Sari la conținut

MotoGP presezon 2020


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 9 minute, TETEA. a spus:

 

:)) I-a dat de l-a julit... :)))

 

Acum pe buna dreptate. Este destul de evident ca ceva nu este in parametrii normali la mansarda francezului. Poate este Lore cu arfe cateodata mai mereu, insa exista un adevar cat de mic in ceea ce zice. Acum ca e mai lejer/relaxat dpdv profesional poate da mai multe pe goarna si mai fara filtru. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 996
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu personal nu prea ii am la inima pe francezi in general din motive necunoscute, pur si simplu nu imi plac. Insa ce ma frapeaza este diferenta de caracter intre Zarco si Fabio...si culmea il simpatizam pe Zarco pe vremea cand rupea fasu la Moto2, insa de cand a ridicat nasul cum a zis doctoru' parca nu ii mai ajungi nici cu prajina, si nu a avut nici cine stie ce rezultate spectaculoase in ultimul timp. In schimb la capitolul carisma, Fabio pare (sper) sa fie 'urmasul' lui Rossi dupa ce Marq a dat chix. Posibil sa ma insel...insa ramane de vazut. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, frigider a spus:

hmmm nu impart niciun circuit comun SBK si GP?

daca da, putem sa ne uitam strict la timpi.

am zis ca nu-mi cade curu daca fac un mic efort, rezultatele m-au surprins.

 

Am luat phillip island ca asta e primul circuit comun pe care l-am observat:

gp

image.thumb.png.96ab236f6141c4fbfab504cfb52eca0f.png

 

sbk

image.thumb.png.aabded8a69c515d34f6f73e8d384346b.png

 

LOL

 

 

la rimini e mai mare diferenta..

gp

image.thumb.png.c4f83220f36d5ebf86ab3abdc7790591.png

 

sbk

image.thumb.png.907e83e56be30b12ae66dca6140d43c3.png

 

deci cum ai da-o cel mai bun din sbk e sub cel mai bun din gp..

cu toate astea poate ar iesi pe un loc bun.. 3-4-5-6?


sa compari un tur nu este elocvent. Trebuie facuta o comparatie pe tururi.

probabil ca cea mai mare diferenta e la gume si la putere a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, damager a spus:


sa compari un tur nu este elocvent. Trebuie facuta o comparatie pe tururi.

probabil ca cea mai mare diferenta e la gume si la putere a motorului.

Initial suna (cuvant urat) o moto de sbk in cursa de gp-uri, pentru ca e ceva (cuvant urat).

M-a ros total inutil sa sap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, damager a spus:

probabil ca cea mai mare diferenta e la gume si la putere a motorului.

True.Gumele tati,gumele,dupa cum bine zici.Mai ales gumele.Gp'ul rar pune acei aproape 300 de cai jos pt ca no aero,dar as fi foarte curios ce timpi ar avea o moto de gp cu gume de sbk.Si invers.

Paleta de Ezpeleta le-a taiat-o scurt si fara comentarii "beneficiaza de wildcarduri in gp doar constructorii angrenati in gp".Cu alte cuvinte vreti sa va dati?Sub nici o forma din postura de concurenti in sbk.Sunt convins ca ar fi dispus sa ii primeasca in gp,dar sa ii vada ca sunt angrenati,nu asa pe sistemul ne dam wildcard cu o moto de alta clasa si dupa aia mai vedem noi.

Acum 16 ore, emanuelcristian a spus:

... insa de cand a ridicat nasul cum a zis doctoru' parca nu ii mai ajungi nici cu prajina, si nu a avut nici cine stie ce rezultate spectaculoase in ultimul timp.

Mda.Contextul in care a zis-o atunci doctorul (COTA 2017 daca nu ma-nsel) a fost cam penibil.Pentru VR.Vezi-Doamne a indraznit Zarco sa incerce sa il depaseaca,cu alte cuvinte si-a cam luat nasul la purtare.Atunci nici nu concepea Rossi sa se bata cu neica-nimeni astia de la echipele satelit,iar Zarco a fost cam primul de la o echipa de mana a2a care ii punea probleme cand si cand,si asta l-a scos din minti.Acum s-a mai dat pe breazda,nu mai e asa de acid in declaratii - l-au invatat si Quarta si Morbidelli ca nu e chiar asa o umilinta sa te depaseasca un pilot de la echipa de client.S-a obisnuit.Atunci insa sa incerci sa il depasesti pe Rossi era considerata obraznicia maxima...

