Jump to content

05-06. 14-16 august 2020 my World Motorrad Grand Prix von Osterreich & 21-23 august, BMW M Grand Prix of Styria


Recommended Posts

Cre' că e vb de punctul g. De la sfârșitul cuvântului shopping. :moron:

Poate mobra în parapet 23g? :huh:

Edited by john17
Link to post
Share on other sites
  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 10 minute, Method a spus:

Ma gandesc ca se refera la accel gravitationala...9.8m/s2...same g

Pai cum sa cazi de pe moto si sa accelerezi spre asfalt cu 23g? Lol 

Ma simt putin prost dar nu-nteleg.

M-am gandit si eu la moto, dar de vin e vb.

Link to post
Share on other sites

Wikipedia zice ca:

In physics, gravitational acceleration is the free fall acceleration of an object in vacuum — without any drag. This is the steady gain in speed caused exclusively by the force of gravitational attraction. At given GPS coordinates on the Earth's surface and a given altitude, all bodies accelerate in vacuum at the same rate.[1] This equality is true regardless of the masses or compositions of the bodies.
 Asta-i g-ul mic. Ala mare e altceva

Cu alte cuvinte, atunci cand a atins solul, combinezonul lu’ Vin accelera de 23 de ori mai mult decat acceleratia libera a unui corp.

Tot Wiki zice ca:

The human body is flexible and deformable, particularly the softer tissues. A hard slap on the face may briefly impose hundreds of g locally but not produce any real damage; a constant 16 g0 for a minute, however, may be deadly

 

Link to post
Share on other sites

23g, la oprire când dai cu cârca de asfalt. 

Asfaltul nu-i elastic să amortizeze. 

Doare. Știm toți foarte bine...😅 

Singurul element elastic sunt protecțiile, mușchii. 

Oasele mai puțin. 

Vârful ăla a fost și de la deschiderea airbag-ului. 

Șocurile sunt admise. Poți suporta instantaneu 50-100g sau mai mult.

Parcă pe la 130g era mortal, depinde de direcția șocului. Unele direcții sunt suportate mai bine. 

Sunt greu de suportat acelerațiile susținute. 

Avioanele de vânătoare sunt proiectate la suprasarcini de 9g continue. 

Sarcina ultimă este de 1.5 ori mai mare, adică 13.5g iar structura trebuie să reziste în suprasarcina asta 3 secunde. Atât. 

Peste 3s, nu există pilot să nu-și piardă cunoștința, pierde controlul, astfel că structura trebuie să înceapă să curgă (trece peste domeniul elastic, intră în cel plastic și se "hâiește" permanent) nu mai contează, avionul oricum cade. 

La avioanele cu pilot, elementul uman este cel slab. 

La drone nu. 

Edited by September
Link to post
Share on other sites

Aia de pe wiki. Am citit la inceput ca e accel cu care cad corpurile-n vid si zic "(cuvant urat) mea frate, a cazut de pe moto, nu a fost propulsat de pe moto"

Tot nu prea-nteleg gen tot dar fie.

Link to post
Share on other sites

F (forța) = m (masa corpului) x a (accelerația la care este supus corpul) :)

Când corpul este în cădere liberă accelerația a=9.8m/s^2. 

Să o deosebim, o numim g.

Îi zicem accelerația gravitațională. 

In cazul ăsta forța care acționează asupra corpului este 

G=mg. O numim Greutate.

Când dai de asfalt, te oprești foaaarte repede. 

Cazi cu 1g pe direcția vertical în jos, iar la impact, asfaltul acționează asupra ta cu o forță enormă, în sus, care produce o accelerație mare să te oprească în câțiva mm, cât este de groasă partea deformabilă a ce ai tu acolo. Costum, cască.

La cască e mai bine, ai vreo 30-40mm de ceva elastic. 

Eh, acceleratia asta, la șocul opririi de asfalt, a fost la Mav de 23 de ori mai mare ca g, adică 23x9.8m/s^2=~230m/s^2. 

Pe orizontal, nu-i problemă. 

