Sari la conținut

05-06. 14-16 august 2020 my World Motorrad Grand Prix von Osterreich & 21-23 august, BMW M Grand Prix of Styria


xt600
 Share

Postări Recomandate

Vini este slabut psihic, Marq intra cu motorul direct zid daca pierdea franele si apoi utca pe moto de rezerva, lesinatul asta are obraznicia sa se uite urat la Vale🤣🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 499
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 14 minute, LimpTA a spus:

.. fara MM poate oricine sa castige. "poti si tu, profita acum!" :))


fara MM pe honda. E clar ca ansamblul Honda-MM e imbatabil.

as vrea sa-l vad pe MM pe ducati sau yamaha. 

Acum 3 minute, Djenavar a spus:

Vini este slabut psihic, Marq intra cu motorul direct zid daca pierdea franele si apoi utca pe moto de rezerva, lesinatul asta are obraznicia sa se uite urat la Vale🤣🤣🤣🤣


nu mai avea gume decat de ploaie pe motoreta de rezerva:(.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 min a fost cursa intrerupta, astia le schimba 2-3 minute, in 15 minute schimba naibii motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Castiga pt ca s.au pupat pe gura cu michelin si au facut nush cate zile de teste la Brno si aici si stiu la perfectie comportamentul gumelor.Tocmai de asta au zis toti pilotii de top ca vor fi puternice pe respectivele circuite.M.am mirat ca nu au fost mai puternice,pt ca in mod normal in cursa asta Ktm nu ar fi iesit pe podium daca nu era red flag.Asta nu inseamna nici pe departe ca acele motorete sunt superioare Ducati,Yamaha si Honda,mi se pare naivitate sa gandesti asa.

Aici a fost o loterie totala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Method a spus:

Castiga pt ca s.au pupat pe gura cu michelin si au facut nush cate zile de teste la Brno si aici si stiu la perfectie comportamentul gumelor.Tocmai de asta au zis toti pilotii de top ca vor fi puternice pe respectivele circuite.M.am mirat ca nu au fost mai puternice,pt ca in mod normal in cursa asta Ktm nu ar fi iesit pe podium daca nu era red flag.Asta nu inseamna nici pe departe ca acele motorete sunt superioare Ducati,Yamaha si Honda,mi se pare naivitate sa gandesti asa.

Aici a fost o loterie totala.

Orice ar fi tu oricum o sa găsești scuze mereu. Ești în lumea ta👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, danypop a spus:

Orice ar fi tu oricum o sa găsești scuze mereu. Ești în lumea ta👍


+1 :)

Acum 9 minute, adidas a spus:

"Frana e pentru fricosi!"

 Yamaha, 2020.

 

 

Pfiu si eu tocmai mi-am rezervat petronas replica :(. Plm deja tre sa ii schimb franele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Retractez,Ktm e Dumnezeu,a fost genial sa copieze jumatate din Honda timp de 4 ani,dupa aia sa renunte la cadrul pe care il ridicau in slavi in toti anii aia si fix atunci sa castige 2 curse pe fondul bramburelii pe care a facut.o michelin si lipsei campionului en titre.Daca nici asta nu denota studiu cunostinte si pregatire...chiar ca the austrian way :ok:

Doamne mare ti.e gradina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Method a spus:

Retractez,Ktm e Dumnezeu,a fost genial sa copieze jumatate din Honda timp de 4 ani,dupa aia sa renunte la cadrul pe care il ridicau in slavi in toti anii aia si fix atunci sa castige 2 curse pe fondul bramburelii pe care a facut.o michelin si lipsei campionului en titre.Daca nici asta nu denota studiu cunostinte si pregatire...chiar ca the austrian way :ok:

Doamne mare ti.e gradina.

Aici gresesti... nu au renuntat la cadru. Informeaza-te mai bine.

si nu a zis nimeni ca e D-zeu :)))). Doat tu, d-zeul cadrelor ai tot sustinut ca nu au nici o sansa.