Vis-a-vis de rezultatele lui Zarco de atunci,erau cam aceleasi cu cele ale lui Quarta de anul asta...deci nu stiu,rezultatele lui Quarta sunt spectaculoase sau nu? :wink:

Aa,daca te referi la perioada KTM-Honda da,normal.Dar daca te referi la anul cand a fost declaratia cu pricina,ma frend,Zarco rupea atunci.Cat putea sa rupa un baeat debutant in gp pe o moto de client veche de 1 an.Comparativ,Quarta a fost pe cu totul alti cai in 2019,o moto actuala de uzina,alt buget la Petronas fata de tech3 samd.Eu inteleg ca nu ne e simpatic Zarco si pe deasupra mai da si cu bata in balta de fiecare data cand ii pune cineva un microfon in gura,dar hai totusi sa dam credit unde este.

Acum 23 ore, Gixu. a spus:

Zarco incearca gustul biucilor lui Lorenzo. Acesta din urma ii da un raspuns de milioane:)))

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156576677287504&id=76784492503

:crack:

Adevarul ca eu nush ce il f/te grija si pe Zarco ca traieste Lorenzo unde nu se platesc impozite.Andorra probabil?Draq toti pilotii ajunsi la niste rezultate (rezultate=campionate=bani multi) se muta (cel putin in acte) intr-o tara gen Monaco,Andorra,Luxemburg,Lichtenstein samd unde nu sunt impozite pe venit.Nu vad care e problema in a nu vrea sa platesti 60% din castigul tau statului,pt ca atat sunt taxele pentru venituri de jde milioane pe an in tarile civilizate.Mi se pare o decizie logica,de bun simt,si Zarco daca ar castiga 12-13 mil/an cum lua Lorenzo in zilele bune nush daca i-ar fi convenit sa dea 6 la statul francez.Sau poate el o arde patriot....

A,ok,cand ai venituri de o suta de mii/an in loc de 12 mil normal ca nu mai e acelasi impozit si poti sa iti permiti sa ramai in tara natala.Chestie de nivel,dar Zarco n-a prins'o,n-a inteles'o deloc pe asta,si pe deasupra se apuca sa ii numere aluia banii....bai nene parca ar trebui sa aibe cu totul alte treburi zic eu,nu?

 

Btw sediul celui mai mare retailer mondial Amazon de pe Europa e in Luxemburg.Oare ghicim de ce? La fel cel al Apple daca imi aduc bine aminte - era o mare frasuiala in UK acum vreo 2 ani pe chestia asta,ca firmele mari dribleaza astfel taxele la stat,in timp ce oamenii de rand si firmele mici tre sa plateasca cu varf si indesat...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai ce a explicat jupan Carmelo ca nu mai sunt locuri. Daca vor sa intre, singura solutie ar fi sa incheie contract cu o echipa de client, prezenta deja in competitie. Intrebarea este: de ce ar investi un producator (Kawa, BMW) milioane de dolari in dezvoltarea unei motociclete de MotoGP, fara sa poata inscrie o echipa oficiala? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Kiki a spus:

Cel mai ciudat e ca tu ditamai firma Kawasaki, vrei sa intri pe sarakie? Nu inteleg strategia

Exact.

...si ce or fi vrut sa probeze aducandu'l pe Rea pe un sbk sa se dea wildcard?Motoreta? ( ca Rea banuiesc ca e considerat consacrat)...ce relevanta ar avea un sbk in gp?se schimba gumele si cand se schimba gumele se schimba tot,efectiv nu are sens....

E bine totusi ca un alt constructor isi manifesta interesul (chiar daca in mod ciudat) pt gp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Pai tocmai ce a explicat jupan Carmelo ca nu mai sunt locuri. Daca vor sa intre, singura solutie ar fi sa incheie contract cu o echipa de client, prezenta deja in competitie. Intrebarea este: de ce ar investi un producator (Kawa, BMW) milioane de dolari in dezvoltarea unei motociclete de MotoGP, fara sa poata inscrie o echipa oficiala? 

