Lucian_M Postat Iunie 14, 2019 Share Postat Iunie 14, 2019 Referitor la vajaiala si discomfort din cauza parbrizului... Stiti ce motor am, nu intru in detalii. Cu parbrizul stock, chiar si inclinat (prin adaugarea unor piulite de 13 in partea de jos a suportului, am vazut ca asa se practica), ridicat la maxim, aveam buffeting de numa-numa. Efectiv ma ametea. Am pus o panarama de deflector chinezesc si... minune! Efect similar cu Givi Air-Flow. Testat la interval de 1 minut cu motoreta similara (am facut schimb cu un prieten). Si ala avea parbrizul reglat mai sus. Trecem peste. Mi-am luat un parbriz de tip touring, de la mgg.pl - in lungime parca un pic mai mare decat aveam parbrizul stock + deflector. Buffeting la greu. Noroc ca mi l-a bestelit o cioara (cu aripi, nu de aia ciorditoare) la nici 300 km dupa instalare (in drum spre Croatia). Indiferent cat de sus sau cat de jos l-as fi reglat (montat pe niste glisiere din aluminiu), tot imi luam palme peste casca. Intors acasa, dupa 3500 km de vajaiala peste 80-90/h, am montat inapoi parbrizul stock + deflectorul. Totul cum trebuie. Adica mult mai bine decat cu parbrizul touring. Am impresia ca deflectorul (fie el Givi, Mad-Stad, Puig sau alte chinezarii) face un fel de contra-presiune si elimina (sau reduce) din turbulente. La motoreta mea cica si oglinzile stock dau turbulente, insa nu am de unde sti, eu am pus oglinzi de Pegaso (mai cracanate). As putea face pariu ca, daca se monteaza un deflector bunisor (de ala cu doua prinderi, nu chinezarie cum am eu), iar riderul nu are peste 1,80, s-ar reduce semnificativ turbulentele. Sunt modele la care se gaureste parbrizul. Dar, pentru cei pretentiosi, parca vazusem si prinderi fara gaurire. Dezavantaj la deflector: apasarea aerodinamica va creste, forteaza un pic prinderile parbrizului, pot aparea crapaturi (la mine au aparut). Posibil sa fie si greutatea deflectorului sa aiba o contributie. Oricum, cu greu gasesti un motor la care sa spui ca nu iti baga buffeting cu parbrizul stock, mai ales daca ai o inaltime mai asa, peste 1,70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 14, 2019 Share Postat Iunie 14, 2019 Cam da, la CB500X daca ma lasam un pic mai jos, se reducea semnificativ. Daca as avea motoreta aia, primul lucru i-as pune deflector. In schimb la NC oricum stateam, era vijelie. Ca sa nu mai zic ca in 10min de autostrada pana la snagov mi-am umplut viziera de bondari. Faza e ca multa lume daca nu face comparatie cu ceva unde nu primesti pietroaie in cap, are impresia ca asa trebuie sa fie treaba vantul La Ktm primul lucru cand l-am luat i-am pus deflector, pana au iesit pe piata martritele cu parbrize aftermarket. Apoi am cumparat Givi touring care e mai lung dar cel mai important mai lat in extremitatile de sus, si imi arunca turbulentele la o palma pe langa lateralele castii, deci e perfecta liniste la viteze de autostrada. Cu cel stock de la forma/decupaj, imi veneau uraganele fix in urechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 14, 2019 Share Postat Iunie 14, 2019 Mie in frunte mi le dadea. Si am casca de aia cu cozoroc, deci iti dai seama cum se simte fara deflector. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Idealbike2018 Postat Iunie 15, 2019 Autor Share Postat Iunie 15, 2019 Acum 9 ore, LimpTA a spus: Cam da, la CB500X daca ma lasam un pic mai jos, se reducea semnificativ. Daca as avea motoreta aia, primul lucru i-as pune deflector. In schimb la NC oricum stateam, era vijelie. Ca sa nu mai zic ca in 10min de autostrada pana la snagov mi-am umplut viziera de bondari. Faza e ca multa lume daca nu face comparatie cu ceva unde nu primesti pietroaie in cap, are impresia ca asa trebuie sa fie treaba vantul La Ktm primul lucru cand l-am luat i-am pus deflector, pana au iesit pe piata martritele cu parbrize aftermarket. Apoi am cumparat Givi touring care e mai lung dar cel mai important mai lat in extremitatile de sus, si imi