Sari la conținut

World Superbike/Supersport 2019


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 minute, Gonzales a spus:

 

Avand in vedere pretul motocicletei, renumele , blah.. blah, cred ca cinci rechemari intr-un an sunt inacceptabile, nu crezi? 

 

“may leak on to the engine sump and on to the tyre, increasing the risk of a crash”.

Scary, nu?

Pentru colegu' nu conteaza calitatea si fiabilitatea. Nici riscurile. Nici cat sta cu prin service-uri. Conteaza brandul si imaginea.  Honda, Yamaha, Suzuki.. astea sunt prea muncitoresti.  ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 203
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Gonzales said:

“may leak on to the engine sump and on to the tyre, increasing the risk of a crash”.

Scary, nu?

 

Nu mai mult ca asta: "there may be a gap between the fuel tank cap seal and the fuel filler neck that can allow water to enter the fuel tank. The announcement states that water in the fuel may cause the engine to stall, increasing the possibility of a crash." Sau asta: "an improperly machined crankshaft may result in the failure of the connecting rod bearing retainer. If that failure should occur, the engine may stall unexpectedly, which could lead to a loss of control or crash."

 

Exemplele curg. Nu am pus intenționat numele producătorului responsabil, dar este japonez. Ceea ce vreau să subliniez este că probleme sunt peste tot, indiferent de marcă. Și contrar părerilor experților care vorbesc din auzite, eu am peste de 10 ani experiență cu italiene.

 

Motociclismul în sine este riscant. Dacă nu ești pregătit să accepți astfel de riscuri, mai bine te plimbi cu mașina. Sau pe jos. Părerea mea.

 

Oricum, cred că am ajuns să vorbim prea mult despre gustul strugurilor și prea puțin despre topic. Am impresia că după gafa neașteptată a lui #19 s-a relansat în mod nesperat lupta pentru titlu în WSBK. Rea n-a prea câștigat, dar este impresionant de constant. Și când pleacă ultimul limitează daunele. Mai mult, campionatul devine mai echilibrat și-n ceea ce privește constructorii. Deja avem 3 motociclete diferite cu victorii - lucru inedit după anii de hegemonie Rea-Kawasaki (pe care unii îi regretă, în mod inexplicabil).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu reusesc sa inteleg de unde inversunarea contra Ducati.

Am avut norocul sa ma dau cu V4S. Pe langa faptul ca este cat se poate de “de strada”, mai este si senzationala.

Legat de recall-uri: Suzuki a venit cu model complet nou cu un an inainte de Ducati, in 2017. Cunosc foarte bine situatia unui model 2017 care a beneficiat deja de 2 recall-uri (probabil pasajul de mai sus cu garnitura de la rezervor se refera la el) si pe langa ele au mai fost 2 anuntate dar nu erau pentru seria respectiva de sasiu. Avem, deci, minim 4 recall-uri pentru un japonez din 2017.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, ilarionciobanu said:

probabil pasajul de mai sus cu garnitura de la rezervor se refera la el

 

Nu este vorba despre Suzuki, ci de unul dintre ceilalți trei. Dar ce ai spus nu face decât să reconfirme faptul că probleme și recall-uri sunt peste tot. Și nu cred că este o problemă fundamentală.

 

Revenind la WSBK - Melandri primește o penalizare de 6 locuri pe grila de la Misano pentru incidentul cu Davies.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Buggy inseamna ca intre el, RSV4 si GSXR nu vad diferente care sa faca una mai “de strada” decat celelalte. Vorbesc doar de cele pe care le-am calarit. Ori sunt toate (pentru mine sunt) ori spunem ca modelele astea nu sunt pentru strada si cu acest aspect eu nu sunt de acord pentru ca inca nu ma vad pe altceva.

Si mai inseamna ca este modelul normal, nu cel de omologare pentru SBK, asa cum a zis in repetate randuri @PzKpfW. Insa uneori e greu de inteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bănuiesc,e a doua cursă pe ploaie in care bau cu noroc prinde podiumul. Referitor la căzătură lui Lowes,mă refeream la faptul că Rea a mai luat 5 puncte grație căzăturii lui Lowes. 

