Vizitator goe 75 Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 @Minu De duminica( inclusiv) incolo da si tu un semn daca mai faci iesiri dastea . Vreau sa vad si eu live ce trebuie sa-i faci unei honde sa consume atat de putin ... si mai putin decat un suzi comparabil chiar trebuie sa fie miracol. Comparabil cu rr-ul tau este k6+ , nu k4. Doua exemple super testate: Busa consuma mai putin decat Honda 1100XX Gsxr 1000 k5 consuma mai putin decat orice alt miar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianubs Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 E adevarat consumul. Eu am NC700X si consuma 3-3,2% pe drumuri nationale, ~100km/h , si 3,5% pe autostrada, 130km/h. Nu trebuie sa-ti alegi traseul in functie de existenta benzinariilor. Are 50 de cai insa impresia pe care ti-o lasa e ca e mai puternica decat una de 100, cum ar fi Hornet sau FZ6 (la viteze < 120km/h). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 Acum 28 minute, goe 75 a spus: @Minu De duminica( inclusiv) incolo da si tu un semn daca mai faci iesiri dastea . Vreau sa vad si eu live ce trebuie sa-i faci unei honde sa consume atat de putin ... si mai putin decat un suzi comparabil chiar trebuie sa fie miracol. Comparabil cu rr-ul tau este k6+ , nu k4. Doua exemple super testate: Busa consuma mai putin decat Honda 1100XX Gsxr 1000 k5 consuma mai putin decat orice alt miar. Sigur, daca duminica ies iti las un semn aici, poate facem o Lepsa.Vorbesc serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 Daca circuli cu viteza rezonabila, fara accelerari bruste poti obtine consumuri mici. Treaba este sa nu te iei dupa ce spune computerul de bord. Alea sunt niste estimari. Bagi plin si vezi cati Km su cati Litri. Si eu sincer ma indoiesc de acele consumuri (3,2 L/100 Km) pentru ca am vazut cat consuma CB500X. E drept ca am mers cu 130 km/h constant pe autostrada, accelerari la depasiri, drumuri in rampa etc, si erau si cutii pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Idealbike2018 Postat Iunie 12, 2019 Autor Share Postat Iunie 12, 2019 (editat) Dacă va întâlniți undeva dați de veste și vin și eu si mai e ceva care ajută la un consum bun: Pe display culorile indică consumul eficient, de exemplu verde este cel mai economic și îți dai seama imediat Editat Iunie 12, 2019 de Idealbike2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 3 hours ago, Minu said: Chestia e ca Honda, intotdeauna, au avut cele mai eficiente motoare si presupun ca si modelele noi sunt la fel.Am avut un F2 in trecut care lua 5.5-6 l/100km, acum am un CBR 600RR 2007, motor care l-au pastrat pana si pe generatia din 2018.Ei, am un consum de ~5% si nu la mers batraneste, de exemplu in weekend am facut Ploiesti-Brasov si ne-am dat si de 2 ori pe Poiana mai blana asa si am bagat 12.5 L pentru ~250km.In schimb un prieten cu GSX-R 600 K4 ii ia cam 6.5-7% la acelasi ritm de mers sau chiar mai incet ca mereu trebuie sa il astept :)) Totusi 5% la un mers mai vioi pt un RR mi se pare de neatins, indiferent de model. Mi se pare consum de vstrom, nu de sportiva. Pai daca in cazul asta ia 5 daca chiar vrei sa mergi batraneste, gen croaziera 80 km/h intr-a 6a, cat ia, 3,5-4? Zici ca e scuter. Am mers cu colegi cu F4 la drum vioi si mi-au zis si consumuri de 10% la pompa pt blana orbitoare, ceva nu se pupa. E drept ca eu am o motoreta mai insetata cu macar un litru fata de urmatoarea clasata si 7% e mers la consum pt mine dar parca anumite cifre sunt exagerate. Depinde acum si ce inseamna mers vioi, si eu nu sunt cine stie ce cursier. Pt mine mers vioi se traduce in consum mai mare cu minim 1 litru fata de cel normal, de regula cam 2, indiferent ce motoreta as conduce. As veni si eu la o testare de consum, mai spargem o samanta, mai o regula de 3 simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 (editat) Tin minte ca anul trecut am mers cu inca un V-strom pana la Mamaia (Seawolves) din Ploiesti, am alimentat la plecare de acolo iar pana la Ploiesti n-am mai oprit, am avut consumul aproximativ la fel ca la V-Strom-ul de 650.Nu cred ca are nimic motocicleta ca merge perfect de cand o am (1 an si peste 15.000Km), singurele