Jump to content

Finala sezonului - 8.11 - GP de Europa + 15.11 Valencia + 22.11 Portimao


Recommended Posts

Acum 12 ore, Method a spus:

imposibil fara TC in motogp.Au aproape de 300 de cai pe vreo 225 kg e un raport putere greutate

Moto 2 n-are TC.

Cati cai au alea?

Acum 12 ore, Method a spus:

ce.Plus ca la motogp lipsa TC inseamna highside c

Sau low.

Depinde daca iei mana din gaz sau nu.

 

Sau poate doar invarti roata si iei virajul "spectaculos"

Link to post
Share on other sites
  • Replies 280
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

 

Si gunoiul ala de holeshot device sau cum ii zice... Ce gunoi, pleaca frate de pe loc normal.

 

Suzuki are gunoi din ala de se lasa moto sau nu?

Aprilia?

Ktm?

Chiar acum, caracterincompatibil a spus:

Nu ați vrea să mutați discuția despre F1,pe alt topic....?

 

Oricum e cam mort topicu si se fac comparatii, nu e f off.

Link to post
Share on other sites

https://www.gpone.com/en/2020/11/20/motogp/jarvis-without-valentino-rossi-in-the-yamaha-factory-team-it-will-be-different?refresh_ce

 

hmm interesant ce zice Jarvis: Frankie o sa fie cu Yamaha (oficala lasa de inteles) din 2022 + nu o sa mai repete aceeasi greseala cu Cal ca si cu Lorenzo

Link to post
Share on other sites

  

Acum 2 ore, cuki a spus:

In F1 sunt foarte multi fani, care se uita la intreg pachetul...nu doar la start si highlights.

In F1 sunt tribunele aproape goale si mai ales audientele tv cred ca sunt tv in cap,indiferent de ce bomban ei,daca imi aduc aminte bine.

Acum 2 ore, cuki a spus:

Nu consider ca este normal ca pilotii sa merga 100% doar pentru o anumita perioada de timp. Eu is de parere ca pilotii trebuie sa mearga blana din start pana in finish, cu exceptia in care au avans considerabil sau efectiv is terminat fizic. In ambele sporturi, mersul asta "la conservare" a devenit defapt mare parte din cursa.

Exact.Aici e marea buba la ambele sporturi.Ei fac manage 75-80% din cursa.Racing - 20%,si in F1 nu cand socotesc ei ci cand sunt instructati.

Acum 2 ore, cuki a spus:

E clar ca la motociclism este super periculos fara TC, dar parca pana prin 2012-2013 (cand l-au introdus oare) cum s-au descurcat? Si atunci motoarele scoteau peste 220Cp si baietii o ardeau fara TC. Tin minte scena cu Melandri parca, in drift cu 1 mana pe ghidon in ultima curba...genial omu.

Nu mai stiu cand l-au introdus...cred ca mai devreme?nu pe la 800cc?Citez din Rossi un interviu mai vechi : Since traction control systems have been introduced there has been about a 60% decrease in high side crashes per year, which results in less injuries and worst of all things death. So, having these systems on these high powered machines is very important.

TC ul le permite sa mearga mult mai tare de fapt,sa nu mai mearga cu frica, astfel mersul la limita devine mult mai "la limita".Cred ca inainte majoritatea nu fortau asa precum forteaza acum tocmai din cauza asta,era extrem de periculos sa impingi motoretele alea acolo.

Mda,Melandri facea el drifturi dar nu a avut mari rezultate.Garry McCoy era as in controlul rotii spate din gaz.As.Si asta pe 500 2T.Si chiar era rapid,a avut niste poleuri niste rezultate ok in curse etc.Dar cariera incheiata datorita fix accidentarilor.Nu aveau cum scapa de accidentari tocmai lipsei TC'ului - o greseala cat de minora se transforma intr-o rupere.TC ul e un lucru bun zic eu,nu asta e cauza lipsei spectacolului....nu cred ca nimeni de aici intelege prin spectacol cazatura dura si accidentarea unui pilot.

Acum 2 ore, frigider a spus:

Moto 2 n-are TC.

Cati cai au alea?

140.Jumate.Plus ca nu e deloc acelasi cuplu ca la motogp - e un 3 in linie de 750cc.

Greutate 217kg cu rider inclus....deci motoreta are tot vreo 150kg,nu o iei in brate si fugi cu ea ca cele de moto3.

E o mare diferenta intre a manageria din incheietura 140 de cai fata de 280 cai.La moto2 sunt puteri mai pamantene :)

Acum 2 ore, frigider a spus:

Si gunoiul ala de holeshot device sau cum ii zice... Ce gunoi, pleaca frate de pe loc normal.

