Sari la conținut

MotoGP presezon 2020


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

^^ De ce sa nu incerce cei de la Kawasaki? Daca faceau o cursa buna se puteau lauda ca uite, modelul de strada e umar la umar cu prototipurie MotoGP.... acesta poate fi chiar motivul pt care Ezpeleta sa nu vrea.

 

Testele facute cu proba de par depusa de Iannone au iesit negative. Cei de la Aprilia spun ca se bazeaza pe el pt acest sezon.

https://www.gpone.com/en/2020/02/14/motogp/rivola-iannones-hair-sample-tested-negative-well-appeal-to-the-cas.html

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 12 minute, linoleu a spus:

^^ De ce sa nu incerce cei de la Kawasaki? Daca faceau o cursa buna se puteau lauda ca uite, modelul de strada e umar la umar cu prototipurie MotoGP.... acesta poate fi chiar motivul pt care Ezpeleta sa nu vrea.

Pai poate tocmai de-asta...dar nush ce ar fi facut ei pe gume Michelin.Ca ei au timpi asa...dar pe alte gume fata de cei din motogp.Nu avem de unde sti.

Si pe de alta parte daca KHI intradevar vrea sa intre in gp,pai sa intre cum se intra nu asa,tiganeste,milogi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, linoleu a spus:

^^ De ce sa nu incerce cei de la Kawasaki? Daca faceau o cursa buna se puteau lauda ca uite, modelul de strada e umar la umar cu prototipurie MotoGP.... acesta poate fi chiar motivul pt care Ezpeleta sa nu vrea.

hmmm nu impart niciun circuit comun SBK si GP?

daca da, putem sa ne uitam strict la timpi.

am zis ca nu-mi cade curu daca fac un mic efort, rezultatele m-au surprins.

 

Am luat phillip island ca asta e primul circuit comun pe care l-am observat:

gp

image.thumb.png.96ab236f6141c4fbfab504cfb52eca0f.png

 

sbk

image.thumb.png.aabded8a69c515d34f6f73e8d384346b.png

 

LOL

 

 

la rimini e mai mare diferenta..

gp

image.thumb.png.c4f83220f36d5ebf86ab3abdc7790591.png

 

sbk

image.thumb.png.907e83e56be30b12ae66dca6140d43c3.png

 

deci cum ai da-o cel mai bun din sbk e sub cel mai bun din gp..

cu toate astea poate ar iesi pe un loc bun.. 3-4-5-6?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca de obicei, Method vede lucrurile simplist si prost. Cred ca cei de la Kawa au dorit un wildcard pentru a vedea cam pe unde sunt in acest moment, fata de cei implicati in MotoGp si pentru a strange date pentru un eventual proiect MotoGp. Sa nu uitam ca lipsesc de foarte mult timp din campionat, caz in care trebuie sa porneasca de la ceea ce au in acest moment: bicla de WSBK. Sa faca un prototip MotoGp (adica o investitie de zeci de milioane de $), doar ca sa participe ca wildcard, este o idee care nu poate incolti decat in mintea creata a unui coleg... Big problem este ca don Carmelo pare ca nu agreeaza ideea de a mai veni un producator in competitie. Cica grila e full! Eventual, daca vor sa isi faca intrarea, ar trebui sa faca un contract cu o echipa de client deja prezenta in competitie, ceea ce este destul de dificil, in acest moment si nu stiu cat de fezabil este pentru uzina. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Gixu. a spus:

Zarco incearca gustul biucilor lui Lorenzo. Acesta din urma ii da un raspuns de milioane:)))

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156576677287504&id=76784492503

 

:)) I-a dat de l-a julit... :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, TETEA. a spus:

 

:)) I-a dat de l-a julit... :)))

 

Acum pe buna dreptate. Este destul de evident ca ceva nu este in parametrii normali la mansarda francezului. Poate este Lore cu arfe cateodata mai mereu, insa exista un adevar cat de mic in ceea ce zice. Acum ca e mai lejer/relaxat dpdv profesional poate da mai multe pe goarna si mai fara filtru. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal nu prea ii am la inima pe francezi in general din motive necunoscute, pur si simplu nu imi plac. Insa ce ma frapeaza este diferenta de caracter intre Zarco si Fabio...si culmea il simpatizam pe Zarco pe vremea cand rupea fasu la Moto2, insa de cand a ridicat nasul cum a zis doctoru' parca nu ii mai ajungi nici cu prajina, si nu a avut nici cine stie ce rezultate spectaculoase in ultimul timp. In schimb la capitolul carisma, Fabio pare (sper) sa fie 'urmasul' lui Rossi dupa ce Marq a dat chix. Posibil sa ma insel...insa ramane de vazut. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, frigider a spus:

hmmm nu impart niciun circuit comun SBK si GP?

daca da, putem sa ne uitam strict la timpi.

am zis ca nu-mi cade curu daca fac un mic efort, rezultatele m-au surprins.

