Sari la conținut

Postări Recomandate

off topic: stie careva un ktm 640 Lc4 2004-2007 de vanzare? (intreb pt un prieten)

Acum 9 minute, Buggy a spus:

 

@yuk....chiar si asa!.:))..apropo de asta...790 ul normal mi se pare f bun ptr femei care au probleme cu inaltimea...sigur femeile vor cumpara cu drag acest model...:)...

nu cred ca o muiere poate sa ridice mobra aia cu rezervorul plin

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 398
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ambele variante de 790 Adventure sunt practic aceeasi motocicleta, diferenta principala e cursa si calitatea suspensiei plus cateva accesorii (gen sa, oglinzi si parbriz). Omu care va pleca intr-o calatorie medie-lunga (1-2 luni spre 2 ani) , fie ca o va face pe 790 Adv simplu, fie pe R, va pune anvelope de strada pt tarile cu asfalt si le va schimba cu crampoane cand va ajunge la partile de trip cu drumuri de pamant. Acelasi lucru il va face si cel cu T700, si amarasteanul cu V-Strom 650 sau cu Himalayan. Restul depinde de skill si de cate riscuri vrei sa-ti asumi ca stil de mers cand esti la mama dracu'.  

 

Acu ce sa spun, se fac aici niste insinuari de parca 790 Adventure simplu ar avea numa un coi fiindca a fost prezentat cu pneuri de strada. Daca ii puneau roti de 17"/19" din aliaj (cum e GS-ul mare) mai ziceam, era mesaj clar - e facut pt strada. Dar asa, e fix aceeasi Marie cu fratele mai mare (mai degraba geaman)...si e mai capabil de off-road si travel (greutate per se, distributia ei, marime rezervor, garda la sol, etc) decat balene gen F850GSA sau Triger 800XC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s cum sa va spun, dar strict din punct de vedere al unei calatorii RTW, solo, eu as alege 790Adv, nu R. Tocmai pentru ca inaltimea seii ma avantajeaza. Pentru RTW nu-ti trebuie garda la sol cat casa, ca nu te apuci sa faci hard-enduro si sa sari busteni. Acolo vrei sa poti manevra mobra in orice fel de situatii, si cand ii incarcata cu bagaje iar tu esti in mijlocul traficului, in panta, ca dracu, si trebuie sa o misti pe loc, o sa vrei sa ai picioarele jos. Daca ai picioare suficient de lungi, si banii necesari, atunci R-ul e mai bun. 

in rest, as fi fost fericit cu mai putina putere dar motorul mai relaxat, compresie mai mica, mai prietenos cu benzina de cifra octanica incerta.

RTW nu inseamna hard-enduro. Cel putin din ce mai mai citit si eu pe altii care chiar fac asta. Si nu-s putini :).

Pentru golaneala prin munti/desert plus confort, la cate sute de Km de casa, atunci da, 790R are toate avantajele.

PS - T700 are garda la sol cam cat 790Adv simplu. Asa ca zau n-as zice ca-i asa de mare diferenta intre ele ;). Dar centrul de greutate mult mai jos la 790 imi pare diferenta fundamentala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 minutes ago, greenharleyd said:

T700 are garda la sol cam cat 790Adv simplu.

 

Conform specificațiilor oficiale e mai mare cu vreo 7cm - e ceva. În același timp, mă aștept ca Ténéré-ul să aibă suspensia ceva mai moale (orientare off-road), iar KTM-ul mai tare (orientare touring pe asfalt). Deci cu ambele încărcate cred că diferența va fi neglijabilă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Conform specificațiilor oficiale e mai mare cu vreo 7cm - e ceva. În același timp, mă aștept ca Ténéré-ul să aibă suspensia ceva mai moale (orientare off-road), iar KTM-ul mai tare (orientare touring pe asfalt). Deci cu ambele încărcate cred că diferența va fi neglijabilă.

 

nu erau 7 mm? 233 vs 240?

 

7 cm e ridicol de mult

 

o posibila problema pe care o vad e ca din 2017, din cauza noilor reguli euro 4, nu mai pot face ecu-ul la liber

cumva, cica din cauza asta, au eliminat harta de benzina proasta

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.02.2019 la 19:24, Buggy a spus:

@PzKpfW...eh mai greu motoreta noua din ziua de azi sa nu se strice sau sa apara vreo eroare...

cat despre 790 banuiesc ca te referi la R ?...ca cel normal mi se pare sub T700 cel putin la capacitati offroad...

 

imi vin in cap acum 2 exemple reale traite de Ionut (Intotheworld)...cand a facut turul africii a avut ceva probleme cu yamaha xt 660 dar nu ceva grav...cand a plecat in siberia cu ktm 690...ia crapat cadrul ..:))))...si cu asta inchei discutia ca urmeaza sa imi iau un ktm sau husqvarana ptr hard enduro :)))

 

@DeVazut_TM...imaginea ktm este motocross si hard enduro...aia e felia lor principala si raman lideri incontestabili....restul se mai poate discuta

 

 

 

 

si o sa adaug ca in africa calatoria a fost in 2 pe o motoreta, iar in siberia a fost solo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am încurcat in cu mm când am scris unitatea de măsură. Pe net am găsit în inch, am făcut transformarea dar am scris cm în loc de mm. Deci diferența este de 7mm, da. 790-ul (standard) are 233mm, Ténéré-ul are 240mm. 790 Adv R are 263mm.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pozitia de pe Guzzi a fost cea mai faina :)

 

Eram foarte curios de T700 si 790R, dar nu m-au impresionat. poate la testdrive o sa-mi schimb parerea. 790 o sa intre in productie in martie daca am inteles bine, deci mai avem de asteptat pana la testdrive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Acum 3 ore, wbmt a spus:

9490 euro la precomanda și vine bicicleta în Iulie. 

 

Ce vrajeala. Adica sa fii beta-tester pt Yamaha ca daca nu, o iei mai scumpa dupa. 

 

Cred ca atat va fi si la noi, avand in vedere ca de exemplu Tracer 900 costa fix la fel in Ro, cat si in Italia.

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.yamaha-motor.eu/ro/ro/products/motorcycles/adventure/t-n-r-700/

 

"Comandați-vă Tenere 700 online între 27/03/2019 și 31/07/2019 la prețul special de € 9690 , primele livrări începând cu luna iulie. După închiderea sistemului, Tenere 700 este disponibil la prețul standard de € 10.000 ."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat azi la importatorul Yamaha (Motodynamics) de Tenere 700. Va fi disponibila la ei (pt drive-test) abia pe la sfarsitul lui septembrie. Si nici nu vor aduce un exemplar pt "admirat" la SMAEB. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ovi_ice a spus:

Am intrebat azi la importatorul Yamaha (Motodynamics) de Tenere 700. Va fi disponibila la ei (pt drive-test) abia pe la sfarsitul lui septembrie. Si nici nu vor aduce un exemplar pt "admirat" la SMAEB. 

Mda..super, ce sa zic!

Cu o astfel de atitudine din partea Yamaha Romania, fie Honda sau KTM ii vor sufla o parte din clienti, fie Yamaha Grecia sau Yamaha Ungaria se vor bucura de noi clienti romani...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

:))))))))))))) 

Incredibil. 

No comment. 

Cu asemenea strategie ori falimentează ori ar trebui sa dea afara jumătate din management. 

 

Drive test în septembrie, muahaha. 

Bine ca nu este în noiembrie. 

Ce a fost ST-ul de 1200 dezamăgirea decadei, dar nici cu T700 nu îmi este rușine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...