Brno si Austria au castigat, dar pe langa asta, toate ktm-urile au mers bine. 
asa ca, gurita mai mica la toate afirmatiile tale. Ca tocmai si-a dat lumea de pe forum seama ca nu prea o ghicesti:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frânele nu fac decât să te încetinească!

Kktm cred că noaptea a luat cheile de rezervă de la boxe și le-a uns cu vaselină/băgat șampon în loc de lichid/pus plăcuțe de la Rm Sărat frânelor ăstora de la yamaha... Cum plm toată lumea are frâne numa' ei nu?!? 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Method a spus:

Retractez,Ktm e Dumnezeu,a fost genial sa copieze jumatate din Honda timp de 4 ani,dupa aia sa renunte la cadrul pe care il ridicau in slavi in toti anii aia si fix atunci sa castige 2 curse pe fondul bramburelii pe care a facut.o michelin si lipsei campionului en titre.Daca nici asta nu denota studiu cunostinte si pregatire...chiar ca the austrian way :ok:

Doamne mare ti.e gradina.


si multi sunt ea... mai deseama tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand doua capete de lemn se bat, castiga al treilea, mai lucid. Bravo Oliveira! Bravo Tech3!

Pacat pentru Mir. trebuia sa fie cursa lui, dar asta este.. aici se vede experienta.

Ma tem ca dupa victoriile KTM din sezonul asta, de la anul (de fapt din '22), toti constructorii vor copia cadrul de Fe al austriecilor. Si, uite asa, o solutie considerata anacronica de specialisti, pare sa constituie o evolutie in dezvoltarea mobrelor de GP ;)  

Nu stiu ce se intampla la Yamaha, dar arata ca o echipa de divizia B.  @ damager franele sunt furnizate de Brembo, nu li se pot imputa celor de la Yamaha. Daca nu ma insel, nu numai pilotii Yamaha au avut probleme cu ele, numai ca nu au fost atat de accentuate. 

Buna cursa pentru the half- assassin. A reusit sa intre in puncte, ceea ce nu este rau.

Quarta... no comment

Rossi.. idem. 

Vin, candidat serios la un rol in filmul Cursa mortala. Daca nu prinde un rol, poate face partea de stunt.. ;) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, xt600 a spus:

Cand doua capete de lemn se bat, castiga al treilea, mai lucid. Bravo Oliveira! Bravo Tech3!

Pacat pentru Mir. trebuia sa fie cursa lui, dar asta este.. aici se vede experienta.

Ma tem ca dupa victoriile KTM din sezonul asta, de la anul (de fapt din '22), toti constructorii vor copia cadrul de Fe al austriecilor. Si, uite asa, o solutie considerata anacronica de specialisti, pare sa constituie o evolutie in dezvoltarea mobrelor de GP ;)  

Nu stiu ce se intampla la Yamaha, dar arata ca o echipa de divizia B.  @ damager franele sunt furnizate de Brembo, nu li se pot imputa celor de la Yamaha. Daca nu ma insel, nu numai pilotii Yamaha au avut probleme cu ele, numai ca nu au fost atat de accentuate. 

Buna cursa pentru the half- assassin. A reusit sa intre in puncte, ceea ce nu este rau.

Quarta... no comment

Rossi.. idem. 

Vin, candidat serios la un rol in filmul Cursa mortala. Daca nu prinde un rol, poate face partea de stunt.. ;) 

 

am zis mai sus. Sa isi angajeze un inginer de la brembo, ca par ca nu prea stiu cu franele. 

Frate, sa sari asa la 212 km/h ... hm......  a ridicat piciorul peste rezervor... pana mea...sa ne amintim ca Stoner a culcat motoreta. Mi-i se pare mult mai nashpa sa te arunci pe spate..

da' cum s-a dus motoreta in zid ...

 

da. Tb sa fir cursa lui Mir, in prima parte a mers ceas.

am sperat ori la Pol ori la Mir sa castige.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilotii Yama haha, au tinut la pielea lor si nu au tras de gaz din lipsa de frane. Eu vad o problema la Ducati de fabrica, pe langa faptul ca nu ia curbele parca nici power nu are.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, damager said:

cum a sarit Vin de pe motoreta la 200+.
dar ce slab ca nu a mai intrat in cursa 2.