Te "târșești" cu costumul de asfalt, până se străpunge și te ustură, apoi se ia pielea, apoi se pilesc oasele 😬, dar te oprești lent, prin frecare (asta este o forță) fără șocuri pe direcția asta. 😅 

Edited by September
Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, john17 a spus:

Cre' că e vb de punctul g. De la sfârșitul cuvântului shopping. :moron:

Poate mobra în parapet 23g? :huh:

O.nu,motoreta a luat-o rau - a dat in parapet pe la 170kmh.E de pe accelerometrul de la airbag deci e de pe cwru lui Vinales grafica aia.A pus-o alpinestars parca pe twitter.

E mare accel dar e locala.Corpul uman poate rezista la socuri puternice.Prin comparatie :

305kmh - 46g forta pe pilot.A rasuflat putin greu dar a iesit pe picioarele lui.Masina a abosrbit majoritatea fortelor de impact,la el a mai ajuns (relativ) putin :)

 

Ca fapt divers,accidentul lui Kenny Brack din 2003 din Indy a fost cel mai dur accident inregistrat la care pilotul a supravietuit - 214g.Era un mic documentar despre el.forta impactului i-a rupt coloana in 2 locuri,avand insa norocul de a nu i se rupe maduva spinarii,i-a distrus ambele glezne,sternul si multiple alte fracturi.A stat in spital peste 1 an si a ramas cu anumite sechele,dar s-a recuperat si poate duce o viata relativ normala.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
9 hours ago, September said:

F (forța) = m (masa corpului) x a (accelerația la care este supus corpul) :)

Când corpul este în cădere liberă accelerația a=9.8m/s^2. 

Să o deosebim, o numim g.

Îi zicem accelerația gravitațională. 

In cazul ăsta forța care acționează asupra corpului este 

G=mg. O numim Greutate.

Când dai de asfalt, te oprești foaaarte repede. 

Cazi cu 1g pe direcția vertical în jos, iar la impact, asfaltul acționează asupra ta cu o forță enormă, în sus, care produce o accelerație mare să te oprească în câțiva mm, cât este de groasă partea deformabilă a ce ai tu acolo. Costum, cască.

La cască e mai bine, ai vreo 30-40mm de ceva elastic. 

Eh, acceleratia asta, la șocul opririi de asfalt, a fost la Mav de 23 de ori mai mare ca g, adică 23x9.8m/s^2=~230m/s^2. 

Pe orizontal, nu-i problemă. 

Te "târșești" cu costumul de asfalt, până se străpunge și te ustură, apoi se ia pielea, apoi se pilesc oasele 😬, dar te oprești lent, prin frecare (asta este o forță) fără șocuri pe direcția asta. 😅 

Un pic de fizica la vremea ei, lamurea rapid problema…acceleratia arata cu cat variaza viteza unui corp in miscare, intr-un interval de timp, poate fi pozitiva, sau negativa (franare). La oprire, diferenta de viteze se raporteaza la un timp extrem de scurt, deci valoarea data in telemetria lui Mav inseamna practic trecerea de la  viteza avuta cu cateva milisecunde inainte la viteza zero in momentul impactului…motocicletei cu perna de protectie a glisierei. Cu cat oprirea este mai brusca, deci intervalul in care descreste viteza la zero, cu atat valoarea obtinuta este mai mare…

Valoarea este mare, dar nu foarte mare cum ar fi fost daca motocicleta s-ar fi lovit direct de glisiera de otel. Rolul pernei de aer este de a amortiza impactul unui rider, adica sa ii acorde “timp” pentru scaderea vitezei pana la oprire…Daca nu ar avea intervalul asta de timp, scaderea vitezel la zero ar produce un soc pe care organismul nu il suporta…este acelasi efect ca la airbaguri…filozofia/ideea de baza este aceeasi, pana la urma e un pic de fizica aplicata…..

Apropo, socul opririi PE asfalt al lui Mav, in niciun caz nu il calculezi cu ce ai scris tu mai sus, telemetria este a motocicletei, nu?, ca doar Mav se daduse jos de pe ea, si a durat ceva mai mult pana s-a oprit, cateva secunde bune...

