george05 Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Acum 4 ore, cuki a spus: si ce legatura are vaca cu baletu? Trebuie sa faci neaparat un sport oarescare ca sa poti sa-ti exprimi o parere despe complet alt sport? Trebuie sa fi fost multiplu campion mondial la motogp sa-ti exprimi pareri? Nu mai fiti idioti, suntem pe un forum unde nime nu iti cere diplome sau credentiale pentru expunerea de pareri...la fel cum nici tu, nu esti obligat sa iei in seama o parere, venita de la cineva "neconfirmat". Dar mno, inteleg acuma de ce atata hate si fata de comentatori. Nu man, nu trebuie sa fii campion ca sa exprimi pareri. Dar ajuta a naibii de mult sa pricepi ce inseamna "sportul" in general. Colegul are carente imense de logica elementara si pricepere a oricarui fenomen sportiv, iar cu toate astea e expert comentator. Intelegi nuantele? Cat despre jignirea inofensiva, nu mai fii nici tu idiot si incearca sa intelegi imaginea de ansamblu. Acum 4 minute, io, bogo a spus: Hai mai, nu fiti rai! Spre exemplu nici eu nu-s ginecolog da' nu ma deranjaza sa arunc o privire. Exact. Arunci o privire, faci ce poti si ce stii si te rezumi la asta. Methodianul, doar da directive si pareri in legatura cu "manevrele interne" necesare si priceperea doctorului in cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 "Johann's performance is simply unacceptable" - Stefan Pierer KTM CEO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Move on... Hai cu topicul francez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: "Johann's performance is simply unacceptable" - Stefan Pierer KTM CEO. adica carevasazica :))... motoreta poate domne!... Zarcoiu e de vina... hmmm.... miroase a ceva ce pute :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Are ceva dreptate. Pol Espargaró (pilot teoretic mai slab cotat) e pe 11 în clasament, cu 21 de puncte. Zarco e pe 18, cu 7 puncte. Și a terminat toate cursele de până acum în spatele junelui Espargaró. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Zarco este sub Oliveira, fact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Să nu uităm că Pol e la al treilea sezon la KTM, deci e obișnuit cu fierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Corect. Dar parcă prea mare diferența între el și Pol. Iar faptul că până și debutantul Oliveira este în fața lui în clasament este elocvent. Oricât de rea e motocicleta, un loc 13 drept cea mai bună clasare nu este un rezultat demn de nivelul/cota lui Zraco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 (editat) Apropo de Espargaro cel mic,a trecut de Lorenzo pe finalul penultimului tur și apoi a lăsat gazul după ce a trecut linia de finish crezând că e gata cursa. Când a văzut că Lorenzo îi dă în continuare abia atunci și-a dat seama că mai are un tur până la finalul cursei. Editat Mai 8, 2019 de danypop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 La primul sezon la KTM, Pol a luat două puncte și două trânte în primele patru curse. E adevărat, pretențiile erau mici, proiectul era la început, dar niciun bo$$ austriac n-a spus că Pol e praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Pierer nu spune că "Zarco e praf", ci că performanțele lui sunt slabe, prea slabe pentru nivelul lui și pentru așteptările KTM, unde a fost adus să fie leader de echipă. Cu alte cuvinte, poate mai mult. Mai departe elaborează spunând că problema nu este la nivel de competență ci la nivel mental. