ioio_viola Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 https://www.ktm.com/en-ro/models/travel.html Frumoase jucarii au scos astia de la KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 Mai bine zis bune jucarii, ca la frumusete nu vad ca exceleaza. Mie unul mi se par diforme, farul ala aduce a un fel de arlechin. Totusi, nu e cel mai urat model al lor. Unul efectiv hidos a fost lc4 supermoto. Un fel de barza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 (editat) Ultimul SAS, dupa ce pui pe el cam tot ce trebuie urca bine de tot peste 20k. La un moment dat mi-am pierdut rabdarea si am abandonat configurarea. Eram la peste 20k si mai erau de adaugat. Comparativ cu Multistrada, este rodul unui studiu de design coordonat de un colectiv de tamplari austrieci. Blindspot detection ioc (sper sa nu gresesc), navigatie in bord parca ioc si asta (turn by turn nu e navigatie) iar designul partii superioare a rezervorului (protuberanta buson + cutie telefon) ii apartine calfei angajata probono. Bordul mi se pare ca arata mai neinspirat/brut decat cel al modelului anterior. Marele lui avantaj - brutalitatea/cuplul dement. Sunt curios cum va fi confortul in sa. La modelul anterior devenea un cosmar dupa 150 de km legati, cu pasager in spate. Dap, este brutal si este mai fain decat precedentul la forma farului si la designul lateral al rezervorului. Saua imi pare destul de joasa, dar asta cred ca se poate altera lejer din electronica. Ma bucur ca exista R si la 2021 si schema de culori este superba, dar nu pot sa nu mi se para "asa si asa" rotile cu spite si diametre lor pe o uzina tehnologica cum este 1290-ul. Luat o zi intreaga anul trecut si R-ul si S-ul. Incomparabil mai stabil S-ul pe autostrazi, la viteze serioase, nu 110-130. Probabil SAS vs MTS vor fi exact cum am simtit si 1290 SD-R vs Streetfighter. O piatra de caldaram in cap de la 5m vs o bila de rulment trasa cu prastia de la 20. Aici va fi o concurenta acerba si totul va tine exclusiv de caracterul/preferintele proprietarului. Personal, imi place mult mai mult Ducati, dar sper sa ma pot da cu amandoua anul acesta si sa imi fac o parere concreta/personala. 890 Adv a remediat problemele 790-ului pe partea de franare dar a si luat kilograme din cauza normelor de poluare. In plus, din ce zice lumea pe YouTube, are un comportament mai linear, respectiv a mai pierdut din agresivitate. Oricum, in clasa medie, dpmdv 890 se cam bate cu 790. Doar Tiger Rally Pro poate sa fie o concurenta seriosa pt el anul acesta. Este mai scump cu doar 1000Eu (14k vs 15k) , suma ce devine irelevanta la o motocicleta noua + ca sigur va fluctua in jos in urma negocierilor cu vanzatorii. SuperDuke R imi placea mult mai mult modelul anterior. La ultimul farul este mult mai lat (de la ghidon am admirat o zi intreaga o lopata), comenzile nu imi plac ca ergonomie (design sunt faine) iar toba sub motor este hernie infipta in ochi. Faptul ca este mai elastica, usoara si puternica pe mine m-a pierdut. Comparativ cu anteriorul care m-a uns pe suflet, ultimul m-a depasit si m-am intors cuminte dintr-o permisie de jumatate de ora fara pasager. Riscam sa ma imprastii, aka mi-am dat seama ca sa fii incredibil de inconstient nu este suficient sa il controlez. Scurt pe 2 - frumoase KTM-urile, dar mai este loc de mai frumoase. Brutale daaaaaaa. Ducati e frumoase. Si pare-se si mai fiabile lately. Customer support mult mai omenesc la KTM din ce vorbesc cu lumea. De gustibus, ca intotdeauna. Exista optiuni pentru toti. Editat Februarie 23, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Februarie 24, 2021 Share Postat Februarie 24, 2021 Deci! la doispe sute noua zeci ma astept sa fie o diferenta de la cer la pamant cu rezervoarele jos, cum imi iau echipamentul (e in alta tara ) cum ma bag in seama ca tovarasii de la ktm, ma astept sa schimbe ciclista in bine enorm, in special la viteza mica si inafara asfaltului. Eu unu nu m-am cam topit dupa 1290, desi cand cautam motor era sus pe lista mea scurta, dar nu pot ignora faptul ca este o wheelie machine! genul de vehicul care nu te plictiseste si nu iti da ocazii sa adormi la ghidion. 