Rossi sau Qua sigur lua motoreta de rezerva si intra.... nu stiu dc mai aveau gume....

 

1 hour ago, Djenavar said:

Vini este slabut psihic, Marq intra cu motorul direct zid daca pierdea franele si apoi utca pe moto de rezerva, lesinatul asta are obraznicia sa se uite urat la Vale🤣🤣🤣🤣

 

Mai baiati, nu mai avea voie sa intre... 

Nu e chiar MotoRC.. e totusi un campionat cu reguli stricte. (si scrise ":)) )

 

http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/grand-prix/

1.25.1 If the Race Director decides to interrupt a race at any point from the start of the warm up lap onwards, then red flags will be displayed at the finish line and at all marshals’ posts and he will switch on the red lights around the circuit. Riders must immediately slow down and return to the pit lane. The results will be the results taken at the last point where the leader and all other active riders on the same lap as the leader had completed a full lap without the red flag being displayed.

 

1.25.5 For the purposes of these regulations “active” and “actively competing” are defined as the rider riding on track, or attempting to repair/restart the machine, or to rejoin the track or return to pit lane, with the machine in a condition fit to rejoin the track. The FIM MotoGP Stewards will be the sole judge of whether a rider is actively competing including the condition of the machine and no appeal is possible against the FIM MotoGP Stewards’ decision.

 

Motoreta lui Mav, nici cu doua carucioare nu mai ajungea la boxe. :))

 

Editat de wbmt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, wbmt a spus:

 

 

Mai baiati, nu mai avea voie sa intre... 

Nu e chiar MotoRC.. e totusi un campionat cu reguli stricte. (si scrise ":)) )

 

http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/grand-prix/

1.25.1 If the Race Director decides to interrupt a race at any point from the start of the warm up lap onwards, then red flags will be displayed at the finish line and at all marshals’ posts and he will switch on the red lights around the circuit. Riders must immediately slow down and return to the pit lane. The results will be the results taken at the last point where the leader and all other active riders on the same lap as the leader had completed a full lap without the red flag being displayed.

 

1.25.5 For the purposes of these regulations “active” and “actively competing” are defined as the rider riding on track, or attempting to repair/restart the machine, or to rejoin the track or return to pit lane, with the machine in a condition fit to rejoin the track. The FIM MotoGP Stewards will be the sole judge of whether a rider is actively competing including the condition of the machine and no appeal is possible against the FIM MotoGP Stewards’ decision.

 

Motoreta lui Mav, nici cu doua carucioare nu mai ajungea la boxe. :))

 

Corect. Am citit si eu regulamentul.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

...si sa nu uitam un aspect foarte important : in ultimii 2 ani jumate Zarco a mers pe 4 motorete - Yamaha,Ktm,apoi 3 curse la Honda,apoi Ducati.Altora le-a luat ani pt a se adapta la o motoreta la un nivel la care sa se bata la podiumuri.Acum intre Peco si el...Peco e si el campion mondial la moto2...insa anul trecut n-a facut absolut nimic pe Ducati.Anul asta a fost bun...pana a gresit-o si si-a rupt piciorul.Deci n-as putea spune ca a confirmat.Insa intradevar e un pilot de viitor.Zarco e...ciudat,insa vad ca se intelege (si) cu motoreta Ducati.

Asta am zis si eu despre Peco: inca nu a confirmat, insa a inceput promitator (de viitor) dupa un sezon de acomodare la clasa mare.