Edited by Lup69
Link to post
Share on other sites
Acum 40 minute, Lup69 a spus:

Un pic de fizica la vremea ei, lamurea rapid problema…acceleratia arata cu cat variaza viteza unui corp in miscare, intr-un interval de timp, poate fi pozitiva, sau negativa (franare). La oprire, diferenta de viteze se raporteaza la un timp extrem de scurt, deci valoarea data in telemetria lui Mav inseamna practic trecerea de la  viteza avuta cu cateva milisecunde inainte la viteza zero in momentul impactului…motocicletei cu perna de protectie a glisierei. Cu cat oprirea este mai brusca, deci intervalul in care descreste viteza la zero, cu atat valoarea obtinuta este mai mare…

Valoarea este mare, dar nu foarte mare cum ar fi fost daca motocicleta s-ar fi lovit direct de glisiera de otel. Rolul pernei de aer este de a amortiza impactul unui rider, adica sa ii acorde “timp” pentru scaderea vitezei pana la oprire…Daca nu ar avea intervalul asta de timp, scaderea vitezel la zero ar produce un soc pe care organismul nu il suporta…este acelasi efect ca la airbaguri…filozofia/ideea de baza este aceeasi, pana la urma e un pic de fizica aplicata…..

Apropo, socul opririi PE asfalt al lui Mav, in niciun caz nu il calculezi cu ce ai scris tu mai sus, telemetria este a motocicletei, nu?, ca doar Mav se daduse jos de pe ea, si a durat ceva mai mult pana s-a oprit, cateva secunde bune...

 

nu, e fix ce zice omul

alpinestars fac costume, nu motoare

 

pentru simplificare ignora vectorul in plan orizontal

socul de care zic ei e pe plan vertical, unde de la un metru daca sari (si pe acolo ar fi fost centrul lui de greutate) ajungi sa lovesti asfaltul cu vreo 15 km/h

asfaltul nu e deformabil, tu esti dar nu foarte cand dai cu carca in loc sa absorbi folosind muschi, asa ca 23g

 

acum, sunt o gramada de factori aici, unul important fiind unde era senzorul

daca era pe piept, ca la crash test dummies, ala se deformeaza elastic destul de mult cand lovesti cu spatele (si ramai fara aer)

daca era, ca la rugby, la ceafa, costumul o sa aiba cocoasa care sa se deformeze

 

oricum, o luam ca atare fiindca stim prea putine, dar cred ca alpinestars se dau mari cat de light a fost impactul

nu sunt specialist, dar din ce am vazut prin alte parti un spike de 23g mi se pare foarte ok

 

Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, prafrau said:

pentru simplificare ignora vectorul in plan orizontal

socul de care zic ei e pe plan vertical, unde de la un metru daca sari (si pe acolo ar fi fost centrul lui de greutate) ajungi sa lovesti asfaltul cu vreo 15 km/h

asfaltul nu e deformabil, tu esti dar nu foarte cand dai cu carca in loc sa absorbi folosind muschi, asa ca 23g

Ignorand vectorul in plan orizontal, pe verticala nu poti sa cazi cu mai mult de 1g, decat daca ai propulsie/ceva care sa te impinga, avea cumva vreo racheta gen eject-seat care s-a declansat pentru al aduce mai repede pe "tarmac" ..., 

In aceeasi ordine de idei, nici in grafic nu se specifica daca acceleratiile respective sunt pe verticala sau pe orizontala, deci sunt cum? Te las pe tine sa explici…

Eu in grafic vad asa:

Valoarea de 23,45g din grafic este pentru "Accel LEFT"...nu pentru "Accel CENTRAL", deci valoarea este de pe partea stanga a combinezonului, eventual maneca, daca vezi cazatura, Mav da intai cu fundul de "Tarmac" apoi da cu mana stanga, dupa o secunda si mai bine de la “First impact”, deci valoarea aia este a senzorului de pe maneca…trecem peste faptul ca de daca este acceleratie inseamna ca senzorul respectiv si-a crescut viteza, fapt confirmat si de scala vertical, valorile sunt pozitive, dar in contradictie cu notiunea de impact, cand de fapt viteza scade intr-un mod abrupt, decelerare…poate au valorile in "modul", cu accent pe "o" nu pe "u".