Poate nu i-a placut fata niponului sau poate nu i-a placut abordarea si atunci e mai simplu un mic "nu avem"... Sunt jocuri de culise 🤷🏻‍♂️.

Cat despre milioanele de $$$ vrei sa castigi bani trebuie investit, stiu de MV ca nu sunt in cel mai bun loc dpdv financiar dar tinand cont de pedigree ul lor e cam greu sa vinzi doar din amintiri, iar BMW are putere financiara si daca tot au facut pasul cu echipa oficiala in SBK ma gandesc ca ar fi buna o expunere mai larga a injineriei nemtesti, ma gandesc ca nu ar fi cei mai prosti din curtea scolii(mai sunt repetenti prin GP... Ce zici KTM&Aprilia) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmw a zis de n ori ca nu are nici o intentie sa intre in mootgp.

Dupa cum ai zis si tu,nu cred ca e problema in a face fata din orice punct - financiar,tehnic competitional samd,doar ca strategia lor de marketing e alta.Nu ii intereseaza.Probabil au ajuns la concluzia ca sponsorizand activitatile anexe (safety cars,acele 2 s1000rr uri care dau ture inainte de competitie,m awards samd) au destula expunere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Aion2014 a spus:

Poate nu i-a placut fata niponului sau poate nu i-a placut abordarea si atunci e mai simplu un mic "nu avem"... Sunt jocuri de culise 🤷🏻‍♂️.

Cat despre milioanele de $$$ vrei sa castigi bani trebuie investit, stiu de MV ca nu sunt in cel mai bun loc dpdv financiar dar tinand cont de pedigree ul lor e cam greu sa vinzi doar din amintiri, iar BMW are putere financiara si daca tot au facut pasul cu echipa oficiala in SBK ma gandesc ca ar fi buna o expunere mai larga a injineriei nemtesti, ma gandesc ca nu ar fi cei mai prosti din curtea scolii(mai sunt repetenti prin GP... Ce zici KTM&Aprilia) :)

Nu este o chestiune de a-i placea sau nu fata niponului, ci una de bani. Daca ai fi citit interviul, ai fi vazut ca Ezpeleta a spus cu subiect si predicat ca pe el il costa orice noua motocicleta venita pe grila. Acu' cativa ani, acelasi Ezpeleta plangea prin paddock ca nu are concurenti pe grila. Iti mai amintesti, cred, vremurile cand erau doar vreo 17 sau 18 concurenti.. daca cadeau doi, toti ceilalti intrau in puncte. Acum, ca s-a vazut cu sacii in caruta si face mofturi si/sau pune conditii inacceptabile. In conditiile astea, revin cu intrebarea: cine ar dori sa faca un prototip pentru MotoGP, pentru a-l da unei echipe private, cu toate problemele care decurg dintr-o astfel de miscare? Ma gandesc ca orice constructor, implicat in MotoGp, doreste sa castige, ori, in actualul context, colaborarea cu o echipa de client ii taie orice sansa in acest sens: echipe mici, cu buget redus (cine s-ar baga sa finanteze o asemenea echipa? Cazul Petronas este o exceptie, totusi); pilotii de top nu se vor inghesui niciodata sa vina la o asemenea echipa, mai ales pe o motocicleta necunoscuta; pentru ca nu vor putea inscrie 4 motociclete pe grila (doua de uzina, doua private), vor avea un handicap major in dezvoltarea motocicletei, in conditiile in care ceilalti producatori, care se bat la titlu, au cel putin o echipa privata care strange date pentru uzina mama. So.. mi se pare nefezabila participarea celor de la Kawasaki la MotoGP, in conditiile prohibitive impuse de Dorna. Ar fi bani aruncati pe fereastra. Cat despre BMW, cred si eu ca nu vor sa intre (din aceleasi motive enuntate mai sus), plus ca nu au nici o experienta la clasa asta. S-ar face de ras si nu ar da bine la imaginea lor de brand premium. Cred ca si experienta KTM ii face sa ramana cu picioarele pe pamant. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca imiplicarea activa, adica cu o echipa de uzina a BMW-ului in moto gp, ar fi un game changer. De ce zic asta? Pentru ca potentalul financiar al companiei e urias si clar ar veni sa se bata la titlu si in acelasi timp cred ca si-ar lua si doi piloti de nivel de campion, asta ar pune la treaba si celelalte echipe. Deocamdata nu vad nici o schimbare nici anul acesta, MM93 iese din nou campion.