arunca turbulentele la o palma pe langa lateralele castii, deci e perfecta liniste la viteze de autostrada. Cu cel stock de la forma/decupaj, imi veneau uraganele fix in urechi. La NC este disponibil parbrizul de mai jos Puig, mă gândesc dacă merită sau nu-și are rostul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 15, 2019 Admin Share Postat Iunie 15, 2019 Merita cu deflector, am mers și eu cu un Gtr 1400 care avea deflector și nu mi-a venit să cred cât era de silențioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 La 15.06.2019 la 9:05, l.u.v a spus: Merita cu deflector, am mers și eu cu un Gtr 1400 care avea deflector și nu mi-a venit să cred cât era de silențioasa. pai ai mers fara deflector sa vezi cum e? gtr-u ala e facut sa mergi sustinut cu viteze de care scuterul asta nu e capabil ,logic ca are protectie la vant si nu vine neaparat de la un parbriz aftermarket sau deflector. din cate am incercat eu pana acum , daca vrei protectie la vant (la viteze de autobahn) pui parbriz double bubble , nu deflectoare sau rahaturi de 2 metri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 16, 2019 Admin Share Postat Iunie 16, 2019 Acuma nu inseamnă că trebuie sa mergi cu el cât ține bordul. În gașca mea toți mergem 120-150 km/ora, inclusiv cel cu GTR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 pai la 120 cu o casca buna si dopuri mergi si cu full naked ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 Oameni buni, este timpul sa recunosc faptul ca am gresit sa ma indoiesc de consumul colegului @Minu. Daca nu vedeam cu ochii mai nu prea puteam sa cred dar este real ca scoate 5l/100km cu 600rr-ul lui , din 2007. Eu oricum ieseam astazi la un clasic de munte si l-am invitat sa vina cu noi . Pana la Valeni a fost groaznic pentru ca am crezut ca o sa murim de cald dar dupa a devenit chiar placut si am facut o tura faina . Am fost 4 motorete .Gsxr 1000 k6 , Fireblade 919 si 600rr am mers la fel si un gsr 600 care mergea destul de incet ca sa trebuiasca sa-l asteptam ocazional. Gsxr si Fireblade au scos exact la fel , 7,5 si rr-ul colegului @Minu a scos 5 , la fel ca Gsr-ul care a mers mai incet. Deci el a alimentat plin la Ploiesti si la intoarcere plin la Valeni si a bagat doar 11,3 l Defapt este putin sub 5 dar nu mai avea rost sa stau sa calculez exact .Doar faptul ca a bagat doar 11 l cind eu am bagat 15 , a fost suficient pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 Hehe, n-aveam de ce sa mint man, ai vazut ca am mers plin pe plin si am resetat Kilometrajul din pompa in pompa, mai exact cu 11,33 l am facut fix 247Km si ai vazut si tu ca nu am mers economic deloc ci probabil a trebuit sa trag mai tare ca sa stau langa voi avand in vedere ca eu am in minus vreo 400cc :). Oricum, una peste alta a fost o zi superba cu vreme ok si multe multe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 On 15.06.2019 at 9:49, Idealbike2018 said: La NC este disponibil parbrizul de mai jos Puig, mă gândesc dacă merită sau nu-și are rostul? Vezi ca am auzit zvonuri ca astea Puig sunt cam zgariecioase si se matuiesc mai repede decat Givi, cel putin la modelele facute pentru motoreta mea. Asa zic baietii pe advRider. Sincer si la asta givi am vazut micro zgarieturi cu toate ca am destula grija de el si evit sa il sterg prafuit, ci il spal cat mai mult sub presiune. Deci nu vreau sa imi imaginez cum se fac alea de la Puig. Cel mai smecher mi s-a parut deflectorul MRA pe care l-am avut. Zici ca era din sticla, il stergeai cu servetelul umed el fiind plin de mizere si nu ramanea nicio urma. Dar deh... 100E doar deflectrul. Oricum pentru parbrize orienteaza-te catre plastic de calitate, ca inevitabil vei fi nevoit sa-l stergi si intre spalatorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Idealbike2018 Postat Iunie 18, 2019 Autor Share Postat Iunie 18, 2019 (editat) La 17.06.2019 la 11:26, LimpTA a spus: Vezi ca am auzit zvonuri ca astea Puig sunt