 

Am luat phillip island ca asta e primul circuit comun pe care l-am observat:

gp

image.thumb.png.96ab236f6141c4fbfab504cfb52eca0f.png

 

sbk

image.thumb.png.aabded8a69c515d34f6f73e8d384346b.png

 

LOL

 

 

la rimini e mai mare diferenta..

gp

image.thumb.png.c4f83220f36d5ebf86ab3abdc7790591.png

 

sbk

image.thumb.png.907e83e56be30b12ae66dca6140d43c3.png

 

deci cum ai da-o cel mai bun din sbk e sub cel mai bun din gp..

cu toate astea poate ar iesi pe un loc bun.. 3-4-5-6?


sa compari un tur nu este elocvent. Trebuie facuta o comparatie pe tururi.

probabil ca cea mai mare diferenta e la gume si la putere a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, damager a spus:


sa compari un tur nu este elocvent. Trebuie facuta o comparatie pe tururi.

probabil ca cea mai mare diferenta e la gume si la putere a motorului.

Initial suna (cuvant urat) o moto de sbk in cursa de gp-uri, pentru ca e ceva (cuvant urat).

M-a ros total inutil sa sap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, damager a spus:

probabil ca cea mai mare diferenta e la gume si la putere a motorului.

True.Gumele tati,gumele,dupa cum bine zici.Mai ales gumele.Gp'ul rar pune acei aproape 300 de cai jos pt ca no aero,dar as fi foarte curios ce timpi ar avea o moto de gp cu gume de sbk.Si invers.

Paleta de Ezpeleta le-a taiat-o scurt si fara comentarii "beneficiaza de wildcarduri in gp doar constructorii angrenati in gp".Cu alte cuvinte vreti sa va dati?Sub nici o forma din postura de concurenti in sbk.Sunt convins ca ar fi dispus sa ii primeasca in gp,dar sa ii vada ca sunt angrenati,nu asa pe sistemul ne dam wildcard cu o moto de alta clasa si dupa aia mai vedem noi.

Acum 16 ore, emanuelcristian a spus:

... insa de cand a ridicat nasul cum a zis doctoru' parca nu ii mai ajungi nici cu prajina, si nu a avut nici cine stie ce rezultate spectaculoase in ultimul timp.

Mda.Contextul in care a zis-o atunci doctorul (COTA 2017 daca nu ma-nsel) a fost cam penibil.Pentru VR.Vezi-Doamne a indraznit Zarco sa incerce sa il depaseaca,cu alte cuvinte si-a cam luat nasul la purtare.Atunci nici nu concepea Rossi sa se bata cu neica-nimeni astia de la echipele satelit,iar Zarco a fost cam primul de la o echipa de mana a2a care ii punea probleme cand si cand,si asta l-a scos din minti.Acum s-a mai dat pe breazda,nu mai e asa de acid in declaratii - l-au invatat si Quarta si Morbidelli ca nu e chiar asa o umilinta sa te depaseasca un pilot de la echipa de client.S-a obisnuit.Atunci insa sa incerci sa il depasesti pe Rossi era considerata obraznicia maxima...

Vis-a-vis de rezultatele lui Zarco de atunci,erau cam aceleasi cu cele ale lui Quarta de anul asta...deci nu stiu,rezultatele lui Quarta sunt spectaculoase sau nu? :wink:

Aa,daca te referi la perioada KTM-Honda da,normal.Dar daca te referi la anul cand a fost declaratia cu pricina,ma frend,Zarco rupea atunci.Cat putea sa rupa un baeat debutant in gp pe o moto de client veche de 1 an.Comparativ,Quarta a fost pe cu totul alti cai in 2019,o moto actuala de uzina,alt buget la Petronas fata de tech3 samd.Eu inteleg ca nu ne e simpatic Zarco si pe deasupra mai da si cu bata in balta de fiecare data cand ii pune cineva un microfon in gura,dar hai totusi sa dam credit unde este.