Inclin sa cred ca cei de la alpinestars fac un marketing/advertising dubios, informatia prezentata este trunchiata si nedocumentata serios, jenant pentru o firma de renume…        

 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Lup69 a spus:

Ignorand vectorul in plan orizontal, pe verticala nu poti sa cazi cu mai mult de 1g, decat daca ai propulsie/ceva care sa te impinga, avea cumva vreo racheta gen eject-seat care s-a declansat pentru al aduce mai repede pe "tarmac" ..., 

In aceeasi ordine de idei, nici in grafic nu se specifica daca acceleratiile respective sunt pe verticala sau pe orizontala, deci sunt cum? Te las pe tine sa explici…

Eu in grafic vad asa:

Valoarea de 23,45g din grafic este pentru "Accel LEFT"...nu pentru "Accel CENTRAL", deci valoarea este de pe partea stanga a combinezonului, eventual maneca, daca vezi cazatura, Mav da intai cu fundul de "Tarmac" apoi da cu mana stanga, dupa o secunda si mai bine de la “First impact”, deci valoarea aia este a senzorului de pe maneca…trecem peste faptul ca de daca este acceleratie inseamna ca senzorul respectiv si-a crescut viteza, fapt confirmat si de scala vertical, valorile sunt pozitive, dar in contradictie cu notiunea de impact, cand de fapt viteza scade intr-un mod abrupt, decelerare…poate au valorile in "modul", cu accent pe "o" nu pe "u".

Inclin sa cred ca cei de la alpinestars fac un marketing/advertising dubios, informatia prezentata este trunchiata si nedocumentata serios, jenant pentru o firma de renume…        

 


Costumul ju cred ca are senzori pe maneca sau in alta parte. 
alpinestar are un accelerometru in cocoasa, mai exact in cocoasa vestei care calculeaza in functie de accelerare in difirite planuri deploymentul buteliior.

Link to post
Share on other sites

Quartararo: “We cannot win a championship like this”

 

“Every weekend we have something more, [we are] struggling and struggling, we are too slow in the straights, acceleration, stopping performance and turning, we have lost a lot since last year, we need to brake so hard [that] we lose our brakes.I asked Rossi if he had brake problems and he confirmed he did, we have many problems and need to work with Yamaha as we cannot win a championship like this.”

Short but sweet from the Frenchman, confirming the thoughts of many, if Yamaha want a MotoGP title, their first since 2015, they need to give their riders the tools to do the job.

Looking forward to Misano Quartararo continued, “San Marino is a race I really like, it is better for our bike but we have problems [with the bike], we aim to do our best but must see what position we arrive in but of course I will give my maximum, we need to see and I am ready to fight and give 100%.”

 

Meanwhile,si Chel se plange de Honda :

“When you can more manually ride the bike, then you can bring the best out of the bike, but at the moment that’s not possible. We’re not stopping the bike, we’re not turning the bike in the right way because we’re not stopping, then we don’t finish the corner. Then again, even with the problems, the deceleration and the turning, if you have rear grip you can make up some time.

That’s always been an area where I’m strong, but we literally cannot open the throttle with this bike.”

I don’t think it’s the tyres because everybody else has better grip with these tyres than the previous years. I think our bike is not working with this tyre for some reason, but we can’t understand why.”

Crutchlow’s struggles come as teammate Takaaki Nakagami on the year-old Honda scored his first front row in second at the Styrian GP and is a threat for the podium.But Crutchlow believes Nakagami has been quicker on the Honda this season because his bike is more “refined” than the 2020 version.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Lup69 a spus:

Ignorand vectorul in plan orizontal, pe verticala nu poti sa cazi cu mai mult de 1g, decat daca ai propulsie/ceva care sa te impinga, avea cumva vreo racheta gen eject-seat care s-a declansat pentru al aduce mai repede pe "tarmac" ..., 

In aceeasi ordine de idei, nici in grafic nu se specifica daca acceleratiile respective sunt pe verticala sau pe orizontala, deci sunt cum? Te las pe tine sa explici…

Eu in grafic vad asa:

Valoarea de 23,45g din grafic este pentru "Accel LEFT"...nu pentru "Accel CENTRAL", deci valoarea este de pe partea stanga a combinezonului, eventual maneca, daca vezi cazatura, Mav da intai cu fundul de "Tarmac" apoi da cu mana stanga, dupa o secunda si mai bine de la “First impact”, deci valoarea aia este a senzorului de pe maneca…trecem peste faptul ca de daca este acceleratie inseamna ca senzorul respectiv si-a crescut viteza, fapt confirmat si de scala vertical, valorile sunt pozitive, dar in contradictie cu notiunea de impact, cand de fapt viteza scade intr-un mod abrupt, decelerare…poate au valorile in "modul", cu accent pe "o" nu pe "u".

Inclin sa cred ca cei de la alpinestars fac un marketing/advertising dubios, informatia prezentata este trunchiata si nedocumentata serios, jenant pentru o firma de renume…        

 

nu sunt in educatie, mi-e greu sa explic astfel incat sa inteleaga oricine

cel mai simplu mod: a lovit asfaltul cu 15 km/h in plan vertical

a ajuns la 0 (in plan vertical) in cam 0.02 secunde, in cam 4 cm (sunt aproximari ce presupun o situatie ideala, nu am timp sa explic si formulele, uneori trebuie sa crezi pe cuvant)

de aici 23g

 

eu accelerez cu masina pana la suta cu cam 0.4g

daca lovesc un zid totusi o sa incasez o decelerare subita echivalenta a cam 200g

 

corpurile amovibile sunt nedrepte

Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, damager said:


Costumul ju cred ca are senzori pe maneca sau in alta parte. 
alpinestar are un accelerometru in cocoasa, mai exact in cocoasa vestei care calculeaza in functie de accelerare in difirite planuri deploymentul buteliior.

Daca, nu crezi sau alta pareri, explica acceleratiile dreapta, stanga, central, din postarea de pe twitter, nu sunt sarcastic sau zeflemitor, doar curios. Accelerometrul inregistreaza trei acceleratii diferite cu un singur senzor? 

Cum adica "deploymentul buteliilor"? 

 

In alta ordine de idei,

14 hours ago, September said:

Cazi cu 1g pe direcția vertical în jos, iar la impact, asfaltul acționează asupra ta cu o forță enormă, în sus, care produce o accelerație mare să te oprească în câțiva mm, cât este de groasă partea deformabilă a ce ai tu acolo. Costum, cască.

La cască e mai bine, ai vreo 30-40mm de ceva elastic. 

Eh, acceleratia asta, la șocul opririi de asfalt, a fost la Mav de 23 de ori mai mare ca g, adică 23x9.8m/s^2=~230m/s^2. 

Asfaltul nu poate actiona cu o forta mai mare decat masa lui Mav inmultita cu g, adica greutatea lui, intrucat este inca valabil principiul actiunii si reactiunii fortelor…atentie la folosirea termenilor...

Nu poti compara caderea in plan vertical, care se intampla la momentul zero de pe grafic, cu acceleratia stanga de dupa aproximativ o secunda si ceva dupa cadere, nu e logic, a cazut de doua ori la interval de o secunda si ceva? sau doar partea stanga a mai cazut odata?

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, Lup69 a spus:

Accelerometrul inregistreaza trei acceleratii diferite cu un singur senzor? 

Climă bizonică având un singur senzor de temperatură există... 😋

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, prafrau said:

 

nu sunt in educatie, mi-e greu sa explic astfel incat sa inteleaga oricine

cel mai simplu mod: a lovit asfaltul cu 15 km/h in plan vertical

a ajuns la 0 (in plan vertical) in cam 0.02 secunde, in cam 4 cm (sunt aproximari ce presupun o situatie ideala, nu am timp sa explic si formulele, uneori trebuie sa crezi pe cuvant)

de aici 23g

 

eu accelerez cu masina pana la suta cu cam 0.4g

daca lovesc un zid totusi o sa incasez o decelerare subita echivalenta a cam 200g

 

corpurile amovibile sunt nedrepte

De asta am spus ca postarea este trunchiata si nedocumentata, deja suntem off-topic, uite ce inseamna sa pui informatii preluate si fara sa le filtrezi, apoi sar altii s-o explice...