cam zgariecioase si se matuiesc mai repede decat Givi, cel putin la modelele facute pentru motoreta mea. Asa zic baietii pe advRider. Sincer si la asta givi am vazut micro zgarieturi cu toate ca am destula grija de el si evit sa il sterg prafuit, ci il spal cat mai mult sub presiune. Deci nu vreau sa imi imaginez cum se fac alea de la Puig. Cel mai smecher mi s-a parut deflectorul MRA pe care l-am avut. Zici ca era din sticla, il stergeai cu servetelul umed el fiind plin de mizere si nu ramanea nicio urma. Dar deh... 100E doar deflectrul. Oricum pentru parbrize orienteaza-te catre plastic de calitate, ca inevitabil vei fi nevoit sa-l stergi si intre spalatorii. Am luat un Puig zgariecios îl testez și revin cu o impresie Și parbrizul original s-a zgâriat instant nu mă aștept să fie altfel nici Puig. Nu am nici o așteptare, sper să mi-o depășească Editat Iunie 18, 2019 de Idealbike2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorist@ Postat Iunie 21, 2019 Share Postat Iunie 21, 2019 Confirm si eu consumul de scuter al unei Honda NC750 (am avut una 1 an). Pentru consum asemanator (usor crescut, neglijabil insa), usurinta: a motorului (196 kile la plin) si in exploatare, cuplu si putere garla pentru cilindreea lui, recomand Tracer 700. Este ideala si in oras. Pe autostrada am mers constant cu 170-180km/h (ma intorceam de la Seawolves si ma grabeam) si n-a avut nici o greata. Honda NC750 mi-a placut (insa cu Tracerul am mereu un zambet tamp, alta e senzatia, raspunde imediat la comenzi si pare ca nu simte pasagerul daca acesta nu sare de 60 kile de dulceata). Inaintea Tracerului am avut un Vstrom 2016 si nu m-a impresionat fata de prima varianta, practic nu prea au schimbat nimic... (am avut si Vstrom 2004 cand la noi modelul era vazut ca o struto-camila si nu prea se inghesuia lumea sa le cumpere, erau doar vreo 3 in tara, din ce stiam eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 21, 2019 Share Postat Iunie 21, 2019 Honda i Honda. ia bagati un ochi, la specs, la toate motoretele lor noi. Cai putini, kg multe, la multe dintre ele. Pai Nc ul asta are aproape aceleasi kg cat un CBF1000, si caii, aproape la jumate. Bine, vine si de la normele de poluare.... Legat de consum, nu va mirati, ca practic e jumate de motor de honda jazz :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorist@ Postat Iunie 21, 2019 Share Postat Iunie 21, 2019 Aici ai dreptate. Nu inteleg de ce la un motor gandit pentru consum (cu un rezervor de doar 14L, cuplu bun si mai putin de 50cp) nu e gandit sa fie si usor ... Adica daca tot au pus o gramada de plastice, are rezervor mic si roata de 17 pe fata, de ce cantareste cat un VStrom ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Iunie 21, 2019 Share Postat Iunie 21, 2019 Pentru costuri de productie cat mai mici. Greu = ieftin, usor=scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Idealbike2018 Postat Iunie 26, 2019 Autor Share Postat Iunie 26, 2019 Am testat parbrizul de la Puig, pot spune că s-au redus semnificativ turbulențele în zona pieptului, încă există ceva "vijelie" spre partea de sus a căștii dar e clar o îmbunătățire. Câteva poze SF-uri prelucrate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Idealbike2018 Postat Octombrie 8, 2019 Autor Share Postat Octombrie 8, 2019 Salutare ! Am revenit si cu un review al acestei motorete, dupa 11,000 Km. Il puteti vizualiza mai jos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanick Postat Octombrie 26, 2020 Share Postat Octombrie 26, 2020 La 06.06.2019 la 22:53, Idealbike2018 a spus: Salutare Silver Arrow! Când am avut aceste cifre am făcut următoarele ture: 1) București - Ciolpani dus întors consum 3,2% cu pasager viteză 85 km/h 2) București - Transbucegi - Peștera Ialomiței - Sinaia - Cota 1400 dus întors consum 3,3% singur viteză 95 - 100 km/h și cu reprize de 120-145 km/h pe serpentine 3) București - Târgoviște dus întors consum 2,9% - 3% cu pasager