Acum 14 ore, danypop a spus:

Și iată cum cu ajutorul ploii 

Cum spuneam

Ce căzătură bizară pentru Rea 😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rea a facut ca un adevarat calaret al stepelor mongole:))))))) sarit din sa trecut pe sub cal si azvarlit innapoi:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.06.2019 la 14:28, xt600 a spus:

Multam fain ca te-ai gandit la mine. Cube-ul ala e smecherie, dar din pacate, este prea mic pentru mine :) . Oricum, nu-ti fa griji. Am un motor care nu imi da nici o bataie de cap. 

On topic. Rezultatul in cursa a doua este previzibil. Numai vreo greseala sau un cataclism natural il poate opri pe Bau. Clasa SSP se pare ca este o afacere Yamaha. 

 

Cub, nu Cube

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum s- rasturnat situatia in wsbk... dupa 14 victorii , Bau e la 50 de puncte in spatele lui Rea.

Daca nu isi revine rapid Bau sa castige, o sa piarda campionatul.

cine si-ar fi imaginat asta la inceputul campionatului.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mă întreb ce s-a întâmplat cu trișorii ăștia de Ducati și cu avantajul nemeritat al motocicletei lor. Mă gândesc poate că i-au făcut semn lui Bautista de la standuri s-o mai dea pe jos puțin, din adins, ca să scape de alte limitări la turații.

 

Serios acum, cât de deplasate erau strigătele de disperare după primele etape? Toată lumea a sărit de poponeț în sus că Ducati au construit o motocicletă care conturna regulile și că trișează. Și nu doar pe acest topic pierdut, ci și la nivel oficial - când Kawasaki "amenința" că și ei pot să dezvolte o motocicletă derivată din aia de MGP, doar că n-au vrut. Cum e măi Kawi acum, când conduceți ambele campionate, după ce a devenit clar că motocicleta aia nu avea niciun avantaj tehnic și că doar stilul, talentul și "dispoziția" lui Bautista a făcut diferența la început de sezon? De două etape ne-am întors la hegemonia lui Rea, lăsată de dumnezeu. Asta ar trebui să mulțumească pe toată lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Eu mă întreb ce s-a întâmplat cu trișorii ăștia de Ducati și cu avantajul nemeritat al motocicletei lor. Mă gândesc poate că i-au făcut semn lui Bautista de la standuri s-o mai dea pe jos puțin, din adins, ca să scape de alte limitări la turații.

 

Serios acum, cât de deplasate erau strigătele de disperare după primele etape? Toată lumea a sărit de poponeț în sus că Ducati au construit o motocicletă care conturna regulile și că trișează. Și nu doar pe acest topic pierdut, ci și la nivel oficial - când Kawasaki "amenința" că și ei pot să dezvolte o motocicletă derivată din aia de MGP, doar că n-au vrut. Cum e măi Kawi acum, când conduceți ambele campionate, după ce a devenit clar că motocicleta aia nu avea niciun avantaj tehnic și că doar stilul, talentul și "dispoziția" lui Bautista a făcut diferența la început de sezon? De două etape ne-am întors la hegemonia lui Rea, lăsată de dumnezeu. Asta ar trebui să mulțumească pe toată lumea.

 Uiti ca la inceputul campionatului aveau peste 2500 de turatii in plus fata de ORICE motocicleta (asta in conditiile in care conteaza si 200) de pe grila. Intre timp li s-au impus unele limitari, din cate stiu. Cand faci afirmatii, este bine sa tii cont si de aceste "mici", "mici" detalii. Apoi nu stii ce "up grade-uri" a adus Kawa.. Ecuatia victoriei are multe necunoscute, pentru noi astia din fata tv-ului.   