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Sa ii dea niste gume mai soft, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Zarco s-a înmuiat când a dat de pixda. Fact. Nu e primul și nici ultimul. De-aia se pupa Marquez cu tacsu pe gură ca să ia cupite în continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Acum 18 minute, P T R a spus: Sa ii dea niste gume mai soft, Și un cadru de aluminiu, și niște suspensii Ohlins... Deci să-i dea o Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Acum 1 oră, Altair a spus: Zarco s-a înmuiat când a dat de pixda. Fact. Nu e primul și nici ultimul. De-aia se pupa Marquez cu tacsu pe gură ca să ia cupite în continuare. Se pupa pe gura cu tacsu? Acum 15 ore, PzKpfW a spus: "Johann's performance is simply unacceptable" - Stefan Pierer KTM CEO. Zarco a refuzat hrc parca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 14 hours ago, P T R said: Zarco a refuzat hrc parca ... Este de înțeles de ce. E teritoriul lui Márquez. În mod realist nu ar fi putut să câștige un campionat cu Honda atât timp cât era #93 acolo și ar fi jucat pe locotenentul - în cel mai bun caz. Uite cât se chinuie Lorenzo. Iar spre diferență de Lorenzo, Zarco nu are luxul unui palmares bogat în spate. Presiunea ar fi fost mult mai mare, având în vedere în primul rând rezultatele lui Márquez. La KTM motocicleta este slabă, se știe. Iar etalonul Espargaró este unul tangibil. Dacă Zarco ar fi mers la Repsol Honda și ar fi avut rezultatele lui Lorenzo de până acum (lucru probabil) cred că se punea deja problema înlocuirii lui. Nici Lorenzo nu a mers cu foarte mult entuziasm acolo. A făcut-o din lipsă de alternative: Ducati nu-l mai vroia, Suzuki l-a preferat pe Mir, iar la Yamaha nu mai este loc pentru el. Era asta sau motocicletă de client. Sau Superbike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 Acum 20 ore, PzKpfW a spus: "Johann's performance is simply unacceptable" - Stefan Pierer KTM CEO. Daca judecam performantele lui Zarco, raportat la cele ale colegului, da este clar ca Zarco nu livreaza rezultatele scontate, insa are scuze. Este vorba de adaptarea la o motocicleta care este total diferita de Yamaha. Prierer este lipsit de tact si de intelegerea unor realitati, daca face asemenea afirmatii. In primul rand, Zarco are abia 4 curse pe motocicleta asta. Ducati a avut rabdare cu Lorenzo un sezon.. nemultumirile au inceput sa fie exprimate abia cand al doilea sezon se apropia de jumatate. In alta ordine de idei, sa nu uite austriacul ca motocicleta lui este de departe cea mai proasta din competitie. Este greu sa te adaptezi pe o motocicleta performanta (a se vedea cazul lui Lorenzo la Ducati si acum la Honda), daramite pe una submediocra, cu mari probleme de ciclistica, livrare a puterii, electronica, etc, etc. Motocicleta aia nu face nimic bine. Ca sa nu mai vorbim despre know how-ul echipei. Asa ca dom' Prierer ar trebui sa isi vada intai de punerea la punct a motocicletei si apoi sa dea cu barda in pilot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 16 hours ago, Altair said: Zarco s-a înmuiat când a dat de pixda. Fact. Nu e primul și nici ultimul. De-aia se pupa Marquez cu tacsu pe gură ca să ia cupite în continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 Pierer este conștient de lipsa de competitivitate a motocicletei și nu cred că se așteaptă la podiumuri sau victorii de la Zarco. Și-ar fi dorit probabil însă să-l vadă cel puțin mai aproape de Espargaró - și ocazional în fața lui. Mi se pare absolut pertinent. Declarația a fost făcută și pentru a-l impulsiona pe Zarco, nu doar pentru a pune presiune pe el. Mai mult, probabil că este la rândul lui supus unor presiuni din partea sponsorilor în ceea ce privește competitivitatea lui Zarco în raport cu salariul pe care-l primește. Și sunt sigur că nu este unul mic. La Tech3 