Sari la conținut

World Superbike/Supersport 2019


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 207
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Sunt de părere că acțiunile de acest tip sunt pozitive. Defecte de acest fel existau și-n trecut, doar că fabricanții nu-și asumau răspunderea pentru ele. De la an la an sunt din ce în ce mai multe pentru că le este teamă de acțiunile în instanță. Exemple aleatorii: Yamaha a făcut recall pe toate motocicletele R1 fabricate în 2015. BMW a făcut recall pe aproape 15.000 (!) de R1200GS-uri anul trecut. Exemplele pt continua. Asta nu cred că a afectat percepția despre brand sau vânzările. În rest, să avem noi motociclete destul de noi încât să fim afectați de campaniile de recall-uri, zic.

 

Avand in vedere pretul motocicletei, renumele , blah.. blah, cred ca cinci rechemari intr-un an sunt inacceptabile, nu crezi? 

 

“may leak on to the engine sump and on to the tyre, increasing the risk of a crash”.

Scary, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Gonzales a spus:

 

Avand in vedere pretul motocicletei, renumele , blah.. blah, cred ca cinci rechemari intr-un an sunt inacceptabile, nu crezi? 

 

“may leak on to the engine sump and on to the tyre, increasing the risk of a crash”.

Scary, nu?

Pentru colegu' nu conteaza calitatea si fiabilitatea. Nici riscurile. Nici cat sta cu prin service-uri. Conteaza brandul si imaginea.  Honda, Yamaha, Suzuki.. astea sunt prea muncitoresti.  ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Gonzales said:

“may leak on to the engine sump and on to the tyre, increasing the risk of a crash”.

Scary, nu?

 

Nu mai mult ca asta: "there may be a gap between the fuel tank cap seal and the fuel filler neck that can allow water to enter the fuel tank. The announcement states that water in the fuel may cause the engine to stall, increasing the possibility of a crash." Sau asta: "an improperly machined crankshaft may result in the failure of the connecting rod bearing retainer. If that failure should occur, the engine may stall unexpectedly, which could lead to a loss of control or crash."

 

Exemplele curg. Nu am pus intenționat numele producătorului responsabil, dar este japonez. Ceea ce vreau să subliniez este că probleme sunt peste tot, indiferent de marcă. Și contrar părerilor experților care vorbesc din auzite, eu am peste de 10 ani experiență cu italiene.

 

Motociclismul în sine este riscant. Dacă nu ești pregătit să accepți astfel de riscuri, mai bine te plimbi cu mașina. Sau pe jos. Părerea mea.

 

Oricum, cred că am ajuns să vorbim prea mult despre gustul strugurilor și prea puțin despre topic. Am impresia că după gafa neașteptată a lui #19 s-a relansat în mod nesperat lupta pentru titlu în WSBK. Rea n-a prea câștigat, dar este impresionant de constant. Și când pleacă ultimul limitează daunele. Mai mult, campionatul devine mai echilibrat și-n ceea ce privește constructorii. Deja avem 3 motociclete diferite cu victorii - lucru inedit după anii de hegemonie Rea-Kawasaki (pe care unii îi regretă, în mod inexplicabil).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu reusesc sa inteleg de unde inversunarea contra Ducati.

Am avut norocul sa ma dau cu V4S. Pe langa faptul ca este cat se poate de “de strada”, mai este si senzationala.

Legat de recall-uri: Suzuki a venit cu model complet nou cu un an inainte de Ducati, in 2017. Cunosc foarte bine situatia unui model 2017 care a beneficiat deja de 2 recall-uri (probabil pasajul de mai sus cu garnitura de la rezervor se refera la el) si pe langa ele au mai fost 2 anuntate dar nu erau pentru seria respectiva de sasiu. Avem, deci, minim 4 recall-uri pentru un japonez din 2017.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce imi aduc aminte Suzuki a facut un record al recalk urilor... probleme la sistemul de franare... si asta le am simtit pe fiecare Suzi cu care m am dat... 