modificari facute au fost schimbarea filtrului de aer K&N si a evacuarii.Autonomia e minim de 300Km pana la 350Km (probabil mai mult, insa nu m-am riscat sa raman in pana prostului ) cu rezervor de 18L Editat Iunie 12, 2019 de Minu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CreB0 Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 Nu stiu de NCX cat consuma dar s-ar putea sa fie plauzibil consumul. Am un Yamaha MT-07 cu care am facut anul trecut Anglia - Romania si retur iar consumul mediu in regim de autostrada constant cam 140 - 150 a fost de 5.2 L/100km. Cel mai mic consum l-am reusit la un mers normal prin Romania (max 100) pe o tura de aproximativ 700 km (intr-o singura zi :))))) de 3.8 L/100km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 Cand mergi la consum normal ca o sa scoti niste cifre uluitoare , pe anumite portiuni. De ex de la Obarsia Lotrului la Petrosani sunt cca 30km. Ultimi 28 i-am facut cu motorul oprit pt ca am ramas fara benzina. E alta treaba ca nu vad placerea in a merge cu motoreta la consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 (editat) Acum 16 minute, goe 75 a spus: E alta treaba ca nu vad placerea in a merge cu motoreta la consum. e .. pai iatz Tico vstromnc750 o sa vezi imediat ca singurele placeri sunt admiratul peisajului si consumul ... lucrri pe care le poti face din tren Editat Iunie 12, 2019 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianubs Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 Cu motocicleta asta nu trebuie sa mergi "in consum", oricum ai merge, tot putin consuma. Un alt punct forte ar fi fiabilitatea, am vazut motor cu peste 250 000 km la care s-au schimbat doar consumabile, fara interventii in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorist@ Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 Acum 15 minute, superbec a spus: e .. pai iatz Tico vstrom nc750 o sa vezi imediat ca singurele placeri sunt admiratul peisajului si consumul ... lucrri pe care le poti face din tren :)))) Geniala asta...Dar nu e tocmai corecta (am avut si eu 2 Vstroame, e adevarat ca sunt puturoase, dar sunt foarte comode si le poti incarca la greu....Am avut si NC750 si MT-07 deci stiu cam cu ce se mananca). Acum am un Tracer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 1 hour ago, Minu said: Autonomia e minim de 300Km pana la 350Km (probabil mai mult, insa nu m-am riscat sa raman in pana prostului ) cu rezervor de 18L M-am documentat din curiozitate pe forumul cbr 600 rr si media e undeva la 130-140 mile, adica cam 220 km pana la rezerva. Exemplu. Sunt si care raporteaza autonomie de sub 200 km pana la rezerva, aia cu mana grea si modificari probabil. La tine 300 km e minimul la mers vioi se pare, diferenta de ~100 km. Tu avansezi cifre maxime de "350 km si mai putea dar nu m-am riscat" Ceva nu se pupa, prea mari diferentele, cine are dreptate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 Daca vreunul din voi iese duminica, ii facem o proba. Cum am zis, mereu cand sunt pe la 270-280Km se aprinde rezerva, de acolo mai am 3.8 L in rezervor, teoretic.Anul trecut am facut Mamaia-Acasa (langa Ploiesti, aproximativ 280-290Km) cu un plin iar in apropiere de casa s-a aprins rezerva, insa am venit pe drumul vechi si le-am alergat putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 (editat) Trebuie sa fim mai multi ...sa avem destule degete ca sa putem numara dintii de la pinioane. Poate la tine e foarte departe de stoc. Nici eu nu prea vad un 5 la rr decat daca mai dai cate un vant cu piciorul , ca la trotineta. Editat Iunie 12, 2019 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 (editat) Acum 20 ore, paulynos a spus: Consumurile astea sunt din computerul de bord sau calculate la pompa? Eu cu maxi de 400 nu am scos sub 3.5 niciodata, consum real, ca in bord arata cu minim 0.5l mai putin. Consumul "real", la pompa, este la fel de relativ. Etalonarea pompelor lasa de dorit, asta ca sa nu spun ca se fura la pompa ca in codru. Vorbesc din experienta, nu din auzite. Editat Iunie 12, 2019 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 Pățit la omv acum vreo 15 ani: 42,8 litri