 

Suzuki are gunoi din ala de se lasa moto sau nu?

Aprilia?

Ktm?

Mda si mie mi se pare o prostie,nu pt ca nu ar functiona pt ca e clar ca functioneaza,ci pt ca ii freaca sa le tot dea deploy,e inca un stres si un lucru de facut.Functioneaza,dar ar trebui intrezis.Si sub nici o forma automatizat.

Nu cred ca suzuki are....ktm parca are?

Acum 51 minute, ioio_viola a spus:

hmm interesant ce zice Jarvis: Frankie o sa fie cu Yamaha (oficala lasa de inteles) din 2022 + nu o sa mai repete aceeasi greseala cu Cal ca si cu Lorenzo

Eu nu inteleg de aici decat ca Morbi mere foarte bine,nu ca o sa ii dea Yamaha de uzina...sau spec A.

Deci recunoaste ca au gresit cu Lorenzo - macar atat.Nu eram nebun cand ziceam treaba asta nu?A fost cea mai stupida traiectorie cu Lorenzo,pana si Rossi s-a inflamat ca nu il folosesc.In fine.Ar fi cazul ca sa nu faca si cu Chel acelasi lucru si dupa aia sa se mire ca nu gasesc setarile.

Link to post
Share on other sites
Acum 29 minute, Method a spus:

Since traction control systems have been introduced there has been about a 60% decrease in high side crashes per year, which results in less injuries and worst of all things death. So, having these systems on these high powered machines is very important

M-ai inchis cu asta.

Acum 31 minute, Method a spus:

  

In F1 sunt tribunele aproape goale si mai ales audientele tv cred ca sunt tv in cap,indiferent de ce bomban ei,daca imi aduc aminte bine.

Exact.Aici e marea buba la ambele sporturi.Ei fac manage 75-80% din cursa.Racing - 20%,si in F1 nu cand socotesc ei ci cand sunt instructati.

Nu mai stiu cand l-au introdus...cred ca mai devreme?nu pe la 800cc?Citez din Rossi un interviu mai vechi : Since traction control systems have been introduced there has been about a 60% decrease in high side crashes per year, which results in less injuries and worst of all things death. So, having these systems on these high powered machines is very important.

TC ul le permite sa mearga mult mai tare de fapt,sa nu mai mearga cu frica, astfel mersul la limita devine mult mai "la limita".Cred ca inainte majoritatea nu fortau asa precum forteaza acum tocmai din cauza asta,era extrem de periculos sa impingi motoretele alea acolo.

Mda,Melandri facea el drifturi dar nu a avut mari rezultate.Garry McCoy era as in controlul rotii spate din gaz.As.Si asta pe 500 2T.Si chiar era rapid,a avut niste poleuri niste rezultate ok in curse etc.Dar cariera incheiata datorita fix accidentarilor.Nu aveau cum scapa de accidentari tocmai lipsei TC'ului - o greseala cat de minora se transforma intr-o rupere.TC ul e un lucru bun zic eu,nu asta e cauza lipsei spectacolului....nu cred ca nimeni de aici intelege prin spectacol cazatura dura si accidentarea unui pilot.

140.Jumate.Plus ca nu e deloc acelasi cuplu ca la motogp - e un 3 in linie de 750cc.

Greutate 217kg cu rider inclus....deci motoreta are tot vreo 150kg,nu o iei in brate si fugi cu ea ca cele de moto3.

E o mare diferenta intre a manageria din incheietura 140 de cai fata de 280 cai.La moto2 sunt puteri mai pamantene :)

Mda si mie mi se pare o prostie,nu pt ca nu ar functiona pt ca e clar ca functioneaza,ci pt ca ii freaca sa le tot dea deploy,e inca un stres si un lucru de facut.Functioneaza,dar ar trebui intrezis.Si sub nici o forma automatizat.

Nu cred ca suzuki are....ktm parca are?

Eu nu inteleg de aici decat ca Morbi mere foarte bine,nu ca o sa ii dea Yamaha de uzina...sau spec A.

Deci recunoaste ca au gresit cu Lorenzo - macar atat.Nu eram nebun cand ziceam treaba asta nu?A fost cea mai stupida traiectorie cu Lorenzo,pana si Rossi s-a inflamat ca nu il folosesc.In fine.Ar fi cazul ca sa nu faca si cu Chel acelasi lucru si dupa aia sa se mire ca nu gasesc setarile.

Nu inteleg, ce-i cu Chel, o sa fie pilot de teste pt piane?

