Sari la conținut

05-06. 14-16 august 2020 my World Motorrad Grand Prix von Osterreich & 21-23 august, BMW M Grand Prix of Styria


xt600
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, Lup69 a spus:

Ignorand vectorul in plan orizontal, pe verticala nu poti sa cazi cu mai mult de 1g, decat daca ai propulsie/ceva care sa te impinga, avea cumva vreo racheta gen eject-seat care s-a declansat pentru al aduce mai repede pe "tarmac" ..., 

In aceeasi ordine de idei, nici in grafic nu se specifica daca acceleratiile respective sunt pe verticala sau pe orizontala, deci sunt cum? Te las pe tine sa explici…

Eu in grafic vad asa:

Valoarea de 23,45g din grafic este pentru "Accel LEFT"...nu pentru "Accel CENTRAL", deci valoarea este de pe partea stanga a combinezonului, eventual maneca, daca vezi cazatura, Mav da intai cu fundul de "Tarmac" apoi da cu mana stanga, dupa o secunda si mai bine de la “First impact”, deci valoarea aia este a senzorului de pe maneca…trecem peste faptul ca de daca este acceleratie inseamna ca senzorul respectiv si-a crescut viteza, fapt confirmat si de scala vertical, valorile sunt pozitive, dar in contradictie cu notiunea de impact, cand de fapt viteza scade intr-un mod abrupt, decelerare…poate au valorile in "modul", cu accent pe "o" nu pe "u".

Inclin sa cred ca cei de la alpinestars fac un marketing/advertising dubios, informatia prezentata este trunchiata si nedocumentata serios, jenant pentru o firma de renume…        

 

nu sunt in educatie, mi-e greu sa explic astfel incat sa inteleaga oricine

cel mai simplu mod: a lovit asfaltul cu 15 km/h in plan vertical

a ajuns la 0 (in plan vertical) in cam 0.02 secunde, in cam 4 cm (sunt aproximari ce presupun o situatie ideala, nu am timp sa explic si formulele, uneori trebuie sa crezi pe cuvant)

de aici 23g

 

eu accelerez cu masina pana la suta cu cam 0.4g

daca lovesc un zid totusi o sa incasez o decelerare subita echivalenta a cam 200g

 

corpurile amovibile sunt nedrepte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 484
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

16 minutes ago, damager said:


Costumul ju cred ca are senzori pe maneca sau in alta parte. 
alpinestar are un accelerometru in cocoasa, mai exact in cocoasa vestei care calculeaza in functie de accelerare in difirite planuri deploymentul buteliior.

Daca, nu crezi sau alta pareri, explica acceleratiile dreapta, stanga, central, din postarea de pe twitter, nu sunt sarcastic sau zeflemitor, doar curios. Accelerometrul inregistreaza trei acceleratii diferite cu un singur senzor? 

Cum adica "deploymentul buteliilor"? 

 

In alta ordine de idei,

14 hours ago, September said:

Cazi cu 1g pe direcția vertical în jos, iar la impact, asfaltul acționează asupra ta cu o forță enormă, în sus, care produce o accelerație mare să te oprească în câțiva mm, cât este de groasă partea deformabilă a ce ai tu acolo. Costum, cască.

La cască e mai bine, ai vreo 30-40mm de ceva elastic. 

Eh, acceleratia asta, la șocul opririi de asfalt, a fost la Mav de 23 de ori mai mare ca g, adică 23x9.8m/s^2=~230m/s^2. 

Asfaltul nu poate actiona cu o forta mai mare decat masa lui Mav inmultita cu g, adica greutatea lui, intrucat este inca valabil principiul actiunii si reactiunii fortelor…atentie la folosirea termenilor...

Nu poti compara caderea in plan vertical, care se intampla la momentul zero de pe grafic, cu acceleratia stanga de dupa aproximativ o secunda si ceva dupa cadere, nu e logic, a cazut de doua ori la interval de o secunda si ceva? sau doar partea stanga a mai cazut odata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, prafrau said:

 

nu sunt in educatie, mi-e greu sa explic astfel incat sa inteleaga oricine

cel mai simplu mod: a lovit asfaltul cu 15 km/h in plan vertical

a ajuns la 0 (in plan vertical) in cam 0.02 secunde, in cam 4 cm (sunt aproximari ce presupun o situatie ideala, nu am timp sa explic si formulele, uneori trebuie sa crezi pe cuvant)

de aici 23g

 

eu accelerez cu masina pana la suta cu cam 0.4g

daca lovesc un zid totusi o sa incasez o decelerare subita echivalenta a cam 200g

 

corpurile amovibile sunt nedrepte

De asta am spus ca postarea este trunchiata si nedocumentata, deja suntem off-topic, uite ce inseamna sa pui informatii preluate si fara sa le filtrezi, apoi sar altii s-o explice...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Lup69 a spus:

Daca, nu crezi sau alta pareri, explica acceleratiile dreapta, stanga, central, din postarea de pe twitter, nu sunt sarcastic sau zeflemitor, doar curios. Accelerometrul inregistreaza trei acceleratii diferite cu un singur senzor? 

