PzKpfW Postat Aprilie 11, 2019 Autor Share Postat Aprilie 11, 2019 Are sens ceea ce zici tu. Cred că aia e treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Aprilie 11, 2019 Share Postat Aprilie 11, 2019 Incearca si ei sa reechilibreze o competitie aflata in agonie!Dupa ce Kawasaki-Rea au ucis spectacolul a mai aparut acum Ducati-Bautista ! Bomboana pe coliva WSBK-ului! Urmaresc de ceva timp WSBK-ul ,dar de trei ani este de neurmarit!Acum e si mai rau ,Ducati se pisa pe Kawa,Kawa pe restul! Oribil!Piloti fara carisma,moartea pasiunii!Davies ce pare mai bad boy restul sunt baieti cuminti,devreme acasa! Dezechilibrul motocicletelor si calitatea pilotilor duce la zero interes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 11, 2019 Autor Share Postat Aprilie 11, 2019 În spatele lui Bautista am avut ceva bătălii frumoase anul ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Aprilie 11, 2019 Share Postat Aprilie 11, 2019 (editat) Si in spatele lui Rea se mai bateau baietii,dar imaginea generala era aceeasi! Uite la motoGP ,daca nu era Rossi sa se bata cu Dovi pentru locul doi,crezi ca ar fi contat duelurile lui ,Rins,Vin,Petrux si ceilalti! Erau uitate a doua zi!Doar unul ca Rossi,cu imaginea si publicitatea lui uriasa mai poate face interesanta o cursa ca cea din Argentina(dominata copios de MM ,probabil urmat lejer pe doi de Dovi) sau o lupta pentru unloc pe podium! Dar ,din pacate WSBK-ul nu are un superstar care sa faca interesanta o lupta pentru un loc ,doi,trei sau patru! Singura competitie care ofera cat de cat spectacol ,este BSB-ul!Dar e alt nivel,alte circuite,alte echipe(nu de uzina)! Iar cursele pe ploaie sunt dementiale!Cu publicul ala pe margini!Old time,old school! Editat Aprilie 11, 2019 de adiy32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 I agree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Top six after FP1: Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’35.598 Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’35.763 Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’35.789 Alvaro Bautista (ARUBA.IT Racing – Ducati) 1’35.915 Chaz Davies (ARUBA.IT Racing – Ducati) 1’35.970 Markus Reiterberger (BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’36.012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 E transmis undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 12, 2019 Autor Share Postat Aprilie 12, 2019 Sunt doar antrenamente, dar mă suprind pozitiv BMW-urile. Care concurează practic cu motoare de serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Acum 2 minute, Ribo a spus: E transmis undeva? Eurosport Player sau la ei pe site. Acum 1 minut, PzKpfW a spus: Sunt doar antrenamente, dar mă suprind pozitiv BMW-urile. Care concurează practic cu motoare de serie. Corect. Oricum, e circuitu' de asa natura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 FP1 e la liber http://www.worldsbk.com/en/videos/2019/The Motul Dutch Round gets rolling with Free Practice 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 12, 2019 Autor Share Postat Aprilie 12, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Poate se amana din cauza vremii https://www.gpone.com/en/2019/04/13/sbk/breaking-news-assen-race-1-at-risk-due-to-cold-and-rain.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Aprilie 14, 2019 Share Postat Aprilie 14, 2019 Gata și runda asta. A nins sâmbăta și s-a schimbat un pic programul. Pana la urma s-a anulat cursa de SP și s-au ținut astăzi doua curse. Ambele câștigate de Bautista. Vdm podium în ambele, ba chiar înaintea lui Rea în a doua cursa. Etapa următoare e la Imola, acolo Bautista nu are km, dacă e loc de deranj în circuitele necunoscute o sa fie. Nu mai e nimic de zis, hai la COTA ca mai avem niște curse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 14, 2019 Share Postat Aprilie 14, 2019 O sa-l limiteze pe "batistuță" la 6000rpm, ca pe dacie, doar-doar o câștiga și altcineva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 15, 2019 Share Postat Aprilie 15, 2019 Ma bucur ca a ramas focusat pe ce trebe si ca a castigat la Assen. A demonstrat exact ce trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 15, 2019 Autor Share Postat Aprilie 15, 2019 Punct interesant pentru cei care se plâng de dominația lui Bautista: a strâns 11 victorii consecutive acum. La fel ca și Rea anul trecut (record). Doar că anul trecut erau câte două curse per etapă, acum sunt trei. Rea a câștigat ultimele 6 etape din campionatul 2018. Bautista primele 4 din 2019. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Aprilie 15, 2019 Share Postat Aprilie 15, 2019 Si eu speram sa se termine cu dominatia lui rea,dar nu cu alta dominare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 19, 2019 Share Postat Aprilie 19, 2019 https://www.gpone.com/en/2019/04/18/sbk/ducati-beware-kawasaki-is-planning-an-extreme-motogp-style-sbk.