în rezervor de 35, în condițiile in care nu se aprinsese becul decat de vreo 10-20 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 Acum 3 ore, Lucian_M a spus: Pățit la omv acum vreo 15 ani: 42,8 litri în rezervor de 35, în condițiile in care nu se aprinsese becul decat de vreo 10-20 km. Tot la OMV si in cazul meu, insa mult mai recent. Dovada ca naravurile se schimba greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Idealbike2018 Postat Iunie 13, 2019 Autor Share Postat Iunie 13, 2019 Acum 19 ore, Minu a spus: Daca vreunul din voi iese duminica, ii facem o proba. Cum am zis, mereu cand sunt pe la 270-280Km se aprinde rezerva, de acolo mai am 3.8 L in rezervor, teoretic.Anul trecut am facut Mamaia-Acasa (langa Ploiesti, aproximativ 280-290Km) cu un plin iar in apropiere de casa s-a aprins rezerva, insa am venit pe drumul vechi si le-am alergat putin. Pe rezervă intră și la mine undeva la 300 km. Mai rămân 4 litri în rezervor cu care teoretic faci lejer încă 100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 13, 2019 Share Postat Iunie 13, 2019 Bine bine, am inteles...Honda Magica. Doar doua nelamuriri mai am: Este subacvatica? Daca o freci intre picioare , iti indeplineste dorinte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Iunie 13, 2019 Share Postat Iunie 13, 2019 Acum 19 ore, Lucian_M a spus: Pățit la omv acum vreo 15 ani: 42,8 litri în rezervor de 35, în condițiile in care nu se aprinsese becul decat de vreo 10-20 km. NU cred ca va fura nimeni. Eu la polo alimentez cu aprox 55 litri de la orice statie chiar daca rezervorul e de 45 l in carte. Are o supapa pe care o actionez cu partea metalica a furtunului si se aude cum iese aer si intra si motorina care e pana sus pe traseul rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 13, 2019 Share Postat Iunie 13, 2019 Nu mai fiti rai Am mers si eu 2 zile cu o motoreta din asta, in paralel cu un CB500X din asta nou si tot ce pot sa zic e ca e o motoreta modesta, cinstita, cu care faci naveta, care tine cu casa si cel mai probabil ca dura mult in timp. Doar ca personal nu ii inteleg rostul ca si concept. Dpdmv nu am gasit motive strong ca sa iti iei asa ceva in loc de maxiscuter. Are 2 minusuri dpmdv: Cutia si protectia la vant care mie la 1,78 mi-a spart creierii si cu dopuri. Nu cred ca exista model de casca de rezista la turbulentele de la motoreta asta. Nu vorbesc ca e zero thrills, si alea ca nu are rost. Cutia pe normal mode schimba a 6-a la 60kmh si in sport duce mai sus turele pana schimba. Pt depasiri e cam ca la vstrom asa, trebuie sa ti le programezi :)) Are lag la downshift cand deschizi gazul maxim, si in multe situatii nu a fost deloc intuitiva... mai repede ii dadeam eu din "padele" de pe mansonul stang. Cred ca e o moto facuta pt economie si oameni care nu vor sa isi bata capul cu nimic. Dar.... pt oamenii aia s-a invetat maxiscuterul. De-aia zic ca e ciudat ca are 220kg si cutia cloncane cand schimba fata de cureaua de maxiscuter care e vis. In oras, maxiscuterul e mai usor de trait cu el la multe capitole(comparand cu alde X-max400 astea), iar in afara orasului la NC e diferit ca poti sa pui cutii laterale pe ea, dar din nou nu prea vad multe plusuri. Overall m-am distrat mai mult cu cb500x-ul care e doar o motoreta de incepatori pt A2. Dar e usoara, pare ca trage mai bine (chiar daca are 45cai) si cosuma cam tot pe acolo. Suspensiile sunt basic la amandoua, franele cam la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Idealbike2018 Postat Iunie 13, 2019 Autor Share Postat Iunie 13, 2019 Acum 8 ore, LimpTA a spus: Nu mai fiti rai Am mers si eu 2 zile cu o motoreta din asta, in paralel cu un CB500X din asta nou si tot ce pot sa zic e ca e o motoreta modesta, cinstita, cu care faci naveta, care tine cu casa si cel mai probabil ca dura mult in timp. Doar ca personal nu ii inteleg rostul ca si concept. Dpdmv nu am gasit motive strong ca sa iti iei asa ceva in loc de maxiscuter. Are 2 minusuri dpmdv: Cutia si protectia la vant care mie la 1,78 mi-a spart creierii si cu dopuri. Nu cred ca exista model de casca de rezista la turbulentele de la motoreta asta. Nu vorbesc ca e zero