milioane de E in R&D daca nu ar exista segment care sa ceara si sa cumpere motocicleta asta?

De ce crezi tu ca daca mergi in Alpi si stai la hotel (eu nu as sta altundeva) nu este o aventura. Pentru mine a fost una. A fost de vis.

Crezi ca o aventura este numai cand te chinui in namoale in muntii Banatului si schimbi camere in paduri unde daca te prinde noaptea singur mori ori de frica ori mancat de lupi?

Pentru mine aventura = descoperire si fun. Sa te intorci acasa cu un ranjet de om prost si sa ai ce povesti tuturor intreaga saptamana care vine. 

De ce crezi ca aceeasi motocicleta hitech, nu poate fi ceva de vis atat in off (dual sau enduro) cat si pe strada, fiindca te poti bucura de suspensii de top si electronica care o seteaza pe gustul tau pentru fiecare tip de utilizare.  

 

 

Cum zice un bun prieten de-al meu - Prea multa ura aicea la voi. 

Este una sa o dam in glume si mistouri, mai bune, mai slabe... si alta sa judecam care e mai adventure ca altul, care e mai sarac, care e mai motociclist. 

Devine obositor si contraproductiv.

 

la modul cel mai sincer  cred ca ori nu ai citit ce am zis ori nu ai inteles...ca nu e vb de nici o ura ,si nu judec pe nimeni ...ptr ca nu imi permit sa fac asta....am si spus mai sus ca exact asta a facut KTM  cu cele 2 modele ...una ptr aventurierii mai "cuminti" ( asa am denumit eu un utilizator care foloseste motoreta prin europa ,mult asfalt si comfort....nu e nimic gresit in asta ,e f bine ca o face si ca se simte bine)....si a doua, R ul ptr aventurierii "curajosi"(asa i am numit eu pe acei utilizatori care pleaca intr o excursie in turul lumii,africa, asia..etc)...dezamagirea mea pe care mi o exprimam era ca ,Ktm ul e prea scump si ofera performanta in segmentul asta unde nu e neaparat necesar pentru un utilizator de rand(adica nu un pilot care o foloseste in regim de competitie) ..DAR cine isi permite e LIBER SA O FACA.....doar ca la sfasitul zilei acel zambet de care vorbesti ....il poti obtine si cu o moto mai simpla fara componente performante.si cu bani mai putini..

 

motivul ptr care au aparut aceste 2 modele T700 si 790,790R a fost tocmai ptr ca la aceasta clasa enduro/adventure ...se ajunsese prea departe ...cilindree mare,putere f multa,componenete performante si electronica....gs1200/1250,1190 multistrada sau caponord,africa twin ...multi specialisti in domeniu si cu experienta au spus  ca aceste motociclete nu sunt tocmai potrivite ptr o aventura prin africa ,asia etc ...(nu inseamna ca nu se poate ...ca sunt destui care o fac)in schimb ptr europa sunt minunate...dar f multa lume si a dorit un model nou care sa semene cu motocicletele din "generatia de aur" xtz 750,africa twin 750,transalp....etc...si eu ma asteptam ca si Ktm ul sa vina cu ceva asemanator.ca yamaha..doar ca nah in stilul lor traditional au pus din nou performanta in prim plan...sper ca m am facut inteles ...bafta si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, paulynos said:

Fratilor, nu inteleg sincer de ce va ciondaniti. Chiar daca sunt aceeasi clasa e clar ca au targeturi diferite si parerile sunt impartite, e vorba de preferinte personale.

 

Yamaha - simplitate si fiabilitate - pret mic;

Ktm - putere crescuta, suspensii si electronice - pret mare;

 

Personal daca as cauta un adventure-touring din clasa de mijloc m-as uita la Yamaha doar daca bugetul e limitat, altfel as lua KTMul fara sa clipesc.

 

Si daca imi e permisa comparatia: Yamaha este Nokia inainte sa dea faliment, incearca sa scoata pe piata un telefon spartan, la care tine mult bateria. KTMul este smartphoneul. Acum stim cu totii ca Nokia a pierdut pariul, ramane de vazut ce va face Tenere 700.

 

Stati sa iasa testele serioase si pe urma vedem ce si cum. E loc pentru toata lumea.

 

Just. Cred că asta am zis și eu de când au început să apară prețurile. Cei care au bugetul mai limitat vor alege T700. Ceilalți vor merge probabil spre KTM. Sau spre F850. Un user a argumentat că Yamaha pe lângă preț mai are avantajul de a fi "motocicleta fiabilă", care nu te lasă-n drum când pleci departe de casă. Eu cred că asta se întâmplă doar în capul fanboy-ilor mărcii, dar e doar părerea mea.