Link to post
Share on other sites
Acum 35 minute, Method a spus:

  Eu nu inteleg de aici decat ca Morbi mere foarte bine,nu ca o sa ii dea Yamaha de uzina...sau spec A.

 

eu tot iti zic ca citesti printre randuri doar ce vrei tu, dar nu tu batman bataman:

 

Franco would have been our rider this year, but we hope he will be with us again in 2022.

He added: I think Frankie did exceptionally well and we saw that last year too, he didn't win the previous season but he was very very strong with his package and sometimes working with the bike you have is better than developing, always looking and searching for new things, so it is always a compromise, always a balance.

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, frigider a spus:

Nu inteleg, ce-i cu Chel, o sa fie pilot de teste pt piane?

Daa,e peste tot stirea.Lorenzo out,Chel in.E un lucru f bun pt ca nea Chel e rapid si capabil.

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

Franco would have been our rider this year, but we hope he will be with us again in 2022.

Da,asta n-am vazut-o,am citit doar pasajul de jos.My bad.

Ii dorim succes desigur,si as crede ca promite mult mai mult decat un anume pilot foarte guraliv de la Yamaha care nu stie de ce e rapid  :bounce:

Se trezeste si Jarvis usor usor....dupa ce da cu capul de 2 ori in tocul usii.

 

Dar vorba colegului - e complicata treaba,pt ca Morbi e al lui VR46 si poate Rossi il va dori la VR46 cu orice pret langa el...desi Morbi ar fi mult mai castigat pe o Yamaha factory fata de o Suzuki chiar si spec A dar de client.

Morbi a mers foarte bine anul asta,jos palaria.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Method a spus:

Nu mai stiu cand l-au introdus...cred ca mai devreme?nu pe la 800cc?Citez din Rossi un interviu mai vechi : Since traction control systems have been introduced there has been about a 60% decrease in high side crashes per year, which results in less injuries and worst of all things death. So, having these systems on these high powered machines is very important.

TC ul le permite sa mearga mult mai tare de fapt,sa nu mai mearga cu frica, astfel mersul la limita devine mult mai "la limita".Cred ca inainte majoritatea nu fortau asa precum forteaza acum tocmai din cauza asta,era extrem de periculos sa impingi motoretele alea acolo.

 

 

In acelasi interviu mai spune tot Mr. Dottore: "Having the traction control system makes riding the motorcycle much easier, and allows me to open the throttle more rapidly without launching me into a highside. Unfortunately, it takes away from the rider's natural ability and feel for the motorcycle, and makes it easier for people to compete with those who they couldn't before having this rider aide. It is basically cheating.

 

Daca ar fi dupa el: "Then, I would remove a lot of electronics and many tricks that help guiding the bike. It might take a little traction control, a little help, because the bikes would be powerful, but I would like a quarter of electronics we use now. You know, we can now set the power, gas and traction control at every corner, for each gear. The bike knows exactly where it is on track. When taking advantage of the electronics, you can adapt it so that it takes every curve perfectly. I would keep the traction control but it should be fixed, not adaptable to any type of curve.And no anti-surge control, no control on the brakes: so we would see beautiful overtakes, large drifts in the braking zone and good battles during the races. For me, the championship would be better that way (Cope)."

 

Deci pana la urma same shit ca in F1, prea multa electronica, prea multa strategie si set up. 

Iar argumentul accidentariilor este intradevar valid, dar nu e ca si cum nu avem si acuma atatia piloti care si-au pus cariera pe butuci sau deadreptul si-au incheiat cariera din cauza accidentelor, cu tot cu TC. 

Bine spune Brad Pitt in documentarul ala despre motogp...sunt gladiotorii erei noastre, daca vrei safety joci sah

Link to post
Share on other sites

Rossi cred ca vorbeste acolo despre era de dinainte de unif sotftware,nu?ca interviul e vechi,pre 2016 nu?

Acum nu mai e deloc asa.

Nici prin gand si prin vise nu se poate compara ce se intampla in F1 ca si electronica cu ce se intampla in motogp.Cred ca e diferenta de 30-40 de ani intre ei....motogp'ul e unde era F1 in 1985 gen.Am exagerat putin dar intelegi ideea.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, cuki a spus:

 

In acelasi interviu mai spune tot Mr. Dottore: "Having the traction control system makes riding the motorcycle much easier, and allows me to open the throttle more rapidly without launching me into a highside. Unfortunately, it takes away from the rider's natural ability and feel for the motorcycle, and makes it easier for people to compete with those who they couldn't before having this rider aide. It is basically cheating.