Acum 2 minute, xt600 a spus:

Nu este o chestiune de a-i placea sau nu fata niponului, ci una de bani. Daca ai fi citit interviul, ai fi vazut ca Ezpeleta a spus cu subiect si predicat ca pe el il costa orice noua motocicleta venita pe grila. Acu' cativa ani, acelasi Ezpeleta plangea prin paddock ca nu are concurenti pe grila. Iti mai amintesti, cred, vremurile cand erau doar vreo 17 sau 18 concurenti.. daca cadeau doi, toti ceilalti intrau in puncte. Acum, ca s-a vazut cu sacii in caruta si face mofturi si/sau pune conditii inacceptabile. In conditiile astea, revin cu intrebarea: cine ar dori sa faca un prototip pentru MotoGP, pentru a-l da unei echipe private, cu toate problemele care decurg dintr-o astfel de miscare? Ma gandesc ca orice constructor, implicat in MotoGp, doreste sa castige, ori, in actualul context, colaborarea cu o echipa de client ii taie orice sansa in acest sens: echipe mici, cu buget redus (cine s-ar baga sa finanteze o asemenea echipa? Cazul Petronas este o exceptie, totusi); pilotii de top nu se vor inghesui niciodata sa vina la o asemenea echipa, mai ales pe o motocicleta necunoscuta; pentru ca nu vor putea inscrie 4 motociclete pe grila (doua de uzina, doua private), vor avea un handicap major in dezvoltarea motocicletei, in conditiile in care ceilalti producatori, care se bat la titlu, au cel putin o echipa privata care strange date pentru uzina mama. So.. mi se pare nefezabila participarea celor de la Kawasaki la MotoGP, in conditiile prohibitive impuse de Dorna. Ar fi bani aruncati pe fereastra. Cat despre BMW, cred si eu ca nu vor sa intre (din aceleasi motive enuntate mai sus), plus ca nu au nici o experienta la clasa asta. S-ar face de ras si nu ar da bine la imaginea lor de brand premium. Cred ca si experienta KTM ii face sa ramana cu picioarele pe pamant. 

Nu cred ca BMW-ul s-a r face de ras. Ar lua oameni deja experimentati,ca re sa le pregateasca terenul. KTM la clasele mici, nu prea s-a facut de ras. Mai au de munca e drept, dar eu zic ca sunt pe drumul cel bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Kiki a spus:

Cred ca imiplicarea activa, adica cu o echipa de uzina a BMW-ului in moto gp, ar fi un game changer. De ce zic asta? Pentru ca potentalul financiar al companiei e urias si clar ar veni sa se bata la titlu si in acelasi timp cred ca si-ar lua si doi piloti de nivel de campion, asta ar pune la treaba si celelalte echipe. Deocamdata nu vad nici o schimbare nici anul acesta, MM93 iese din nou campion.

Nu cred ca BMW-ul s-a r face de ras. Ar lua oameni deja experimentati,ca re sa le pregateasca terenul. KTM la clasele mici, nu prea s-a facut de ras. Mai au de munca e drept, dar eu zic ca sunt pe drumul cel bun

Depinde din ce perspectiva vezi lucrurile. Tu esti un optimist, eu sunt un tip realist. BMW nu are ABSOLUT nici o experienta in MotoGP. Nici in WSBK nu imi aduc aminte sa fi avut macar un titlu, exceptandu-le pe cele de la stock 1000, unde a contat mai mult mana pilotului, decat motocicleta. In conditiile in care constructori cu experienta uriasa in competitie (vezi Yamaha, Ducati) fac eforturi sa se mentina in top si alearga de ani buni dupa un nou titlu, da-mi voie sa fiu sceptic in ceea ce priveste succesul BMW la nivelul asta.  Cum spuneam, BMW nu straluceste in nici o competitie in care este prezent, daramite in MotoGP.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Kiki a spus:

cred ca si-ar lua si doi piloti de nivel de campion

In SBK cand au intrat cu echipa de uzina l-au furat pe Tom Sykes deci ar fi foarte probabila miscarea dar cum spunea si XT experienta KTM ii pune cu picioarele pe pamant. Pentru spectacol eu as renunta la echipe satelit si as atrage cat mai multi producatori dar realistic vorbind e imposibil daca vrei mai mult de 12 motociclete pe grila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, Method a spus:

Vis-a-vis de rezultatele lui Zarco de atunci,erau cam aceleasi cu cele ale lui Quarta de anul asta...deci nu stiu,rezultatele lui Quarta sunt spectaculoase sau nu? :wink:

Aa,daca te referi la perioada KTM-Honda da,normal.Dar daca te referi la anul cand a fost declaratia cu pricina,ma frend,Zarco rupea atunci.Cat putea sa rupa un baeat debutant in gp pe o moto de client veche de 1 an.Comparativ,Quarta a fost pe cu totul alti cai in 2019,o moto actuala de uzina,alt buget la Petronas fata de tech3 samd.Eu inteleg ca nu ne e simpatic Zarco si pe deasupra mai da si cu bata in balta de fiecare data cand ii pune cineva un microfon in gura,dar hai totusi sa dam credit unde este.

 

comparam 1 loc 3, 2 locuri 2 si 2 pole-uri ale lui zarco in 2017 cu 2 locuri 3, 5 locuri 2 si 6 pole-uri ale lui quarta in 2019?

nu cred ca are sens

 

si nu era pe aici un baiat care zicea ca o sa se faca de rahat yamaha cu petronas, ca nu au experienta, ca nu au nici o sansa, ca nu trebuiau sa renunte la tech 3? nu prea am chef sa caut citatele, sper sa nu fie nevoie

 

daca era cum zicea baiatul, si petronas a avut ingineri mult mai prosti anul trecut, inseamna ca e quarta mult mai bun de a mers pe motorul ala fara setup?

 

inteleg ca esti fan zarco, dar cred ca e timpul sa accepti ca s-a nascut talent si a murit speranta

te comporti exact ca fanii aia ai lui rosii care nu vor sa accepte ca nu mai e cel mai bun

bine, zarco nici nu a fost, dar intelegi tu

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, xt600 a spus:

Depinde din ce perspectiva vezi lucrurile. Tu esti un optimist, eu sunt un tip realist. BMW nu are ABSOLUT nici o experienta in MotoGP. Nici in WSBK nu imi aduc aminte sa fi avut macar un titlu, exceptandu-le pe cele de la stock 1000, unde a contat mai mult mana pilotului, decat motocicleta. In conditiile in care constructori cu experienta uriasa in competitie (vezi Yamaha, Ducati) fac eforturi sa se mentina in top si alearga de ani buni dupa un nou titlu, da-mi voie sa fiu sceptic in ceea ce priveste succesul BMW la nivelul asta.  Cum spuneam, BMW nu straluceste in nici o competitie in care este prezent, daramite in MotoGP.  

Daca e sa ne referim la genral, BMW era cineva in F1 pe vremea lui Montoya, la Turisme erau la varf pina a venit Chevrolet, Alfa sau Seat, eu zic ca au potential. Si nu de alta, dar as vrea sa mai vad si alti constructori europeni in competitie, eu cred ca ar aduce o doza de picanterie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Kiki a spus:

Daca e sa ne referim la genral, BMW era cineva in F1 pe vremea lui Montoya, la Turisme erau la varf pina a venit Chevrolet, Alfa sau Seat, eu zic ca au potential. Si nu de alta, dar as vrea sa mai vad si alti constructori europeni in competitie, eu cred ca ar aduce o doza de picanterie

M-am gandit doar la competitiile moto. La auto. ai dreptate, au mai avut rezultate. 