 

Până la teste, avem doar datele de pe hârtie. Iar alea spun că 790 oferă cam tot ce oferă T700 + câteva lucruri suplimentare. Motiv pentru care este și mai scumpă. Lucrurile sunt simple.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 1 oră, Buggy a spus:

 f multa lume si a dorit un model nou care sa semene cu motocicletele din "generatia de aur" xtz 750,africa twin 750,transalp....etc...si eu ma asteptam ca si Ktm ul sa vina cu ceva asemanator.ca yamaha..doar ca nah in stilul lor traditional au pus din nou performanta in prim plan...sper ca m am facut inteles ...bafta si drumuri bune!

* T700 este continuarea in viata a "generatiei de aur" japoneze. 

* Dar, in zilele noastre optiuni precum cornering abs, traction control, riding modes, led, tft, suspensie electronica sunt din ce in ce mai uzuale.

Pe cele cateva motociclete pe care am avut sansa de a le experimenta, dpdv al sigurantei, comfortului si placerii de a pilota, mi-au schimbat radical ideile. In bine. Diferenta este atat de mare incat as prefera sa platesc in plus si sa le am.

Dar eu nu sunt genul sa planific prea recent o calatorie moto in Africa si probabil nici nu o sa o fac prea curand.

Europa este inca o mare de gri pe harta iesirilor mele moto.

 

Mi se pare normal ca cei de la Ktm sa vina cu ceva diferit fata de Yamaha.

Atat din ratiuni economice (de a nu intra pe aceeasi nisa, ci de a o exploata pe cea neocupata), cat si din perspectiva imaginii de marca - KTM nu a facut niciodata un crez din motociclete normale, de lasat mostenire la nepoti.

 

In ce zona intra Yamaha cu simplitatea ei? La categoria concept generatie de aur NOU.

Adica poti sa iti cumperi in 2019 un motor clasic, nou vs batut capul cu cine stie ce surprize sh.

As putea sa jur ca Pavlin isi va cumpara una cat de curand. Pentru el este ideala. 

Acum 4 ore, paulynos a spus:

Si daca imi e permisa comparatia: Yamaha este Nokia inainte sa dea faliment, incearca sa scoata pe piata un telefon spartan, la care tine mult bateria. KTMul este smartphoneul. Acum stim cu totii ca Nokia a pierdut pariul, ramane de vazut ce va face Tenere 700.

Stati sa iasa testele serioase si pe urma vedem ce si cum. E loc pentru toata lumea.

Eu inclin sa cred ca in lumea moto motocicletele simple, noi, pentru RTW, Yamaha or mai avea clientela lor.

Daca as pleca maine in Mali sau Sudan, garantat mi-as lua un Nokia cu butoane pe post de backup :).

 

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@PzKpfW...eh mai greu motoreta noua din ziua de azi sa nu se strice sau sa apara vreo eroare...

cat despre 790 banuiesc ca te referi la R ?...ca cel normal mi se pare sub T700 cel putin la capacitati offroad...

 

imi vin in cap acum 2 exemple reale traite de Ionut (Intotheworld)...cand a facut turul africii a avut ceva probleme cu yamaha xt 660 dar nu ceva grav...cand a plecat in siberia cu ktm 690...ia crapat cadrul ..:))))...si cu asta inchei discutia ca urmeaza sa imi iau un ktm sau husqvarana ptr hard enduro :)))

 

@DeVazut_TM...imaginea ktm este motocross si hard enduro...aia e felia lor principala si raman lideri incontestabili....restul se mai poate discuta

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 minutes ago, Buggy said:

cat despre 790 banuiesc ca te referi la R ?...ca cel normal mi se pare sub T700 cel putin la capacitati offroad...

 

Din ce punct de vedere? 790 Adv (standard) este mai ușor, mai puternic și mai bine echipat decât T700. Este adevărat că Ténéré are suspension travel ceva mai mare (doar pe față) și garda la sol puțin mai mare (cu vreo 7cm) decât 790 standard, dar asta pentru că versiunea asta va face mai mult touring decât enduro. Concesia este făcută în acest sens. Dacă vrei mai mult enduro decât touring, iei R-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Buggy a spus:

la modul cel mai sincer  cred ca ori nu ai citit ce am zis ori nu ai inteles...ca nu e vb de nici o ura ,si nu judec pe nimeni ...ptr ca nu imi permit sa fac asta....am si spus mai sus ca exact asta a facut KTM  cu cele 2 modele ...una ptr aventurierii mai "cuminti" ( asa am denumit eu un utilizator care foloseste motoreta prin europa ,mult asfalt si comfort....nu e nimic gresit in asta ,e f bine ca o face si ca se simte bine)....si a doua, R ul ptr aventurierii "curajosi"(asa i am numit eu pe acei utilizatori care pleaca intr o excursie in turul lumii,africa, asia..etc)...dezamagirea mea pe care mi o exprimam era ca ,Ktm ul e prea scump si ofera performanta in segmentul asta unde nu e neaparat necesar pentru un utilizator de rand(adica nu un pilot care o foloseste in regim de competitie) ..DAR cine isi permite e LIBER SA O FACA.....doar ca la sfasitul zilei acel zambet de care vorbesti ....il poti obtine si cu o moto mai simpla fara componente performante.si cu bani mai putini..

 

motivul ptr care au aparut aceste 2 modele T700 si 790,790R a fost tocmai ptr ca la aceasta clasa enduro/adventure ...se ajunsese prea departe ...cilindree mare,putere f multa,componenete performante si electronica....gs1200/1250,1190 multistrada sau caponord,africa twin ...multi specialisti in domeniu si cu experienta au spus  ca aceste motociclete nu sunt tocmai potrivite ptr o aventura prin africa ,asia etc ...(nu inseamna ca nu se poate ...ca sunt destui care o fac)in schimb ptr europa sunt minunate...dar f multa lume si a dorit un model nou care sa semene cu motocicletele din "generatia de aur" xtz 750,africa twin 750,transalp....etc...si eu ma asteptam ca si Ktm ul sa vina cu ceva asemanator.ca yamaha..doar ca nah in stilul lor traditional au pus din nou performanta in prim plan...sper ca m am facut inteles ...bafta si drumuri bune!

cred ca aia pe care-i numesti matale "cuminti" au cam 165 cm inaltime si 50 kg (uzi) :)  , iar cei curajosi au cam 185 cm inaltime 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, PzKpfW a spus:

 

Din ce punct de vedere? 790 Adv (standard) este mai ușor, mai puternic și mai bine echipat decât T700. Este adevărat că Ténéré are suspension travel ceva mai mare (doar pe față) și garda la sol puțin mai mare (cu vreo 7cm) decât 790 standard, dar asta pentru că versiunea asta va face mai mult touring decât enduro. Concesia este făcută în acest sens. Dacă vrei mai mult enduro decât touring, iei R-ul.

pai din punctul asta de vedere ...pe care l ai zis..:)))...ca e mai usor ajuta,,,dar puterea nu e neaprata un avantaj...de garda la sol e nasol :))) ...ptr ktm daca pui si bagaje si un pasager te ai usurat pe dansa...asa ca tre varianta R....:)))...marca banu!...:)))

@yuk....chiar si asa!.:))..apropo de asta...790 ul normal mi se pare f bun ptr femei care au probleme cu inaltimea...sigur femeile vor cumpara cu drag acest model...:)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic: stie careva un ktm 640 Lc4 2004-2007 de vanzare? (intreb pt un prieten)

Acum 9 minute, Buggy a spus:

 

@yuk....chiar si asa!.:))..apropo de asta...790 ul normal mi se pare f bun ptr femei care au probleme cu inaltimea...sigur femeile vor cumpara cu drag acest model...:)...

nu cred ca o muiere poate sa ridice mobra aia cu rezervorul plin

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, yuk a spus:

off topic: stie careva un ktm 640 Lc4 2004-2007 de vanzare? (intreb pt un prieten)

nu cred ca o muiere poate sa ridice mobra aia cu rezervorul plin

asta e relativ ..depinde de fizic, de tehnica...imposibil nu e ...oricum alea care calatoresc singure sunt putine la numar ...:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele variante de 790 Adventure sunt practic aceeasi motocicleta, diferenta principala e cursa si calitatea suspensiei plus cateva accesorii (gen sa, oglinzi si parbriz). Omu care va pleca intr-o calatorie medie-lunga (1-2 luni spre 2 ani) , fie ca o va face pe 790 Adv simplu, fie pe R, va pune anvelope de strada pt tarile cu asfalt si le va schimba cu crampoane cand va ajunge la partile de trip cu drumuri de pamant. Acelasi lucru il va face si cel cu T700, si amarasteanul cu V-Strom 650 sau cu Himalayan. Restul depinde de skill si de cate riscuri vrei sa-ti asumi ca stil de mers cand esti la mama dracu'.  