 

Daca ar fi dupa el: "Then, I would remove a lot of electronics and many tricks that help guiding the bike. It might take a little traction control, a little help, because the bikes would be powerful, but I would like a quarter of electronics we use now. You know, we can now set the power, gas and traction control at every corner, for each gear. The bike knows exactly where it is on track. When taking advantage of the electronics, you can adapt it so that it takes every curve perfectly. I would keep the traction control but it should be fixed, not adaptable to any type of curve.And no anti-surge control, no control on the brakes: so we would see beautiful overtakes, large drifts in the braking zone and good battles during the races. For me, the championship would be better that way (Cope)."

 

Deci pana la urma same shit ca in F1, prea multa electronica, prea multa strategie si set up. 

Iar argumentul accidentariilor este intradevar valid, dar nu e ca si cum nu avem si acuma atatia piloti care si-au pus cariera pe butuci sau deadreptul si-au incheiat cariera din cauza accidentelor, cu tot cu TC. 

Bine spune Brad Pitt in documentarul ala despre motogp...sunt gladiotorii erei noastre, daca vrei safety joci sah

beau pentru asta.

din pacate GP se duce doar in sus, tech o sa evolueze si mai multe etc.

 

la o cursa pe ud lore avea setup de uscat iar TC-ul a invatat tur dupa tur circuitul si apoi a fost ok, o balarie din asta, nu mai tin minte exact...

sau era pe uscat cu setup de ud??

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, cuki a spus:

 

In acelasi interviu mai spune tot Mr. Dottore: "Having the traction control system makes riding the motorcycle much easier, and allows me to open the throttle more rapidly without launching me into a highside. Unfortunately, it takes away from the rider's natural ability and feel for the motorcycle, and makes it easier for people to compete with those who they couldn't before having this rider aide. It is basically cheating.

 

Daca ar fi dupa el: "Then, I would remove a lot of electronics and many tricks that help guiding the bike. It might take a little traction control, a little help, because the bikes would be powerful, but I would like a quarter of electronics we use now. You know, we can now set the power, gas and traction control at every corner, for each gear. The bike knows exactly where it is on track. When taking advantage of the electronics, you can adapt it so that it takes every curve perfectly. I would keep the traction control but it should be fixed, not adaptable to any type of curve.And no anti-surge control, no control on the brakes: so we would see beautiful overtakes, large drifts in the braking zone and good battles during the races. For me, the championship would be better that way (Cope)."

 

Deci pana la urma same shit ca in F1, prea multa electronica, prea multa strategie si set up. 

Iar argumentul accidentariilor este intradevar valid, dar nu e ca si cum nu avem si acuma atatia piloti care si-au pus cariera pe butuci sau deadreptul si-au incheiat cariera din cauza accidentelor, cu tot cu TC. 

Bine spune Brad Pitt in documentarul ala despre motogp...sunt gladiotorii erei noastre, daca vrei safety joci sah

Asta suneam si eu inca de acum 5-6 sezoane. Prea multa electronica, care transforma pilotul intr-un simplu operator de playstation.

Ultima cursa pentru Cal... https://www.gpone.com/en/2020/11/20/motogp/cal-crutchlow-thanks-motogp-i-was-sincere-honest-and-authentic.html?refresh_ce

Edited by xt600
Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, john17 a spus:

Sau era el ud... 

Exact.

Lorenzo era si bun al draq pe ud :crack:

Acum 4 ore, xt600 a spus:

Pilot solid.Din toate punctele de vedere.Pacat ca gresea atat de mult.

Link to post
Share on other sites
Acum 34 minute, Method a spus:

 

Pilot solid.Din toate punctele de vedere.Pacat ca gresea atat de mult.

Da. Un pilot fara jumatati de masura. Gresea, pentru ca incerca sa scoata totul dintr-o motocicleta extrema, croita pentru MM only... Imi pare rau ca este nevoit sa se retraga... putea sa mai mearga inca vreo doua sezoane, fara probleme, insa viata nu e dreapta. A fost dat la  o parte, dupa ani de munca, ca sa i se faca loc fratiorului...

Link to post
Share on other sites

Nu mai avea rost, a mers la relanti. Termina in primii 10..dupa Rossi :D

Link to post
Share on other sites

Mă, da' tâmplaru' ăla e redus mintal? Unde plm se grăbea, sesiunea era oricum gata, ce i-o fi trebuit să traverseze pista după ce se și uitase cum îi ies pistoanele pe evacuare?!? :moron:

Link to post
Share on other sites
Acum 24 minute, john17 a spus:

Mă, da' tâmplaru' ăla e redus mintal? Unde plm se grăbea, sesiunea era oricum gata, ce i-o fi trebuit să traverseze pista după ce se și uitase cum îi ies pistoanele pe evacuare?!? :moron:

ce se intampla?

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...