thrills, si alea ca nu are rost. Cutia pe normal mode schimba a 6-a la 60kmh si in sport duce mai sus turele pana schimba. Pt depasiri e cam ca la vstrom asa, trebuie sa ti le programezi :)) Are lag la downshift cand deschizi gazul maxim, si in multe situatii nu a fost deloc intuitiva... mai repede ii dadeam eu din "padele" de pe mansonul stang. Cred ca e o moto facuta pt economie si oameni care nu vor sa isi bata capul cu nimic. Dar.... pt oamenii aia s-a invetat maxiscuterul. De-aia zic ca e ciudat ca are 220kg si cutia cloncane cand schimba fata de cureaua de maxiscuter care e vis. In oras, maxiscuterul e mai usor de trait cu el la multe capitole(comparand cu alde X-max400 astea), iar in afara orasului la NC e diferit ca poti sa pui cutii laterale pe ea, dar din nou nu prea vad multe plusuri. Overall m-am distrat mai mult cu cb500x-ul care e doar o motoreta de incepatori pt A2. Dar e usoara, pare ca trage mai bine (chiar daca are 45cai) si cosuma cam tot pe acolo. Suspensiile sunt basic la amandoua, franele cam la fel. Legat de cutia DCT poți să o customizezi cum vrea mușchiul tău, să schimbe la ce turație dorești după 4500, tu o poți seta. De tras trage peste cb500x nu se pot compara am mers cu ambele. Modul Drive este făcut pentru a merge economic, de aceea schimbă la 60 km/h viteza 6, poți merge neeconomic ca să zic așa cu modul sport 3, manual sau customizezi. Este extrem de flexibilă cutia. Și da chiar mi se pare grea la 230kg, mă gândesc dacă ar fi avut măcar 200 cum trăgea... Totuși greutatea ei mare ajută la stabilitatea pe autostrada și la viraje (centrul de greutate fiind f jos). Am testat ieri pe autostrada casca AGV K1, pot spune că s-au redus semnificativ turbulențele, aici un pic ai exagerat, contează mult și echipamentul. În rest , de ce mi-aș lua un maxiscuter care consumă la fel la aproximativ același preț când nc-ul îți oferă ceva mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 14, 2019 Share Postat Iunie 14, 2019 am shoei gt-air cu doape alpine din alea bradulet. Cand zic ca mi-a rupt creierii, mi-a rupt creierii :)) Ca e din cauza turbulentelor. Cand m-am ridicat in picioare pe ea, "fasaie" aerul ca la sportive, deci e mult mai bine. Parerea mea e ca parbrizul ala e de vina. Cand m-am urcat pe 500x a fost un pic mai linisite, dar si aia iti rupe creierii. Eu m-am jucat side-by-side pe ele un weekend intreg si mi s-a parut mai fun CB-ul. Le-am cumparat pt ceea ce sunt si atat. Ia aminte ca torn km toata ziua buna ziua cu un KTM 1290 SAS deci oricum 90% dintre motoare sunt "moarte" pt mine E doar parerea mea ca CBul e mai fun prin prisma faptului ca, repet, am sarit de pe una pe alta un weekend intreg (inclusiv niste autostrada) - lar la 180kmh pe NC lucurile sunt Foarte inspaimantatoare... oricata greuitate zici tu ca ar avea si ca o ajuta. Daca NC-ul era 7000E si avea 205-210Kg atunci era mega castigator, dar asa un maxiscuter mare care face tot ce face si NC-ul, e si mai usor si mai ieftin, nu cloncane cutia, ai mai putina mentenanta de facut la el, spatiu din fabrica mai mare (2 casti vs 1 la NC). D-aia zic ca nu mi-e clar neaparat conceptul. Gen ori iti iei motor si tragi ponoasele unui motor, ori iti iei maxiscuter si te doare la banana. Dar asa... un agregat care face ce face un maxiscuter dar arata ca un motor... mie nu mi-e foarte clar. Ma rog, mie. De-aia zic ca l-am comparat side by side 2 zile cu CB-X ca "motoare' si in zile diferite cu Xmax400 de care m-am indragostit. No offence. Banuiesc oricum ca in ziua de azi trebuie oricum acoperite TOATE nisele posibile... de-aia avem BMW seria4 si Audi A5 .... in 4 usi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 14, 2019 Share Postat Iunie 14, 2019 Depinde foarte mult de inaltimea pilotului. La CB500X cu parbriz de toruing daca bag capul la cutie si stau circa 10 cm mai jos este liniste, altfel este galagie asa cum spui. La fel era si pe R1200RT. Ce sa faci, dezavantajul de a fi prea inalt. Evident depinde si de viteza. La 100-110 este inca OK. Dupa aceea devine galagios. Asa ca am rezolvat problema cu Goldwing-ul care are ditamai parbrizul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.