@ilarionciobanu... ce insemna ca Ducati v4 e cat se poate de strada?... m am dat si eu cu v4 si numai de strada nu mi se pare..... doar pozitia ma surprins intr un mod ff placut...f confortabila ptr un supersport  din zilele noastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, ilarionciobanu said:

probabil pasajul de mai sus cu garnitura de la rezervor se refera la el

 

Nu este vorba despre Suzuki, ci de unul dintre ceilalți trei. Dar ce ai spus nu face decât să reconfirme faptul că probleme și recall-uri sunt peste tot. Și nu cred că este o problemă fundamentală.

 

Revenind la WSBK - Melandri primește o penalizare de 6 locuri pe grila de la Misano pentru incidentul cu Davies.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Buggy inseamna ca intre el, RSV4 si GSXR nu vad diferente care sa faca una mai “de strada” decat celelalte. Vorbesc doar de cele pe care le-am calarit. Ori sunt toate (pentru mine sunt) ori spunem ca modelele astea nu sunt pentru strada si cu acest aspect eu nu sunt de acord pentru ca inca nu ma vad pe altceva.

Si mai inseamna ca este modelul normal, nu cel de omologare pentru SBK, asa cum a zis in repetate randuri @PzKpfW. Insa uneori e greu de inteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

evident ca intre ele mari diferente nu sunt cu atat mai putin daca vb de utilizarea lor pe strada... ramane la latitudinea fiecaruia daca e sau nu ptr strada... eu personal nu as cumpara asa ceva ptr strada ptr ca nu vad rostul... si am mers si cu v4, rsv4, s1000rr, r1.... toate 2018...niste rachete! 😁 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bănuiesc,e a doua cursă pe ploaie in care bau cu noroc prinde podiumul. Referitor la căzătură lui Lowes,mă refeream la faptul că Rea a mai luat 5 puncte grație căzăturii lui Lowes. 

Acum 14 ore, danypop a spus:

Și iată cum cu ajutorul ploii 

Cum spuneam

Ce căzătură bizară pentru Rea 😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rea a facut ca un adevarat calaret al stepelor mongole:))))))) sarit din sa trecut pe sub cal si azvarlit innapoi:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.06.2019 la 14:28, xt600 a spus:

Multam fain ca te-ai gandit la mine. Cube-ul ala e smecherie, dar din pacate, este prea mic pentru mine :) . Oricum, nu-ti fa griji. Am un motor care nu imi da nici o bataie de cap. 

On topic. Rezultatul in cursa a doua este previzibil. Numai vreo greseala sau un cataclism natural il poate opri pe Bau. Clasa SSP se pare ca este o afacere Yamaha. 

 

Cub, nu Cube

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum s- rasturnat situatia in wsbk... dupa 14 victorii , Bau e la 50 de puncte in spatele lui Rea.

Daca nu isi revine rapid Bau sa castige, o sa piarda campionatul.

cine si-ar fi imaginat asta la inceputul campionatului.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mă întreb ce s-a întâmplat cu trișorii ăștia de Ducati și cu avantajul nemeritat al motocicletei lor. Mă gândesc poate că i-au făcut semn lui Bautista de la standuri s-o mai dea pe jos puțin, din adins, ca să scape de alte limitări la turații.

 

Serios acum, cât de deplasate erau strigătele de disperare după primele etape? Toată lumea a sărit de poponeț în sus că Ducati au construit o motocicletă care conturna regulile și că trișează. Și nu doar pe acest topic pierdut, ci și la nivel oficial - când Kawasaki "amenința" că și ei pot să dezvolte o motocicletă derivată din aia de MGP, doar că n-au vrut. Cum e măi Kawi acum, când conduceți ambele campionate, după ce a devenit clar că motocicleta aia nu avea niciun avantaj tehnic și că doar stilul, talentul și "dispoziția" lui Bautista a făcut diferența la început de sezon? De două etape ne-am întors la hegemonia lui Rea, lăsată de dumnezeu. Asta ar trebui să mulțumească pe toată lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...