Acum 23 ore, Gixu. a spus:

Zarco incearca gustul biucilor lui Lorenzo. Acesta din urma ii da un raspuns de milioane:)))

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156576677287504&id=76784492503

:crack:

Adevarul ca eu nush ce il f/te grija si pe Zarco ca traieste Lorenzo unde nu se platesc impozite.Andorra probabil?Draq toti pilotii ajunsi la niste rezultate (rezultate=campionate=bani multi) se muta (cel putin in acte) intr-o tara gen Monaco,Andorra,Luxemburg,Lichtenstein samd unde nu sunt impozite pe venit.Nu vad care e problema in a nu vrea sa platesti 60% din castigul tau statului,pt ca atat sunt taxele pentru venituri de jde milioane pe an in tarile civilizate.Mi se pare o decizie logica,de bun simt,si Zarco daca ar castiga 12-13 mil/an cum lua Lorenzo in zilele bune nush daca i-ar fi convenit sa dea 6 la statul francez.Sau poate el o arde patriot....

A,ok,cand ai venituri de o suta de mii/an in loc de 12 mil normal ca nu mai e acelasi impozit si poti sa iti permiti sa ramai in tara natala.Chestie de nivel,dar Zarco n-a prins'o,n-a inteles'o deloc pe asta,si pe deasupra se apuca sa ii numere aluia banii....bai nene parca ar trebui sa aibe cu totul alte treburi zic eu,nu?

 

Btw sediul celui mai mare retailer mondial Amazon de pe Europa e in Luxemburg.Oare ghicim de ce? La fel cel al Apple daca imi aduc bine aminte - era o mare frasuiala in UK acum vreo 2 ani pe chestia asta,ca firmele mari dribleaza astfel taxele la stat,in timp ce oamenii de rand si firmele mici tre sa plateasca cu varf si indesat...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai ce a explicat jupan Carmelo ca nu mai sunt locuri. Daca vor sa intre, singura solutie ar fi sa incheie contract cu o echipa de client, prezenta deja in competitie. Intrebarea este: de ce ar investi un producator (Kawa, BMW) milioane de dolari in dezvoltarea unei motociclete de MotoGP, fara sa poata inscrie o echipa oficiala? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Kiki a spus:

Cel mai ciudat e ca tu ditamai firma Kawasaki, vrei sa intri pe sarakie? Nu inteleg strategia

Exact.

...si ce or fi vrut sa probeze aducandu'l pe Rea pe un sbk sa se dea wildcard?Motoreta? ( ca Rea banuiesc ca e considerat consacrat)...ce relevanta ar avea un sbk in gp?se schimba gumele si cand se schimba gumele se schimba tot,efectiv nu are sens....

E bine totusi ca un alt constructor isi manifesta interesul (chiar daca in mod ciudat) pt gp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Pai tocmai ce a explicat jupan Carmelo ca nu mai sunt locuri. Daca vor sa intre, singura solutie ar fi sa incheie contract cu o echipa de client, prezenta deja in competitie. Intrebarea este: de ce ar investi un producator (Kawa, BMW) milioane de dolari in dezvoltarea unei motociclete de MotoGP, fara sa poata inscrie o echipa oficiala? 

Poate nu i-a placut fata niponului sau poate nu i-a placut abordarea si atunci e mai simplu un mic "nu avem"... Sunt jocuri de culise 🤷🏻‍♂️.

Cat despre milioanele de $$$ vrei sa castigi bani trebuie investit, stiu de MV ca nu sunt in cel mai bun loc dpdv financiar dar tinand cont de pedigree ul lor e cam greu sa vinzi doar din amintiri, iar BMW are putere financiara si daca tot au facut pasul cu echipa oficiala in SBK ma gandesc ca ar fi buna o expunere mai larga a injineriei nemtesti, ma gandesc ca nu ar fi cei mai prosti din curtea scolii(mai sunt repetenti prin GP... Ce zici KTM&Aprilia) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmw a zis de n ori ca nu are nici o intentie sa intre in mootgp.

Dupa cum ai zis si tu,nu cred ca e problema in a face fata din orice punct - financiar,tehnic competitional samd,doar ca strategia lor de marketing e alta.Nu ii intereseaza.Probabil au ajuns la concluzia ca sponsorizand activitatile anexe (safety cars,acele 2 s1000rr uri care dau ture inainte de competitie,m awards samd) au destula expunere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Aion2014 a spus:

Poate nu i-a placut fata niponului sau poate nu i-a placut abordarea si atunci e mai simplu un mic "nu avem"... Sunt jocuri de culise 🤷🏻‍♂️.