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 19, 2019 Autor Share Postat Aprilie 19, 2019 Oh, nu! Așa ceva nu! Kawasaki, nu ne mai amenințați cu motociclete mai bune și mai performante! Nu, nu și iarăși nu! Între timp, Ducati Panigale V4 standard costă mai puțin, e mai puternic, are cuplu mai mare și e mai ușor decât ZX10-RR - modelul de omologare a celor de la Kawasaki. Motive pentru care (probabil) a fost cel mai bine vândut superbike în 2018. Iar diferența dintre V4/V4S și V4R sunt 100cc și materialele din care sunt făcute unele componente interne ale motorului. Urât că sunt motociclete cu motoare derivate din cele de MotoGP disponibile muritorilor de rând. Chiar nasol. E bine că cei din competiție îi împing de la spate pe japonezi să facă motociclete mai bune. Altfel ne-ar tot vinde ciorbe reîncălzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Aprilie 19, 2019 Share Postat Aprilie 19, 2019 Acum 38 minute, PzKpfW a spus: Oh, nu! Așa ceva nu! Kawasaki, nu ne mai amenințați cu motociclete mai bune și mai performante! Nu, nu și iarăși nu! Între timp, Ducati Panigale V4 standard costă mai puțin, e mai puternic, are cuplu mai mare și e mai ușor decât ZX10-RR - modelul de omologare a celor de la Kawasaki. v4r e 40k$, zx10-rr e 20k$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 19, 2019 Autor Share Postat Aprilie 19, 2019 58 minutes ago, PzKpfW said: Între timp, Ducati Panigale V4 standard (...) Panigale V4 are un preț de listă de 22.860€. La acel model mă refeream. Kawasaki Ninja ZX-10RR are un preț de listă de 26.500€. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 19, 2019 Share Postat Aprilie 19, 2019 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Oh, nu! Așa ceva nu! Kawasaki, nu ne mai amenințați cu motociclete mai bune și mai performante! Nu, nu și iarăși nu! E bine că cei din competiție îi împing de la spate pe japonezi să facă motociclete mai bune. Altfel ne-ar tot vinde ciorbe reîncălzite. Insist! Cred ca nu intelegi care este esenta discutiei: este vorba despre un constructor care a ocolit litera si spiritul regulamentului, cu acordul tacit al Dorna. Acest lucru a dus la un dezechilibru mare in competitie. Principiul acestei competitii a fost si este inca acela, ca motocicletele sa fie derivate din cele stradale, din cele de SERIE! Nu din prototipuri MotoGp. Ori toti cei implicati in aceasta competitie spun acelasi lucru (pe care tu il negi impotriva oricaror evidente si impotriva cuvantului acelor oameni) ca actualul Panigale este de fapt, mutatis mutandis, motocicleta de MotoGP cu pneuri Pirelli. Ridicol este faptul ca in MotoGp se chinuie de ani de zile sa ia un titlu la constructori si ii bat japonezii pe toate partile (sa nu te mire prea mult daca anul asta pe langa Honda, care va fi din nou the best, le va lua fata si Suzuki) si atunci vin cu asemenea manareli ca sa ia un titlu in WSBK. Si mai ridicol este faptul ca in timp ce Ducati vine cu racheta de GP, alti europeni, cei de la BMW vin si concureaza cu o motocicleta aproape stock. Nu sunt un fan al bavarezilor, dar in cazul de fata merita tot respectul. Vezi ca nu este vorba de V4 standarsd ci de V4R. In articol este mentionat pretul, asa ca nu are sens sa o dai la intors. Sii care este vestea proasta pentru Ducati?? Ca daca toti producatorii japonezi vor alinia la start derivate din motocicletele de GP, italienii au cam belit plua. Nu Kawasaki sunt pericolul cel mai mare, pt ca astia nu mai sunt demult in MotoGP, dar ia imagineaza-ti cand vor veni Honda, Yamaha, Suzuki cu motociclete manarite dupa exemplul celor de la Ducati.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Aprilie 19, 2019 Share Postat Aprilie 19, 2019 xt600, startul poate sa îl ia orice motocicleta care este fabricata într-o serie de cel puțin 150 buc.? pentru strada și vânzare. Asa se citește regulamentul. Dacă la Ducati cineva știe sa citească și la alții nu, asta nu înseamnă manareala ci educație Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 19, 2019 Share Postat Aprilie 19, 2019 (editat) Nu, ceilalti au inteles ca trebuie sa respecte spiritul acelui regulament si filosofia acestei competitii. Toti baietii aia stiu sa citeasca si au echipe de juristi care stiu la virgula regulamentele. Au ales insa sa joace corect. Cred ca esti foarte constient ca omologarea stradala si vanzarea in 500? de exemplare este doar un artificiu care sa permita inscrierea in competitie. Editat Aprilie 19, 2019 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 19, 2019 Share Postat Aprilie 19, 2019 Cu tot respectul dar mi se pare ca ai o mentalitate comunista. Nu este competitie monomarca, trebuie inteles acest aspect. Efectiv te opui concurentei si evolutiei, care este oricum in limita regulamentului, si care duce inevitabil la progres si la multele sisteme dezvoltate in competitii care ajung cu timpul si pe modelele stradale accesibile, la noi adica. Se vad rezultatele benefice in linkul pe care l-ai pus chiar tu, ala in care kawa se gandeste sa scoata un zx10 super-performant, asta inseamna evolutie, e de bine. Asta este unul din motivele principale datorita caruia nu mergem toti pe IJ56 si acum, in 2019. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.