 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Lup69 a spus:

Daca, nu crezi sau alta pareri, explica acceleratiile dreapta, stanga, central, din postarea de pe twitter, nu sunt sarcastic sau zeflemitor, doar curios. Accelerometrul inregistreaza trei acceleratii diferite cu un singur senzor? 

Cum adica "deploymentul buteliilor"? 

 

In alta ordine de idei,

Asfaltul nu poate actiona cu o forta mai mare decat masa lui Mav inmultita cu g, adica greutatea lui, intrucat este inca valabil principiul actiunii si reactiunii fortelor…atentie la folosirea termenilor...

Nu poti compara caderea in plan vertical, care se intampla la momentul zero de pe grafic, cu acceleratia stanga de dupa aproximativ o secunda si ceva dupa cadere, nu e logic, a cazut de doua ori la interval de o secunda si ceva? sau doar partea stanga a mai cazut odata?

 

Cel mai probabil acceleration left right si central se refera la datele date de 3 senzori diferiti si denumirea identifica pozitia lor in back protector unde e toata partea de procesare.

 

Senzorii masoara acceleratia in orice directie in X,Y,Z nu are sens acceleratie spre standa, dreapta si in niciun caz central. In mod sigur se refera la denumirea senzorului care a inregistrat datele.

Edited by thesaw
Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Lup69 a spus:

Daca, nu crezi sau alta pareri, explica acceleratiile dreapta, stanga, central, din postarea de pe twitter, nu sunt sarcastic sau zeflemitor, doar curios. Accelerometrul inregistreaza trei acceleratii diferite cu un singur senzor? 

Cum adica "deploymentul buteliilor"? 

 

In alta ordine de idei,

Asfaltul nu poate actiona cu o forta mai mare decat masa lui Mav inmultita cu g, adica greutatea lui, intrucat este inca valabil principiul actiunii si reactiunii fortelor…atentie la folosirea termenilor...

Nu poti compara caderea in plan vertical, care se intampla la momentul zero de pe grafic, cu acceleratia stanga de dupa aproximativ o secunda si ceva dupa cadere, nu e logic, a cazut de doua ori la interval de o secunda si ceva? sau doar partea stanga a mai cazut odata?


poate m-am exprimat superficial.ce am vrut sa zic este ca nu exista senzori pusi in costum in alta parte decat in cocoasa. 
3 accelerometre si 3 gyroscopici.

 

vest comes with an active electronic system that features six integrated sensors (3 gyroscopes and 3 accelerometers) and a crash algorithm that leverages AI to accurately monitor when to deploy the airbag in the event of a crash. Developed from years of research with over 50% of the world’s top MotoGP riders

 


deployment insemnand ca sistemul s-a declansat.

1 oră în urmă, thesaw a spus:

 

Cel mai probabil acceleration left right si central se refera la datele date de 3 senzori diferiti si denumirea identifica pozitia lor in back protector unde e toata partea de procesare.

 

Senzorii masoara acceleratia in orice directie in X,Y,Z nu are sens acceleratie spre standa, dreapta si in niciun caz central. In mod sigur se refera la denumirea senzorului care a inregistrat datele.


vest comes with an active electronic system that features six integrated sensors (3 gyroscopes and 3 accelerometers) and a crash algorithm that leverages AI to accurately monitor when to deploy the airbag in the event of a crash. Developed from years of research with over 50% of the world’s top MotoGP riders

Link to post
Share on other sites

Dacă rămâne pe bembo tot degeaba... Valabil pt toți pianiștii. 

Să fi pus un Nissin ceva. 

Edited by john17
Link to post
Share on other sites
On 28.08.2020 at 22:24, john17 said:

Dacă rămâne pe bembo tot degeaba... Valabil pt toți pianiștii. 

Să fi pus un Nissin ceva. 

 

Am discuri Brembo si etriere Nissin pe Hornet..

Should I worry? :D

 

on-topic

Initial l-am apreciat pe Pol pentru efortul depus la KTM, acum insa, cand se misca si la ei lucrurile putin.. parca e cam instabil pe pista.

O sa fie interesant de urmarit cand il va avea pe Marq coleg de echipa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...