Sari la conținut

Recomandare motocicleta adv/dual sport


Postări Recomandate

Acum 1 oră, RaulM a spus:

 

@danutu_m Mersi de pont si tuturor celorlalti de sfaturi :D revin cu poze de acasa :) Seara faina tuturor!

Cu plăcere, sa o stapanesti sănătos! Poate pe viitor te intorci pe-aici cu ceva poze si impresii despre motoreta, dupa ce bagi cateva ture pe coclauri. 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, RaulM a spus:

N-am stat :D La sfarsitul saptamanii o aduc acasa, sa se opreasca ploaia :D

Felicitari pentru achizitie!

 

Daca vrei, intr-un WE cu vreme buna, putem organiza o iesire pe langa cluj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei sa faci pe capra neagra sau sa concurezi la Red Bull Romaniacs Hard Enduro Rally,

baga o geana si de un Royal Enfield Himalayan, an de productie dupa 2018.

Pt cumparare tre sa cauti pe site-urile din Germania un SH pt bugetul tau. Majoritatea sunt inca in garantie.

Eu am unul si sunt multumit.

In Romania, cei de la URAL asigura suport in caz de probleme. Consumabilele sunt ieftine in comparatie cu alte branduri.

Pe asfalt poti sa-i dai lejer cu 110km/h, si o sa ai cu un consum de 3.8L. Rezervorul are 15L, iar greutatea este de cam 200kg cu toate fluidele incluse. Pe curbe se lasa frumos, si este iertator. Hymalayan vine stoc cu ABS.

Motorul nu are plastice, deci la cazaturi nu prea ai ce sa strici, mai ales daca ii pui pe parcurs niste crash bar-uri.

Daca zici ca esti la inceput, iti recomand sa cercetezi bine si acest model. 

Pt alte intrebari iti stau la dispozitie in privat.

 

uite aici un site unde poti sa vezi toate specificatiile si unde poti sa verifici si alte modele recomandate mai sus

https://bikez.com/motorcycles/enfield_himalayan_2018.php

 

Spor!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.11.2020 la 17:25, bursyllac a spus:

ma refeream la faptul ca la 800 de turatii, carburatia te mai impinge oleaca. La momentul ala, motorul pe injectie e mort. Testat Transalp vs Vstrom sau 990 (toate bicilindre in V)

 

Inteleg ce vrei sa spui , dar cred ca e comparatie unfair, intrucat injectia de la KTM era in copilarie si pana la scoaterea din fabricatie a modelului 990 tot nu au  reusit sa ii dea de cap.

In alta ordine de idei , motoarele de la KTM chiar si cele moderne care au injectia ok , au aceasta caracteristica, adica nu trag in ture joase. 790 incepe sa traga de la 4000 dar altfel e super mobra, din ce mi-a explicat cineva care e mult mai in tema decat mine, au mers pe aceasta varianta pentru ca fac motoare foarte performante, adica multi cai raportat la cilindree, ceea ce in cazul Transalpului e exact in cealalta directie.

 

 

In alta ordine de idei , mai lasati naibi carbelitoarele , sa se odihneasca in pace. A fost odata o solutie ca si focul in vatra acum avem centrale de apartament si injectie.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, unulupu a spus:

Daca nu vrei sa faci pe capra neagra sau sa concurezi la Red Bull Romaniacs Hard Enduro Rally,

baga o geana si de un Royal Enfield Himalayan, an de productie dupa 2018.

 

Achizitia se pare ca a fost facuta deja. Nu ma leg de fiabilitatea Royal Enfield-ului sau de disponibilitatea pieselor, pentru ca nu stiu cum sta la acest capitol, dar totusi cele aprox. 50kg in minus in cazul drz-ului inseamna foarte mult pentru deplasarile in afara asfaltului si aici nu vorbesc de trasee foarte dificile.  E destul sa vrei sa faci un drum forestier (poate chiar marcat cu DJ pe harta) care pare practicabil si lejer atunci cand intri pe el, apoi dupa cativa km te trezesti cu ceva zone unde apa balteste si e noroi si nu ai pe unde sa ocolesti. Ei bine, de aici se cam termina distractia cand esti cu o motocicleta mai grea, mai ales daca esti singur. La fel, la capitolul putere si suspensii (cel putin din specificatiile de pe hartie) nu exista comparatie intre ele. In rest recunosc, Himalayan chiar este o motocicleta frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, pepsi a spus:

Felicitari pentru achizitie!

