ALEX-Guzzista Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă Acum 4 ore, Kagemusha a spus: Partea haioasă la topicul ăsta este că, în timp ce partizanii mașinilor electrice care postează aici sunt posesori de astfel de cașcarabete, toți, dar absolut toți care sunt împotriva mașinilor electrice nu au idee despre ce inseamnă asta decât după net sau după iutub, sau au un prieten care are un prieten etc. Corect,nu poti sti cum e un lucru pana nu il ai si nu il folosesti,dar aici cel mai mult se vb de rentabilitate,incarcare Moka,adica socoteli matematice avansate ! Dupa aia se discuta de feeling-ul conducerii,gâdilarea urechii la sunet de termica sau liniste relativ totala. Afara e frig si umezeala,motoarele dorm la garaje…etc,sevrajul de iarna si a facut aparitia…. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keyser Söze Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Foarte corect sa nu stii cum e un lucru pana il ai, dar la fel de corect este sa cauti pe net parerile posesorilor. Cand iti cumperi o masina, indiferent care e ea, vei face o cautare legat de fiabilitate, costuri, etc inainte sa o cumperi ca sa stii la ce sa te astepti. Cel putin, eu asa procedez. De unde si polologhia anterioara cu pareri. Mie mi se pare logic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Din cate stiu eu: Mild Hibrid = tehnologie pe 48V. Un motor mic ce doar ajuta motorul termic la anumite chestii gen acceleratie. Full hibrid = tehnologie pe 300V. O baterie mai mare si motor electric ce asigura si deplasarea masinii. In acest caz, la plecarea de la semafor si chiar primele sute de metri mergi doar electric, termicul intra in pauza. Apoi se termina bateria, mai merge un pic termicul ca sa asigure rularea si sa reincarce si bateria....si tot asa. Plug-in Hibrid = un full hibrid cu bateria mai mare, ce se si poate baga in priza. In general, am vazut plug-in-uri cu autonomii intre 25km si 140km doar electric, adica te-ar ajuta sa mergi doar electric in oras, iar la drum lung sa treaca pe termic. Range extended nu stiu ce inseamna. Erau la EV-uri, gen BMW i3 cu range extended, sau Opel Ampera. Aveai un EV ce rula doar electric, plus un generator pe benzina integrat in masina. Aluia ii dadeai drumul doar daca ramaneai fara curent. Dar rularea era asigurata daor electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat 38 minute în urmă Share Postat 38 minute în urmă Acum 15 ore, Kagemusha a spus: Partea haioasă la topicul ăsta este că, în timp ce partizanii mașinilor electrice care postează aici sunt posesori de astfel de cașcarabete, toți, dar absolut toți care sunt împotriva mașinilor electrice nu au idee despre ce inseamnă asta decât după net sau după iutub, sau au un prieten care are un prieten etc. Nu e asa, eu si cred ca si ceilalti nu suntem impotriva EV ca solutie tehnica ci impotriva politicilor EV. Ca solutie tehnica nu ma deranjeaza, asa cum unii prefera dieselul in locul benzinarelor la fel unii prefera EV-ul in locul ICE. Impotrivirea este fata de politica de promovare si mai ales de impunere a EV, aici e treaba nasoala. Eu am fost si impotriva programului rabla care la inceput era doar pentru ICE pt ca nu existau EV-uri. Mircea chiar a recunoscut ca el nu-si lua Springurile alea daca nu erau subventionate, ca doar nu era nebun sa dea 18-20.000 de euro pe un Spring (pret intreg) dar la 9000 bucata parca e acceptabil desi chiar si asa mi se pare scump. Problema e ca diferenta de bani este luata de la altii ca sa-i fie bine lui Mircea si chinezilor care fabrica Springul. Daca nu existau subventiile si facilitatile pt EV iar Mircea ar fi cumparat Spring cu 20.000 de euro bucata atunci as fi spus ca Mircea este excentric, dar pe banii lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat 6 minute în urmă Share Postat 6 minute în urmă Acum 1 oră, mircea.cazachevici a spus: Full hibrid = tehnologie pe 300V. O baterie mai mare si motor electric ce asigura si deplasarea masinii. In acest caz, la plecarea de la semafor si chiar primele sute de metri mergi doar electric, termicul intra in pauza. Apoi se termina bateria, mai merge un pic termicul ca sa asigure rularea si sa reincarce si bateria....si tot asa. Asta in situatia in care ai o talpa usoara pe pedala de acceleratie, altfel pleaca si motorul termic aproape instant. Alta chestie care se vorbeste si nu o pot intelege este linistea din interiorul masinii electrice. In primul rand la viteze de mers extraurban zgomotul pe care il produce aerul care trece prin jurul caroseriei + sunetul de rulare al anveloperlor depaseste lejer sunetul motorului termic. Nu am masina electrica sau hibrida, dar datorita jobului sotiei am condus astfel de masini si pot spune ca sunt motoare termice pe benzina asa silentioase (sau bine antifonate) incat la o masina hibrid trecerea de la electric la termic este aproape insesizabila. Atunci care este etalonul cand se vorbeste despre liniste in interiorul masinii electrice, 1.9 tdi din anii 2000? Vizavi de masini electrice, ca tot vad ca se inmultesc pe strazi (cel putin in Bucuresti) eu as fi curios cat % sunt masini personale si cate sunt de firma? Intreb asta, pentru ca in cazul firmei unde lucreaza nevasta-mea (multinationala) exista anumite categorii de angajati care au ca beneficiu masina de servici si sunt rasfatati in sensul ca isi pot alege ce marca/model vor in baza unui buget. Ei bine, de mai bine de un an a venit ordin de sus ca marca/ modelul sa fie exclusiv electric, o decizie care bineinteles nu a fost pe placul unora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.