Sari la conținut

Cu si despre masinile electrice


adidas

Postări Recomandate

Acum 1 minut, mircea.cazachevici a spus:

OK, am inteles. Insa am o rugaminte si la tine, si le ceilalti. Incetati sa mai atacati posesorii de EV.

 

Nu am cum sa nu va atac cata vreme din cauza voastra (neomarxisti sau profitori) noi astia cu ICE vom avea de suferit. 

 

Acum 1 minut, mircea.cazachevici a spus:

Tu spuneai ca "Nu e deloc intamplator ca majoritatea celor care sustin EV-urile sunt neomarxisti iar cei care nu sunt neo sunt doar niste profitori.". Iar asta e doar una dintre celebrele afirmatii. Iar pe langa tine, ceilalti, gloata, cu afirmatii asemanatoare.

 

Pai asta e adevarul, e drept ca in Romania majoritatea sunt doar profitori si foarte putini neomarxisti. Chiar tu ai recunoscut ca nu ai fi dat banii pe un Spring daca nu era subventionat.

 

Acum 1 minut, mircea.cazachevici a spus:

OK, vrei sa discutam despre EV-uri? Spune ceva despre ele si lasa discutiile depsre posesori pentru topicurile de politica. Altfel ajungem ca pe topicurile de politica, o albie de porci.

 

Pai despre ele discutam, am spus foarte clar ca ele pot avea viitor doar intr-o lume distopica. Doresti sa traiesti intr-o lume distopica de dragul EV-ului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incet, incet, topicul acesta o sa primeasca premiul pentru "Cel mai tampit topic de pe forum". De ce zic asta? Pentru ca o gasca de baieti isi dau cu parerea si critica un bun pe care nu il poseda, nu si-l doresc, dar despre care isi dau cu parerea si il critica puternic. Ce poate sa fie mai penibil de atat? Cat de tare sa suferi de lipsa de bgat in seama (gen @Nguyen) incat sa arunci cu c***t, doar de dragul de a-ti arata frustrarile? Eu inca astept pareri de la poseori (pareri concrete si cu baza in spate), nu pareri in necunostinta de cauza si atacuri la persoana. Ce am inteles pana acum:

-posesorii de EV sunt neomarxisti (eticheta pusa fara a avea nici cea mai mica cunstina desprea adevarata orientare politica a celorlalti)

-laudat despre cat de tare se dau unii pe drumuri si ce soferi slabi sunt EV-istii pt ca nu fac la fel

-glume rasuflate dspre incendii

-atacuri la persoana in cel mai abject mod posibil

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Ovidiu M a spus:

-atacuri la persoana in cel mai abject mod posibil

 

Aici ai dreptate, eu am fost mereu atacat si facut in fel si chip. Iti multumesc pentru constientizare si pentru ca atragi atentia asupra acestui fapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, Nguyen a spus:

 

Aici ai dreptate, eu am fost mereu atacat si facut in fel si chip. Iti multumesc pentru constientizare si pentru ca atragi atentia asupra acestui fapt.

 

Eu nu te-am facut neomarxist sau alte aiureli de-ale tale si nici nu am dorit raul celor care nu gandesc ca mine.

Editat de Ovidiu M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fun fact, fără or la coadă: ieri am văzut un șpring care se deplasa cu geamurile închise! Unul singur era în situația asta, celelalte cu care m-am intersectat erau cu ele deschise. Acum nu mi-e clar dacă era un caz izolat de climatizare în funcțiune sau doar de optimizare a eficienței aerodinamice. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Ovidiu M a spus:

Eu inca astept pareri de la poseori (pareri concrete si cu baza in spate), nu pareri in necunostinta de cauza si atacuri la persoana.

 

Subiectul topicului este daca viitorul va fi electric si nu feedback despre EV-uri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ENEOS a spus:

Fun fact, fără or la coadă: ieri am văzut un șpring care se deplasa cu geamurile închise! Unul singur era în situația asta, celelalte cu care m-am intersectat erau cu ele deschise. Acum nu mi-e clar dacă era un caz izolat de climatizare în funcțiune sau doar de optimizare a eficienței aerodinamice. :huh:

Pai nu spuneam eu acum vreo 2 pagini, mai omule, ca la Spring-urile mele nu se cunoaste la consum  daca am sau nu aerul  pornit? Tot atata fac. Si ma miram de unul cu ZOE de zicea ca lui ii scade autonomia.

Si, culmea, Spring-ul chiar are aer conditionat bun. Se raceste instant in interior. E si caroseria mica, recunosc. Pai daca ma urc in Prius-ul de 7 locuri si mai pun pe cineva pe locurile din spate, din portbagaj, ala moare de cald. Nu ajunge niciodata destul aer si la el. Pe cand la Spring....lux.