viteză 85 km/h 4) Oraș București consum între 4,2% - maxim maxim pe nenorocire aglomerație modul sport 5,3% Cam astea ar fi cifrele după 4300 km. Duminică merg la Vama veche vreau să văd cât de jos se poate duce... Totul poate fi urmărit pe canalul meu de YouTube, voi încerca să fiu cat se poate de obiectiv ! Am studiat review-uri 6 luni înainte să îmi cumpăr această motoretă :))) Cei de la motorteam au auzit și de 2,5% pe distanțe foarte lungi...gen turul Europei. Nu pot confirma pentru că nu am testat personal. Cum ating un prag voi posta cu siguranță cu dovezi clare. Legat de crash bar nu știu ce să zic... motocicleta este foarte grea deja...230 kg mi se pare enorm ..crash barurile mi-e teamă că ar îngreuna și mai mult. Le-aș vedea ca avantaj pentru o luminozitate mai bună să montezi pe ele niște faruri de ceață dar la câtă ceață e in București nu merită Confirm consumurile mici tot pe un model similar, detin un nc750sd din 2017 adaug si o poza cu crash barurile, si urmeaza o grila de protectie de radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 26, 2020 Share Postat Decembrie 26, 2020 La 26.10.2020 la 19:54, razvanick a spus: Confirm consumurile mici tot pe un model similar, detin un nc750sd din 2017 adaug si o poza cu crash barurile, si urmeaza o grila de protectie de radiator Salut, de unde ai cumpărat-o? Vreau şi eu una şi nu găsesc aşa ceva decît prin Italia. Nu e f departe de mine dar mi se pare complicat cu înscrisul https://www.cmtmotor.com/Dettaglio_Moto.aspx?Codice=ABA-CNM200087&brand=Honda&model=NC750S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 26, 2020 Share Postat Decembrie 26, 2020 La 11.06.2019 la 21:26, Lucian_M a spus: O chestie: nu e plictisitor cu cutie automata pe moto? Nu, nu-s acri strugurii. Ha, te pune pe ganduri. Putem sa fim rai sa spunem ca e moto pt femei ca nu stiu sa schimbe desi mai simplu la moto cu treptele, sus/jos, nu mesteci polonicul in ciorba. Eu am robotizata pe logan si e super, nu eram adeptul automatelor nici la masini si acu m-am sucit 100%. *disclaimer: era sa intre altii in mine in intersectii ca uneori are un lag de neanticipat - f periculos daca ma-ntrebi pe mine ajuta sa nu te balbai, te bagi sau nu te bagi *inteleg ca n-ai condus scuter. Nici eu nush cum e cu "automata" pe 2 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 26, 2020 Share Postat Decembrie 26, 2020 Acum 2 minute, frigider a spus: Ha, te pune pe ganduri. Toţi spun că nu. DCT-ul după 2016 are încă 3 submoduri la modul sport şi poţi retrograda ca şi la clasică din buton chiar dacă eşti în mod automat dar nu-ţi convine treapta aleasă de ea. Că altfel şi eu m-am obişnuit să blipăi trotilu şi mi s-ar irosi talentul ăsta : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 26, 2020 Share Postat Decembrie 26, 2020 Acum 17 minute, frigider a spus: ajuta sa nu te balbai, te bagi sau nu te bagi Da, rămâi la NU te bagi! A ajuns loganul borhotizat referință pt transmisiile automate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 26, 2020 Share Postat Decembrie 26, 2020 Acum 3 minute, john17 a spus: A ajuns loganul borhotizat referință pt transmisiile automate. A dat şi el un exemplu. Oricum DCT-ul se compară cu DSG-ul de la maşini şi nu cu transmisia loganului lobotomizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 26, 2020 Share Postat Decembrie 26, 2020 Eu am copilărit cu L'autojournal, Quattroruote, L'automobile etc. și țin minte că era într-una din ele "pagina DAF-ului variomatic". Ei bine, citez (aproximativ) din memorie "dacă la o mașină normală retrogradezi și accelerezi la momentul T, cu DAF-ul trebuie să accelerezi la T-2 secunde". Copil prost mă întrebam ce draq faci dacă vezi că vine unul pe tine, cum dai timpul înapoi cu 2 sec să o poți zbughi cu DAF-ul?!? Pentru cine nu știe, DAF a avut cvt din anii 60-70, și prindea aceeași viteză și înainte și în marșarier! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.