 

Daca vrei, intr-un WE cu vreme buna, putem organiza o iesire pe langa cluj.

Cred ca sezonul viitor ma vor rezuma cel mult la un forestier lat si usor. Vreau sa o iau incet, sa o invat, sa-mi dezvolt niste skilluri si dup-aia o sa trec la alte lucruri :D

Acum 16 minute, einstein1984 a spus:

Am uotata sa zic :arata tipla motoreta, sa te bucuuri de ea multi km

Mersi mult!

Acum 6 ore, unulupu a spus:

Daca nu vrei sa faci pe capra neagra sau sa concurezi la Red Bull Romaniacs Hard Enduro Rally,

baga o geana si de un Royal Enfield Himalayan, an de productie dupa 2018.

Pt cumparare tre sa cauti pe site-urile din Germania un SH pt bugetul tau. Majoritatea sunt inca in garantie.

Eu am unul si sunt multumit.

In Romania, cei de la URAL asigura suport in caz de probleme. Consumabilele sunt ieftine in comparatie cu alte branduri.

Pe asfalt poti sa-i dai lejer cu 110km/h, si o sa ai cu un consum de 3.8L. Rezervorul are 15L, iar greutatea este de cam 200kg cu toate fluidele incluse. Pe curbe se lasa frumos, si este iertator. Hymalayan vine stoc cu ABS.

Motorul nu are plastice, deci la cazaturi nu prea ai ce sa strici, mai ales daca ii pui pe parcurs niste crash bar-uri.

Daca zici ca esti la inceput, iti recomand sa cercetezi bine si acest model. 

Pt alte intrebari iti stau la dispozitie in privat.

 

uite aici un site unde poti sa vezi toate specificatiile si unde poti sa verifici si alte modele recomandate mai sus

https://bikez.com/motorcycles/enfield_himalayan_2018.php

 

Spor!

 

Le-am studiat destul de mult si imi place foarte mult cum arata. Am vazut ca s-au facut ture lungi cu ele si sunt la adv rentals peste tot in Astia Centrala. Ce m-a oprit sa le iau in considerare au fost greutatea, puterea si faptul ca nu stiam nimic despre disponibilitatea pieselor in RO. Dar in continuare mi se par foarte frumoase :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Christian 1 a spus:

Ca sa faci trecerea de la scuter la motocicleta si sa-ti dezvolti skill-urile e foarte buna motocicleta asta(cu carbuartorul ala...),nu-ti trebuie mai mult.Ai sa vezi. :)

Sunt convins ca nu ma voi plictisi de ea curand si ca voi avea ce invata o vreme. :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Christian 1 a spus:

Vezi sa nu uiti, ca la asta,trebuie sa schimbi vitezele... 😄

:)) nu, nu 

 

 

Putin off topic, mi-am luat acum o luna geaca si pantalonii:

 

- Geaca Revit Safari 3, inclusiv protectie de coloana

- Pantalonii Revit Sand 3

 

Urmeaza casca, manusi si cizme.

 

revit.thumb.jpg.9f4dfd05d89ecbd2a3cacb0fddb8c26a.jpg

Editat de RaulM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie si distractie sa fie!

Ne uitam toti din gașcă la cat de misto e DRZ-ul ala, mai ales ca fiecare din noi a cautat un din ala la un moment dat. A fost o ocazie rara. Am fost sigur ca nu prinde saptamana la vanzare. Daca-l intretii bine, cand te plictisesti de el si vrei sa treci la altceva, o sa plece la fel de usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, RaulM a spus:

 

revit.thumb.jpg.9f4dfd05d89ecbd2a3cacb0fddb8c26a.jpg

 

interesanta bucataria, foarte clasica, merge cu faianta

posibil sa-ti fie cald in pantalonii aia vara, mai ales ca ar merge niste orteze cu drz-ul ala daca o sa mai prinzi curaj

in general cu genul ala de motor se merge mai fizic, pe trasee pe care muncesti mai mult la viteze mai mici ca sa ajungi in locuri frumoase si nepopulate, asa ca echipamentul trebuie sa fie mai bine ventilat si ploaia e o problema mai mica decat caldura