890 cum zicea taica Raul, e 790 nou si cu una doua hibe rezolvate, il cumperi nou ca nu ai ala vechi in paralel la vanare, dar cred ca sunt oferte bune la 790 noi acuma. Nu e 690sm.. hmm, aia chiar e o distractie toata ziua de motocielta. de 450 nu am bani, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 24, 2021 Share Postat Februarie 24, 2021 Acum 9 ore, _Raul_ a spus: Ultimul SAS, dupa ce pui pe el cam tot ce trebuie urca bine de tot peste 20k. La un moment dat mi-am pierdut rabdarea si am abandonat configurarea. Eram la peste 20k si mai erau de adaugat. Comparativ cu Multistrada, este rodul unui studiu de design coordonat de un colectiv de tamplari austrieci. Sunt curios cum va fi confortul in sa. La modelul anterior devenea un cosmar dupa 150 de km legati, cu pasager in spate. Dap, este brutal si este mai fain decat precedentul la forma farului si la designul lateral al rezervorului. Am configurat noul 1290 si vine pe la 24700e cu toate ornamentele PowerParts, bare de protectie, TechPack, cutiile KTM si sa PowerParts. Sensibil mai ieftin decat un Multistrada dotat similar. Ca design, as alege KTM-ul in fiecare zi. Carena frontala supradimensionata a Ducati-ului si pozitia inghesuita nu ma atrag deloc. Ca si confort, mi se pare ciudat ce spui, am facut 12k km in 5 luni, cel mai lung drum cu pasager si bagaje fiind de 15 ore, nici eu nici pasagerul n-am avut cosmaruri. Dupa primii 150km deabea daca-mi activez inapoi TC-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 24, 2021 Share Postat Februarie 24, 2021 (editat) Acum 12 ore, vladf a spus: Am configurat noul 1290 si vine pe la 24700e cu toate ornamentele PowerParts, bare de protectie, TechPack, cutiile KTM si sa PowerParts. Sensibil mai ieftin decat un Multistrada dotat similar. Ca design, as alege KTM-ul in fiecare zi. Carena frontala supradimensionata a Ducati-ului si pozitia inghesuita nu ma atrag deloc. Ca si confort, mi se pare ciudat ce spui, am facut 12k km in 5 luni, cel mai lung drum cu pasager si bagaje fiind de 15 ore, nici eu nici pasagerul n-am avut cosmaruri. Dupa primii 150km deabea daca-mi activez inapoi TC-ul. Pomana la 24.7 Din categoria "Vulpea cand nu ajunge la gogoasa, zice ca ii curva". Mergand mai departe - we agree to disagree, Vlad. Strict dpdv al confortului - pt mine best a fost Tiger 1200 (nota 10), urmat de Gs simplu (9.99; nu Adv). Vorbim strict de confort. 8 Feb in Varsovia De pastele catolic ar trebui sa scap de la puscarie. Daca Ducati Varsovia o au la teste, muahaha, then zaiafet. Pana testez si SAS-ul o sa tin impresiile pentru mine sau pentru un topic separat. Pe care sper sa il fac pana la sfarsitul verii. "Sunt pozitiv" ca pana atunci prind si o bestie la teste. Ca sa nu fiu cel mai off-topic din curtea scolii, las mai jos singurul filmulet ce mi-a picat la suflet cu SAS-ul nou. Flow si onestitate cat cuprinde, plus dat cu ea asa cum ar trebui. Editat Februarie 24, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 25, 2021 Share Postat Februarie 25, 2021 Doar minciuni. KTM-urile sunt stricacioase si au saua de lemn. Clar e platit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 25, 2021 Share Postat Februarie 25, 2021 (editat) Acum 3 ore, Patrick_M a spus: Doar minciuni. KTM-urile sunt stricacioase si au saua de lemn. Clar e platit. Platit ca platit, dar cum contravireaza... Editat Februarie 25, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Februarie 25, 2021 Share Postat Februarie 25, 2021 Acum 33 minute, _Raul_ a spus: cum contravireaza... ccg, e facut in studio.. plm iara e 18K+ de ce dracu nu am fetisuri cu baja 400.