Bine, recunosc, ca la orice Dacie, distributia aerului e varza. Dar de racit, raceste bine si fara consum.

Daca postul tau nu e doar o gluma, nu-mi explic de ce sa mergi cu el asa. Doar daca nu o fi modelul nou, ala chel fara aer (varianta Essential, parca). Ala da, bataie de joc pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite că nu deosebesc variantele de (dez)echipare ale springurilor! Recunosc însă că nu mă așteptam să se mai comercializeze în 2024 mașini fără AC! Dar cum vorbim de spring... 😈

Acum 50 minute, mircea.cazachevici a spus:

Prius

Am rulat ieri prin Mogoșoaia în spatele unuia d'ăsta,  un bolțar singur în cașcarabetă, după fiecare reducere a vitezei accelera atât de mlădiat încât trebuia să trag zdravăn de dârlogii fiarei 1.6 ge-pe-le-rupe-asfaltu' ca să nu mă urc pe el. 🤬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cel mai probabil, viitorul va fi mai degrabă hibrid, dacă am lua în considerare doar cuprul necesar:

 

"A new study suggests that the electrifying the global vehicle fleet by 2050, the target year for net-zero emissions, will require an unrealistic ramp-up in copper production. But targeting 100% production of hybrid vehicles by 2035 instead of electric vehicles (EVs), could be more achievable.

Even without factoring in the energy transition, the world will need to mine at least 115% more copper than has been mined in human history pre-2018 to meet business-as-usual trends, according to the study, published by the International Energy Forum (IEF). To electrify the global vehicle fleet by 2050 would require even more copper — an additional 55% more new copper mines coming online by 2050."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, Doctor X a spus:

A new study suggests

 

Exact ce spuneam, electrificarea este posibila doar intr-un viitor distopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca s-a descoperit pompa de caldura fara consum de energie , perpetuum mobile sau perpetuum comic?

Editat de free runner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fun fact,  ca tot m-am intors de la concert. Metallica foloseste camioane electrice pentru echipament.

https://metaladdicts.com/metallica-to-embark-on-summer-tour-with-electric-and-hydrogen-powered-trucks/#more-600807

Bai, nene, pe 7 au avut concert in Varsovia, pe 12 in Madrid. Oare cum s-or fi descurcat soferii aia? Sa astepte sa se demonteze ditamai acena, sa aiba, probabil, timp maxim 2-3 zile pentru 3000 km, si sa mai si stea la coada la incarcare.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, ENEOS a spus:

Uite că nu deosebesc variantele de (dez)echipare ale springurilor! Recunosc însă că nu mă așteptam să se mai comercializeze în 2024 mașini fără AC! Dar cum vorbim de spring... 😈

Am rulat ieri prin Mogoșoaia în spatele unuia d'ăsta,  un bolțar singur în cașcarabetă, după fiecare reducere a vitezei accelera atât de mlădiat încât trebuia să trag zdravăn de dârlogii fiarei 1.6 ge-pe-le-rupe-asfaltu' ca să nu mă urc pe el. 🤬

de fapt e mult mai simplu.

cascarabetele astea au frana regenerativa deci pedala clasica de frana ramane o amintire(bine, nu degeaba se numea intr-un fel :).

in mod normal daca ai avut nevoie s-o apesi ai facut ceva gresit (ai accelerat probabil aiurea) sau a intervenit ceva neasteptat in trafic(in acest caz este justificat).

personal am uitat ca am pedala asta pe EV. pur si simplu franeaza masina super ok cand "decelerez".

nasol e cand ma mut pe masini "Clasice" care par nu ca nu au frana "De motor".:)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, mircea.cazachevici a spus:

Fun fact,  ca tot m-am intors de la concert. Metallica foloseste camioane electrice pentru echipament.

https://metaladdicts.com/metallica-to-embark-on-summer-tour-with-electric-and-hydrogen-powered-trucks/#more-600807

Bai, nene, pe 7 au avut concert in Varsovia, pe 12 in Madrid. Oare cum s-or fi descurcat soferii aia? Sa astepte sa se demonteze ditamai acena, sa aiba, probabil, timp maxim 2-3 zile pentru 3000 km, si sa mai si stea la coada la incarcare.....

 

Nu mai atasa link-uri pe care ori nu le deschizi inainte, ori nu stii sa citesti informatia. Tind sa merg pe ultima varianta, ti-am mai recomandat cititul, dar te incapatanezi in prostie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, foxbat a spus:

de fapt e mult mai simplu.

cascarabetele astea au frana regenerativa deci pedala clasica de frana ramane o amintire(bine, nu degeaba se numea intr-un fel :).

in mod normal daca ai avut nevoie s-o apesi ai facut ceva gresit (ai accelerat probabil aiurea) sau a intervenit ceva neasteptat in trafic(in acest caz este justificat).

personal am uitat ca am pedala asta pe EV. pur si simplu franeaza masina super ok cand "decelerez".

nasol e cand ma mut pe masini "Clasice" care par nu ca nu au frana "De motor".:)

 

N-ai înțeles nimic, și nici eu mare lucru din ce ai scris tu!

