Jump to content
Kagemusha

MotoGP presezon 2020

Recommended Posts

^^ De ce sa nu incerce cei de la Kawasaki? Daca faceau o cursa buna se puteau lauda ca uite, modelul de strada e umar la umar cu prototipurie MotoGP.... acesta poate fi chiar motivul pt care Ezpeleta sa nu vrea.

 

Testele facute cu proba de par depusa de Iannone au iesit negative. Cei de la Aprilia spun ca se bazeaza pe el pt acest sezon.

https://www.gpone.com/en/2020/02/14/motogp/rivola-iannones-hair-sample-tested-negative-well-appeal-to-the-cas.html

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 minute, linoleu a spus:

^^ De ce sa nu incerce cei de la Kawasaki? Daca faceau o cursa buna se puteau lauda ca uite, modelul de strada e umar la umar cu prototipurie MotoGP.... acesta poate fi chiar motivul pt care Ezpeleta sa nu vrea.

Pai poate tocmai de-asta...dar nush ce ar fi facut ei pe gume Michelin.Ca ei au timpi asa...dar pe alte gume fata de cei din motogp.Nu avem de unde sti.

Si pe de alta parte daca KHI intradevar vrea sa intre in gp,pai sa intre cum se intra nu asa,tiganeste,milogi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, linoleu a spus:

^^ De ce sa nu incerce cei de la Kawasaki? Daca faceau o cursa buna se puteau lauda ca uite, modelul de strada e umar la umar cu prototipurie MotoGP.... acesta poate fi chiar motivul pt care Ezpeleta sa nu vrea.

hmmm nu impart niciun circuit comun SBK si GP?

daca da, putem sa ne uitam strict la timpi.

am zis ca nu-mi cade curu daca fac un mic efort, rezultatele m-au surprins.

 

Am luat phillip island ca asta e primul circuit comun pe care l-am observat:

gp

image.thumb.png.96ab236f6141c4fbfab504cfb52eca0f.png

 

sbk

image.thumb.png.aabded8a69c515d34f6f73e8d384346b.png

 

LOL

 

 

la rimini e mai mare diferenta..

gp

image.thumb.png.c4f83220f36d5ebf86ab3abdc7790591.png

 

sbk

image.thumb.png.907e83e56be30b12ae66dca6140d43c3.png

 

deci cum ai da-o cel mai bun din sbk e sub cel mai bun din gp..

cu toate astea poate ar iesi pe un loc bun.. 3-4-5-6?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca de obicei, Method vede lucrurile simplist si prost. Cred ca cei de la Kawa au dorit un wildcard pentru a vedea cam pe unde sunt in acest moment, fata de cei implicati in MotoGp si pentru a strange date pentru un eventual proiect MotoGp. Sa nu uitam ca lipsesc de foarte mult timp din campionat, caz in care trebuie sa porneasca de la ceea ce au in acest moment: bicla de WSBK. Sa faca un prototip MotoGp (adica o investitie de zeci de milioane de $), doar ca sa participe ca wildcard, este o idee care nu poate incolti decat in mintea creata a unui coleg... Big problem este ca don Carmelo pare ca nu agreeaza ideea de a mai veni un producator in competitie. Cica grila e full! Eventual, daca vor sa isi faca intrarea, ar trebui sa faca un contract cu o echipa de client deja prezenta in competitie, ceea ce este destul de dificil, in acest moment si nu stiu cat de fezabil este pentru uzina. 