Cat despre milioanele de $$$ vrei sa castigi bani trebuie investit, stiu de MV ca nu sunt in cel mai bun loc dpdv financiar dar tinand cont de pedigree ul lor e cam greu sa vinzi doar din amintiri, iar BMW are putere financiara si daca tot au facut pasul cu echipa oficiala in SBK ma gandesc ca ar fi buna o expunere mai larga a injineriei nemtesti, ma gandesc ca nu ar fi cei mai prosti din curtea scolii(mai sunt repetenti prin GP... Ce zici KTM&Aprilia) :)

Nu este o chestiune de a-i placea sau nu fata niponului, ci una de bani. Daca ai fi citit interviul, ai fi vazut ca Ezpeleta a spus cu subiect si predicat ca pe el il costa orice noua motocicleta venita pe grila. Acu' cativa ani, acelasi Ezpeleta plangea prin paddock ca nu are concurenti pe grila. Iti mai amintesti, cred, vremurile cand erau doar vreo 17 sau 18 concurenti.. daca cadeau doi, toti ceilalti intrau in puncte. Acum, ca s-a vazut cu sacii in caruta si face mofturi si/sau pune conditii inacceptabile. In conditiile astea, revin cu intrebarea: cine ar dori sa faca un prototip pentru MotoGP, pentru a-l da unei echipe private, cu toate problemele care decurg dintr-o astfel de miscare? Ma gandesc ca orice constructor, implicat in MotoGp, doreste sa castige, ori, in actualul context, colaborarea cu o echipa de client ii taie orice sansa in acest sens: echipe mici, cu buget redus (cine s-ar baga sa finanteze o asemenea echipa? Cazul Petronas este o exceptie, totusi); pilotii de top nu se vor inghesui niciodata sa vina la o asemenea echipa, mai ales pe o motocicleta necunoscuta; pentru ca nu vor putea inscrie 4 motociclete pe grila (doua de uzina, doua private), vor avea un handicap major in dezvoltarea motocicletei, in conditiile in care ceilalti producatori, care se bat la titlu, au cel putin o echipa privata care strange date pentru uzina mama. So.. mi se pare nefezabila participarea celor de la Kawasaki la MotoGP, in conditiile prohibitive impuse de Dorna. Ar fi bani aruncati pe fereastra. Cat despre BMW, cred si eu ca nu vor sa intre (din aceleasi motive enuntate mai sus), plus ca nu au nici o experienta la clasa asta. S-ar face de ras si nu ar da bine la imaginea lor de brand premium. Cred ca si experienta KTM ii face sa ramana cu picioarele pe pamant. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca imiplicarea activa, adica cu o echipa de uzina a BMW-ului in moto gp, ar fi un game changer. De ce zic asta? Pentru ca potentalul financiar al companiei e urias si clar ar veni sa se bata la titlu si in acelasi timp cred ca si-ar lua si doi piloti de nivel de campion, asta ar pune la treaba si celelalte echipe. Deocamdata nu vad nici o schimbare nici anul acesta, MM93 iese din nou campion.

Acum 2 minute, xt600 a spus:

Nu este o chestiune de a-i placea sau nu fata niponului, ci una de bani. Daca ai fi citit interviul, ai fi vazut ca Ezpeleta a spus cu subiect si predicat ca pe el il costa orice noua motocicleta venita pe grila. Acu' cativa ani, acelasi Ezpeleta plangea prin paddock ca nu are concurenti pe grila. Iti mai amintesti, cred, vremurile cand erau doar vreo 17 sau 18 concurenti.. daca cadeau doi, toti ceilalti intrau in puncte. Acum, ca s-a vazut cu sacii in caruta si face mofturi si/sau pune conditii inacceptabile. In conditiile astea, revin cu intrebarea: cine ar dori sa faca un prototip pentru MotoGP, pentru a-l da unei echipe private, cu toate problemele care decurg dintr-o astfel de miscare? Ma gandesc ca orice constructor, implicat in MotoGp, doreste sa castige, ori, in actualul context, colaborarea cu o echipa de client ii taie orice sansa in acest sens: echipe mici, cu buget redus (cine s-ar baga sa finanteze o asemenea echipa? Cazul Petronas este o exceptie, totusi); pilotii de top nu se vor inghesui niciodata sa vina la o asemenea echipa, mai ales pe o motocicleta necunoscuta; pentru ca nu vor putea inscrie 4 motociclete pe grila (doua de uzina, doua private), vor avea un handicap major in dezvoltarea motocicletei, in conditiile in care ceilalti producatori, care se bat la titlu, au cel putin o echipa privata care strange date pentru uzina mama. So.. mi se pare nefezabila participarea celor de la Kawasaki la MotoGP, in conditiile prohibitive impuse de Dorna. Ar fi bani aruncati pe fereastra. Cat despre BMW, cred si eu ca nu vor sa intre (din aceleasi motive enuntate mai sus), plus ca nu au nici o experienta la clasa asta. S-ar face de ras si nu ar da bine la imaginea lor de brand premium. Cred ca si experienta KTM ii face sa ramana cu picioarele pe pamant. 