Referitor la Zarco, s-a dat pe 4 mobre in nici doi ani (nu doi si jumatate, in nov 2018 era pe Yamaha), insa asta poate fi privit in doua feluri:

 - se adapteaza usor, e bun, il luam pentru ca ne scoatem cu el

 - are o problema daca schimba 4 motociclete. Cu putina rabdare, cele 2 victorii de acum puteau fi ale lui in loc de Binder si Oliveira. Judecand in momentul asta, pare a fi un Iannone: un pilot bun, dar dificil. Ducati si Suzuki au renuntat la el si au obtinut rezultate cu cei preferati in locul lui. Ramane sa vedem daca Zarco isi gaseste locul si ritmul sau e un Iannone 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refeream strict la acest moment, in general am tot urmarit , de ff multe ori da a resemnare, a lehamite din cap/mană.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Method nu se dezminte.

 

Omule, e problema mare aia cu care te lupti. Cauta un psiholog.

 

Dunning Kruger se numeste.

 

 

Buna cursa de dupa restart. Yamaha are probleme mari. Vazand evolutia anului trecut, anul asta, in lipsa lui MM trebuia sa danseze Quarta. Se pare insa ca fara MM, s&a nivelat "talentul".

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, ilarionciobanu a spus:

 Asta am zis si eu despre Peco: inca nu a confirmat, insa a inceput promitator (de viitor) dupa un sezon de acomodare la clasa mare.

Referitor la Zarco, s-a dat pe 4 mobre in nici doi ani (nu doi si jumatate, in nov 2018 era pe Yamaha), insa asta poate fi privit in doua feluri:

 - se adapteaza usor, e bun, il luam pentru ca ne scoatem cu el

 - are o problema daca schimba 4 motociclete. Cu putina rabdare, cele 2 victorii de acum puteau fi ale lui in loc de Binder si Oliveira. Judecand in momentul asta, pare a fi un Iannone: un pilot bun, dar dificil. Ducati si Suzuki au renuntat la el si au obtinut rezultate cu cei preferati in locul lui. Ramane sa vedem daca Zarco isi gaseste locul si ritmul sau e un Iannone 2


este cunoscut faptul ca Zarco e dificil. Dar, cred ca asa sunt toti pilotii care simt ca pot mai mult.

este un pilot rapid si cred ca ar merita un loc la echipa de uzina.

din pacate cred ca are 3 impedente:(.

1. Are un temperament dificil

2. Este francez. Ca sa nu zic ca nu este spaniol sau italian:(.

3. nu mai este la prima tinerete.

 

din pacate, nu cred ca va avea sansa sa se bata cu adevarat la o echipa competitiva.

si e pacat, ca sunt piloti mai slabi pe grila care au sponsori si sunt la echipe de uzina.

 

pe de alta parte, ktm tocmai a batut ducati. Cum ar fi fost sa fie acolo Zarco? Eu cred ca tb sa ai si rabdare, nu sa te avanti cu declaratii si ctr rezuliate.

ca pana la urma, ne place sau nu, daca-l scoatem pe Rossi si pe MM din ecuatie, in campionat un cuvant de spus, pe langa Dorna, au echipele, nu pilotii :(

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Castiga pt ca s.au pupat pe gura cu michelin si au facut nush cate zile de teste la Brno si aici si stiu la perfectie comportamentul gumelor.
Asta nu inseamna nici pe departe ca acele motorete sunt superioare Ducati,Yamaha si Honda,mi se pare naivitate sa gandesti asa.

Castiga pentru ca reusesc sa fie acolo in fata. Daca diferenta intre minunea tehnicii moderne, carbonul aplicat peste tot, si grinda cu zabrele poate fi anulata de o bucata de cauciuc, inseamna ca diferenta aia nu e chiar asa mare.

Nu cred ca a sustinut cineva ca sunt mai bune decat celelalte. Lumea doar observa progresul facut de ei. La inceputul sezonului trecut am avut o discutie plecata de la declaratia lor ca fac timpi similari cu cei facuti de MM in 2018. Atunci ziceai ca nu crezi/nu e posiibl, chiar si cand am pus timpii aici.

E ok sa recunosti ca gresesti sau ca te-ai inselat. Poate ca este contraintuitiv cand te gandesti logic la diferentele dintre carbon/aluminiu si fier, insa sa negi realitatea insistand in ideea pe care o ai e contraproductiv. Remember luna martie si inceputul de sezon in GP si F1.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...