 

ca la casti, sunt alea foarte bine ventilate pe off, dar ploua in ele

sau iti vinzi sufletul la klim pe un krios pro, ala cu koroyd

 

cizme la fel, alea de cross au cea mai buna protectie dar o sa fie incomode la inceput si nu sunt facute sa mergi in ele

adventure sunt compromisul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.11.2020 la 11:13, bursyllac a spus:

Felicitari pentru achizitie si distractie sa fie!

Ne uitam toti din gașcă la cat de misto e DRZ-ul ala, mai ales ca fiecare din noi a cautat un din ala la un moment dat. A fost o ocazie rara. Am fost sigur ca nu prinde saptamana la vanzare. Daca-l intretii bine, cand te plictisesti de el si vrei sa treci la altceva, o sa plece la fel de usor.

Mersi mult!

La 18.11.2020 la 11:15, prafrau a spus:

 

interesanta bucataria, foarte clasica, merge cu faianta

posibil sa-ti fie cald in pantalonii aia vara, mai ales ca ar merge niste orteze cu drz-ul ala daca o sa mai prinzi curaj

in general cu genul ala de motor se merge mai fizic, pe trasee pe care muncesti mai mult la viteze mai mici ca sa ajungi in locuri frumoase si nepopulate, asa ca echipamentul trebuie sa fie mai bine ventilat si ploaia e o problema mai mica decat caldura

 

ca la casti, sunt alea foarte bine ventilate pe off, dar ploua in ele

sau iti vinzi sufletul la klim pe un krios pro, ala cu koroyd

 

cizme la fel, alea de cross au cea mai buna protectie dar o sa fie incomode la inceput si nu sunt facute sa mergi in ele

adventure sunt compromisul

Mersi :) la casca cred ca raman la Shoei Hornet ADV, iar legat de cizme, tot pe ceva ADV o sa raman, mai ales ca la inceput nu am planuri mari de "coclauri".

 

 

La 18.11.2020 la 11:54, Adrian M. a spus:

Doamneee, cat de fain e DRZ ul gasit! Practic e nou! SUPPPPEEER PONT!

Sa te bucuri de ea, ca tare frumoasa e!

 

Intr-adevar asa arata :) Mersi mult!

Editat de RaulM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.11.2020 la 10:08, RaulM a spus:

:)) nu, nu 

 

 

Putin off topic, mi-am luat acum o luna geaca si pantalonii:

 

- Geaca Revit Safari 3, inclusiv protectie de coloana

- Pantalonii Revit Sand 3

 

Urmeaza casca, manusi si cizme.

 

revit.thumb.jpg.9f4dfd05d89ecbd2a3cacb0fddb8c26a.jpg

 

Singurul punct de discutat legat de echipament, este ca daca nu ma insel, la 73 kg pentru 1.82m cat ai precizat ca masori si dupa aceasta poza, geaca pare larga, prea larga, mai bine zis.

 

Si asta se vede la maini, la coate si la antebrate mai exact. Greseala asta am facut-o si eu, atunci cand mi-am cumparat prima geaca, inainte de motor, inainte sa intreb in stanga si dreapta. Geaca nu trebuie sa fie larga, chiar daca presupui ca o sa mai strecori o bluza sau doua pe dinauntru. Si iti zic de ce: daca vei cadea intr-o parte, protectiile de la cot se vor roti odata cu materialul si vor fi ineficiente. Repet, fapt patit de mine, probat. Mai exista geci care se pot ajusta ca diametru la maini prin diferite bretele cu arici, dar in cazul tau nu le vad. Deci e cam fixa asa cum e, larga sau stramta.

 

Nu iti lua niciodata echipament prea larg de moto, de la cizme, pantaloni pana la geaca, manusi si casca. Totul trebuie sa fie mulat, pentru ca in afara de aspectul ce tine de siguranta ta, mai exista un aspect: la viteze rezonabile, nici macar mari, daca ai haine largi pe tine, vor incepe sa tremure, sa intre intr-o vibratie care se va reflecta pe piele. Asta banuiesc ca stii de la mersul cu scuterul. Problema, insa, se va accentua odata cu marirea vitezei de deplasare.