 

Acu ce sa spun, se fac aici niste insinuari de parca 790 Adventure simplu ar avea numa un coi fiindca a fost prezentat cu pneuri de strada. Daca ii puneau roti de 17"/19" din aliaj (cum e GS-ul mare) mai ziceam, era mesaj clar - e facut pt strada. Dar asa, e fix aceeasi Marie cu fratele mai mare (mai degraba geaman)...si e mai capabil de off-road si travel (greutate per se, distributia ei, marime rezervor, garda la sol, etc) decat balene gen F850GSA sau Triger 800XC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s cum sa va spun, dar strict din punct de vedere al unei calatorii RTW, solo, eu as alege 790Adv, nu R. Tocmai pentru ca inaltimea seii ma avantajeaza. Pentru RTW nu-ti trebuie garda la sol cat casa, ca nu te apuci sa faci hard-enduro si sa sari busteni. Acolo vrei sa poti manevra mobra in orice fel de situatii, si cand ii incarcata cu bagaje iar tu esti in mijlocul traficului, in panta, ca dracu, si trebuie sa o misti pe loc, o sa vrei sa ai picioarele jos. Daca ai picioare suficient de lungi, si banii necesari, atunci R-ul e mai bun. 

in rest, as fi fost fericit cu mai putina putere dar motorul mai relaxat, compresie mai mica, mai prietenos cu benzina de cifra octanica incerta.

RTW nu inseamna hard-enduro. Cel putin din ce mai mai citit si eu pe altii care chiar fac asta. Si nu-s putini :).

Pentru golaneala prin munti/desert plus confort, la cate sute de Km de casa, atunci da, 790R are toate avantajele.

PS - T700 are garda la sol cam cat 790Adv simplu. Asa ca zau n-as zice ca-i asa de mare diferenta intre ele ;). Dar centrul de greutate mult mai jos la 790 imi pare diferenta fundamentala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 minutes ago, greenharleyd said:

T700 are garda la sol cam cat 790Adv simplu.

 

Conform specificațiilor oficiale e mai mare cu vreo 7cm - e ceva. În același timp, mă aștept ca Ténéré-ul să aibă suspensia ceva mai moale (orientare off-road), iar KTM-ul mai tare (orientare touring pe asfalt). Deci cu ambele încărcate cred că diferența va fi neglijabilă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Conform specificațiilor oficiale e mai mare cu vreo 7cm - e ceva. În același timp, mă aștept ca Ténéré-ul să aibă suspensia ceva mai moale (orientare off-road), iar KTM-ul mai tare (orientare touring pe asfalt). Deci cu ambele încărcate cred că diferența va fi neglijabilă.

 

nu erau 7 mm? 233 vs 240?

 

7 cm e ridicol de mult

 

o posibila problema pe care o vad e ca din 2017, din cauza noilor reguli euro 4, nu mai pot face ecu-ul la liber

cumva, cica din cauza asta, au eliminat harta de benzina proasta

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.02.2019 la 19:24, Buggy a spus:

@PzKpfW...eh mai greu motoreta noua din ziua de azi sa nu se strice sau sa apara vreo eroare...

cat despre 790 banuiesc ca te referi la R ?...ca cel normal mi se pare sub T700 cel putin la capacitati offroad...

 

imi vin in cap acum 2 exemple reale traite de Ionut (Intotheworld)...cand a facut turul africii a avut ceva probleme cu yamaha xt 660 dar nu ceva grav...cand a plecat in siberia cu ktm 690...ia crapat cadrul ..:))))...si cu asta inchei discutia ca urmeaza sa imi iau un ktm sau husqvarana ptr hard enduro :)))

 

@DeVazut_TM...imaginea ktm este motocross si hard enduro...aia e felia lor principala si raman lideri incontestabili....restul se mai poate discuta

 

 

 

 

si o sa adaug ca in africa calatoria a fost in 2 pe o motoreta, iar in siberia a fost solo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am încurcat in cu mm când am scris unitatea de măsură. Pe net am găsit în inch, am făcut transformarea dar am scris cm în loc de mm. Deci diferența este de 7mm, da. 790-ul (standard) are 233mm, Ténéré-ul are 240mm. 790 Adv R are 263mm.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pozitia de pe Guzzi a fost cea mai faina :)

 

Eram foarte curios de T700 si 790R, dar nu m-au impresionat. poate la testdrive o sa-mi schimb parerea. 790 o sa intre in productie in martie daca am inteles bine, deci mai avem de asteptat pana la testdrive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Vizitator changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...