făcea în jur de 3 milioane pe sezon, la KTM sigur face mai mult. Ca nivel de comparație, Viñales face cam 5 milioane, iar Dovizioso vreo 7. La Ducati, Lorenzo avea deja un podium după 4 curse - ocazie cu care a terminat și în fața lui Dovizioso. Așteptările erau altele acolo, dar Zarco nu s-a apropiat până acum de Espargaró. Iar Pol Espargaró nu este Andrea Dovizioso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 Ai si tu dreptate, dar mai mult tact si ceva mai multa rabdare nu ar fi stricat. Desigur, prin declaratie vrea sa il impulsioneze, asa a si declarat, daca nu ma insel, insa din pacate nu face decat sa puna o presiune suplimentara pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 În spatele declarației lui Pierer poate fi și altceva. Poate că vrea să pună presiune pe Zarco, acesta să cedeze și să scape de el într-un fel sau altul pe motiv de... salariu? Poate fi și ăsta unul dintre motive. Sau poate că, fiind în interior vede - ceea ce noi nu prea putem aprecia din spatele tastaturii - că, pe lângă lipsa de rezultate, Zarco nu contribuie semnificativ la dezvoltarea motocicletei ,așa cum sperau ei. Și așa mai departe... Just my 2 cents... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 Acum 19 ore, PzKpfW a spus: Are ceva dreptate. Pol Espargaró (pilot teoretic mai slab cotat) e pe 11 în clasament, cu 21 de puncte. Zarco e pe 18, cu 7 puncte. Și a terminat toate cursele de până acum în spatele junelui Espargaró. da corect.! .. dar asa cum au zis si altii pe aici Zarco e la primul sezon si creca cel mai important e vb de diferenta uriasa intre cele 2 motorete...si trebuie timp de adaptare mai ales ca, Ktm nu are un pachet cat de cat performant.. poate ca dasta Zarco e inca dezorientat si deceptionat... de acea diferenta uriasa... si cei de la Ktm stiu asta... cred ca are nevoie de 1 sezon sa inteleaga cat de cat motoreta apoi pretentiile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 (editat) Acum 51 minute, Kagemusha a spus: Sau poate că, fiind în interior vede - ceea ce noi nu prea putem aprecia din spatele tastaturii - că, pe lângă lipsa de rezultate, Zarco nu contribuie semnificativ la dezvoltarea motocicletei ,așa cum sperau ei. Și așa mai departe... Este lucru cunoscut ca daca in cursa nu esti capabil sa impingi limitele motocicletei, feedback-ul nu este satisfacator. Datele culese in cursa sunt de maxima importanta, cand vine vorba de directia de dezvoltare. Ori daca pilotul nu "push", push hard", not very good data... Editat Mai 9, 2019 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 (editat) Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Este de înțeles de ce. E teritoriul lui Márquez. În mod realist nu ar fi putut să câștige un campionat cu Honda atât timp cât era #93 acolo și ar fi jucat pe locotenentul - în cel mai bun caz. Uite cât se chinuie Lorenzo. Iar spre diferență de Lorenzo, Zarco nu are luxul unui palmares bogat în spate. Presiunea ar fi fost mult mai mare, având în vedere în primul rând rezultatele lui Márquez. La KTM motocicleta este slabă, se știe. Iar etalonul Espargaró este unul tangibil. Nu,nu este de inteles.E o mare prostie ceea ce a facut,si culege si va culege roadele 2 ani de acum si inca mult dupa aia. Era un moment propice al scurtei lui cariere in gp - era constant in top 6 a avut parte si de cateva podiumuri,se batuse de vreo 2 ori si la victorie,avea si niste fani...deja era un nume.Si asta de la o echipa satelit.Acel RCV de uzina e cel mai bun lucru care i s-ar fi putut intampla. Dar nuu...Ktm... E teritoriul lui Marquez,corect.Nu ar fi putut sa castige un campionat.DAR Honda i-ar fi dat suport 100%,cum