Cum adica "deploymentul buteliilor"? 

 

In alta ordine de idei,

Asfaltul nu poate actiona cu o forta mai mare decat masa lui Mav inmultita cu g, adica greutatea lui, intrucat este inca valabil principiul actiunii si reactiunii fortelor…atentie la folosirea termenilor...

Nu poti compara caderea in plan vertical, care se intampla la momentul zero de pe grafic, cu acceleratia stanga de dupa aproximativ o secunda si ceva dupa cadere, nu e logic, a cazut de doua ori la interval de o secunda si ceva? sau doar partea stanga a mai cazut odata?

 

Cel mai probabil acceleration left right si central se refera la datele date de 3 senzori diferiti si denumirea identifica pozitia lor in back protector unde e toata partea de procesare.

 

Senzorii masoara acceleratia in orice directie in X,Y,Z nu are sens acceleratie spre standa, dreapta si in niciun caz central. In mod sigur se refera la denumirea senzorului care a inregistrat datele.

Editat de thesaw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lup69 a spus:

Daca, nu crezi sau alta pareri, explica acceleratiile dreapta, stanga, central, din postarea de pe twitter, nu sunt sarcastic sau zeflemitor, doar curios. Accelerometrul inregistreaza trei acceleratii diferite cu un singur senzor? 

Cum adica "deploymentul buteliilor"? 

 

In alta ordine de idei,

Asfaltul nu poate actiona cu o forta mai mare decat masa lui Mav inmultita cu g, adica greutatea lui, intrucat este inca valabil principiul actiunii si reactiunii fortelor…atentie la folosirea termenilor...

Nu poti compara caderea in plan vertical, care se intampla la momentul zero de pe grafic, cu acceleratia stanga de dupa aproximativ o secunda si ceva dupa cadere, nu e logic, a cazut de doua ori la interval de o secunda si ceva? sau doar partea stanga a mai cazut odata?


poate m-am exprimat superficial.ce am vrut sa zic este ca nu exista senzori pusi in costum in alta parte decat in cocoasa. 
3 accelerometre si 3 gyroscopici.

 

vest comes with an active electronic system that features six integrated sensors (3 gyroscopes and 3 accelerometers) and a crash algorithm that leverages AI to accurately monitor when to deploy the airbag in the event of a crash. Developed from years of research with over 50% of the world’s top MotoGP riders

 


deployment insemnand ca sistemul s-a declansat.

1 oră în urmă, thesaw a spus:

 

Cel mai probabil acceleration left right si central se refera la datele date de 3 senzori diferiti si denumirea identifica pozitia lor in back protector unde e toata partea de procesare.

 

Senzorii masoara acceleratia in orice directie in X,Y,Z nu are sens acceleratie spre standa, dreapta si in niciun caz central. In mod sigur se refera la denumirea senzorului care a inregistrat datele.


vest comes with an active electronic system that features six integrated sensors (3 gyroscopes and 3 accelerometers) and a crash algorithm that leverages AI to accurately monitor when to deploy the airbag in the event of a crash. Developed from years of research with over 50% of the world’s top MotoGP riders

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 28.08.2020 at 22:24, john17 said:

Dacă rămâne pe bembo tot degeaba... Valabil pt toți pianiștii. 

Să fi pus un Nissin ceva. 

 

Am discuri Brembo si etriere Nissin pe Hornet..

Should I worry? :D

 

on-topic

Initial l-am apreciat pe Pol pentru efortul depus la KTM, acum insa, cand se misca si la ei lucrurile putin.. parca e cam instabil pe pista.

O sa fie interesant de urmarit cand il va avea pe Marq coleg de echipa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Vallach a spus:

 

on-topic

Initial l-am apreciat pe Pol pentru efortul depus la KTM, acum insa, cand se misca si la ei lucrurile putin.. parca e cam instabil pe pista.

O sa fie interesant de urmarit cand il va avea pe Marq coleg de echipa.

Idem

Acum 30 minute, ZaiR a spus:

E ok man, half nu ins ca are un parinte comun :D

 

inseamna ca "tehnic" "e" frati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Nu am inteles o declaratie de-a lui Quarta - la ce cauciucuri revin de la Missano?Sau dupa Missano?Ceva cu "going back to the old tyres"...?

 

parca pentru Austria, Michelin a adus un cauciuc special pentru acest circuit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.crash.net/motogp/feature/943407/1/concessions-ktm-can-develop-engine-until-2021

 

La asta duce regulamentele facute cu doua unitati de masura. O mizerie de competitie! Este de la sine inteles ca odata acumulate cele 6 puncte, pe vechiul sau pe noul regulament,KkTM trebuia sa piarda toate concesiile. Acu' nu, ca de fapt pot dezvolta motorul si pe 2021... ei au mai multe oo decat restul constructorilor. Pana la urma, boi sunt ceilalti ca accepta. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...