Vizitiul de prius părea că uitase de pedala de accelerație! Basculanta de 40t din fața lui se depărta câte 50m la fiecare accelerare,  încărcată fiind.

Dar voi, electrocutații, sunteți mereu Zen, aveți tot timpul din lume - altfel n-ați sta atât de relaxați ore întregi să vi se încarce electrocasnicele, pe când pe mine mă așteptau acasă 2 lucrări.

1 oră în urmă, foxbat a spus:

cu rulota. si cu Tesla

Sunt curios care este masa remorcabilă cu care e omologată 🪓 aia și MTA rulotei !

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Prius (si toyote hibrid de 1,8) e altceva, om bun. Si sa nu-mi spui ca nu stiai, ca si mecanic priceput. Acolo ai motorul termic de 100cp plus motorasul electric de 36cp. Problema e ca, in momentul in care accelerezi, intra motorul electric insa tine doar pana in acei maxim 36cp. Daca masina simte ca accelerezi peste puterile electricului, imediat intra termicul si taie electricul.

Boltul sigur mergea la consum. Avea bateria incarcata, si ca sa miste ditamai 1,5 tone cu 36cp apasa usor pe acceleratie. Si, daca era singur in masina, probabil in asteptare de comenzi, de ce sa accelereze si sa consume?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, asa sunt bolt-arii. Cand am luat si eu Prius-ul, mai faceam si eu din astea. Dupa un timp mi-am dat seama ca, daca accelerez normal si apoi doar o tin la viteza constanta pe electric, ajung la acelasi consum. Sunt tehnici de condus hibridele, daca nu ai ce face si vrei sa scoti consum.

Primul meu consum a fost 5,9 la prima 10.000 km. Urmatoarele, 6,5 invariabil, calculat tot la 10.000 km. Ca de..... te mai plictisesti sa mergi incet.

 

Si, apropos de greutatea omologata la Tesla model Y, oficial e 1600kg. Gasesti multe rulote sa depaseasca aceasta greutate?

 

Ma refer la greutatea tractabila, adicatelea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, ENEOS a spus:

N-ai înțeles nimic, și nici eu mare lucru din ce ai scris tu!

Vizitiul de prius părea că uitase de pedala de accelerație! Basculanta de 40t din fața lui se depărta câte 50m la fiecare accelerare,  încărcată fiind.

Dar voi, electrocutații, sunteți mereu Zen, aveți tot timpul din lume - altfel n-ați sta atât de relaxați ore întregi să vi se încarce electrocasnicele, pe când pe mine mă așteptau acasă 2 lucrări.

Sunt curios care este masa remorcabilă cu care e omologată 🪓 aia și MTA rulotei !

 ai doua casa si doua in asptare:) nu ma uita:))

merg relaxat ca nu am unde sa ii"Dau" , cel putin in zona If/B e full peste tot.

 

in ce priveste mma-urile - vezi si tu ce scrie in talon la Tesla aia de o "alergi" :). cred ca nu facea ilegalitati nenea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, foxbat a spus:

de fapt e mult mai simplu.

cascarabetele astea au frana regenerativa deci pedala clasica de frana ramane o amintire(bine, nu degeaba se numea intr-un fel :).

in mod normal daca ai avut nevoie s-o apesi ai facut ceva gresit (ai accelerat probabil aiurea) sau a intervenit ceva neasteptat in trafic(in acest caz este justificat).

personal am uitat ca am pedala asta pe EV. pur si simplu franeaza masina super ok cand "decelerez".

nasol e cand ma mut pe masini "Clasice" care par nu ca nu au frana "De motor".:)

Dacia Spring nu are franare regenerativa si one-pedal-driving (are o pseduo-franare, dar e mai slaba ca frana de motor la un diesel).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Ovidiu M a spus:

are o pseduo-franare

Păi e o pseudo-mașină! :crack:

 

Acum 2 ore, foxbat a spus:

ce scrie in talon la Tesla aia de o "alergi"

1. Eu mă țin departe de aia, dacă nu mă înzestrează cu mănuși și cizme izolatoare nu mă apropii de ea!

2. Nici nu cred că e înmatriculată, e "de uz intern"

3. Nu e model Y

:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă bag și eu seamă pe aici doar ca să explic un lucru ce pare de neînțeles.

Și eu merg cu geamurile deschise (Octavia 3, AC) din cauză că fumez în mașină.

Posibil ca EV-urile cu geamuri deschise să fie conduse de fumători. QED.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Cu si despre masinile electrice
  • l.u.v unpinned this topic
  • Ruginel pinned și unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...