i-a dat si lui Pedrosa,cum zice si Lorenzo ca i se da si lui...so?Suportul HRC,probabil cea mai buna echipa din gp,moto identic cu al campionului mondial...ce sa mai ceri altceva???Repet,cred ca oricine din ceilalti piloti ar fi dat orice pt o asemenea oportunitate.El nu. Aa,ca nu putea el sa il bata pe Marquez de pe motorete identice - foarte probabil insa asta e alta problema.Insa s-ar fi jucat.S-ar fi jucat la podium,victorii poate,etc.Asa? Cand in ce secol are Zarco impresia ca se va bate de pe Ktm cu Marquez pt o victorie sau nu mai zic un campionat???Deci ce a realizat,unde e avantajul ca a ales ktm in dauna HRC?Poate banii,ca in rest DOAR dezavantaje.Si dupa cei 2 ani de contract cu ktm,sa vedem cine il mai ia.Ca deja bate si el la 30 ani si cu asemenea rezultate... Pierer a vorbit aiurea,probabil dupa cum ai zis,sa puna presiune pe el.Dar e aberant - la ce motoreta au ei,poate sa puna presiunea vietii ca tot aia e.Pol iese mai bine ca el...da.Asa si?Pol iese pe coispe si Zarco iese pe coispe minus 2-3...wtf,nici nu conteaza."Uite Pol a iesit pe 10 si tu pe 13,esti praf".Da,big difference.Dupa cum spune acolo, pe Pierer il deranjeaza anturajul lui Zarco,asta e alta problema,tot ce se poate,dupa despartirea de Felon a mers din ce in ce mai rau.Dar faptul ca urla Pierer la el prin presa nu il va duce pe calea cea dreapta. Acum 50 minute, Kagemusha a spus: În spatele declarației lui Pierer poate fi și altceva. Poate că vrea să pună presiune pe Zarco, acesta să cedeze și să scape de el într-un fel sau altul pe motiv de... salariu? Poate fi și ăsta unul dintre motive. Sau poate că, fiind în interior vede - ceea ce noi nu prea putem aprecia din spatele tastaturii - că, pe lângă lipsa de rezultate, Zarco nu contribuie semnificativ la dezvoltarea motocicletei ,așa cum sperau ei. Și așa mai departe... Just my 2 cents... Nu cred,nu ar avea nici un sens.KTM abia a asteptat un nume "mare" sa vina la ei pentru a-i ajuta,pentru ca banuiesc ca toata lumea fuge de ei (si pe buna dreptate),indiferent cu cat i-ar momi.Daca "mariajul" Zarco-ktm se termina rau,nici un nume consacrat nu le va mai calca pragul.Nici "sperante" ale gp ului ca Bagnaia sau Miller nu cred ca ar vrea sa auda de ktm,decum nume consacrate. Iarasi,aia cu dezvoltarea de catre pilot a unei motorete - eu nu o vad.Zarco mere si zice ce nu ii convine ceva,altceva nu poate face...un pilot nu poate da solutii,doar feedback.Inginerii dezvolta,nu pilotii. Anul trecut cand Pol nu a mai rezistat si l-a dat draq de cadru trellis prin presa si a bodoganit ca nu se poate inscrie pe viraj sub nici o forma pana nu ajunge la o viteza ridicol de mica,ce s-a intamplat?A renuntat ktm la cadru?Haida-de.Si acea izbucnire in interviu a fost probabil varful aisbergului,cat l-o fi injurat el in fata inginerilor numai ei stiu.Concluzia?ktm tot pe trellis.Nu e dupa cum cer pilotii....vezi si exemplul Lorenzo-Ducati. Editat Mai 9, 2019 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 17 minutes ago, Method said: un pilot nu poate da solutii,doar feedback.Inginerii dezvolta,nu pilotii. Tu chiar ai citit înțeles ce am scris? Am scris undeva că echipa așteaptă soluții tehnice de la Zarco? Ceea ce am făcut a fost doar să ofer două motive, dintre multe altele, care se poate să fi fost în spatele spuselor lui Pierer. Unul dintre ele a fost acela că poate contribuția lui Zarco la dezvoltarea motocicletei nu se ridică la nivelul așteptat de KTM. Atât. Pe deasupra, nici nu am susținut că vreunul dintre cele două motive ar fi cel adevărat. Am zis doar că sunt niște posibilități, printre multe altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.