Edited by xt600

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, Gixu. a spus:

Zarco incearca gustul biucilor lui Lorenzo. Acesta din urma ii da un raspuns de milioane:)))

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156576677287504&id=76784492503

 

:)) I-a dat de l-a julit... :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, TETEA. a spus:

 

:)) I-a dat de l-a julit... :)))

 

Acum pe buna dreptate. Este destul de evident ca ceva nu este in parametrii normali la mansarda francezului. Poate este Lore cu arfe cateodata mai mereu, insa exista un adevar cat de mic in ceea ce zice. Acum ca e mai lejer/relaxat dpdv profesional poate da mai multe pe goarna si mai fara filtru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect! Problema e la francez. A stiut mereu sa-si faca prieteni... :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu personal nu prea ii am la inima pe francezi in general din motive necunoscute, pur si simplu nu imi plac. Insa ce ma frapeaza este diferenta de caracter intre Zarco si Fabio...si culmea il simpatizam pe Zarco pe vremea cand rupea fasu la Moto2, insa de cand a ridicat nasul cum a zis doctoru' parca nu ii mai ajungi nici cu prajina, si nu a avut nici cine stie ce rezultate spectaculoase in ultimul timp. In schimb la capitolul carisma, Fabio pare (sper) sa fie 'urmasul' lui Rossi dupa ce Marq a dat chix. Posibil sa ma insel...insa ramane de vazut. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, frigider a spus:

hmmm nu impart niciun circuit comun SBK si GP?

daca da, putem sa ne uitam strict la timpi.

am zis ca nu-mi cade curu daca fac un mic efort, rezultatele m-au surprins.

 

Am luat phillip island ca asta e primul circuit comun pe care l-am observat:

gp

image.thumb.png.96ab236f6141c4fbfab504cfb52eca0f.png

 

sbk

image.thumb.png.aabded8a69c515d34f6f73e8d384346b.png

 

LOL

 

 

la rimini e mai mare diferenta..

gp

image.thumb.png.c4f83220f36d5ebf86ab3abdc7790591.png

 

sbk

image.thumb.png.907e83e56be30b12ae66dca6140d43c3.png

 

deci cum ai da-o cel mai bun din sbk e sub cel mai bun din gp..

cu toate astea poate ar iesi pe un loc bun.. 3-4-5-6?


sa compari un tur nu este elocvent. Trebuie facuta o comparatie pe tururi.

probabil ca cea mai mare diferenta e la gume si la putere a motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 48 minute, damager a spus:


sa compari un tur nu este elocvent. Trebuie facuta o comparatie pe tururi.

probabil ca cea mai mare diferenta e la gume si la putere a motorului.

Initial suna (cuvant urat) o moto de sbk in cursa de gp-uri, pentru ca e ceva (cuvant urat).

M-a ros total inutil sa sap.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, damager a spus:

probabil ca cea mai mare diferenta e la gume si la putere a motorului.

True.Gumele tati,gumele,dupa cum bine zici.Mai ales gumele.Gp'ul rar pune acei aproape 300 de cai jos pt ca no aero,dar as fi foarte curios ce timpi ar avea o moto de gp cu gume de sbk.Si invers.

Paleta de Ezpeleta le-a taiat-o scurt si fara comentarii "beneficiaza de wildcarduri in gp doar constructorii angrenati in gp".Cu alte cuvinte vreti sa va dati?Sub nici o forma din postura de concurenti in sbk.Sunt convins ca ar fi dispus sa ii primeasca in gp,dar sa ii vada ca sunt angrenati,nu asa pe sistemul ne dam wildcard cu o moto de alta clasa si dupa aia mai vedem noi.

Acum 16 ore, emanuelcristian a spus:

... insa de cand a ridicat nasul cum a zis doctoru' parca nu ii mai ajungi nici cu prajina, si nu a avut nici cine stie ce rezultate spectaculoase in ultimul timp.

Mda.Contextul in care a zis-o atunci doctorul (COTA 2017 daca nu ma-nsel) a fost cam penibil.Pentru VR.Vezi-Doamne a indraznit Zarco sa incerce sa il depaseaca,cu alte cuvinte si-a cam luat nasul la purtare.Atunci nici nu concepea Rossi sa se bata cu neica-nimeni astia de la echipele satelit,iar Zarco a fost cam primul de la o echipa de mana a2a care ii punea probleme cand si cand,si asta l-a scos din minti.Acum s-a mai dat pe breazda,nu mai e asa de acid in declaratii - l-au invatat si Quarta si Morbidelli ca nu e chiar asa o umilinta sa te depaseasca un pilot de la echipa de client.S-a obisnuit.Atunci insa sa incerci sa il depasesti pe Rossi era considerata obraznicia maxima...