Cat priveste constructorii europeni, nu mi se pare nimic picant sa vad KTM sau Aprilia terminand la 40-50 sec de lider si nici sa vad piloti cu potential, ingropandu-si cariera la astfel de echipe. Da, daca acesti constructori ar putea sa tina pasul cu cei din top, ar fi extraordinar, pentru ca ar creste nivelul competitional si implicit cel al spectacolului. Asa... sa ai inscrisi 10 producatori, din care conteaza doar doi -trei, iar restul se taraie pe pista, nu este nici o afacere... mai degraba este de preferat o competitie monomarca. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca le comparam : 1.am zis ca au avut cam aceleasi rezultate,nu ca Zarco a dat ture in jurul lui Quarta,DAR nici invers ; 2.uita-te la puncte vezi ca sunt aproape,aceasta apropiere vroiam eu sa o subliniez ; 3.uitam si iar uitam tot ce nu ne convine : ce buget are Petronas si ce buget avea tech3...fix-pix.Ce moto avea Zarco si ce moto are Quarta?Repet - a nu se intelge gresit - nu vreau sa stirbersc din meritele lui Quarta,mai ales avand in vedere performantele lui anterioare ca si inexistente fata de celalat care e dublu campion mondial,insa am vrut sa subliniez prin aceasta comparatie cu Quarta ca Zarco s-a descurcat foarte bine in primii ani in gp atata tot,si nu cum zicea colegul mai sus ca nu a facut mare lucru.

Da,sunt in continuare de parere ca Yamaha a facut o tiganie maxima si ca nu trebuia sa renunte la tech3 si ca a pierdut mult renuntand la ei,raman la ceea ce am spus.Ce omiti tu sa iei in calcul e ceva vizibil din avion: tech3 avea 3 lei,Petronas are buget probabil egal cu al Yamaha....pai asa comparam unul cu burta goala si unul full de bani?Normal ca Petronas mere bine.Lui tech3 Yamaha ii dadea moto vechi de anul trecut si nimic in rest,lui Petronas ii da moto actuale ba si suport de uzina ba si update'uri..."vai ce praf era tech3 uite ce smecheri sunt Petronas?"pai normal ca merg bine si au rezultate daca baga bani de 5 ori mai multi,doh,e incomparabil.

Sunt curios insa de ce nu a dat Yamaha acest suport celor de la tech3,si s-a sucit la 180 de grade cand a plecat Herve??ee?se poate un raspuns?Iarasi,sunt curios - cum ar fi mers tech3 cu bugetul Petronas si cu suportul pe care il da acum Yamaha Petronas - moto,update'uri tehnica samd?Ce zici?Mai bine mai rau?

De aia am spus si imi mentin parerea ca Yamaha a pierdut foarte mult cand a plecat tech3,care e probabil cea mai profi echipa satelit din gp.

 

Sunt fanul lui Zarco,dar nu am spus niciodata ca e cel mai bun,ba dimpotriva.Nu e vorba despre fanboism,insa omul a avut rezultate pe Yamaha,asta nu e ceva dispus discutiilor,si sunt de parere ca ar fi meritat o sansa la o moto de uzina chiar daca in regim de client.Nu i s-a dat.De ce?Nu cred ca stim nici unul motivele,insa acea miscare a Yamaha nu a fost deloc cusher.Si Herve credea la fel daca s-a enervat atat de tare cand i s-a refuzat moto de uzina incat si-a luat echipa si s-a carat in coada la ktm.

Am acceptat demult ca s-a nascut talent si a murit speranta - dar am zis asta inca de acum 2 ani - si-a ratat cariera cand a semnat ca un retard cu neica-nimeni ktm intr-un moment in care era pe val si - sa retinem - avea pe masa oferta de la HRC.Mai e ceva de zis?.Si dupa aia a mai avut tupeul sa dea vina pe Felon,ca parca Felon i-a pus pixul in mana.Dar asta e alta discutie.

Acum 3 minute, thesaw a spus:

Calcat.Tot mai speram asa 2% ca poate face o miscare de ne lasa pe toti paf si il vedem in rosu de la anul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, thesaw a spus:

deci are 7 titluri?

21-22-23-24 fix 3+1 de rezerva sa ajunga la 10-11 titluri. 

 

puneti-va remindere sa va uitati la GP din '25.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, frigider a spus:

deci are 7 titluri?

21-22-23-24 fix 3+1 de rezerva sa ajunga la 10-11 titluri. 

 

puneti-va remindere sa va uitati la GP din '25.

aoleo cum a fost asta :crack:

Insa nu cred ca te poate contrazice cineva,din pacate pt noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...