Imi place Bau si mi-ar place sa ia un titllu, dar in conditiile in care regulamentul tehnic este acelasi pentru toti, fara interpretari a la GIgi. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să pui schimbarea leadership-ului campionatului pe seama acelor 250 rot/min cu care Panigale V4 a fost "penalizată" după primele 3 etape (în cazul în care în etapa imediat următoare Bautista a dominat la fel de autoritar până atunci) sau a upgrade-urilor tehnice ale celor de la Kawasaki (în cazul în care platforma tehnică este omologată la început de sezon iar numărul de motoare este limitat) este cel puțin superficial.

 

Știu că poate fi greu, dar încearcă să privești obiectiv clasamentul: în afară de Bautista, singurul pilot Ducati care a ajuns pe podium în acest sezon a fost Davies - de 4 ori în 23 de curse până acum. Restul pozițiilor de pe podium în toate aceste curse au fost ocupate exclusiv de piloți Kawasaki, Yamaha și ocazional BMW (Sykes). În clasament, în top 5 avem doi piloți Yamaha, doi piloți Kawasaki și un singur pilot Ducati. Fără Bautista, primul pilot Ducati ar fi pe locul 8.

 

Singurul lucru care s-a schimbat este mindset-ul lui Bautista, care a fost de la bun început singurul pilot care performa pe Panigale V4. În cel mai bun caz combinat cu o găselniță de set-up a celor de la Kawasaki (puțin probabil având în vedere că rezultatele lui Haslam nu s-au îmbunătățit substanțial), lucru care oricum nu are de-a face cu performanța motocicletei în sine sau presupusa ei inferioritate față de cea de la Ducati.

 

Personal cred însă că a fost vorba doar de piloți - Bautista a stat foarte bine psihic și motivațional până a început să cadă. La Rea a fost invers, faptul că #19 a început să greșească l-a motivat și l-a făcut mai încrezător. Rezultatele se văd. Avantajul tehnic nejustificat și trâmbițat de către detractori nu a existat în fapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim totusi de un pilot motogp... nu cred ca se sperie el de 2-3 cazaturi...

ceva clar s-a schimbat la ducati de nu mai performeaza.

sau, poate datorita progresului facut de kawa, il forteaza sa mearga cu riscuroi mai mare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici în MotoGP nu era cel mai stabil pilot. Cădea relativ des. Apoi chiar el spune că nu forțează și nu trebuie să meargă peste limita motocicletei:

  • Misano: “I didn't do something crazy, but maybe after the Superpole race I was maybe with too much confidence, and maybe I did a mistake [because] of too much confidence. I crashed, I tried to save the crash, but I cannot and I'm very angry with myself.”
  • Donington: “The conditions were very tricky, the track was very slippery and from this morning with the wet conditions my feeling with the tyres was really bad. Every time I passed the main straight and I saw the laptime, I thought it's impossible to go as fast with this shit feeling. For that reason I crash, because I was too fast for the feeling I had.”

  • Laguna"I was in the leading group, I wasn’t pushing a lot to stay there. I was behind Chaz and then suddenly I lost the front tyre. For sure has been a big disappointment because this weekend we can make very well, both Ducati riders, me and Chaz, but yeah… I don’t know what happened."

Nici de schimbare masivă la Kawasaki nu se pune problema, datorită rigidității regulamentului. Rea era pur și simplu cam tot timpul în spatelui lui Bautista. Dacă locul 1 cade, locul 2 devine locul 1. Rea merge în acest campionat de mai bine de 10 ani (!) și de 5 ani pe aceeași motocicletă competitivă. Cunoaște majoritatea circuitelor foarte bine. A fost probabil puțin surprins la început de sezon de performanța lui Bautista, dar acum și-a intrat în ritm, performează, are încredere și nu prea greșește.

 

Oricum, faptul rămâne că cei de la Ducati nu aveau niciun avantaj tehnic. Au câștigat atât timp cât a câștigat #19. De când cade Bautista, nu mai câștigă. Spre diferență de cei de la Yamaha sau Kawasaki, care se bat de obicei cu ambii piloți ai echipei oficiale pentru victorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...