Nu cred ca BMW-ul s-a r face de ras. Ar lua oameni deja experimentati,ca re sa le pregateasca terenul. KTM la clasele mici, nu prea s-a facut de ras. Mai au de munca e drept, dar eu zic ca sunt pe drumul cel bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Kiki a spus:

Cred ca imiplicarea activa, adica cu o echipa de uzina a BMW-ului in moto gp, ar fi un game changer. De ce zic asta? Pentru ca potentalul financiar al companiei e urias si clar ar veni sa se bata la titlu si in acelasi timp cred ca si-ar lua si doi piloti de nivel de campion, asta ar pune la treaba si celelalte echipe. Deocamdata nu vad nici o schimbare nici anul acesta, MM93 iese din nou campion.

Nu cred ca BMW-ul s-a r face de ras. Ar lua oameni deja experimentati,ca re sa le pregateasca terenul. KTM la clasele mici, nu prea s-a facut de ras. Mai au de munca e drept, dar eu zic ca sunt pe drumul cel bun

Depinde din ce perspectiva vezi lucrurile. Tu esti un optimist, eu sunt un tip realist. BMW nu are ABSOLUT nici o experienta in MotoGP. Nici in WSBK nu imi aduc aminte sa fi avut macar un titlu, exceptandu-le pe cele de la stock 1000, unde a contat mai mult mana pilotului, decat motocicleta. In conditiile in care constructori cu experienta uriasa in competitie (vezi Yamaha, Ducati) fac eforturi sa se mentina in top si alearga de ani buni dupa un nou titlu, da-mi voie sa fiu sceptic in ceea ce priveste succesul BMW la nivelul asta.  Cum spuneam, BMW nu straluceste in nici o competitie in care este prezent, daramite in MotoGP.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Kiki a spus:

cred ca si-ar lua si doi piloti de nivel de campion

In SBK cand au intrat cu echipa de uzina l-au furat pe Tom Sykes deci ar fi foarte probabila miscarea dar cum spunea si XT experienta KTM ii pune cu picioarele pe pamant. Pentru spectacol eu as renunta la echipe satelit si as atrage cat mai multi producatori dar realistic vorbind e imposibil daca vrei mai mult de 12 motociclete pe grila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, Method a spus:

Vis-a-vis de rezultatele lui Zarco de atunci,erau cam aceleasi cu cele ale lui Quarta de anul asta...deci nu stiu,rezultatele lui Quarta sunt spectaculoase sau nu? :wink:

Aa,daca te referi la perioada KTM-Honda da,normal.Dar daca te referi la anul cand a fost declaratia cu pricina,ma frend,Zarco rupea atunci.Cat putea sa rupa un baeat debutant in gp pe o moto de client veche de 1 an.Comparativ,Quarta a fost pe cu totul alti cai in 2019,o moto actuala de uzina,alt buget la Petronas fata de tech3 samd.Eu inteleg ca nu ne e simpatic Zarco si pe deasupra mai da si cu bata in balta de fiecare data cand ii pune cineva un microfon in gura,dar hai totusi sa dam credit unde este.

 

comparam 1 loc 3, 2 locuri 2 si 2 pole-uri ale lui zarco in 2017 cu 2 locuri 3, 5 locuri 2 si 6 pole-uri ale lui quarta in 2019?

nu cred ca are sens

 

si nu era pe aici un baiat care zicea ca o sa se faca de rahat yamaha cu petronas, ca nu au experienta, ca nu au nici o sansa, ca nu trebuiau sa renunte la tech 3? nu prea am chef sa caut citatele, sper sa nu fie nevoie

 

daca era cum zicea baiatul, si petronas a avut ingineri mult mai prosti anul trecut, inseamna ca e quarta mult mai bun de a mers pe motorul ala fara setup?

 

inteleg ca esti fan zarco, dar cred ca e timpul sa accepti ca s-a nascut talent si a murit speranta

te comporti exact ca fanii aia ai lui rosii care nu vor sa accepte ca nu mai e cel mai bun

bine, zarco nici nu a fost, dar intelegi tu

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...