 

In rest, ce sa zic, frumoasa bucatarie, nu sunt fan mdf pentru fronturi, dar culorile sunt ok :) 

 

 

 

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

A mai fost un DRZ 400 S aproape identic, pe Olx, dupa acesta.

A disparut in mai putin de 2 zile.

De fapt nici nu am apucat sa il prind cat inca era online. 

Ma bucur sincer ca l-a prins un amic de-al meu care si el cauta DRZ cam de pe la inceputul verii. 

Vroiam doar sa zic ca inca mai apar - rabdare de titan si banii la saltea 😉😀.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, vis-a-vis a spus:

Asta-i tot? Nu ne zici dacă ai călărit-o, cum ți se pare?

Am calarit-o doar 6 km prin oras, pana acasa si mi-a placut mult. Din pacate nu am mai putut iesi din cauza vremii, dar o scot zilnic din garaj si o pornesc. Ieri am mers in linie dreapta prin curte, ca nu mai rezistam. O sa dau jos bateria zilele viitoare si o sa o aduc in casa peste iarna, unde o sa o incarc din cand in cand. Ce sa zic in rest? M-am simtit f bine pe ea ca si pozitie, imi place ca e foarte docila si astept primavara :)

Acum 3 ore, misionaru a spus:

 

Singurul punct de discutat legat de echipament, este ca daca nu ma insel, la 73 kg pentru 1.82m cat ai precizat ca masori si dupa aceasta poza, geaca pare larga, prea larga, mai bine zis.

 

Si asta se vede la maini, la coate si la antebrate mai exact. Greseala asta am facut-o si eu, atunci cand mi-am cumparat prima geaca, inainte de motor, inainte sa intreb in stanga si dreapta. Geaca nu trebuie sa fie larga, chiar daca presupui ca o sa mai strecori o bluza sau doua pe dinauntru. Si iti zic de ce: daca vei cadea intr-o parte, protectiile de la cot se vor roti odata cu materialul si vor fi ineficiente. Repet, fapt patit de mine, probat. Mai exista geci care se pot ajusta ca diametru la maini prin diferite bretele cu arici, dar in cazul tau nu le vad. Deci e cam fixa asa cum e, larga sau stramta.

 

Nu iti lua niciodata echipament prea larg de moto, de la cizme, pantaloni pana la geaca, manusi si casca. Totul trebuie sa fie mulat, pentru ca in afara de aspectul ce tine de siguranta ta, mai exista un aspect: la viteze rezonabile, nici macar mari, daca ai haine largi pe tine, vor incepe sa tremure, sa intre intr-o vibratie care se va reflecta pe piele. Asta banuiesc ca stii de la mersul cu scuterul. Problema, insa, se va accentua odata cu marirea vitezei de deplasare.

 

In rest, ce sa zic, frumoasa bucatarie, nu sunt fan mdf pentru fronturi, dar culorile sunt ok :) 

 

 

 

 

 

Poate pare larga in poza, dar in realitate e chiar fit. In buzunarele din fara aveam fermorele de rezerva, etichetele si alte chestii, dar o simt chiar “pe mine”. Marimea e M, iar daca luam S nu o mai puteam inchide, plus ca imi era scurta la maneci si in fata, iar la umeri ma strangea mult prea tare. Pentru sezonul cald vreau sa imi iau si un Alpinestars Bionic Plus. Mersi de sfaturi si pentru aprecierea bucatariei :)

Cateva poze:

 

 

FF6009F0-6AFF-43BA-AD35-30BCD746FFE4.jpeg

3AD8715F-EFA3-4999-8A1D-39399C567576.jpeg

91B56D51-CEFB-4B95-963A-EB2686C9DA87.jpeg

1D385A2C-21CC-408C-BA4C-994DF6589F20.jpeg

F0CFED08-B642-4DEB-AC89-967731DE658B.jpeg

1965081C-EF18-47F4-98F8-1649610B7B5A.jpeg

ECC06ECF-0B37-4913-B763-457643A546E6.jpeg

228F4F18-5129-429B-8722-D7D2C8247F55.jpeg

28C6CA82-CA2C-4908-A3C5-41C2943BE21B.jpeg

9D987B2A-E47F-4FDF-A9DE-A3891ECD4FFF.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, RaulM said:

O sa dau jos bateria zilele viitoare si o sa o aduc in casa peste iarna, unde o sa o incarc din cand in cand.

o baterie tinuta in frig se descarca mai greu,si trebuie incarcata doar la 2-3 luni

daca esti comod (eu sunt) asta se poate face pornind agregatul 10 min o data prin ianuarie

daca o sa iesi pe carari mai abrupte sa-i pui totusi rapoarte 14-47

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, mihai c a spus:

o baterie tinuta in frig se descarca mai greu,si trebuie incarcata doar la 2-3 luni

daca esti comod (eu sunt) asta se poate face pornind agregatul 10 min o data prin ianuarie

daca o sa iesi pe carari mai abrupte sa-i pui totusi rapoarte 14-47

Pana o sa pot iesi pe carari mai abrupte o sa mai dureze :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.11.2020 la 2:07, mihai c a spus:

o baterie tinuta in frig se descarca mai greu,si trebuie incarcata doar la 2-3 luni

daca esti comod (eu sunt) asta se poate face pornind agregatul 10 min o data prin ianuarie

daca o sa iesi pe carari mai abrupte sa-i pui totusi rapoarte 14-47

 

Bateriile pe sezonul rece, se intretin cel mai bine (din punctul meu de vedere) daca le tii in casa la temperaturi ambientale, in cazul in care nu le pornesti des, afara fiind. S-or descarca ele mai greu pe frig, dar din pacate, pe frig nici noi nu pornim motoarele asa des ca vara. 

 

De asemenea, cu pornirea agregatului si tinutul lui la ralanti in fata blocului, mai ales pe vreme rece si foarte rece, nu prea e combinatie. Incarcarea bateriei tine de turatie, de regula primesti 13-14V pe la 4000-4500 rpm, depinde de motocicleta. Retine, bateria full sanatoasa are undeva la 12.8-12.6V. In nici un caz, nu incarci bateria la ~1000 rpm sau la cat are respectivul agregat setata turatia la ralanti. In plus, daca bateria e deja statuta in frig fara sa fie pornita, cu uleiul motorului avand deja avand o vascozitate mai mare din cauza temperaturii, deci fiind mai greu sa invarta motorul la pornire, o va solicita mai mult decat merita, mai mult decat daca ar sta nepornita.

 

Daca vrei sa faci o afacere, intr-o zi cu soare si temperaturi pozitive pe timp de iarna, plimba motorul macar 10 minute. Daca nu, tine bateria in casa, ii faci un bine, iti va multumi la primavara :)

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci, sincer spun, sunt foarte curios. :) De ce e suficient sa il pornesti la ralanti pe timp de iarna in conditiile in care nu primeste suficient voltaj? Poate e ceva ce mie imi scapa, recunosc ca nu sunt de profesie...as aprecia o explicatie de la cineva care stie sa argumenteze.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, suntem pe un forum public, explicatia nu e cea la care ma asteptam. Am crezut ca e ceva mai mult de spus decat atat, in toata cartea aia intreaga citita despre acumulatori cu plumbi, mai ales venind de la un electronist, asta e tot ce se putea spune despre subiect?

 

Explicatii despre vascozitatea uleiului pe timp de iarna avem? despre motoare care nu incarca la ralanti acei 14V?

 

Putin dezamagit, recunosc...aia e, poate la anu' vine mosu' mai bine pregatit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, misionaru a spus:

De ce e suficient sa il pornesti la ralanti pe timp de iarna

Cum de ce?!? Pt că fiecare pornire și mers la rece uzează motorul cât niște km buni, pt că prin încălzire și răcire se formează condens în motor și contaminează uleiul, sunt multe "avantaje"! :moron:

Bateria jos și încărcată periodic, sau conectată la un redresor inteligent direct pe moto sau jos, asta e varianta 8imă. Mobra nu e redresor, oricum în 10 min bateria nu recuperează nici ce a pierdut în luna de pauză + ce a consumat la pornire. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...