xt600 Postat Iunie 9, 2019 Share Postat Iunie 9, 2019 Las' ca e bine asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gonzales Postat Iunie 9, 2019 Share Postat Iunie 9, 2019 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Sunt de părere că acțiunile de acest tip sunt pozitive. Defecte de acest fel existau și-n trecut, doar că fabricanții nu-și asumau răspunderea pentru ele. De la an la an sunt din ce în ce mai multe pentru că le este teamă de acțiunile în instanță. Exemple aleatorii: Yamaha a făcut recall pe toate motocicletele R1 fabricate în 2015. BMW a făcut recall pe aproape 15.000 (!) de R1200GS-uri anul trecut. Exemplele pt continua. Asta nu cred că a afectat percepția despre brand sau vânzările. În rest, să avem noi motociclete destul de noi încât să fim afectați de campaniile de recall-uri, zic. Avand in vedere pretul motocicletei, renumele , blah.. blah, cred ca cinci rechemari intr-un an sunt inacceptabile, nu crezi? “may leak on to the engine sump and on to the tyre, increasing the risk of a crash”. Scary, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 9, 2019 Share Postat Iunie 9, 2019 Acum 2 minute, Gonzales a spus: Avand in vedere pretul motocicletei, renumele , blah.. blah, cred ca cinci rechemari intr-un an sunt inacceptabile, nu crezi? “may leak on to the engine sump and on to the tyre, increasing the risk of a crash”. Scary, nu? Pentru colegu' nu conteaza calitatea si fiabilitatea. Nici riscurile. Nici cat sta cu prin service-uri. Conteaza brandul si imaginea. Honda, Yamaha, Suzuki.. astea sunt prea muncitoresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 9, 2019 Autor Share Postat Iunie 9, 2019 1 hour ago, Gonzales said: “may leak on to the engine sump and on to the tyre, increasing the risk of a crash”. Scary, nu? Nu mai mult ca asta: "there may be a gap between the fuel tank cap seal and the fuel filler neck that can allow water to enter the fuel tank. The announcement states that water in the fuel may cause the engine to stall, increasing the possibility of a crash." Sau asta: "an improperly machined crankshaft may result in the failure of the connecting rod bearing retainer. If that failure should occur, the engine may stall unexpectedly, which could lead to a loss of control or crash." Exemplele curg. Nu am pus intenționat numele producătorului responsabil, dar este japonez. Ceea ce vreau să subliniez este că probleme sunt peste tot, indiferent de marcă. Și contrar părerilor experților care vorbesc din auzite, eu am peste de 10 ani experiență cu italiene. Motociclismul în sine este riscant. Dacă nu ești pregătit să accepți astfel de riscuri, mai bine te plimbi cu mașina. Sau pe jos. Părerea mea. Oricum, cred că am ajuns să vorbim prea mult despre gustul strugurilor și prea puțin despre topic. Am impresia că după gafa neașteptată a lui #19 s-a relansat în mod nesperat lupta pentru titlu în WSBK. Rea n-a prea câștigat, dar este impresionant de constant. Și când pleacă ultimul limitează daunele. Mai mult, campionatul devine mai echilibrat și-n ceea ce privește constructorii. Deja avem 3 motociclete diferite cu victorii - lucru inedit după anii de hegemonie Rea-Kawasaki (pe care unii îi regretă, în mod inexplicabil). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Iunie 9, 2019 Share Postat Iunie 9, 2019 Nu reusesc sa inteleg de unde inversunarea contra Ducati. Am avut norocul sa ma dau cu V4S. Pe langa faptul ca este cat se poate de “de strada”, mai este si senzationala. Legat de recall-uri: Suzuki a venit cu model complet nou cu un an inainte de Ducati, in 2017. Cunosc foarte bine situatia unui model 2017 care a beneficiat deja de 2 recall-uri (probabil pasajul de mai sus cu garnitura de la rezervor se refera la el) si pe langa ele au mai fost 2 anuntate dar nu erau pentru seria respectiva de sasiu. Avem, deci, minim 4 recall-uri pentru un japonez din 2017. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iunie 10, 2019 Share Postat Iunie 10, 2019 din ce imi aduc aminte Suzuki a facut un record al recalk urilor... probleme la sistemul de franare... si asta le am simtit pe fiecare Suzi cu care m am dat... @ilarionciobanu... ce insemna ca Ducati v4 e cat se poate de strada?... m am dat si eu cu v4 si numai de strada nu mi se pare..... doar pozitia ma surprins intr un mod ff placut...f confortabila ptr un supersport din zilele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 10, 2019 Autor Share Postat Iunie 10, 2019 19 hours ago, ilarionciobanu said: probabil pasajul de mai sus cu garnitura de la rezervor se refera la el Nu este vorba despre Suzuki, ci de unul dintre ceilalți trei. Dar ce ai spus nu face decât să reconfirme faptul că probleme și recall-uri sunt peste tot. Și nu cred că este o problemă fundamentală. Revenind la WSBK - Melandri primește o penalizare de 6 locuri pe grila de la Misano pentru incidentul cu Davies. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Iunie 10, 2019 Share Postat Iunie 10, 2019 @Buggy inseamna ca intre el, RSV4 si GSXR nu vad diferente care sa faca una mai “de strada” decat celelalte. Vorbesc doar de cele pe care le-am calarit. Ori sunt toate (pentru mine sunt) ori spunem ca modelele astea nu sunt pentru strada si cu acest aspect eu nu sunt de acord pentru ca inca nu ma vad pe altceva. Si mai inseamna ca este modelul normal, nu cel de omologare pentru SBK, asa cum a zis in repetate randuri @PzKpfW. Insa uneori e greu de inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iunie 11, 2019 Share Postat Iunie 11, 2019 evident ca intre ele mari diferente nu sunt cu atat mai putin daca vb de utilizarea lor pe strada... ramane la latitudinea fiecaruia daca e sau nu ptr strada... eu personal nu as cumpara asa ceva ptr strada ptr ca nu vad rostul... si am mers si cu v4, rsv4, s1000rr, r1.... toate 2018...niste rachete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 22, 2019 Share Postat Iunie 22, 2019 Și iată cum cu ajutorul ploii (și al lui Lowes) ,Rea mai reduce din punctele ce îl despart de locul 1 in clasament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iunie 23, 2019 Share Postat Iunie 23, 2019 Nu știu în ce măsură a ajutat ploaia, dar Rea era înaintea lui Alvaro și fără să cadă Lowes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 23, 2019 Share Postat Iunie 23, 2019 Bănuiesc,e a doua cursă pe ploaie in care bau cu noroc prinde podiumul. Referitor la căzătură lui Lowes,mă refeream la faptul că Rea a mai luat 5 puncte grație căzăturii lui Lowes. Acum 14 ore, danypop a spus: Și iată cum cu ajutorul ploii Cum spuneam Ce căzătură bizară pentru Rea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Iunie 23, 2019 Share Postat Iunie 23, 2019 Rea a facut ca un adevarat calaret al stepelor mongole:))))))) sarit din sa trecut pe sub cal si azvarlit innapoi:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 23, 2019 Share Postat Iunie 23, 2019 La 09.06.2019 la 14:28, xt600 a spus: Multam fain ca te-ai gandit la mine. Cube-ul ala e smecherie, dar din pacate, este prea mic pentru mine . Oricum, nu-ti fa griji. Am un motor care nu imi da nici o bataie de cap. On topic. Rezultatul in cursa a doua este previzibil. Numai vreo greseala sau un cataclism natural il poate opri pe Bau. Clasa SSP se pare ca este o afacere Yamaha. Cub, nu Cube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 23, 2019 Share Postat Iunie 23, 2019 http://www.worldsbk.com/en/videos/2019/2019 WorldSBK Misano Rea Crash clip 0?from_list=all_videos Rodeo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 23, 2019 Share Postat Iunie 23, 2019 Care puteti pune cursele de week asta la download? Sau unde le-as putea vedea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 1, 2019 Autor Share Postat Iulie 1, 2019 Puțin OT, dar cred că e de interes: Carlin Dunne, multiplu câștigător al cursei de la Pikes Peak a murit ieri în timpul întrecerii de anul acesta. Concura pe prototipul de "Streetfighter V4" al celor de la Ducati. RIP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Iulie 1, 2019 Share Postat Iulie 1, 2019 Nasol, nu am urmarit competitia dar e intotdeauna cutremurator cand auzi de cazuri tragice mai ales in categoria gigantilor https://www.youtube.com/watch?v=lTdd_D7bRzI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iulie 6, 2019 Share Postat Iulie 6, 2019 Sykes in QP cu 1sec mai rapid decât Rea și cu 2sec mai rapid decât Bautista O fi pus nos pă bembeu Rea preia conducerea in clasamentul general. Huh cine ar fi crezut.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 6, 2019 Share Postat Iulie 6, 2019 Se tot tavaleste bautista, de-l prinse j. rea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 Se pare că M Melandri spune papa WSBK la finalul sezonului actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iulie 14, 2019 Share Postat Iulie 14, 2019 Cum s- rasturnat situatia in wsbk... dupa 14 victorii , Bau e la 50 de puncte in spatele lui Rea. Daca nu isi revine rapid Bau sa castige, o sa piarda campionatul. cine si-ar fi imaginat asta la inceputul campionatului..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Iulie 14, 2019 Share Postat Iulie 14, 2019 Ce face baubau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iulie 14, 2019 Share Postat Iulie 14, 2019 (editat) S-a cam pierdut după primul eșec. Parcă e un începător in ale motociclismului,că e ud că e uscat el tot în pietriș termină cursa.Ciudat Editat Iulie 14, 2019 de danypop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 14, 2019 Autor Share Postat Iulie 14, 2019 Eu mă întreb ce s-a întâmplat cu trișorii ăștia de Ducati și cu avantajul nemeritat al motocicletei lor. Mă gândesc poate că i-au făcut semn lui Bautista de la standuri s-o mai dea pe jos puțin, din adins, ca să scape de alte limitări la turații. Serios acum, cât de deplasate erau strigătele de disperare după primele etape? Toată lumea a sărit de poponeț în sus că Ducati au construit o motocicletă care conturna regulile și că trișează. Și nu doar pe acest topic pierdut, ci și la nivel oficial - când Kawasaki "amenința" că și ei pot să dezvolte o motocicletă derivată din aia de MGP, doar că n-au vrut. Cum e măi Kawi acum, când conduceți ambele campionate, după ce a devenit clar că motocicleta aia nu avea niciun avantaj tehnic și că doar stilul, talentul și "dispoziția" lui Bautista a făcut diferența la început de sezon? De două etape ne-am întors la hegemonia lui Rea, lăsată de dumnezeu. Asta ar trebui să mulțumească pe toată lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.