Vis-a-vis de rezultatele lui Zarco de atunci,erau cam aceleasi cu cele ale lui Quarta de anul asta...deci nu stiu,rezultatele lui Quarta sunt spectaculoase sau nu? :wink:

Aa,daca te referi la perioada KTM-Honda da,normal.Dar daca te referi la anul cand a fost declaratia cu pricina,ma frend,Zarco rupea atunci.Cat putea sa rupa un baeat debutant in gp pe o moto de client veche de 1 an.Comparativ,Quarta a fost pe cu totul alti cai in 2019,o moto actuala de uzina,alt buget la Petronas fata de tech3 samd.Eu inteleg ca nu ne e simpatic Zarco si pe deasupra mai da si cu bata in balta de fiecare data cand ii pune cineva un microfon in gura,dar hai totusi sa dam credit unde este.

Acum 23 ore, Gixu. a spus:

Zarco incearca gustul biucilor lui Lorenzo. Acesta din urma ii da un raspuns de milioane:)))

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156576677287504&id=76784492503

:crack:

Adevarul ca eu nush ce il f/te grija si pe Zarco ca traieste Lorenzo unde nu se platesc impozite.Andorra probabil?Draq toti pilotii ajunsi la niste rezultate (rezultate=campionate=bani multi) se muta (cel putin in acte) intr-o tara gen Monaco,Andorra,Luxemburg,Lichtenstein samd unde nu sunt impozite pe venit.Nu vad care e problema in a nu vrea sa platesti 60% din castigul tau statului,pt ca atat sunt taxele pentru venituri de jde milioane pe an in tarile civilizate.Mi se pare o decizie logica,de bun simt,si Zarco daca ar castiga 12-13 mil/an cum lua Lorenzo in zilele bune nush daca i-ar fi convenit sa dea 6 la statul francez.Sau poate el o arde patriot....

A,ok,cand ai venituri de o suta de mii/an in loc de 12 mil normal ca nu mai e acelasi impozit si poti sa iti permiti sa ramai in tara natala.Chestie de nivel,dar Zarco n-a prins'o,n-a inteles'o deloc pe asta,si pe deasupra se apuca sa ii numere aluia banii....bai nene parca ar trebui sa aibe cu totul alte treburi zic eu,nu?

 

Btw sediul celui mai mare retailer mondial Amazon de pe Europa e in Luxemburg.Oare ghicim de ce? La fel cel al Apple daca imi aduc bine aminte - era o mare frasuiala in UK acum vreo 2 ani pe chestia asta,ca firmele mari dribleaza astfel taxele la stat,in timp ce oamenii de rand si firmele mici tre sa plateasca cu varf si indesat...

Edited by Method

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai ciudat e ca tu ditamai firma Kawasaki, vrei sa intri pe sarakie? Nu inteleg strategia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inca astept MV si BMV 🥺

Vreo veste ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tocmai ce a explicat jupan Carmelo ca nu mai sunt locuri. Daca vor sa intre, singura solutie ar fi sa incheie contract cu o echipa de client, prezenta deja in competitie. Intrebarea este: de ce ar investi un producator (Kawa, BMW) milioane de dolari in dezvoltarea unei motociclete de MotoGP, fara sa poata inscrie o echipa oficiala? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Kiki a spus:

Cel mai ciudat e ca tu ditamai firma Kawasaki, vrei sa intri pe sarakie? Nu inteleg strategia

Exact.

...si ce or fi vrut sa probeze aducandu'l pe Rea pe un sbk sa se dea wildcard?Motoreta? ( ca Rea banuiesc ca e considerat consacrat)...ce relevanta ar avea un sbk in gp?se schimba gumele si cand se schimba gumele se schimba tot,efectiv nu are sens....

E bine totusi ca un alt constructor isi manifesta interesul (chiar daca in mod ciudat) pt gp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...