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Februarie 25, 2021 Share Postat Februarie 25, 2021 7 hours ago, VyXxer said: Cu tot corneringu', pun pariu ca pot sa-l dau pe jos. daca vrei s-o dai pe jos neaparat nu mai trebuie sa incerci corneringul, ii dai un picior direct de pe cric :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 25, 2021 Share Postat Februarie 25, 2021 Care e diferența între astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 25, 2021 Share Postat Februarie 25, 2021 un L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 25, 2021 Share Postat Februarie 25, 2021 O fi mai lung, ca la bmw seria 7 L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 25, 2021 Share Postat Februarie 25, 2021 La fel m-am întrebat și eu. Dacă îmi aduc aminte corect: * detaliile apar când deschizi pagina modelului. * este versiune touring, cu bagaje și niște chestii de drum lung în pachetul de baza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 25, 2021 Share Postat Februarie 25, 2021 2 hours ago, vis-a-vis said: Care e diferența între astea? Este modelul limitat pentru A2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Februarie 26, 2021 Share Postat Februarie 26, 2021 Acum 8 ore, PzKpfW a spus: pentru A2. corect, L de la Learning sau Lache in functie de tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 26, 2021 Share Postat Februarie 26, 2021 Acum 17 ore, PzKpfW a spus: Este modelul limitat pentru A2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 27, 2021 Share Postat Februarie 27, 2021 (editat) La 25.02.2021 la 11:56, VyXxer a spus: Cu tot corneringu', pun pariu ca pot sa-l dau pe jos. Cornering ABS n-am probat inca dar cornerning lights merg si pe jos. Editat Februarie 27, 2021 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 27, 2021 Share Postat Februarie 27, 2021 Minunat. Ce ai stricat dupa cazatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 27, 2021 Share Postat Februarie 27, 2021 Nimic, era zapada si pamant relativ moale sub. Foarte atent daca ai fi ai vedea o urma mica pe crash bar. Practic, e "cazut de pe cric", cum ar spune baietii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 5, 2021 Share Postat Martie 5, 2021 Care este scopul amestecului dintre 890 si 1290 pe acest topic? Intreb pentru un prieten ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Martie 5, 2021 Autor Share Postat Martie 5, 2021 Sunt modele scoase recent de KTM . Pe care le am in vedere pentru achizitie. e satisfacut prietenul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Martie 7, 2021 Share Postat Martie 7, 2021 Am făcut ieri o vizită la colegii de la ktm, înafară ca aveau acuma in magazin toate motoarele echipei lor cu care au fost la Dakar, era si 1290s - ala nou. Având în vedere că sunt generațiile puse una lângă alta e usor de gasit diferența. Butoanele, șeile mult mai mișto, alea alea, evident ca farul si bordul.. Unde imi cam fac impresia ca a inceput o competiție idioată intre producatori că cine sa aibe ecranul mai mare.... Din nou zic ca ux-ul in domeniu moto e praf. Rezervoarele alea jos fac ca motorul sa arată mult mai închegat, agresiv si uniform. Live am avut alta impresie fata de poze. Motorul e la test, si au fost de treaba oamenii sa zică hai da-te tu primul pe el.. Doar ca echipamentul meu e cu motorul, adică în Ro.. Oricum nu tre sa le dezvirginez eu pe toate . Oricum abea astept sa vad cum e cu el sub fund! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 20, 2023 Autor Share Postat Aprilie 20, 2023 ceau, aveti ceva recomandari de unde sa iau extra-uri de pus pe 1290 ADV R non OEM? Crash bar superior? Parbiz mai mare? Scotoiler? altceva? merita sa pun Techpack-ul pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 27, 2023 Autor Share Postat Aprilie 27, 2023 mai bag o fisa, poate stie careva ceva despre acesti 2 producatori de crash bar: https://www.motea.com/ro/set-de-bara-de-protectie-pentru-ktm-1290-super-adventure-r-s-2021-sus-si-jos-motoguard-x21-bar-de-protectie-portocaliu-a200224-0 https://heedshop.eu/en_US/p/Crash-bars-for-KTM-1290-Super-Adventure-S-R-2021-Bunker%2C-orange-/776 mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.